Jij bent wel erg kil ingesteld als het niet een van je grote helden betreft.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niks arme Chavito, gewoon keihard gechoked.
Mijn enige helden zijn Antwan Tolhoek en Koen Bouwman, de rest kan de pot op.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij bent wel erg kil ingesteld als het niet een van je grote helden betreft.
Sowquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2018 #36: Hey, alweer een rustdag.
In andere sporten heb je dus geen helden?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn enige helden zijn Antwan Tolhoek en Koen Bouwman, de rest kan de pot op.
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In andere sporten heb je dus geen helden?
Komende week kop over kop met MALquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op deze manier gaat Chaves 10 minuten verliezen.
Dit geloof ik niet.quote:
Loserploeg meer.quote:
#bestevanhetbestetwitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 14:54:36Op de eerste dag dat het echt regent in deze Giro d'Italia heeft Johan Esteban Chaves, naar het schijnt, last van zijn pollenallergie. Achterstand nu 3'20. #Giro101 reageer retweet
Die is dan ook best wel lekker.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij schijnt wel dagelijks deze naar binnen te tikken.
[ afbeelding ]
Ik zie met hem nog wel gebeuren wat er in de Vuelta in met Tom gebeurde (nu sterk, laatste week stort ie volledig in).quote:
Heerlijke sport wel. Zijn dan ook de rocksterren van het wielrennen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al die baanwielrenners zuipen als beesten. Vreemde jongens.
Wel mooie dat ze hem op PCS alvast dood hebben verklaard.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij schijnt wel dagelijks deze naar binnen te tikken.
[ afbeelding ]
Tot nu toe is ie elke grote ronde in de laatste week wel enigszins ingestort, maar voor nu weet ik het echt niet. Hij is het hele jaar al achterlijk sterk, veel sterker dan voorgaande jaren. Hij was de beste klassementsrenner achter Dumoulin in de eerste tijdrit, terwijl dat niet echt zijn pakkie an is. Ik zie hem deze vorm nog wel doortrekken en in de tweede tijdrit op en slechts een minuut achter Tom eindigen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik zie met hem nog wel gebeuren wat er in de Vuelta in met Tom gebeurde (nu sterk, laatste week stort ie volledig in).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |