SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Mani moet even in dat panel plaatsnemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eurosport wil meer weten over onze passie voor sport.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:18 schreef TLC het volgende:
Jammer voor de kansen van Koen dat Chaves moeilijkheden heeft
Ik mis alleen nog een top 5 van andere manieren om van een bobsleebaan af te glijden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:19 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat mij betreft kan 'bumpers en andere uitgebreide zelfgeilerei van Eurosport' ook wel van de bingo worden afgestreept.
Iedereen rijdt. Laat gaan man, Chaves is toch weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Djumbo aan het rijden in het peloton?
Dat zijn de enige twee nog ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Volgens Sporza wel, maar ik zie Martin en Neilandts vooruit rijden
Ik heb "de gapende muil van het peloton", "... heeft een muis gebaard" en "de werken van..." ook nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:22 schreef LekkerWeertje het volgende:
Alleen 'hard tegen onzacht' blijft een opvallende afwezige.
Ja die zijn opnieuw in de aanvalquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Volgens Sporza wel, maar ik zie Martin en Neilandts vooruit rijden
7equote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rijden voor de 11e plaats van Sjors Bennett, jongens toch.
Voor de ritzege van Battaklienquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Afgaand op alleen deze Giro zie ik hem nog wel top 5 halenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hans Kraaij jr zou dat ook doenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:28 schreef Szura het volgende:
Als Kroon op FOK zou zitten, zou ie PM’s openbaren
Die ploeg was prima in vorm volgens Bob en Krijn.quote:
Hij kan ook moeilijk zeggen dat ze er allemaal geen reet van kunnen hé.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:35 schreef LekkerWeertje het volgende:
Tom zei in het interview dat er tot 5 kilometer nog 3 man bij hem zaten en dat dat supergoed was. Hij vergat alleen te vermelden dat ze er vanaf dat moment ook allemaal min of meer tegelijk eraf gingen.
Die jongen is ook voor het ongeluk geborentwitter:Movistar_Team twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 13:38:35#Giro101 Lamentablemente tenemos que confirmar el primer abandono de Movistar Team en este @giroditalia: @RafaVallsFerri, por caída durante esta 10ª etapa. El alicantino ha sufrido un fuerte golpe en las costillas; se encuentra consciente y OK. Más info en cuanto tengamos. https://t.co/K3iJNt9V43 reageer retweet
Alsof er nog veel sprinters in dat eerste peloton zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:39 schreef hhh38 het volgende:
Oke dit was niet het scenario wat ik in gedachten had, maar ik had misschien toch de sprinters moeten kiezen
Er zit geen sprinter meer bij straks hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:39 schreef hhh38 het volgende:
Oke dit was niet het scenario wat ik in gedachten had, maar ik had misschien toch de sprinters moeten kiezen
Die hebben nog 150 kilometer om terug te komenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alsof er nog veel sprinters in dat eerste peloton zitten.
Dan moeten ze het vooraan opgeven en dat doen ze vast niet als ze Chaves op achterstand kunnen rijdenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben nog 150 kilometer om terug te komen
Bennett is de enige die er nog bij zit, de rest zit bij Chaves of nog veel verder.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hebben nog 150 kilometer om terug te komen
Maar zit Viviani niet in de bus? Die zitten op 10 minuten ofzo, dat kun je nooit dichtrijden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Het verbaast mij dat Quick-Step zich niet massaal laat afzakken om Viviani terug te brengen.
Volgens de graphic zat de maglia ciclamino in gruppo Chaves.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:44 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Maar zit Viviani niet in de bus? Die zitten op 10 minuten ofzo, dat kun je nooit dichtrijden.
Zit bij Chaves.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:44 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Maar zit Viviani niet in de bus? Die zitten op 10 minuten ofzo, dat kun je nooit dichtrijden.
Geen val, gewoon slecht.twitter:pmpalermo twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 13:39:36Nos dice Matt Whitte en #GIROxESPN que Esteban Chaves NO SE CAYÓ.#Giro101 reageer retweet
als je dat doet moet je alsnog over de heuvels en neem je Chaves mee wat peloton niet toestaat. Kansloze missiequote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Het verbaast mij dat Quick-Step zich niet massaal laat afzakken om Viviani terug te brengen.
Als het goed is wel ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:45 schreef TheArt het volgende:
Zit Sam Bennett in het peloton? Dat zou nog zomaar kunnen.
Waar haal je die info vandaan?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja.
Poppel, Viviani en Modolo bij Chaves.
Ja, ben wel benieuwd hoe der Tony dat gaat oplossen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Lijkt me vervelend dat je de hele dag niet kan pissen.
(lol)quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen val, gewoon slecht.twitter:pmpalermo twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 13:39:36Nos dice Matt Whitte en #GIROxESPN que Esteban Chaves NO SE CAYÓ.#Giro101 reageer retweet
Je zag net duidelijk Viviani en Modolo in beeld bij Chaves, en even daarvoor ook 4x TLJ in die groep.quote:
Pissen in je broekquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd hoe der Tony dat gaat oplossen.
Neenee, werken voor de walgelijke Eddem Sjeetsquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan mag Chaves lekker ritten gaan kapen
Ik denk voor Simon.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Neenee, werken voor de walgelijke Eddem Sjeets
Gaat Chaves direct na rit vliegen naar Californië?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Die mag volop gaan knechten voor Yates.. Wat dat betreft wel een voordeel, alleen kunnen ze nu het voordeel van 2 renners voorin niet meer uitbuitenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan mag Chaves lekker ritten gaan kapen
Een toekomstige tourwinnaarquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om Martinquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Martin is echt niet meer wat het geweest is.
Jajajajajaja. Ik ga die twee voor eeuwig door elkaar halen. Dat maakt ze nóg walgelijkerquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat Chaves direct na rit vliegen naar Californië?
Daarna heb je toch niet heel veel meer aan knechten als je zelf niet goed bent. Wellicht als je zelf in de leiderstrui bent is het een ander verhaal. Echter bepaal je dan zelf vaak tempo.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:35 schreef LekkerWeertje het volgende:
Tom zei in het interview dat er tot 5 kilometer nog 3 man bij hem zaten en dat dat supergoed was. Hij vergat alleen te vermelden dat ze er vanaf dat moment ook allemaal min of meer tegelijk eraf gingen.
Er komen nu waarschijnlijk 25 kotsgifjes aan.quote:
Ach ze hadden LollerHaig alquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die mag volop gaan knechten voor Yates.. Wat dat betreft wel een voordeel, alleen kunnen ze nu het voordeel van 2 renners voorin niet meer uitbuiten
Als het binnen die 2 minuten een halve minuut minder wordt wel ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ga je nou binnen 2 minuten aan jezelf twijfelen?
Nieuwe kopgroep, peloton valt helemaal stil. Denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:09 schreef hhh38 het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als alles weer bij elkaar is
Quickstep mag het gat dan niet te groot laten worden, die kopgroep is dan nog vers terwijl ze zelf al een flinke inspanning hebben gedaanquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nieuwe kopgroep, peloton valt helemaal stil. Denk ik.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is de Giro, vergeet de lollerGPS niet.
Ik zeg altijd TomGODquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:11 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hoe spreken jullie Dumoulin eigenlijk uit? Dúmoulin of Dumoulín?
Ligt eraan of ik Tom of Samuel bedoel.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:11 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hoe spreken jullie Dumoulin eigenlijk uit? Dúmoulin of Dumoulín?
twitter:Eurosport_UK twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 14:15:12.@BriSmithy gives us an update on Esteban Chaves' problem in stage 10#Giro101 https://t.co/7TyJ3DU6qT reageer retweet
Pollengodquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
twitter:Eurosport_UK twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 14:15:12.@BriSmithy gives us an update on Esteban Chaves' problem in stage 10#Giro101 https://t.co/7TyJ3DU6qT reageer retweet
#metooquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pollengod
Ik heb er zelf ook last van.
Dragen die nog steeds met zijn allen de rode lantaarn?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:20 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Geen paniek. Wilier staat klaar om het stokje over te nemen.
Okéquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Het gaat veel te langzaam in het peloton. Chaves gaat gewoon terugkomen.
Kunnen we wel net als Bradley Wiggins een TUE aanvragen en dan keihard gaan schroeien.quote:
Ik zou het ook opgeven als DE GEES zich op kop zet.quote:
En nog lekker sigaretjes rokenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we wel net als Bradley Wiggins een TUE aanvragen en dan keihard gaan schroeien.
Ach, bij de Belgjes hadden we anders in de mooiste fase van de Giro naar wat prutsers in de Baloise Belgium Tour zitten te glurenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat Eurosport dood moet?
So truequote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, bij de Belgjes hadden we anders in de mooiste fase van de Giro naar wat prutsers in de Baloise Belgium Tour zitten te gluren
Ik zal niet beweren dat de Belgen het altijd perfect doen, maar wel heel wat beter dan Eurokots.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, bij de Belgjes hadden we anders in de mooiste fase van de Giro naar wat prutsers in de Baloise Belgium Tour zitten te gluren
idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit.
Kirby
Soms kloppen vooroordelen gewoon.twitter:faustocoppi60 twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 14:44:11According to RAI, the guys from Mitchelton car said that Chaves had a sore throat. So probably, a nasty cold or respiratory problems. #giro101 reageer retweet
Vast een aardige jongen?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kroon heeft jarenlang bij Juul Jensen in de ploeg gereden.
Welk vooroordeel?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:45 schreef showtimer het volgende:
Soms kloppen vooroordelen gewoon.twitter:faustocoppi60 twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 14:44:11According to RAI, the guys from Mitchelton car said that Chaves had a sore throat. So probably, a nasty cold or respiratory problems. #giro101 reageer retweet
Maar wilde hij bij hem op de kamer of niet? Dat willen we weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kroon heeft jarenlang bij Juul Jensen in de ploeg gereden.
Niks arme Chavito, gewoon keihard gechoked.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2018 #36: Hey, alweer een rustdag.
Jij bent wel erg kil ingesteld als het niet een van je grote helden betreft.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks arme Chavito, gewoon keihard gechoked.
Mijn enige helden zijn Antwan Tolhoek en Koen Bouwman, de rest kan de pot op.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij bent wel erg kil ingesteld als het niet een van je grote helden betreft.
Sowquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2018 #36: Hey, alweer een rustdag.
In andere sporten heb je dus geen helden?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn enige helden zijn Antwan Tolhoek en Koen Bouwman, de rest kan de pot op.
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In andere sporten heb je dus geen helden?
Komende week kop over kop met MALquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op deze manier gaat Chaves 10 minuten verliezen.
Dit geloof ik niet.quote:
Loserploeg meer.quote:
#bestevanhetbestetwitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 14:54:36Op de eerste dag dat het echt regent in deze Giro d'Italia heeft Johan Esteban Chaves, naar het schijnt, last van zijn pollenallergie. Achterstand nu 3'20. #Giro101 reageer retweet
Die is dan ook best wel lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij schijnt wel dagelijks deze naar binnen te tikken.
[ afbeelding ]
Ik zie met hem nog wel gebeuren wat er in de Vuelta in met Tom gebeurde (nu sterk, laatste week stort ie volledig in).quote:
Heerlijke sport wel. Zijn dan ook de rocksterren van het wielrennen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al die baanwielrenners zuipen als beesten. Vreemde jongens.
Wel mooie dat ze hem op PCS alvast dood hebben verklaard.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij schijnt wel dagelijks deze naar binnen te tikken.
[ afbeelding ]
Tot nu toe is ie elke grote ronde in de laatste week wel enigszins ingestort, maar voor nu weet ik het echt niet. Hij is het hele jaar al achterlijk sterk, veel sterker dan voorgaande jaren. Hij was de beste klassementsrenner achter Dumoulin in de eerste tijdrit, terwijl dat niet echt zijn pakkie an is. Ik zie hem deze vorm nog wel doortrekken en in de tweede tijdrit op en slechts een minuut achter Tom eindigen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik zie met hem nog wel gebeuren wat er in de Vuelta in met Tom gebeurde (nu sterk, laatste week stort ie volledig in).
Dit was Krijn niet.quote:
Krijn weet niets.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:03 schreef Papabassie het volgende:
Excuus. Ik haat op Krijn sinds ie een keer voetbalcommentator was op Ziggo
De concurrentie is ook niet heel overtuigend tot nu toe. Wattages zijn ook vrij middelmatig.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Tot nu toe is ie elke grote ronde in de laatste week wel enigszins ingestort, maar voor nu weet ik het echt niet. Hij is het hele jaar al achterlijk sterk, veel sterker dan voorgaande jaren. Hij was de beste klassementsrenner achter Dumoulin in de eerste tijdrit, terwijl dat niet echt zijn pakkie an is. Ik zie hem deze vorm nog wel doortrekken en in de tweede tijdrit op en slechts een minuut achter Tom eindigen.
https://vimeo.com/81201315quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:03 schreef Papabassie het volgende:
Excuus. Ik haat op Krijn sinds ie een keer voetbalcommentator was op Ziggo
Nu Froome betrapt is geweest zijn ze misschien wat voorzichtiger geworden met de dope.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
De concurrentie is ook niet heel overtuigend tot nu toe. Wattages zijn ook vrij middelmatig.
hetnieuwewielrennenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
De concurrentie is ook niet heel overtuigend tot nu toe. Wattages zijn ook vrij middelmatig.
1:23quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op de Zoncolan gaat Tom minuten verliezen.
Dat is sowieso een zware rit met die andere klimmetjes ervoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kon oprecht wel meevallen. De Zoncolan is zo bizar zwaar dat je volledig op jezelf aangewezen bent, je hebt niets aan ploeggenoten, demarreren gaat amper, het is gewoon zoveel mogelijk in 1 tempo omhoog rijden. Dat kan Tom best prima.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel waar. En hij sprokkelt nog wat terug op de Prato Nevoso. Die rit wint hij overigens ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kon oprecht wel meevallen. De Zoncolan is zo bizar zwaar dat je volledig op jezelf aangewezen bent, je hebt niets aan ploeggenoten, demarreren gaat amper, het is gewoon zoveel mogelijk in 1 tempo omhoog rijden. Dat kan Tom best prima.
Als Tom ergens minuten verliest is het in de slotweek, de laatste 2 bergetappes zijn allebei monsterlijk én op grote hoogte.
Op Zoncolan zijn de verschillen altijd klein.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat van die grote hoogte valt reuze mee. Alleen die etappe naar Jafferau komt 2x net boven de 2000 meter, dat was de afgelopen 2 jaar wel anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kon oprecht wel meevallen. De Zoncolan is zo bizar zwaar dat je volledig op jezelf aangewezen bent, je hebt niets aan ploeggenoten, demarreren gaat amper, het is gewoon zoveel mogelijk in 1 tempo omhoog rijden. Dat kan Tom best prima.
Als Tom ergens minuten verliest is het in de slotweek, de laatste 2 bergetappes zijn allebei monsterlijk én op grote hoogte.
In 2011 waren de verschillen ook groot. En in 2014 ook nog, terwijl er toen zelfs nog weinig actie was.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op Zoncolan zijn de verschillen altijd klein.
Toen moesten ze ook wel om die rare Arroyo nog uit de trui te rijdenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op Zoncolan zijn de verschillen altijd klein.
Zei hij dat? Ik heb geen Nederlandse Eurosport. Legendarische overwinning. Die blik van Basso zal ik nooit vergeten. RoboBasso was weer in ere hersteld.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In 2011 waren de verschillen ook groot. En in 2014 ook nog, terwijl er toen zelfs nog weinig actie was.
Bellebelg heeft andere uitslagen bekeken blijkbaar.
Zonder Basso had Arroyo gewoon gewonnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen moesten ze ook wel om die rare Arroyo nog uit de trui te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |