Dit geloof ik niet.quote:
Loserploeg meer.quote:
#bestevanhetbestetwitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 14:54:36Op de eerste dag dat het echt regent in deze Giro d'Italia heeft Johan Esteban Chaves, naar het schijnt, last van zijn pollenallergie. Achterstand nu 3'20. #Giro101 reageer retweet
Die is dan ook best wel lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij schijnt wel dagelijks deze naar binnen te tikken.
[ afbeelding ]
Ik zie met hem nog wel gebeuren wat er in de Vuelta in met Tom gebeurde (nu sterk, laatste week stort ie volledig in).quote:
Heerlijke sport wel. Zijn dan ook de rocksterren van het wielrennen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al die baanwielrenners zuipen als beesten. Vreemde jongens.
Wel mooie dat ze hem op PCS alvast dood hebben verklaard.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij schijnt wel dagelijks deze naar binnen te tikken.
[ afbeelding ]
Tot nu toe is ie elke grote ronde in de laatste week wel enigszins ingestort, maar voor nu weet ik het echt niet. Hij is het hele jaar al achterlijk sterk, veel sterker dan voorgaande jaren. Hij was de beste klassementsrenner achter Dumoulin in de eerste tijdrit, terwijl dat niet echt zijn pakkie an is. Ik zie hem deze vorm nog wel doortrekken en in de tweede tijdrit op en slechts een minuut achter Tom eindigen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik zie met hem nog wel gebeuren wat er in de Vuelta in met Tom gebeurde (nu sterk, laatste week stort ie volledig in).
Dit was Krijn niet.quote:
Krijn weet niets.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:03 schreef Papabassie het volgende:
Excuus. Ik haat op Krijn sinds ie een keer voetbalcommentator was op Ziggo
De concurrentie is ook niet heel overtuigend tot nu toe. Wattages zijn ook vrij middelmatig.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Tot nu toe is ie elke grote ronde in de laatste week wel enigszins ingestort, maar voor nu weet ik het echt niet. Hij is het hele jaar al achterlijk sterk, veel sterker dan voorgaande jaren. Hij was de beste klassementsrenner achter Dumoulin in de eerste tijdrit, terwijl dat niet echt zijn pakkie an is. Ik zie hem deze vorm nog wel doortrekken en in de tweede tijdrit op en slechts een minuut achter Tom eindigen.
https://vimeo.com/81201315quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:03 schreef Papabassie het volgende:
Excuus. Ik haat op Krijn sinds ie een keer voetbalcommentator was op Ziggo
Nu Froome betrapt is geweest zijn ze misschien wat voorzichtiger geworden met de dope.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
De concurrentie is ook niet heel overtuigend tot nu toe. Wattages zijn ook vrij middelmatig.
hetnieuwewielrennenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
De concurrentie is ook niet heel overtuigend tot nu toe. Wattages zijn ook vrij middelmatig.
1:23quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op de Zoncolan gaat Tom minuten verliezen.
Dat is sowieso een zware rit met die andere klimmetjes ervoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kon oprecht wel meevallen. De Zoncolan is zo bizar zwaar dat je volledig op jezelf aangewezen bent, je hebt niets aan ploeggenoten, demarreren gaat amper, het is gewoon zoveel mogelijk in 1 tempo omhoog rijden. Dat kan Tom best prima.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel waar. En hij sprokkelt nog wat terug op de Prato Nevoso. Die rit wint hij overigens ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kon oprecht wel meevallen. De Zoncolan is zo bizar zwaar dat je volledig op jezelf aangewezen bent, je hebt niets aan ploeggenoten, demarreren gaat amper, het is gewoon zoveel mogelijk in 1 tempo omhoog rijden. Dat kan Tom best prima.
Als Tom ergens minuten verliest is het in de slotweek, de laatste 2 bergetappes zijn allebei monsterlijk én op grote hoogte.
Op Zoncolan zijn de verschillen altijd klein.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat van die grote hoogte valt reuze mee. Alleen die etappe naar Jafferau komt 2x net boven de 2000 meter, dat was de afgelopen 2 jaar wel anders.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kon oprecht wel meevallen. De Zoncolan is zo bizar zwaar dat je volledig op jezelf aangewezen bent, je hebt niets aan ploeggenoten, demarreren gaat amper, het is gewoon zoveel mogelijk in 1 tempo omhoog rijden. Dat kan Tom best prima.
Als Tom ergens minuten verliest is het in de slotweek, de laatste 2 bergetappes zijn allebei monsterlijk én op grote hoogte.
In 2011 waren de verschillen ook groot. En in 2014 ook nog, terwijl er toen zelfs nog weinig actie was.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op Zoncolan zijn de verschillen altijd klein.
Toen moesten ze ook wel om die rare Arroyo nog uit de trui te rijdenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op Zoncolan zijn de verschillen altijd klein.
Zei hij dat? Ik heb geen Nederlandse Eurosport. Legendarische overwinning. Die blik van Basso zal ik nooit vergeten. RoboBasso was weer in ere hersteld.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In 2011 waren de verschillen ook groot. En in 2014 ook nog, terwijl er toen zelfs nog weinig actie was.
Bellebelg heeft andere uitslagen bekeken blijkbaar.
Zonder Basso had Arroyo gewoon gewonnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen moesten ze ook wel om die rare Arroyo nog uit de trui te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |