abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2018 @ 15:57:07 #101
163650 Greys
pi_179177620
Zucht.
Die lui houden echt nooit op met hun gejank.
Of zoals Gremdaat het zei, WAT EEN KUTKRANT. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:59:30 #102
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179177668
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:57 schreef Greys het volgende:
Zucht.
Die lui houden echt nooit op met hun gejank.
Of zoals Gremdaat het zei, WAT EEN KUTKRANT. *O*
Inzending voor volgend jaar: Dominee Gremdaat met het nummer "AD en Telegraaf zijn KUTKRANTEN!!!"
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:03:23 #103
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_179177752
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:55 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Samenvatting die de lading wel dekt: Ze schrijft voor het AD.

Iets langere samenvatting: Ze schrijft voor het AD en daarom vond ze dat Waylon bij Humberto zat te liegen over die media-rel en Stefan Reetkever's versie van het verhaal is superwaar en zo en nog geen derde in het stukje ben ik al kotsend gestopt met lezen.
ben zo moe van die vrouw, helaas nemen veel mensen wat ze zegt nog serieus ook

thanks!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:04:47 #104
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_179177786
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:57 schreef Greys het volgende:
Zucht.
Die lui houden echt nooit op met hun gejank.
Of zoals Gremdaat het zei, WAT EEN KUTKRANT. *O*
vuile slet dat t is!
lucht idd op
;)
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 16:05:47 #105
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179177813
ik snap opeens wat aluhoedjes tegen mainstream media hebben
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179177869
Angela: ‘Racisme kan nooit de reden voor de boycot van haar krantje zijn geweest, want het akkefietje met de manager was allaaaaaang al bijgelegd en het AD heeft zich nooooooit racistisch uitgelaten over de dansers.’

Tuurlijk Angela. 8)7

En zelfs al is dat laatste waar, dan nog vind ik het meer dan terecht dat Waylon even geen zin heeft om met Reetveger in gesprek te gaan.

- Hij heeft zijn manager beledigd;
- Er komt alleen maar azijn uit zijn pen; songfestivaldeelname met Outlaw staat gelijk aan zelfmoord (hoezo kritisch opbouwende feedback, doe normaal joh, dat staat gelijk aan afslachten als gevolg van een persoonlijke vete)
- Zijn artikelen staan vol met fouten en onzin; The Common Linnets deden mee in 2015? De semi’s openen is de meest ideale startpositie? The World Can Wait was de wil van het volk? Wat een droeftoeter.
- Dikke kans dat hij na een persoonlijk interview al Waylons woorden verkeerd had gequote of verdraaid.
En dat noemt zich journalist.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2018 @ 16:11:38 #107
163650 Greys
pi_179177941
Prima en kloppende samenvatting.
_O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2018 @ 16:14:06 #108
163650 Greys
pi_179178003
Eigenlijk moeten we dat soort types ook gewoon nul aandacht meer geven en volgend jaar gewoon ook geen link van AD over het Songfestival en de deelnemer m/v hier moeten plaatsen. Of het nou positief of negatief is. Zat andere leukere en vooral betere bronnen als het om songfestival gaat :P

Koos en Aran FTW *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179178070
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:08 schreef Zen90 het volgende:
De semi’s openen is de meest ideale startpositie?
Ja nou, wie won semi 2 dan?
pi_179178451
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ja nou, wie won semi 2 dan?
Hahahaha. :D
Gelukkig won Azerbeijan niet, anders konden we wachten op een ‘zie je nou wel’-Artikel van mr. Raatgever (jeetje die naam alleen al) :P
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 17:11:27 #111
368283 ato
pi_179179332
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:57 schreef Greys het volgende:
Zucht.
Die lui houden echt nooit op met hun gejank.
Of zoals Gremdaat het zei, WAT EEN KUTKRANT. *O*
Is het geworden, voorheen was het in Utrecht. Utrechts nieuwsblad, prima blad, ook over ESF.
Toen het AD werd was het ook nog een tijdje te pruimen.
Tot het 1 en al show blad werd en minder nieuws waardig. Ook niet meer neutraal.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179179460
Positie van Nederland in de televote van landen waarvan we geen punten kregen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 18:32:23 #113
368283 ato
pi_179181020
Op Facebook:

Nederland!

Ik mocht u vertegenwoordigen

Ik ben geboren Willem Bijkerk, 20 april 1980 groeide op in een arbeiderswijk in Apeldoorn.
Hard voor weinig en ouwe jongens krentebrood! (Toen nog zonder n)
Nooit de beste leerling maar altijd nieuwsgierig.
Eigenwijs brutaal maar strikt netjes opgevoed en altijd het gevoel gehad dat er een klein beetje Ciske de Rat in me schuilt.
Een echt Hollands straatschoffie met klompen en daarboven door m'n moeder zelfgemaakte kleding. Soms kreeg ze de merklabels van een oude Levi's en die stikte ze dan op mijn spijkerbroek... Was ik tenminste ook stoer;)
Papa was altijd weg met de vrachtwagen. Zondag tot en met vrijdag. Hard werken want je wil iets bereiken in het leven.
Dat laatste stukje boeide mij het meest... Iets bereiken! Maar niet de eindbestemming van een vrachtwagenrit, want ik weet nog hoe m'n vader zich voelde op z'n 50ste.

Overambitieus zoals ik al zei, zo mag je het noemen.
Simpelweg een eindeloze honger en drang naar muzikaal avontuur en beleving.
Dit jaar was ik de gelukkige die het songfestival avontuur nog eens mocht meemaken.
U weet inmiddels hoe het is afgelopen.
Over alle randzaken mag u uw eigen mening vormen, ik heb vanuit m'n hart en verstand gehandeld en sta nog steeds achter iedere beslissing.

Gisteren aan tafel bij Humberto zei hij in de break iets moois tegen me waar ik zelf nog niet bij had stil gestaan.
"Die jongens mochten gezien worden en dat podium heb jij ze gegeven" waren zijn woorden.
Ik realiseerde me dat het voor "de blanke" heel normaal is om gezien te worden en tegelijk vond ik het jammer om me dat te realiseren, want het geeft de kern van de pijn weer.
Zoals ik al zei, ik ben een simpele boer uit Apeldoorn die dit probleem nooit begrepen heeft en daar schaam ik me niet voor. Onwetendheid is zalig in sommige gevallen.
Soms geeft onbegrip zoveel ruimte en wijsheid. Want wie kan het wel uitleggen of begrijpen?
Zeg het nog 1 keer van beide kanten, ik begrijp het niet en we kunnen samen door.
Nodig eens iemand uit met een moeilijke naam, doe ook zelf die moeite.

Ik wil AVRO/TROS en Team Waylon enorm bedanken! Bedankt dat jullie een 2de kans hebben gegeven om iets bijzonders neer te zetten en het ambacht muziek een warm hart toe te dragen. Jullie weten wie jullie zijn en verdienen 1 voor 1 een standbeeld. Ik ben een eeuwig ambassadeur voor dit bijzondere festival.

Ik droomde als kind al van de dingen die ik vandaag kan en mag doen en ben zo trots dat ik dat heb bereikt, al leek het soms anders te gaan.
Pijn, verdriet, verlies, tragedie maar bovenal liefde is mij niet bespaard gebleven, gelukkig. Ik ben klaar voor meer...

Voor de mensen die nog eens iets willen zeggen over me, wees welkom in veelvoud.
Je weet nu tenminste tegen wie je het hebt.
Ik ga nu symbolisch het stokje overdragen aan de volgende gelukkige... Misschien wel rapper Boef of Dries Roelvink of misschien wel samen... Wat het ook gaat worden, laten we er met z'n allen achter gaan staan want je weet maar nooit.

Het is toch gewoon leuk?!

Ik was uw vertegenwoordiger en daar hoefde ik alleen mezelf voor te zijn.
Ik dank u.

_O_

Ik heb die man nog een veer in zijn reet gestoken *O*
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter dinsdag 15 mei 2018 @ 18:38:13 #114
87554 Cee
Welluk?
pi_179181139
_O_ O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2018 @ 18:54:09 #115
163650 Greys
pi_179181499
Hij mag er wezen, die boer Willem.
Achteraf verkeerde keuzes maakt iedereen, alleen staat dan niet het halve land klaar om je af te maken. Het hoort allemaal bij het artiest zijn, maar er zou dan alsnog altijd een vorm van fatsoen moeten blijven naar die artiest toe. Artiest zijn zou nooit mogen betekenen dat je geen mens meer bent en geen menselijke gevoelens en frustraties mag hebben. En al helemaal niet dat je altijd alles maar moet pikken.

Boer Willem, ik vond je act kut. En dat kwam niet door de jongens of hun afkomst, maar omdat het voor mij niet paste en teveel afleidde.
Boer Willem, jou vind ik tof. En echt. Laat ze maar lullen en karma vindt de Reetkevers nog wel eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 18:59:42 #116
368283 ato
pi_179181671
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:54 schreef Greys het volgende:
Hij mag er wezen, die boer Willem.
Achteraf verkeerde keuzes maakt iedereen, alleen staat dan niet het halve land klaar om je af te maken. Het hoort allemaal bij het artiest zijn, maar er zou dan alsnog altijd een vorm van fatsoen moeten blijven naar die artiest toe. Artiest zijn zou nooit mogen betekenen dat je geen mens meer bent en geen menselijke gevoelens en frustraties mag hebben. En al helemaal niet dat je altijd alles maar moet pikken.

Boer Willem, ik vond je act kut. En dat kwam niet door de jongens of hun afkomst, maar omdat het voor mij niet paste en teveel afleidde.
Boer Willem, jou vind ik tof. En echt. Laat ze maar lullen en karma vindt de Reetkevers nog wel eens.
Laatste stukje mag je ook op zijn site zetten _O-
Je mag een reactie geven. Ik heb het netjes gehouden en wat neutraal.
Maar hem vooral als artiest grote complimenten gegeven en dat ik zijn liedje nog draai.
En dat is echt zo, naar zijn liedje luister ik nog graag naar Estland en Cyprus.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:02:28 #117
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_179181732
Charme offensief.
pi_179181754
_O_

quote:
'Ik ga nu symbolisch het stokje overdragen aan de volgende gelukkige... Misschien wel rapper Boef of Dries Roelvink of misschien wel samen... Wat het ook gaat worden, laten we er met z'n allen achter gaan staan want je weet maar nooit.'
_O-
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:06:32 #119
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_179181828
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:32 schreef ato het volgende:
Op Facebook:

Nederland!

Ik mocht u vertegenwoordigen

Ik ben geboren Willem Bijkerk, 20 april 1980 groeide op in een arbeiderswijk in Apeldoorn.
Hard voor weinig en ouwe jongens krentebrood! (Toen nog zonder n)
Nooit de beste leerling maar altijd nieuwsgierig.
Eigenwijs brutaal maar strikt netjes opgevoed en altijd het gevoel gehad dat er een klein beetje Ciske de Rat in me schuilt.
Een echt Hollands straatschoffie met klompen en daarboven door m'n moeder zelfgemaakte kleding. Soms kreeg ze de merklabels van een oude Levi's en die stikte ze dan op mijn spijkerbroek... Was ik tenminste ook stoer;)
Papa was altijd weg met de vrachtwagen. Zondag tot en met vrijdag. Hard werken want je wil iets bereiken in het leven.
Dat laatste stukje boeide mij het meest... Iets bereiken! Maar niet de eindbestemming van een vrachtwagenrit, want ik weet nog hoe m'n vader zich voelde op z'n 50ste.

Overambitieus zoals ik al zei, zo mag je het noemen.
Simpelweg een eindeloze honger en drang naar muzikaal avontuur en beleving.
Dit jaar was ik de gelukkige die het songfestival avontuur nog eens mocht meemaken.
U weet inmiddels hoe het is afgelopen.
Over alle randzaken mag u uw eigen mening vormen, ik heb vanuit m'n hart en verstand gehandeld en sta nog steeds achter iedere beslissing.

Gisteren aan tafel bij Humberto zei hij in de break iets moois tegen me waar ik zelf nog niet bij had stil gestaan.
"Die jongens mochten gezien worden en dat podium heb jij ze gegeven" waren zijn woorden.
Ik realiseerde me dat het voor "de blanke" heel normaal is om gezien te worden en tegelijk vond ik het jammer om me dat te realiseren, want het geeft de kern van de pijn weer.
Zoals ik al zei, ik ben een simpele boer uit Apeldoorn die dit probleem nooit begrepen heeft en daar schaam ik me niet voor. Onwetendheid is zalig in sommige gevallen.
Soms geeft onbegrip zoveel ruimte en wijsheid. Want wie kan het wel uitleggen of begrijpen?
Zeg het nog 1 keer van beide kanten, ik begrijp het niet en we kunnen samen door.
Nodig eens iemand uit met een moeilijke naam, doe ook zelf die moeite.

Ik wil AVRO/TROS en Team Waylon enorm bedanken! Bedankt dat jullie een 2de kans hebben gegeven om iets bijzonders neer te zetten en het ambacht muziek een warm hart toe te dragen. Jullie weten wie jullie zijn en verdienen 1 voor 1 een standbeeld. Ik ben een eeuwig ambassadeur voor dit bijzondere festival.

Ik droomde als kind al van de dingen die ik vandaag kan en mag doen en ben zo trots dat ik dat heb bereikt, al leek het soms anders te gaan.
Pijn, verdriet, verlies, tragedie maar bovenal liefde is mij niet bespaard gebleven, gelukkig. Ik ben klaar voor meer...

Voor de mensen die nog eens iets willen zeggen over me, wees welkom in veelvoud.
Je weet nu tenminste tegen wie je het hebt.
Ik ga nu symbolisch het stokje overdragen aan de volgende gelukkige... Misschien wel rapper Boef of Dries Roelvink of misschien wel samen... Wat het ook gaat worden, laten we er met z'n allen achter gaan staan want je weet maar nooit.

Het is toch gewoon leuk?!

Ik was uw vertegenwoordiger en daar hoefde ik alleen mezelf voor te zijn.
Ik dank u.

_O_

Ik heb die man nog een veer in zijn reet gestoken *O*
O+
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:07:27 #120
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179181852
Tja, mooie woorden en gelijk enzo, maar wat ik eerder al zei, ik ben nu wel behoorlijk klaar ermee hoor, en ik vind het ook ietwat een megalomaan stuk.

Sorry. :@ Heus nog wel TeamWaylon verder :@ w/
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 19:08:23 #121
368283 ato
pi_179181866
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:07 schreef Guanabana het volgende:
Tja, mooie woorden en gelijk enzo, maar wat ik eerder al zei, ik ben nu wel behoorlijk klaar ermee hoor, en ik vind het ook ietwat een megalomaan stuk.

Sorry. :@ Heus nog wel TeamWaylon verder :@ w/
Jaja..

Ik ben hem juist meer gaan waarderen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179181872
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:32 schreef ato het volgende:
Op Facebook:

Nederland!

Ik mocht u vertegenwoordigen

Ik ben geboren Willem Bijkerk, 20 april 1980 groeide op in een arbeiderswijk in Apeldoorn.
Hard voor weinig en ouwe jongens krentebrood! (Toen nog zonder n)
Nooit de beste leerling maar altijd nieuwsgierig.
Eigenwijs brutaal maar strikt netjes opgevoed en altijd het gevoel gehad dat er een klein beetje Ciske de Rat in me schuilt.
Een echt Hollands straatschoffie met klompen en daarboven door m'n moeder zelfgemaakte kleding. Soms kreeg ze de merklabels van een oude Levi's en die stikte ze dan op mijn spijkerbroek... Was ik tenminste ook stoer;)
Papa was altijd weg met de vrachtwagen. Zondag tot en met vrijdag. Hard werken want je wil iets bereiken in het leven.
Dat laatste stukje boeide mij het meest... Iets bereiken! Maar niet de eindbestemming van een vrachtwagenrit, want ik weet nog hoe m'n vader zich voelde op z'n 50ste.

Overambitieus zoals ik al zei, zo mag je het noemen.
Simpelweg een eindeloze honger en drang naar muzikaal avontuur en beleving.
Dit jaar was ik de gelukkige die het songfestival avontuur nog eens mocht meemaken.
U weet inmiddels hoe het is afgelopen.
Over alle randzaken mag u uw eigen mening vormen, ik heb vanuit m'n hart en verstand gehandeld en sta nog steeds achter iedere beslissing.

Gisteren aan tafel bij Humberto zei hij in de break iets moois tegen me waar ik zelf nog niet bij had stil gestaan.
"Die jongens mochten gezien worden en dat podium heb jij ze gegeven" waren zijn woorden.
Ik realiseerde me dat het voor "de blanke" heel normaal is om gezien te worden en tegelijk vond ik het jammer om me dat te realiseren, want het geeft de kern van de pijn weer.
Zoals ik al zei, ik ben een simpele boer uit Apeldoorn die dit probleem nooit begrepen heeft en daar schaam ik me niet voor. Onwetendheid is zalig in sommige gevallen.
Soms geeft onbegrip zoveel ruimte en wijsheid. Want wie kan het wel uitleggen of begrijpen?
Zeg het nog 1 keer van beide kanten, ik begrijp het niet en we kunnen samen door.
Nodig eens iemand uit met een moeilijke naam, doe ook zelf die moeite.

Ik wil AVRO/TROS en Team Waylon enorm bedanken! Bedankt dat jullie een 2de kans hebben gegeven om iets bijzonders neer te zetten en het ambacht muziek een warm hart toe te dragen. Jullie weten wie jullie zijn en verdienen 1 voor 1 een standbeeld. Ik ben een eeuwig ambassadeur voor dit bijzondere festival.

Ik droomde als kind al van de dingen die ik vandaag kan en mag doen en ben zo trots dat ik dat heb bereikt, al leek het soms anders te gaan.
Pijn, verdriet, verlies, tragedie maar bovenal liefde is mij niet bespaard gebleven, gelukkig. Ik ben klaar voor meer...

Voor de mensen die nog eens iets willen zeggen over me, wees welkom in veelvoud.
Je weet nu tenminste tegen wie je het hebt.
Ik ga nu symbolisch het stokje overdragen aan de volgende gelukkige... Misschien wel rapper Boef of Dries Roelvink of misschien wel samen... Wat het ook gaat worden, laten we er met z'n allen achter gaan staan want je weet maar nooit.

Het is toch gewoon leuk?!

Ik was uw vertegenwoordiger en daar hoefde ik alleen mezelf voor te zijn.
Ik dank u.

_O_

Ik heb die man nog een veer in zijn reet gestoken *O*
Mooi stukje hoor! :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:08:52 #124
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179181876
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:08 schreef ato het volgende:

[..]

Jaja..

Ik ben hem juist meer gaan waarderen.
Jaja...?
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2018 @ 19:12:42 #125
163650 Greys
pi_179181952
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:02 schreef Piperidine het volgende:
Charme offensief.
Alles wat ook maar een beetje aardig klinkt is vast fake en charme offensief? Lijkt me naar om zo achterdochtig te zijn. Is het echt zo moeilijk te geloven dat ie gewoon ook best een aardig mens kan zijn naast z'n grote muil? Voor de punten hoeft ie het nu niet meer te doen namelijk en z'n concerten dit jaar zijn volgens mij toch al verkocht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2018 @ 19:15:03 #126
163650 Greys
pi_179182010
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:07 schreef Guanabana het volgende:
Tja, mooie woorden en gelijk enzo, maar wat ik eerder al zei, ik ben nu wel behoorlijk klaar ermee hoor, en ik vind het ook ietwat een megalomaan stuk.

Sorry. :@ Heus nog wel TeamWaylon verder :@ w/
Maar niet lullig bedoeld he, plechtig beloofd en je weet dat ik dat niet doe, maar als je er zo klaar mee bent zoals je idd eerder al aangaf heb je juist in dit Waylontopic natuurlijk wel het allerhoogste 'risico' dat je dingen over hem tegenkomt ;)

En nee nu dus niet het topic ontvolgen ajb maar tis in deze tijd niet gek dat ie nu veel in het nieuws is en wat ie op z'n eigen social media schrijft is ook puur voor wie dat wíllen volgen. Dat het nu ook hier geplaatst wordt is dan wel logisch toch :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:19:17 #127
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179182101
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar niet lullig bedoeld he, plechtig beloofd en je weet dat ik dat niet doe, maar als je er zo klaar mee bent zoals je idd eerder al aangaf heb je juist in dit Waylontopic natuurlijk wel het allerhoogste 'risico' dat je dingen over hem tegenkomt ;)

En nee nu dus niet het topic ontvolgen ajb maar tis in deze tijd niet gek dat ie nu veel in het nieuws is en wat ie op z'n eigen social media schrijft is ook puur voor wie dat wíllen volgen. Dat het nu ook hier geplaatst wordt is dan wel logisch toch :@
Haha, touché.

Als je hem en alles zo volgt dan kom je natuurlijk ook telkens dezelfde frases en dingen tegen. Heel veel dingen heb ik hem nu al 10 keer horen zeggen, en ook de manier waarop (en ik vind dus die Facebookpost oprecht een beetje 'megalomaan' en dramatisch, maar ik snap het ook best van hem hoor). Word ik een beetje moe van onderhand.

Maar goed, ik lees/kijk het zelf, dat is helemaal waar :P
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 19:26:48 #128
368283 ato
pi_179182295
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Jaja...?
Dat je hem een beetje zat wordt en toch hier post :P
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:26:59 #129
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179182299
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:26 schreef ato het volgende:

[..]

Dat je hem een beetje zat wordt en toch hier post :P
Maar ik vind het zo gezellig hier :@
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 19:29:05 #130
368283 ato
pi_179182342
Maar vinden wij dat ook met jou?


Grapje schat, kijk naar dat icoontje met die tong.
:P :P :P
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter dinsdag 15 mei 2018 @ 19:38:56 #131
87554 Cee
Welluk?
pi_179182555
_O- O+ Gekkies zijn jullie.
pi_179182681
Mooi stuk ja O+

Valt mij trouwens op dat ‘Toy’ bij lange na niet bovenaan staat in de Nederlandse iTuneslijst, ondanks alle ‘aandacht’ die een winnend lied krijgt.
Duitsland, Cyprus, Denemarken, Oostenrijk en Outlaw in ‘em staan op dit moment boven het nummer van de winnares.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2018 @ 19:59:45 #133
163650 Greys
pi_179183067
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha, touché.

Als je hem en alles zo volgt dan kom je natuurlijk ook telkens dezelfde frases en dingen tegen. Heel veel dingen heb ik hem nu al 10 keer horen zeggen, en ook de manier waarop (en ik vind dus die Facebookpost oprecht een beetje 'megalomaan' en dramatisch, maar ik snap het ook best van hem hoor). Word ik een beetje moe van onderhand.

Maar goed, ik lees/kijk het zelf, dat is helemaal waar :P
Het geeft ook echt niet en ik snap het zelfs echt, maar als je de linkjes gewoon niet aanklikt en langs de gequote social media posts van hem scrollt hou je ons over O+ :+

En dit is eindelijk eens iets geheel in z'n eigen woorden en niet de woorden van AD en Telegraaf die zogenaamd zijn woorden zijn :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179183190
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  dinsdag 15 mei 2018 @ 20:17:42 #135
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179183491
quote:
Ralf had het goed, dus die mag volgend jaar. :o
:o)
pi_179183581
die vervelende Emma Wortelboer zit er alleen bij
pi_179184186
Een beetje een gekke, random vraag, maar weet iemand waar ik de namen van de krumping dansers van Waylon kan vinden? Zit me rot te zoeken maar kan het niet vinden.
pi_179184243
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:51 schreef Chocoladesoes het volgende:
Een beetje een gekke, random vraag, maar weet iemand waar ik de namen van de krumping dansers van Waylon kan vinden? Zit me rot te zoeken maar kan het niet vinden.
https://www.instagram.com/rogerthattgram/
https://www.instagram.com/ferrarisosv/
https://www.instagram.com/makeover__l.k.y/
https://www.instagram.com/mvfasa_lky/
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2018 @ 20:56:44 #140
163650 Greys
pi_179184284
Zie dat eentje ook oa voor Stromae heeft gedanst. Tof.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179184584
Ik heb veel respect voor zulke dansers. Het is enorm hard werken en een ondergewaardeerd beroep. Mooi dat ze de kans kregen om hun passie over te brengen op het ESF podium. Tuurlijk ben ik ook één van de velen die liever Waylon alleen had gezien, maar vind het tof dat die mensen een prachtig podium gekregen hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 mei 2018 @ 21:36:34 #142
163650 Greys
pi_179185024
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:15 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik heb veel respect voor zulke dansers. Het is enorm hard werken en een ondergewaardeerd beroep. Mooi dat ze de kans kregen om hun passie over te brengen op het ESF podium. Tuurlijk ben ik ook één van de velen die liever Waylon alleen had gezien, maar vind het tof dat die mensen een prachtig podium gekregen hebben.
Ik kreeg een brokkie in m'n keel van al die omhelsfoto's van ze. Ondanks dat ik hem ook liever alleen had gezien vind ik het duidelijk oprechte groepsgevoel dan wel weer heel tof. Het een sluit het ander idd niet uit gelukkig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:28:43 #143
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179186303
Ik ben weer bij met lezen *O* (het Waylon-topic dan, de rest moet nog) :{
Ik werd helemaal emo van die foto's van die dansers...mán...echt mooi.
Kunnen we aub wel even lekker doorgaan..? Het hele jaar graag en we moeten de 100 ook nog volmaken ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 15 mei 2018 @ 23:16:00 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_179187321
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:15 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik heb veel respect voor zulke dansers. Het is enorm hard werken en een ondergewaardeerd beroep. Mooi dat ze de kans kregen om hun passie over te brengen op het ESF podium. Tuurlijk ben ik ook één van de velen die liever Waylon alleen had gezien, maar vind het tof dat die mensen een prachtig podium gekregen hebben.
Dansen is een ondergewaardeerd beroep? Hoe zo? Dansvoorstelingen in het theater doen het enorm goed. Er zijn daarnaast plenty dansshows op tv. Dans is hartstikke hot.

Wat een onzin om opeens te doen alsof Waylon deze dansers uit de goot heeft gered ofzo. Dit zijn professionals. Doe niet zo paternalistisch zeg. Deze jongens hebben een volwaardig vak en verdienen daar al lang hun brood mee.

En hoezo hebben ze een podium gekregen op het esf? Er is geen hond in Europa die sinds zaterdag denkt: 'toch even wat extra waardering voor krumping gekregen hoor!'
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_179187825
Ik zat vandaag een interview terug te luisteren van dhr Raatgever (*puke*) bij Radio 538.
Die man denkt serieus dat Thanks but no thanks hoge ogen had kunnen gooien.

TBNT vind ik een prachtig liedje hoor, maar ik vraag me serieus af wat commentatoren van andere landen dan ten tijde van de Postcard hadden moeten zeggen. “Ja, dit is Waylon en hij zingt over een ex-scharrel...blabla” :+ :P
En dat liedje had qua genre ook veel concurrentie gehad van andere liedjes. :Y
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 23:54:50 #146
368283 ato
pi_179187989
Verleden week waren wij allemaal overstuur, behalve Cyan.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 00:10:53 #147
375570 crew  Cyan9
pi_179188245
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:54 schreef ato het volgende:
Verleden week waren wij allemaal overstuur, behalve Cyan.
Best wel fijn, zo'n stressloos songfestival.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2018 @ 00:14:14 #148
368283 ato
pi_179188304
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:10 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Best wel fijn, zo'n stressloos songfestival.
^O^
Life can be a bitch, so like it..
pi_179190149
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:44 schreef Zen90 het volgende:
Ik zat vandaag een interview terug te luisteren van dhr Raatgever (*puke*) bij Radio 538.
Die man denkt serieus dat Thanks but no thanks hoge ogen had kunnen gooien.

TBNT vind ik een prachtig liedje hoor, maar ik vraag me serieus af wat commentatoren van andere landen dan ten tijde van de Postcard hadden moeten zeggen. “Ja, dit is Waylon en hij zingt over een ex-scharrel...blabla” :+ :P
En dat liedje had qua genre ook veel concurrentie gehad van andere liedjes. :Y
Is uiteindelijk allemaal speculatie. We zullen nooit weten van wat had kunnen zijn. :)
  ESF Reporter woensdag 16 mei 2018 @ 06:56:03 #150
87554 Cee
Welluk?
pi_179190440
Thanks but no Thanks lijkt best wel op een Engelse versie van Eugent’s ‘Mall’, vooral het refrein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')