abonnement Unibet Coolblue
pi_179219301
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hier zeg je zinnige dingen.
Natuurlijk denk jij dat _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179219302
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Onzin.

Een gefaalde flirtpoging is niet creepy zijn. Een creepy versierpoging is creepy.
Geen interesse hebben en iemand een creep vinden zijn 2 verschillende zaken. Vind het echt naar dat jij dat op 1 hoop gooit.

Ik heb nog nooit een lelijke gast een creep genoemd omdat hij (normaal) met me flirte. Wel omdat hij niet normaal flirte, maar zonder 1 woord te wisselen bv tegen me aan liep te hijgen bij de bar (inc parate pik tegen me aanschuren).

Flirten is geen creep/risico gedrag. Als je als creep gezien wordt snap je flirten niet. Dan snap je het open en speelse karakter van flirten niet wat zich pas verdiept (seksueel) bij 'ja' signalen.
Je wordt als creep/risico gedrag gezien als je dat niet snapt, also je dat speelse en open flirtgedrag overslaat en gelijk over gaat tot heel duidelijk seksueel (waarvoor je normaliter dus eerst 'ja' signalen voor nodig hebt).

Ja afwijzing is een mogelijkheid bij normaal flirten. De dame gaat er niet op in of wijst zelfs af. Dat kan moeilijk zijn, dat begrijp ik best. Maar dat wordt niet als creepy gezien door het leeuwendeel van de vrouwen.
Ongewenst ja, creepy nee.
Ik merk toch dat dat anders is bij vrouwen waar ik mee om ga(18-24 jaar oud). (lelijke) Mannen waar zij geen interesse in hebben die met hen flirten, worden toch snel als engerds bestempeld.

En ja dat soort mannen zullen misschien ook vaker op een vreemde, ongepaste manier flirten, omdat zij maar weinig vrouwen in hun leven tegenkomen die open staan voor speels flirtgedrag. Maar dat neemt dus niet weg dat het geen risicovol gedrag is dus, want als je weinig ervaring hebt met flirten, zal het ook nog eens vaker misgaan en wordt je dus vaker als creep bestempeld.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:09:46 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219368
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Onzin.

Een gefaalde flirtpoging is niet creepy zijn. Een creepy versierpoging is creepy.
Geen interesse hebben en iemand een creep vinden zijn 2 verschillende zaken. Vind het echt naar dat jij dat op 1 hoop gooit.

Ik heb nog nooit een lelijke gast een creep genoemd omdat hij (normaal) met me flirte. Wel omdat hij niet normaal flirte, maar zonder 1 woord te wisselen bv tegen me aan liep te hijgen bij de bar (inc parate pik tegen me aanschuren).

Flirten is geen creep/risico gedrag. Als je als creep gezien wordt snap je flirten niet. Dan snap je het open en speelse karakter van flirten niet wat zich pas verdiept (seksueel) bij 'ja' signalen.
Je wordt als creep/risico gedrag gezien als je dat niet snapt, also je dat speelse en open flirtgedrag overslaat en gelijk over gaat tot heel duidelijk seksueel (waarvoor je normaliter dus eerst 'ja' signalen voor nodig hebt).

Ja afwijzing is een mogelijkheid bij normaal flirten. De dame gaat er niet op in of wijst zelfs af. Dat kan moeilijk zijn, dat begrijp ik best. Maar dat wordt niet als creepy gezien door het leeuwendeel van de vrouwen.
Ongewenst ja, creepy nee.
Maar goed flirten is dus moeilijk en als iemand begint maken ze veel fouten. Veel vrouwen kunnen dat gewoon als creepy zien.

Bijvoorbeeld een jongen van 18 die altijd een beetje gepest werd bijvoorbeeld, niet zozeer gepest maar hij was nooit populair. Hij is een meelopertje en een beetje onzeker over zijn status in de groep.

Kans is groot dat hij bij een aantal meisje gewoon creepy gaat overkomen, ook al bedoeld hij het niet zo. Wanneer hij begint met flirten dan. Hij zal gewoon domme dingen zeggen en awkward overkomen. Sommige jongens moeten gewoon door die fase heen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179219374
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:07 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik merk toch dat dat anders is bij vrouwen waar ik mee om ga(18-24 jaar oud). (lelijke) Mannen waar zij geen interesse in hebben die met hen flirten, worden toch snel als engerds bestempeld.

En ja dat soort mannen zullen misschien ook vaker op een vreemde, ongepaste manier flirten, omdat zij maar weinig vrouwen in hun leven tegenkomen die open staan voor speels flirtgedrag. Maar dat neemt dus niet weg dat het geen risicovol gedrag is dus, want als je weinig ervaring hebt met flirten, zal het ook nog eens vaker misgaan en wordt je dus vaker als creep bestempeld.
Met je pik tegen een meisje aanrijden is dan ook niet flirten. Dat is wat anders.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:12:12 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219431
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Natuurlijk denk jij dat _O-
Vrouwen versieren, vriendinnetjes hebben en seks krijgen is nooit een probleem voor me geweest hoor. Als ik psychisch onstabiele periode heb ben ik onaantrekkelijker, maar ik ben altijd best populair geweest bij de vrouwen.

JaJammerDan zegt gewoon zinnige dingen. Uiteraard niet op iedereen van toepassing.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179219456
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:12 schreef Keep_Walking het volgende:

JaJammerDan zegt gewoon zinnige dingen. Uiteraard niet op iedereen van toepassing.
"Een gefaalde flirtpoging is creepy" vind jij zinnig?
pi_179219501
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

"Een gefaalde flirtpoging is creepy" vind jij zinnig?
Super zinnig. :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:15:36 #108
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219502
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Met je pik tegen een meisje aanrijden is dan ook niet flirten. Dat is wat anders.
Wat hij zegt is gewoon waar. Als een vrouw jou leuk vindt, dan kan ze flirtgedrag ook beter waarderen.

Als de vrouw je niet leuk vindt, wordt flirtgedrag heel snel als creepy gevonden.

En Tuurlijk de ene vrouw is wat liever en begripsvoller dan de ander.

Verder zeg ik niet dat dit verkeerd is. Vrouwen mogen en moeten zelfs hard en afwijzend zijn tegen mannen die ze niet leuk vinden. Dus de vrouw moet niet kwalijk genomen worden als ze een man als creepy bestempeld omdat hij slecht flirt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179219535
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat hij zegt is gewoon waar. Als een vrouw jou leuk vindt, dan kan ze flirtgedrag ook beter waarderen.

Als de vrouw je niet leuk vindt, wordt flirtgedrag heel snel als creepy gevonden.

En Tuurlijk de ene vrouw is wat liever en begripsvoller dan de ander.

Verder zeg ik niet dat dit verkeerd is. Vrouwen mogen en moeten zelfs hard en afwijzend zijn tegen mannen die ze niet leuk vinden. Dus de vrouw moet niet kwalijk genomen worden als ze een man als creepy bestempeld omdat hij slecht flirt.
Is nogal aan nuance onderhevig inderdaad. Ligt ook aan de vrouw en aan de gefaalde poging. Maar stellen dat een gefaalde flirtpoging creepy is dan snap je het niet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:19:36 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219599
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

"Een gefaalde flirtpoging is creepy" vind jij zinnig?
Dat stukje niet, maar de omschrijving wel. JaJammerDan is niet een sympathieke user, maar wat hij zegt klopt redelijk.

Stel je hebt een jongen. Hij is slim en lief, maar onzeker en niet zo populair. Hij heeft een oogje op een meisje, maar weet niet hoe hij haar moet aanspreken. Hij krijgt geen hulp en leert dat soort dingen niet op school of bij je ouders. Hij besluit een Quentin Tarantino film te quoten omdat hij fan is van Quentin Tarantino.

Uiteraard valt dat verkeerd. Meisje vindt hem raar en creepy, geeft dit ook aan bij haar vriendinnen. Dit soort situaties gebeuren gewoon vaak, hoort ook bij volwassen worden. Betekent niet dat die jongen een slecht persoon is, gewoon onhandig.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179219616
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is nogal aan nuance onderhevig inderdaad. Ligt ook aan de vrouw en aan de gefaalde poging. Maar stellen dat een gefaalde flirtpoging creepy is dan snap je het niet.
Ik heb zelf veel flirtpogingen gezien en ook zelf gedaan en dit is het gezicht dat veel vrouwen meteen optrekken als ze geen interesse hebben en er met ze geflirt wordt:


Dat is geen uitdrukking van: 'nee ik ben niet geïnteresseerd' in, maar gewoon 'ga weg, engerd'.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:23:20 #112
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219674
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is nogal aan nuance onderhevig inderdaad. Ligt ook aan de vrouw en aan de gefaalde poging. Maar stellen dat een gefaalde flirtpoging creepy is dan snap je het niet.
JaJammerDan legt het uit op een gefrustreerde manier. Moet hij zelf weten, zo maakt hij zichzelf minder populair.

Maar de merendeel van jongemannen zijn vooral als ze jong zijn gewoon slecht in flirten en vrouwen versieren. Veel zullen een aantal keer als creepy gevonden worden door vrouwen, terwijl ze misschien hele lieve slimme betrouwbare types zijn. Dit hoort er gewoon bij en mag benoemd worden.

Nu ik dertig ben gaat het automatisch goed. Ik kan goed aanvoelen wanneer wel en wanneer niet. Toen ik 20 was niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:24:46 #113
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179219707
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:07 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik merk toch dat dat anders is bij vrouwen waar ik mee om ga(18-24 jaar oud). (lelijke) Mannen waar zij geen interesse in hebben die met hen flirten, worden toch snel als engerds bestempeld.

En ja dat soort mannen zullen misschien ook vaker op een vreemde, ongepaste manier flirten, omdat zij maar weinig vrouwen in hun leven tegenkomen die open staan voor speels flirtgedrag. Maar dat neemt dus niet weg dat het geen risicovol gedrag is dus, want als je weinig ervaring hebt met flirten, zal het ook nog eens vaker misgaan en wordt je dus vaker als creep bestempeld.
Nee, mannen die zij lelijk vinden worden niet sneller als creep gezien.
Je schrijft zelf ook dat door niet goed te weten hoe dan wel die 'lelijke' mannen perongelijj vaker ongepast, vreemd, flirten. Daar komt de kwalificatie creep vandaan.

Dat die kwalificatie dus soms onterecht is, iemand geen creep is, naar gewoon sociaal onhandig, doet daar niets vanaf.
De ontvanger krijgt 'creep' signalen, de goed bedoelende, maar sociaal onhandige man gedraagt zich creepy. Perongelijk, niet bedoeld, maar hoe moet die willekeurige vrouw dat zien? Die kan geen gedachten lezen, die kan alleen gedrag beoordeling.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:25:43 #114
456432 Kamina
Tenacious!
pi_179219728
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hier zeg je zinnige dingen.
Nee. Het lijkt alsof hij ernstig in de war is.
1 + 1 = blauw
pi_179219787
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat stukje niet, maar de omschrijving wel. JaJammerDan is niet een sympathieke user, maar wat hij zegt klopt redelijk.

Stel je hebt een jongen. Hij is slim en lief, maar onzeker en niet zo populair. Hij heeft een oogje op een meisje, maar weet niet hoe hij haar moet aanspreken. Hij krijgt geen hulp en leert dat soort dingen niet op school of bij je ouders. Hij besluit een Quentin Tarantino film te quoten omdat hij fan is van Quentin Tarantino.

Uiteraard valt dat verkeerd. Meisje vindt hem raar en creepy, geeft dit ook aan bij haar vriendinnen. Dit soort situaties gebeuren gewoon vaak, hoort ook bij volwassen worden. Betekent niet dat die jongen een slecht persoon is, gewoon onhandig.
Nee wat hij zegt klopt van geen kant, het gaat bij jammerjan al mis met de aanname dat er maar 2 soorten mannen en vrouwen (of is het hier zelfs maar 1) zouden zijn.

In jouw voorbeeld zal het gezien de leeftijd zeker niet creepy gevonden worden en waarschijnlijk is dat meisje net zo onzeker als de knul die wel over enige vorm van lef beschikt in tegenstelling tot de jammerjannen in deze wereld.

Flirten doe je ook niet zoals de zelfverklaarde expert ons wil doen geloven als het pas een zekerheidje is want dan zou flirten namelijk niet eens meer nodig zijn.
pi_179219791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:20 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik heb zelf veel flirtpogingen gezien en ook zelf gedaan en dit is het gezicht dat veel vrouwen meteen optrekken als ze geen interesse hebben en er met ze geflirt wordt:
[ afbeelding ]

Dat is geen uitdrukking van: 'nee ik ben niet geïnteresseerd' in, maar gewoon 'ga weg, engerd'.
Ja en wie is de algemene deler in dit verhaal, jij of alle vrouwen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:28:58 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219813
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, mannen die zij lelijk vinden worden niet sneller als creep gezien.
Je schrijft zelf ook dat door niet goed te weten hoe dan wel die 'lelijke' mannen perongelijj vaker ongepast, vreemd, flirten. Daar komt de kwalificatie creep vandaan.

Dat die kwalificatie dus soms onterecht is, iemand geen creep is, naar gewoon sociaal onhandig, doet daar niets vanaf.
De ontvanger krijgt 'creep' signalen, de goed bedoelende, maar sociaal onhandige man gedraagt zich creepy. Perongelijk, niet bedoeld, maar hoe moet die willekeurige vrouw dat zien? Die kan geen gedachten lezen, die kan alleen gedrag beoordeling.
Hier heb je dus gelijk, ik zou ook nooit beweren dat de vrouwen verkeerd zijn. Het is verstandig dat vrouwen sociaal onhandige mannen als creepy bestempeld. Want straks kijken ze door de vingers en blijkt die jongen een seriemoordenaar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:29:22 #118
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179219823
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar goed flirten is dus moeilijk en als iemand begint maken ze veel fouten. Veel vrouwen kunnen dat gewoon als creepy zien.

Bijvoorbeeld een jongen van 18 die altijd een beetje gepest werd bijvoorbeeld, niet zozeer gepest maar hij was nooit populair. Hij is een meelopertje en een beetje onzeker over zijn status in de groep.

Kans is groot dat hij bij een aantal meisje gewoon creepy gaat overkomen, ook al bedoeld hij het niet zo. Wanneer hij begint met flirten dan. Hij zal gewoon domme dingen zeggen en awkward overkomen. Sommige jongens moeten gewoon door die fase heen.
Dit is precies wat ik bedoel. Ondanks dat het misschien niet bedoeld is komt het wel zo over.
Maar dat komt dus niet door het uiterlijk van de flirter, maar door het gedrag. Wwat gewoonweg creepy overkomt.

Zelf heb ik dit op andere gebieden. Ik kom (zeker in geschreven taal) soms wat hard over. Dat bedoel ik niet zo, maar het is niet de schuld van de ander dat hij/zij dat zo oppakt. Ik kom zo over, ik vertoont dat gedrag. Dat is mijn sociale onhandigheid.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179219826
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, mannen die zij lelijk vinden worden niet sneller als creep gezien.
Je schrijft zelf ook dat door niet goed te weten hoe dan wel die 'lelijke' mannen perongelijj vaker ongepast, vreemd, flirten. Daar komt de kwalificatie creep vandaan.

Dat die kwalificatie dus soms onterecht is, iemand geen creep is, naar gewoon sociaal onhandig, doet daar niets vanaf.
De ontvanger krijgt 'creep' signalen, de goed bedoelende, maar sociaal onhandige man gedraagt zich creepy. Perongelijk, niet bedoeld, maar hoe moet die willekeurige vrouw dat zien? Die kan geen gedachten lezen, die kan alleen gedrag beoordeling.
Laatst in de club begon een aantrekkelijke vrouw met haar kont tegen mij aan te schuren. Dat vond ik fijn en niet erg.

Als een onaantrekkelijke, dikke vrouw tegen mij aan begint te schuren in een club, dan zou ik dat ongepast vinden.

Jij wilt zeggen dat ik met deze gedachte tot een hele vreemde groep mensen behoor en bijna niemand anders zo zou denken in deze situaties?

_O- Komop zeg
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:30:49 #120
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179219867
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee wat hij zegt klopt van geen kant, het gaat bij jammerjan al mis met de aanname dat er maar 2 soorten mannen en vrouwen (of is het hier zelfs maar 1) zouden zijn.

In jouw voorbeeld zal het gezien de leeftijd zeker niet creepy gevonden worden en waarschijnlijk is dat meisje net zo onzeker als de knul die wel over enige vorm van lef beschikt in tegenstelling tot de jammerjannen in deze wereld.

Flirten doe je ook niet zoals de zelfverklaarde expert ons wil doen geloven als het pas een zekerheidje is want dan zou flirten namelijk niet eens meer nodig zijn.
Dus er zijn geen goed bedoelende mannen die sociaal onhandig zijn waardoor ze creepy gevonden worden door sommige meisjes in sommige gevallen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179219870
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:27 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee wat hij zegt klopt van geen kant, het gaat bij jammerjan al mis met de aanname dat er maar 2 soorten mannen en vrouwen (of is het hier zelfs maar 1) zouden zijn.

In jouw voorbeeld zal het gezien de leeftijd zeker niet creepy gevonden worden en waarschijnlijk is dat meisje net zo onzeker als de knul die wel over enige vorm van lef beschikt in tegenstelling tot de jammerjannen in deze wereld.

Flirten doe je ook niet zoals de zelfverklaarde expert ons wil doen geloven als het pas een zekerheidje is want dan zou flirten namelijk niet eens meer nodig zijn.
Mooie persoonlijke aanval weer uit het niets. Veilig van achter je computertje. Wat heb ik je misdaan jongen. Dit soort dingen zou je nooit in mijn gezicht durven zeggen, watje.
pi_179219936
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus er zijn geen goed bedoelende mannen die sociaal onhandig zijn waardoor ze creepy gevonden worden door sommige meisjes in sommige gevallen?
Dat is natuurlijk heel wat anders dan "een mislukte versierpoging is creepy" zelfs met je eigen voorbeeld toon je mijn gelijk aan, dat is namelijk niet meer dan een dappere poging met het niet gewenste resultaat maar zeker niet creepy.

Overigens kan ik me wel heel erg goed voorstellen dat jammerjan gewoon altijd creepy gevonden wordt, flirten lijkt me nog niet eens nodig.
pi_179219975
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:29 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Laatst in de club begon een aantrekkelijke vrouw met haar kont tegen mij aan te schuren. Dat vond ik fijn en niet erg.

Als een onaantrekkelijke, dikke vrouw tegen mij aan begint te schuren in een club, dan zou ik dat ongepast vinden.

Jij wilt zeggen dat ik met deze gedachte tot een hele vreemde groep mensen behoor en bijna niemand anders zo zou denken in deze situaties?

_O- Komop zeg
Hoezo is het ongepast als een voor jou onaantrekkelijk persoon met je aan het flirten is?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179219979
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk heel wat anders dan "een mislukte versierpoging is creepy" zelfs met je eigen voorbeeld toon je mijn gelijk aan, dat is namelijk niet meer dan een dappere poging met het niet gewenste resultaat maar zeker niet creepy.
Maar sommige vrouwen vinden dit soort mannen dus juist wel creepy in sommige gevallen. Dat is wat Keep_Walking zegt.

En jij er maar weer dom omheen draaien en zeggen dat het niet 'zeker niet creepy' is. lullo
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:35:43 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179220001
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel. Ondanks dat het misschien niet bedoeld is komt het wel zo over.
Maar dat komt dus niet door het uiterlijk van de flirter, maar door het gedrag. Wwat gewoonweg creepy overkomt.

Zelf heb ik dit op andere gebieden. Ik kom (zeker in geschreven taal) soms wat hard over. Dat bedoel ik niet zo, maar het is niet de schuld van de ander dat hij/zij dat zo oppakt. Ik kom zo over, ik vertoont dat gedrag. Dat is mijn sociale onhandigheid.
Ik zeg ook niet dat vrouwen verkeerd zijn als ze een sociaal onhandige man creepy of opdringerig vinden. Het is aan de man om dit af te leren.

Zelf ben ik ook wel vaak genoeg creepy of raar gevonden. Ik heb nou eenmaal een schizoaffectieve stoornis, en daar hoort creepy of raar gedrag bij. En ook zonder die psychosegevoeligheid heb ik op de harde manier geleerd hoe ik vrouwen moet versieren. Daar hoort veel afwijzing bij.

Ik heb uiteraard ook stoere succesverhalen. En dat echt godlike.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179220006
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:34 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Maar sommige vrouwen vinden dit soort mannen dus juist wel creepy in sommige gevallen. Dat is wat Keep_Walking zegt.

En jij er maar weer dom omheen draaien en zeggen dat het niet 'zeker niet creepy' is. lullo
Je leest echt alleen maar wat je aanstaat he?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:36:27 #127
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179220023
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat hij zegt is gewoon waar. Als een vrouw jou leuk vindt, dan kan ze flirtgedrag ook beter waarderen.

Als de vrouw je niet leuk vindt, wordt flirtgedrag heel snel als creepy gevonden.

En Tuurlijk de ene vrouw is wat liever en begripsvoller dan de ander.

Verder zeg ik niet dat dit verkeerd is. Vrouwen mogen en moeten zelfs hard en afwijzend zijn tegen mannen die ze niet leuk vinden. Dus de vrouw moet niet kwalijk genomen worden als ze een man als creepy bestempeld omdat hij slecht flirt.
Neen.

Verder gaan met flirtgedrag, voorbij open en speels openen, zonder 'ja' signalen, wordt als creepy gezien.
Als een vrouw jouw leuk vindt geeft ze 'ja' signalen, dan is doorgaan idd niet creepy.

Degene die (onterecht) creep worden genoemd zijn slecht in 'ja' signalen opvangen. Vallen met de deur in huis of gaan gewoon door naar het volgende plan zonder die 'ja' signalen. Moeten een ontzettend overduidelijke 'nee' krijgen voor ze begrijpen dat verder gaan (op het gebied van flirten) niet gewenst is.

Echte creeps geven niets om 'ja' of 'nee' signalen, dat boeit ze niets. De onterechte 'creep' weet het gewoon niet goed, maar heeft zeker niet de intentie een 'nee' signaal te negeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 17-05-2018 15:03:29 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179220025
Sommigen hier overschatten wel de redelijkheid van het gemiddelde meisje van 18-20. :D
Die vinden al snel dingen 'creepy'.
pi_179220028
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:34 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoezo is het ongepast als een voor jou onaantrekkelijk persoon met je aan het flirten is?
Omdat ik het ongepast vind als vrouwen mij fysiek met hun kont aanranden, maar ik daar in het geval van aantrekkelijke vrouwen geen problemen mee heb en het juist fijn vind.
pi_179220059
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
Sommigen hier overschatten wel de redelijkheid van het gemiddelde meisje van 18-20. :D
Die vinden al snel dingen 'creepy'.
Dit. Wereldvreemde figuren die hier op dit forum zitten.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:37:40 #131
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179220069
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk heel wat anders dan "een mislukte versierpoging is creepy" zelfs met je eigen voorbeeld toon je mijn gelijk aan, dat is namelijk niet meer dan een dappere poging met het niet gewenste resultaat maar zeker niet creepy.

Overigens kan ik me wel heel erg goed voorstellen dat jammerjan gewoon altijd creepy gevonden wordt, flirten lijkt me nog niet eens nodig.
Een dappere poging met niet gewenste resultaat kan dus creepy gevonden worden. Vrouwen kunnen daarop soms hard oordelen, dat is gewoon een feit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179220077
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:36 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Omdat ik het ongepast vind als vrouwen mij fysiek met hun kont aanranden, maar ik daar in het geval van aantrekkelijke vrouwen geen problemen mee heb en het juist fijn vind.
Hoe is dat dan anders als een mooie vrouw dat doet? Dat is toch net zo goed aanranden? Volgens mij snap jij het verschil tussen flirten en aanranden niet helemaal.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:39:33 #133
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179220133
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is nogal aan nuance onderhevig inderdaad. Ligt ook aan de vrouw en aan de gefaalde poging. Maar stellen dat een gefaalde flirtpoging creepy is dan snap je het niet.
Er zijn idd ook echt wel nare, overgevoelige, vrouwmensen. Net zoals er bitchen zijn die lachend iemand met goede (geen creep) intenties vertrappen enkel omdat ze niet voldoen aan hun eisen.

Dit is geen nare mannen vs schattige vrouwen. Over beiden valt een heel boekwerk te schrijven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:40:19 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179220161
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Neen.

Verder gaan met flirtgedrag, voorbij open en speels openen, zonder 'ja' signalen wordt als creepy gezien.
Als een vrouw jouw leuk vindt geeft ze 'ja' signalen, dan is doorgaan idd niet creepy.

Degene die (onterecht) creep worden genoemd zijn slecht in 'ja' signalen opvangen. Vallen met de deur in huis of gaan gewoon door naar het volgende plan zonder die 'ja' signalen. Moeten een ontzettend overduidelijke 'nee' krijgen voor ze begrijpen dat verder gaan (op het gebied van flirten) niet gewenst is.

Echte creeps geven niets om 'ja' of 'nee' signalen, dat boeit ze niets. De onterechte 'creep' weet het gewoon niet goed, maar heeft zeker niet de intentie een 'nee' signaal te negeren.
Maar dat bedoel ik ook gewoon. We zijn gewoon met elkaar eens hoor.

En sommige mannen worden vanaf het begin al creepy gevonden. Niet door alle vrouwen, maar je hebt soms gemene vrouwen die een man meteen creepy vindt vanwege uiterlijk, reputatie en sociale status.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179220176
@Jajammerjan,
Als het een Chad was zou je huisgenote hem vast geen creepy versierder bestempelen :P
Als een Stacy mij zou versieren zou ik eerder verlegen worden maar geen walging voelen of haar een creep noemen.
pi_179220187
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe is dat dan anders als een mooie vrouw dat doet? Dat is toch net zo goed aanranden? Volgens mij snap jij het verschil tussen flirten en aanranden niet helemaal.
Dat is ook aanranden inderdaad, maar daar heb ik in het geval van een mooie vrouw geen problemen mee.

Volgens mij snap jij het niet helemaal: Als aantrekkelijk persoon kom je met een heleboel weg en is het veel makkelijker om te flirten.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:41:44 #137
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179220203
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zijn idd ook echt wel nare, overgevoelige, vrouwmensen. Net zoals er bitchen zijn die lachend iemand met goede (geen creep) intenties vertrappen enkel omdat ze niet voldoen aan hun eisen.

Dit is geen nare mannen vs schattige vrouwen. Over beiden valt een heel boekwerk te schrijven.
En dat is dus precies wat ik zeg. We zijn gewoon met elkaar eens.

En JaJammerDan heeft gewoon gelijk, ook al verwoord hij het grof en ongenuanceerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179220212
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:40 schreef JeSuisER het volgende:
@Jajammerjan,
Als het een Chad was zou je huisgenote hem vast geen creepy versierder bestempelen :P
Als een Stacy mij zou versieren zou ik eerder verlegen worden maar geen walging voelen of haar een creep noemen.
Het was toevallig een kleine, dikkere aziaat inderdaad. Als het Brad Pitt geweest was, dan was er 100% zeker geen probleem geweest.
pi_179220234
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:41 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dat is ook aanranden inderdaad, maar daar heb ik in het geval van een mooie vrouw geen problemen mee.

Volgens mij snap jij het niet helemaal: Als aantrekkelijk persoon kom je met een heleboel weg en is het veel makkelijker om te flirten.
Ow, fuck. Dit weer. :')

Aanranden is niet flirten. Flirten is niet aanranden. Aantrekkelijke mensen komen met meer weg, maar dat maakt het niet beter.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179220246
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:34 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Maar sommige vrouwen vinden dit soort mannen dus juist wel creepy in sommige gevallen. Dat is wat Keep_Walking zegt.

En jij er maar weer dom omheen draaien en zeggen dat het niet 'zeker niet creepy' is. lullo
Joh heb je even gemist dat het ging over wat jij voor wijsheden allemaal voor ons in petto hebt?
pi_179220266
@Jajammerjan, komt ook nog bij dat gemiddelde mannen over het algemeen ook wel ja zeggen tegen walvissen. Dus mannen zullen zich lang zo snel niet aangerand of vies voelen.
pi_179220301
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:41 schreef Keep_Walking het volgende:

En JaJammerDan heeft gewoon gelijk, ook al verwoord hij het grof en ongenuanceerd.
Met wat heeft hij dan gelijk, met dat hij jou gelijk geeft dat sommige meisjes sommige versierpogingen soms wel eens creepy kunnen vinden?

Want zelf zegt jammerjan namelijk heel iets anders.
pi_179220347
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ow, fuck. Dit weer. :')

Aanranden is niet flirten. Flirten is niet aanranden. Aantrekkelijke mensen komen met meer weg, maar dat maakt het niet beter.
Flirten is een vorm van communicatie tussen mensen waarin met sensualiteit wordt gespeeld of seksuele interesse wordt getoond. Deze interactie kan in de vorm van een gesprek, oogcontact of aanraking zijn,

Met je kont tegen mij aanschuren=flirten. Geen idee waarom ik aanranding gebruikt heb idd.
pi_179220376
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ow, fuck. Dit weer. :')

Aanranden is niet flirten. Flirten is niet aanranden. Aantrekkelijke mensen komen met meer weg, maar dat maakt het niet beter.
Vrouwen dromen toch van verkrachtingsfantasieen zoals in dat beroemde 50 shades. Waar een knappe dokter ze verkrachten?

Als die fifty shades man een kleine dikke aziaat was (zoals de gast die de huisgenote van jjj probeerde te versieren niet aanranden) wat dan. Dan is aanranding opeens not okay. Wat ik zie is dus wanneer vrouwen een man creep noemen en wanneer niet, erg dubbel is. Dubbel moraal enzo.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:49:16 #145
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179220394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:20 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik heb zelf veel flirtpogingen gezien en ook zelf gedaan en dit is het gezicht dat veel vrouwen meteen optrekken als ze geen interesse hebben en er met ze geflirt wordt:
[ afbeelding ]

Dat is geen uitdrukking van: 'nee ik ben niet geïnteresseerd' in, maar gewoon 'ga weg, engerd'.
Je stipt nu 1 type vrouw aan. Maar er zijn er meer, er is geen hivemind.

Ik haalde al het te lieve meisje aan (de vrouwelijk variant op de werkelijke nice guy). Die zal zo'n gezicht niet trekken.
Alhoewel het bitchy genoemd wordt is het gezicht dat je plaatst verdomd duidelijk. Niet 'aardig', maar je weet wel gelijk waar je aan toe bent. Niet leuk, wel duidelijk (heel veel knappe vrouwen hebben van schande en schade geleerd maar zo te doen, moet je dan weer doorheen kunnen prikken als man zijnde. Wat een hogere mate van sociaal handig zijn met zich meebrengt).

Combineer een onhandige jongen met een onhandig meisje en de kans dat grensen overschreden worden is groot.
Hij komt veelste sterk in, zij durft niet 'onbeleefd' te zijn er hard en duidelijk af te wijzen. Grensoverschrijdend gedrag is dan zomaar gebeurd zonder dat iemand de intentie had daarvoor (dan heb ik het niet over verkrachting ofzo, maar over creep gedrag).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179220400
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:48 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Vrouwen dromen toch van verkrachtingsfantasieen zoals in dat beroemde 50 shades. Waar een knappe dokter ze verkrachten?

Als die fifty shades man een kleine dikke aziaat was (zoals de gast die de huisgenote van jjj probeerde te versieren niet aanranden) wat dan. Dan is aanranding opeens not okay. Wat ik zie is dus wanneer vrouwen een man creep noemen en wanneer niet, erg dubbel is. Dubbel moraal enzo.
Ow jeetje.... Meen je dit?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179220425
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:48 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Vrouwen dromen toch van verkrachtingsfantasieen zoals in dat beroemde 50 shades. Waar een knappe dokter ze verkrachten?

Als die fifty shades man een kleine dikke aziaat was (zoals de gast die de huisgenote van jjj probeerde te versieren niet aanranden) wat dan. Dan is aanranding opeens not okay. Wat ik zie is dus wanneer vrouwen een man creep noemen en wanneer niet, erg dubbel is. Dubbel moraal enzo.
quote:
Bondage is in the eye of the beholder, according to a 68-year-old Frenchman who posed as young male model online to lure in sexual partners.

His horrified female conquests are pressing rape charges, claiming consent implies full knowledge of the situation.

Le Parisien reports the paunchy and balding man, identified only as "Michel," created an attractive persona named Anthony Laroche for the dating website Zoosk.

"Laroche" pinpointed 40-year-old Sylvie and began flirting.

Soon, Michel took the relationship one step further by inviting Sylvie to a "Fifty Shades of Grey"-style first date at his home, suggesting she blindfold herself before entering his darkened bedroom.

The woman alleges she removed the blindfold after sex to find herself in bed with an old man, not the handsome 37-year-old she'd been speaking with online.
https://www.elitedaily.co(...)rape-charges/1023644
Dit is echt gebeurd _O- _O-

Aantrekkelijk? Fijne seksuele fantasie.

Onaantrekkelijke 60 jarige man? Verkrachting.
pi_179220473
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:50 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[..]

Dit is echt gebeurd _O- _O-

Aantrekkelijk? Fijne seksuele fantasie.

Onaantrekkelijke 60 jarige man? Verkrachting.
Jij ziet niet in wat er mis is met dat verhaal?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:53:14 #149
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179220500
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:23 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

JaJammerDan legt het uit op een gefrustreerde manier. Moet hij zelf weten, zo maakt hij zichzelf minder populair.

Maar de merendeel van jongemannen zijn vooral als ze jong zijn gewoon slecht in flirten en vrouwen versieren. Veel zullen een aantal keer als creepy gevonden worden door vrouwen, terwijl ze misschien hele lieve slimme betrouwbare types zijn. Dit hoort er gewoon bij en mag benoemd worden.

Nu ik dertig ben gaat het automatisch goed. Ik kan goed aanvoelen wanneer wel en wanneer niet. Toen ik 20 was niet.
Het verschil tussen jou en jajammerjan is dat jij inziet dat die mannen onbedoeld creepy gedrag vertonen en daarvan moeten leren (snappen dat ze zelf onhandig zijn). En dat jajammerjan het bij die vrouwen neerlegt, die maar gedachten moeten kunnen lezen en de intentie erachter moeten zien die niet terug komt in gedrag.

Fouten maken we allemaal. Hoe je daarmee omgaat is wat echt telt. Leg je het bij jezelf of bij de ander?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 17 mei 2018 @ 14:54:00 #150
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_179220519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 13:48 schreef JaJammerJan het volgende:
Aardig zijn in plaats van flirten met vrouwen is uitstelling van afwijzing en dus ook kritiek waar 'niceguys' bang voor zijn naar mijn mening.

Als je aardig bent tegen vrouwen, kan niemand jouw iets verwijten: Je bent immers gewoon aardig toch. Niks mis mee.
Als je flirt met vrouwen, dan zul je ook afgewezen kunnen worden en loop je grotere kans om als 'engerd' bestempeld te worden door de ongewenste seksuele aandacht die jij geeft. En ja dat gebeurt. Een gefaalde flirtpoging is 'creepy'.

Laatst met huisgenoten naar een club gegaan hier, en er was een vriend van een andere huisgenoot aan het flirten met een van mijn vrouwelijke huisgenoten. Die meid wees hem af en die gast laat haar verder met rust. Daarna kwam die vrouwelijke huisgenoot naar mij toe om te klagen dat die gast 'creepy' bezig was. Dus gewoon omdat hij flirt, is hij een creep blijkbaar.

Flirten is dus gewoon risicovol/onaardig/creepy gedrag, aardig zijn heeft dat risico niet. En niceguys trekken zich daar teveel van aan. Als ze verder hun uiterlijk verbeteren, hebben ze een veel kleinere kans dat hun flirtpoging als ongewenst gezien wordt, dus dat zou hen ook helpen.
Spijker op de kop!

Ik herken het ook bij mezelf. Het is puur de (grote) kans op afwijzing die je tegenhoudt. Het meeste nog de 'afwijzing' door de groep. Het afgaan voor iedereen die het ziet of te weten komt. De sociale status die je dat kost is aanzienlijk. En als je niet bulkt van de sociale status kun je dat eigenlijk niet lijden.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_179220669
Terugkomend op de OP. Wat je voornamelijk hoort van vrouwen zelf. Is dat zij eerst een man beter willen leren kennen voordat zij met de benen wijd gaan. Vrouwen geven over het algemeen dus zelf al aan dat zij niet-oppervlakkige persoonlijkheidseigenschappen zoeken. Oftewel. De Niceguy daar hebben vrouwen over het algemeen toch zelf om gevraagd. Niet dan?

Wel verwarrend zo voor mannen hoor. Je hebt hordes jongens zonder ervaring die dan door allerlei hoepels springen en hun best doen om goed voor de dag te komen. Want ze willen geen lompe zak zijn. En dan krijgen ze een dikke plaat met Nee erop van vrouwen.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:01:25 #152
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179220696
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Met wat heeft hij dan gelijk, met dat hij jou gelijk geeft dat sommige meisjes sommige versierpogingen soms wel eens creepy kunnen vinden?

Want zelf zegt jammerjan namelijk heel iets anders.
Wat lees jij dan? Wat zegt hij?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:01:47 #153
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179220706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:29 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Laatst in de club begon een aantrekkelijke vrouw met haar kont tegen mij aan te schuren. Dat vond ik fijn en niet erg.

Als een onaantrekkelijke, dikke vrouw tegen mij aan begint te schuren in een club, dan zou ik dat ongepast vinden.

Jij wilt zeggen dat ik met deze gedachte tot een hele vreemde groep mensen behoor en bijna niemand anders zo zou denken in deze situaties?

_O- Komop zeg
Wat?

Iemand die zomaar, zonder enig 'ja' signaal de geslachtsdelen tegen de ander
aandrukt is niet ok.
Je kijkt elkaar even aan, danst zonder direct lichamelijk contact even en gaat dan wel of niet over tot 'schuren'.
DAT is normaal sociaal contact.

Iemand die anders doet, gelijk tot dat 'seksuele' contact over gaat is seksueel agressief.
Leuk dat een lekker vrouw die seksueel agressief is jouw fantasie is, maar het blijft seksueel agressief. Iets waar de gemiddelde vrouw zich ongemakkelijk bij voelt omdat hoog risico.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:02:47 #154
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_179220726
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het verschil tussen jou en jajammerjan is dat jij inziet dat die mannen onbedoeld creepy gedrag vertonen en daarvan moeten leren (snappen dat ze zelf onhandig zijn). En dat jajammerjan het bij die vrouwen neerlegt, die maar gedachten moeten kunnen lezen en de intentie erachter moeten zien die niet terug komt in gedrag.

Fouten maken we allemaal. Hoe je daarmee omgaat is wat echt telt. Leg je het bij jezelf of bij de ander?
Jij beseft duidelijk niet dat puur de interesse van een fysiek en maatschappelijk onaantrekkelijke vent voor heel veel vrouwen al creepy is. Heb het vaak genoeg kunnen observeren. En nee, niet als de creep. Vrouwen vinden mij niet een absolute hunk, maar doorgaans plaatsen ze mij nog wel aan de aan de goeie kant van de scheidslijn tussen doable en onaantrekkelijke en sociaal awkwarde aap.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:07:21 #155
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_179220816
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ow jeetje.... Meen je dit?
Doe eens normaal, drol trol. Je weet dondersgoed dat het zo werkt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:09:08 #156
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179220851
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:48 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Vrouwen dromen toch van verkrachtingsfantasieen zoals in dat beroemde 50 shades. Waar een knappe dokter ze verkrachten?

Als die fifty shades man een kleine dikke aziaat was (zoals de gast die de huisgenote van jjj probeerde te versieren niet aanranden) wat dan. Dan is aanranding opeens not okay. Wat ik zie is dus wanneer vrouwen een man creep noemen en wanneer niet, erg dubbel is. Dubbel moraal enzo.
Aaaaaarrrgggghhhhh dit weer.

Als je 50 grijstinten goed leest(ziet) dan zie je enorme 'ja' signalen waar de man op ingaat.

Groen licht = ga verder. Rood licht = stop.

Het is helemaal niet zo dubbel, het hangt af van kan je signalen lezen.
Zelfs in FICTIE komt dat terug.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179220889
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:02 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jij beseft duidelijk niet dat puur de interesse van een fysiek en maatschappelijk onaantrekkelijke vent voor heel veel vrouwen al creepy is. Heb het vaak genoeg kunnen observeren. En nee, niet als de creep. Vrouwen vinden mij niet een absolute hunk, maar doorgaans plaatsen ze mij nog wel aan de aan de goeie kant van de scheidslijn tussen doable en onaantrekkelijke en sociaal awkwarde aap.
Ik heb daarnaast ook het idee dat veel vrouwen lijden aan een cognitieve disonantie. Dat ze weigeren te geloven dat het hen eigenlijk puur om het uiterlijk van een man te doen zou zijn. En dat ze daardoor druk allerlei smoezen verzinnen waar het dan wel door zou komen waarom ze bepaalde mannen afwijzen of een creep vinden.

Ik bedoel voor mannen werkt dit net zo. Waarom zou het voor vrouwen anders zijn. Met het verschil dat mannen over het algemeen meer pikken kwa looks. Je ziet veel mannen met een normaal uiterlijk ook met walvissen als vrienein. Vrouwen zijn over het algemeen kieskeuriger. Ik herinner mij een data analyse van Tinder die dit feit aantoont.

[ Bericht 3% gewijzigd door JeSuisER op 17-05-2018 15:17:14 ]
pi_179220990
quote:
13s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:07 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Doe eens normaal, drol trol. Je weet dondersgoed dat het zo werkt.
Nee, weirdo, je snapt toch ook wel dat het een dingetje is waar twee mensen toestemming voor aan elkaar geven? Dat het geen fuck met verkrachten te maken heeft? Mijn god, jullie lezen echt alleen wat jullie willen lezen he?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:17:17 #159
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_179221003
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Ik heb daarnaast ook het idee dat veel vrouwen lijden aan een cognitieve disonantie. Dat ze weigeren te geloven dat het hen eigenlijk puur om het uiterlijk van een man te doen zou zijn. En dat ze daardoor druk allerlei smoezen verzinnen waar het dan wel door zou komen waarom ze bepaalde mannen afwijzen of een creep vinden.

Ik bedoel voor mannen werkt dit net zo. Waarom zou het voor vrouwen anders zijn. Met het verschil dat mannen over het algemeen meer pikken kwa looks. En vrouwen zijn over het algemeen kieskeuriger. Ik herinner mij een data analyse van Tinder die dit feit aantoont.
Het is niet alleen looks, maar sociale competentie.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_179221043
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, weirdo, je snapt toch ook wel dat het een dingetje is waar twee mensen toestemming voor aan elkaar geven? Dat het geen fuck met verkrachten te maken heeft? Mijn god, jullie lezen echt alleen wat jullie willen lezen he?
In verkrachtingsfantasieen van vrouwen, overkomt de verkrachting de vrouw. Dat wordt niet afgesproken volgens mij, zo van, ok ik kies jou je mag mij verkrachten doe het, oow. Het gebeurt gewoon lijkt mij. Het verschil is. In de verkrachtingafantasieen zijn die verkrachters Chads.
pi_179221078
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:20 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

In verkrachtingsfantasieen van vrouwen, overkomt de verkrachting de vrouw. Dat wordt niet afgesproken volgens mij, zo van, ok ik kies jou je mag mij verkrachten doe het, oow. Het gebeurt gewoon lijkt mij. Het verschil is. In de verkrachtingafantasieen zijn die verkrachters Chads.
En wat heeft deze hele specifieke fetish te maken met daten, nice guys, aandacht krijgen of uberhaupt 50 shades?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179221082
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat lees jij dan? Wat zegt hij?
Jammerjan stelt namelijk dat elke mislukte versierpoging creepy is en dat je pas gaat flirten als het een zekerheidje is.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:24:32 #163
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179221106
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:02 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Jij beseft duidelijk niet dat puur de interesse van een fysiek en maatschappelijk onaantrekkelijke vent voor heel veel vrouwen al creepy is. Heb het vaak genoeg kunnen observeren. En nee, niet als de creep. Vrouwen vinden mij niet een absolute hunk, maar doorgaans plaatsen ze mij nog wel aan de aan de goeie kant van de scheidslijn tussen doable en onaantrekkelijke en sociaal awkwarde aap.
Ik ben een vrouw. Ben door allerlei soorten mannen benaderd in mijn leven.
Nog nooit heb ik een lelijke vent als creep beoordeeld terwijl hij zich gewoon sociaal (gericht op seksueel, dus open en speels flirtend) opstelde. Terwijl ik objectief wel 'aantrekkelijke' mannen wel als creep heb betiteld omdat ze seksueel (flirtend, niet verder, want daar hebben we het nu niet over) agressief gedrag vertoonde.

Onhandig (seksueel) gedrag wordt als creepy gezien. Handig (seksueel) gedrag niet. Juist omdat er een opbouw is afhankelijk van de signalen.

Mensen (mannen) die goed zijn in flirten/versieren zijn goed in die signalen opvangen. Voor de (onhandige) omstander lijkt dat op zomaar uit het niets mogen zij meer. Maar dat is niet waar, ze zijn gewoon handig in subtiele signalen opvangen. Vangen de blik van een meisje in de club en zien de 'ja' bv.
Dat is waarom het zo soepel lijkt te gaan. Maar gaat om subtiele signalen.

En ja, iemand die fysiek aantrekkelijk is krijgt die signalen eerder. Maar aantrekkelijk of niet, zonder die signalen wordt het creep gedrag.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179221140
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het is niet alleen looks, maar sociale competentie.
Vrouwen zullen meer idioterie van je pikken als je een knappe Chad bent. Dat lijkt mij toch niet zo een rare of onlogische gedachte. Natuurlijk zullen er wel grenzen zijn. Maar stel je bent een neurotypische incel met een lelijk gezicht. Waarom zou een meid ook maar iets van je hoeven pikken. Sterker je krijgt nieteens een blik waardig. Het is allemaal alleen maar logisch. En heel begrijpelijk zelfs. Dat mensen daar omheen draaien is gewoon achterlijk.

Eerst moet je uiterlijk te pruimen zijn, dan wordt er gekeken naar wat jij noemt competentie. Velen zullen toegeven dat uiterlijke aantrekking toch wel een vereiste is. Dit is voor beide sexen waar. Met als verschil dat mannen over het algmemeen een bredere type vrouwelijke smaak hebben. En niet zoals vrouwen alleen de top 20% Chads willen.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:30:10 #165
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179221207
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Ik heb daarnaast ook het idee dat veel vrouwen lijden aan een cognitieve disonantie. Dat ze weigeren te geloven dat het hen eigenlijk puur om het uiterlijk van een man te doen zou zijn. En dat ze daardoor druk allerlei smoezen verzinnen waar het dan wel door zou komen waarom ze bepaalde mannen afwijzen of een creep vinden.

Ik bedoel voor mannen werkt dit net zo. Waarom zou het voor vrouwen anders zijn. Met het verschil dat mannen over het algemeen meer pikken kwa looks. Je ziet veel mannen met een normaal uiterlijk ook met walvissen als vrienein. Vrouwen zijn over het algemeen kieskeuriger. Ik herinner mij een data analyse van Tinder die dit feit aantoont.
Fysiek is voor beide geslachten belangrijk. Geeft eerder 'ja' signalen of 'nee' signalen.

Of je als creep gezien wordt hangt af van of je die 'nee' signalen goed genoeg opvangt.
Afgewezen worden, 'nee' signalen krijgen, maakt je geen creep. Alhoewel het echt wel aan je zelfvertrouwen kan knagen als je te vaak 'nee' signalen krijgt.

Hoe meer de situatie op snel beoordelen (aantrekkelijk of niet) gericht is, hoe meer het op fysiek gericht is. Maar in alle gevallen zijn er 'ja' signalen of 'nee' signalen en dat veroorzaakt gewenst of creepy.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179221289
Uiterlijk moet je ook niet overdrijven zoals de incels doen, uiterlijk is ook maar een gedeelte van wat iemand aantrekkelijk maakt of niet.

Bij de incels en zoals ze zich gedragen, ook hier op FOK!, ligt het overduidelijk aan hun innerlijk.
pi_179221302
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:35 schreef Chewie het volgende:
Uiterlijk moet je ook niet overdrijven zoals de incels doen, uiterlijk is ook maar een gedeelte van wat iemand aantrekkelijk maakt of niet.

Bij de incels en zoals ze zich gedragen, ook hier op FOK!, ligt het overduidelijk aan hun innerlijk.
Fucking amen. Mijn god.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179221338
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Fysiek is voor beide geslachten belangrijk. Geeft eerder 'ja' signalen of 'nee' signalen.

Of je als creep gezien wordt hangt af van of je die 'nee' signalen goed genoeg opvangt.
Afgewezen worden, 'nee' signalen krijgen, maakt je geen creep. Alhoewel het echt wel aan je zelfvertrouwen knagen als je te vaak 'nee' signalen krijgt.

Hoe meer de situatie op snel beoordelen (aantrekkelijk of niet) gericht is, hoe meer het op fysiek gericht is. Maar in alle gevallen zijn er 'ja' signalen of 'nee' signalen en dat veroorzaakt gewenst of creepy.
Je zegt dat wanneer een jongen een nee niet accepteert en doorgaat met versieren, dat dat creepgedrag is. Begrijp ik dat goed?

Maar als je de nee van een meid wel accepteert en haar verder met rust laat. Kan ze de toenadering vóór de afwijzing alsnog als creepy hebben ervaren toch?

Dus is het niet alleen dat een jongen niet weet wanneer te stoppen met versieren.
pi_179221537
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:35 schreef Chewie het volgende:

Bij de incels en zoals ze zich gedragen, ook hier op FOK!, ligt het overduidelijk aan hun innerlijk.
De rode lijn van dit topic is dat je juist oppervlakkiger moest zijn om sexy te worden gevonden volgens de (vrouwelijke) OP.

Verder. In Nederland is de gemiddelde jongen eigenlijk al aantrekkelijk genoeg. Lang slank redelijk atletisch, weinig assymetrie in gezicht. Veel jagersogen en redelijk gevormde kinnen. Je zult dus nog meer buiten deze groep moeten uitspringen om op te vallen bij de vrouwen. De lat ligt hier al heel hoog. En al helemaal als je buitenlander bent en afwijkende verhoudingen hebt in het gezicht.
pi_179221548
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Ik heb daarnaast ook het idee dat veel vrouwen lijden aan een cognitieve disonantie. Dat ze weigeren te geloven dat het hen eigenlijk puur om het uiterlijk van een man te doen zou zijn. En dat ze daardoor druk allerlei smoezen verzinnen waar het dan wel door zou komen waarom ze bepaalde mannen afwijzen of een creep vinden.

Ik bedoel voor mannen werkt dit net zo. Waarom zou het voor vrouwen anders zijn. Met het verschil dat mannen over het algemeen meer pikken kwa looks. Je ziet veel mannen met een normaal uiterlijk ook met walvissen als vrienein. Vrouwen zijn over het algemeen kieskeuriger. Ik herinner mij een data analyse van Tinder die dit feit aantoont.
Tinder is wel een app die vooral gebruikt wordt voor casual sex. Dat kun je niet meteen vertalen naar real life.

Daarnaast weten vrouwen daar dat ze in de minderheid zijn en dan heb je ook nog de fabel dat mannen al genoeg hebben aan ‘nog warm’.

Ik zou dus niet teveel waarde hechten aan die data.
pi_179221606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:35 schreef Chewie het volgende:
Uiterlijk moet je ook niet overdrijven zoals de incels doen, uiterlijk is ook maar een gedeelte van wat iemand aantrekkelijk maakt of niet.

Bij de incels en zoals ze zich gedragen, ook hier op FOK!, ligt het overduidelijk aan hun innerlijk.
Yep.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:51:59 #172
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179221627
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:37 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Je zegt dat wanneer een jongen een nee niet accepteert en doorgaat met versieren, dat dat creepgedrag is. Begrijp ik dat goed?

Maar als je de nee van een meid wel accepteert en haar verder met rust laat. Kan ze de toenadering vóór de afwijzing alsnog als creepy hebben ervaren toch?

Dus is het niet alleen dat een jongen niet weet wanneer te stoppen met versieren.
Subtiele signalen.... Dat is de sleutel.

Een harde 'nee' wordt door het gros van de vrouwen als 'creep' gedrag gezien. Je moet dan een donder nu echt op signaal geven.

Voor de duidelijkheid, ik heb het nu over flirten. Niet over aanranding of erger.

Als je tijdens flirten tot een harde nee komt is de kans groot dat het als creepy gedrag gezien wordt. Flirten is een subtiel spel dat komt voor duidelijke seksuele benadering. Als tijdens flirten er 'ja' signalen komen bouwt het uit tot seksuele toenadering.
Ben je sociaal wat onhandig (wil je geen 'nee' negeren, maar zie je die subtiele 'nee' signalen gewoon niet) dan kan het zijn dat je als 'creepy' gezien wordt.

Niet omdat je dat perse bent, maar omdat je gedrag vertoont wat snel kan uitlopen in grensoverschrijdend gedrag. Wat de werkelijke creep als 'voorspel' doet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179221656
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:48 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

De rode lijn van dit topic ia dat je juist oppervlakkiger moest zijn om sexy te worden gevonden volgens de (vrouwelijke) OP.
Voor casual seks ja en zelfs dan geld nog dat het uiterlijk maar een deel van de aantrekkelijkheid is. Als je er goed uitziet maar sociaal zeer onhandig bent zul je best veel moeite hebben met het scoren van losse scharrels.

quote:
Verder. In Nederland is de gemiddelde jongen eigenlijk al aantrekkelijk genoeg. Lang slank redelijk atletisch, weinig assymetrie in gezicht. Veel jagersogen en redelijk gevormde kinnen. Je zult dus nog meer buiten deze groep moeten uitspringen om op te vallen bij de vrouwen. De lat ligt hier al heel hoog. En al helemaal als je buitenlander bent en afwijkende verhoudingen hebt in het gezicht.
Verreweg de meeste mensen hebben dan ook geen problemen met het vinden van een partner en juist in een land met eenheidsworst zou je het als buitenstaander niet eens moeilijker hoeven te hebben, je datingpool wordt wellicht kleiner maar genoeg die wel een keer wat anders willen.

Het probleem van de incel is echt niet zijn uiterlijk
pi_179221674
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tinder is wel een app die vooral gebruikt wordt voor casual sex. Dat kun je niet meteen vertalen naar real life.

Daarnaast weten vrouwen daar dat ze in de minderheid zijn en dan heb je ook nog de fabel dat mannen al genoeg hebben aan ‘nog warm’.

Ik zou dus niet teveel waarde hechten aan die data.
En daarnaast liked de helft van de tinderende mannen die ik ken alles om dan pas bij matches te gaan selecteren wat wel/niet, terwijl ik geen vrouwen ken die dit doen.
pi_179221687
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tinder is wel een app die vooral gebruikt wordt voor casual sex. Dat kun je niet meteen vertalen naar real life.

Daarnaast weten vrouwen daar dat ze in de minderheid zijn en dan heb je ook nog de fabel dat mannen al genoeg hebben aan ‘nog warm’.

Ik zou dus niet teveel waarde hechten aan die data.
De rode lijn van dit topic is dat je juist oppervlakkiger moest zijn als man om aantrekkelijk gevonden te worden. Volgens de (vrouwelijke) OP althans. Dus daar gaan we. Oppervlakkig is casual. Net zoals op Tinder.

Je zegt dan Tinder-gedrag kun je niet meteen vertalen naar real life. De hamvraag is dan, hoeveel dit wel vertaalt naar real life. En volgens mij gewoon alles. Het doel is toch mekaar in real life gaan ontmoeten?
pi_179221765
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:54 schreef JeSuisER het volgende:

Je zegt Tinder gedrag kun je niet meteen vertalen naar real life. De interessante vraag die rijst is dan, hoeveel dit wel vertaalt naar real life. Volgens mij gewoon alles. Het doel is toch mekaar in real life gaan ontmoeten?
Jij mist op Tinder niet hoe een vrouw reageert, haar subtiele gebaren, hoe ze lacht om je (stomme) grapjes en zelfs hoe ze ruikt?

Op Tinder ga je alleen maar af op de foto en soms het begeleidende schrijven dat is toch echt een stuk beperkter dan irl flirten.
pi_179221811
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:54 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

En daarnaast liked de helft van de tinderende mannen die ik ken alles om dan pas bij matches te gaan selecteren wat wel/niet, terwijl ik geen vrouwen ken die dit doen.
De echte pro’s betalen om te kunnen zien wie hen heeft geliked en gaan daaruit selecteren. ;)

Volgens mij was de verhouding actieve gebruikers ook iets van 80% man, 20% vrouw. Met dat in het achterhoofd zou je ook kunnen betogen dat het allemaal heel evenwichtige cijfers zijn.
  donderdag 17 mei 2018 @ 16:01:15 #178
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179221841
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:48 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

De rode lijn van dit topic is dat je juist oppervlakkiger moest zijn om sexy te worden gevonden volgens de (vrouwelijke) OP.

Verder. In Nederland is de gemiddelde jongen eigenlijk al aantrekkelijk genoeg. Lang slank redelijk atletisch, weinig assymetrie in gezicht. Veel jagersogen en redelijk gevormde kinnen. Je zult dus nog meer buiten deze groep moeten uitspringen om op te vallen bij de vrouwen. De lat ligt hier al heel hoog. En al helemaal als je buitenlander bent en afwijkende verhoudingen hebt in het gezicht.
Tinder, in dansclub e.d.. Dat zijn plekken waar uiterlijk een grotere rol speelt. Op het eerste gezicht wordt een keuze gemaakt. Die vooral fysiek is.
Als je daar doorheen komt wordt op inhoud beoordeeld. Maar als lelijke vent met geweldig innerlijk zijn dit niet de beste plaatsen. Veel aanbod, snelle eerste selectie, waardoor die lelijke, maar geweldige, vent niet de kans krijgt zijn goede kanten te laten zien.

Die lelijke, maar geweldige, vent heeft de ruimte nodig zijn pluspunten te laten zien. Die moet in gesprek kunnen komen met die vrouw zodat zijn sterke punten boven tafel komen.
Tinder is niet de plaats waar hij sterk staat, vrouwen swipen op uiterlijk, op enkele foto's. Hij krijgt de kans daardoor niet om zijn voordelen te laten zien (andersom geld dat ook, alhoewel het verschil in aanbod maakt vrouwen selectiever kunnen zijn).

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 17-05-2018 16:14:56 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179221882
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:54 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

De rode lijn van dit topic is dat je juist oppervlakkiger moest zijn als man om aantrekkelijk gevonden te worden. Volgens de (vrouwelijke) OP althans. Dus daar gaan we. Oppervlakkig is casual. Net zoals op Tinder.

Je zegt dan Tinder-gedrag kun je niet meteen vertalen naar real life. De hamvraag is dan, hoeveel dit wel vertaalt naar real life. En volgens mij gewoon alles. Het doel is toch mekaar in real life gaan ontmoeten?
Niet iedereen is tinder gebruiker. En mensen die tinder gaan gebruiken hebben toch vaak wel een gemene deler. Je moet dus altijd oppassen om dit soort datasets te gebruiken voor een grotere groep.

Dan voor wat betreft de OP: ik heb die gelezen en denk dan dat dat geldt voor de schrijfster. En net zoals niet iedere man hetzelfde is, denkt en wil, geldt dat ook niet voor iedere vrouw.
  donderdag 17 mei 2018 @ 16:05:28 #180
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179221926
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:54 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

De rode lijn van dit topic is dat je juist oppervlakkiger moest zijn als man om aantrekkelijk gevonden te worden. Volgens de (vrouwelijke) OP althans. Dus daar gaan we. Oppervlakkig is casual. Net zoals op Tinder.

Je zegt dan Tinder-gedrag kun je niet meteen vertalen naar real life. De hamvraag is dan, hoeveel dit wel vertaalt naar real life. En volgens mij gewoon alles. Het doel is toch mekaar in real life gaan ontmoeten?
De OP is dan ook geschreven door een a typische vrouw. Die alle seks waarbij voortplanting niet gewenst is als onbetekend beschrijft.
Een soort van incel vrouw, niet de gemiddelde vrouw.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179221973
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Voor casual seks ja en zelfs dan geld nog dat het uiterlijk maar een deel van de aantrekkelijkheid is. Als je er goed uitziet maar sociaal zeer onhandig bent zul je best veel moeite hebben met het scoren van losse scharrels.

[..]

Verreweg de meeste mensen hebben dan ook geen problemen met het vinden van een partner en juist in een land met eenheidsworst zou je het als buitenstaander niet eens moeilijker hoeven te hebben, je datingpool wordt wellicht kleiner maar genoeg die wel een keer wat anders willen.

Het probleem van de incel is echt niet zijn uiterlijk
Het punt wat ik probeerde te maken is dat in Nederland waar de gmiddelde jongen er eigenlijk al goed uitziet. Vrouwen dan gaan selecteren op innerlijke kwaliteiten. Dit kan ik weet het nieteens zeker. Let echter op. Dit kan voor jou van toepassing zijn. Dat dat jouw belevingswereld wordt als je een gemiddeld uitziende jongen bent. Waardoor je denkt, die incels dat ligt echt alleen aan hun innerlijk hoor.

En dan nog iets. Door de vele opties voor vrouwen vandaag zoals dating-apps en de aangemoedigde losbandigheid (engels 'promiscuity') Wordt de lat nog hoger gelegd. Waardoor ook de gemiddelde jongens het al moeilijk hebben.
pi_179222009
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Tinder, in dansclub e.d.. Dat zijn plekken waar uiterlijk een grotere rol speelt. Op het eerste gezicht wordt een keuze gemaakt. Die vooral fysiek is.
Als je daar doorheen komt wordt op inhoud beoordeeld. Maar als lelijke vent met geweldig innerlijk zijn dit niet de beste plaatsen. Veel aanbod, sneller eerste selective, waardoor die lelijke, maar geweldige vent, niet de kans krijgt zijn goede kanten te laten zien.

Die lelijke, maar geweldige vent, heeft de ruimte nodig zijn pluspunten te laten zien. Die moet in gesprek kunnen komen met die vrouw zodat zijn sterke punten boven tafel komen.
Tinder is niet de plaats waar hij sterk staat, vrouwen swipen op uiterlijk, op enkele foto's. Hij krijgt de kans daardoor niet om zijn voordelen te laten zien (andersom geld dat ook, alhoewel het verschil in aanbod maakt vrouwen selectiever kunnen zijn).
Klopt. Iedereen heeft zijn sterke en zwakke punten en zelfkennis helpt dus al heel erg om te weten in welke setting jij het beste tot je recht komt.

Er zijn ook echt heel veel vrouwen die totaal niets moeten hebben van mannen die met een mooi uiterlijk en mooie praatjes recht op hun doel afgaand in hun broekje proberen te komen.

Als man kun je dus ook al scoren door gewoon een normaal gesprek te voeren. Uiteindelijk is seks voor veel vrouwen en mannen een leuke manier om verbinding te maken.
  donderdag 17 mei 2018 @ 16:11:01 #183
467475 Dranakyuek
Destroyer of worlds
pi_179222048
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:07 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Het punt wat ik probeerde te maken is dat in Nederland waar de gmiddelde jongen er eigenlijk al goed uitziet. Vrouwen dan gaan selecteren op innerlijke kwaliteiten. Dit kan ik weet het nieteens zeker. Let echter op. Dit kan voor jou van toepassing zijn. Dat dat jouw belevingswereld is als je een gemiddeld uitziende jongen bent. Waardoor je denkt, die incels dat ligt echt aan hun innerlijk hoor. Maar stel dat incels inderdaad ondermaats scoren kwa looks. Dan ligt het echt niet meer alleen aan hun innerlijk.

En dan nog iets. Door de vele opties voor vrouwen vandaag zoals dating-apps en de aangemoedigde losbandigheid (engels 'promiscuity') Wordt de lat nog hoger gelegd. Waardoor ook de gemiddelde jongens het al moeilijk krijgen.
Toch onzin? Als er meer geneukt wordt dan kom iedereen wel een keer aan zijn trekken zolang je maar niet omhoog wil neuken als man, dat gebeurt zelden. Gewoon weten wat je niche is. En misschien niet zo in een slachtofferrol vallen en vinden dat seks een recht is wat vrouwen aan mannen geven.
pi_179222108
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:07 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Het punt wat ik probeerde te maken is dat in Nederland waar de gmiddelde jongen er eigenlijk al goed uitziet. Vrouwen dan gaan selecteren op innerlijke kwaliteiten. Dit kan ik weet het nieteens zeker maar het kan. Let echter op. Dit kan voor jou van toepassing zijn. Dat dat jouw belevingswereld is als je een gemiddeld uitziende jongen bent. Dus niet afschuwelijk. Waardoor je denkt, die incels dat ligt echt alleen aan hun innerlijk hoor niet aan hun uiterlijk. Maar stel dat incels inderdaad ondermaats scoren kwa looks. Dan ligt het echt niet meer alleen aan hun innerlijk.
Vrouwen selecteren niet alleen op innerlijke of uiterlijke kwaliteiten, het gaat om de aantrekkingskracht en dat is een combinatie van factoren (dit geld ook voor mannen trouwens). Wat de ene vrouw aantrekkelijk vind, vind de ander weer helemaal niks met daar tussenin alle mogelijke smaken (het zijn net echt mensen).

Er zullen best incels tussen zitten die objectief echt ondermaats scoren qua looks maar objectief lelijke mensen zijn er eigenlijk helemaal niet zoveel.

Ik blijf er bij door de ervaring die ik op FOK! heb mogen opdoen met incels dat ze het uiterlijk argument misbruiken om hun eigen verrotte innerlijk te verhullen.

quote:
En dan nog iets. Door de vele opties voor vrouwen vandaag zoals dating-apps en de aangemoedigde losbandigheid (engels 'promiscuity') Wordt de lat nog hoger gelegd. Waardoor ook de gemiddelde jongens het al moeilijk krijgen.
Zie je jezelf als incel want dit is echt gewoon grote onzin?
pi_179222120
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet iedereen is tinder gebruiker. En mensen die tinder gaan gebruiken hebben toch vaak wel een gemene deler. Je moet dus altijd oppassen om dit soort datasets te gebruiken voor een grotere groep.

Dan voor wat betreft de OP: ik heb die gelezen en denk dan dat dat geldt voor de schrijfster. En net zoals niet iedere man hetzelfde is, denkt en wil, geldt dat ook niet voor iedere vrouw.
Tinder-data is goed te vertalen naar de werkelijkheid. Ik denk dat het zelfs heel wetenschappelijk verantwoord is. Tijdens het afwijzen of goedkeuren op zo'n app gaat de (mannelijke en) vrouwelijke gebruiker ervanuit. Dat er geen repercussies zijn voor hun gedrag. Ze zullen dus puur op gevoel en lust afgaan. En niet denken, Oh als ik dit of dat kies zullen mensen raar gaan denken dus verhul ik mijn ware keuze maar. Tinder-data legt bijvoorbeeld ook bloot welke etniciteiten en welke uiterlijke kenmerken het goed doen. En welke niet. Ook dit is precies te vertalen naar real-life.
pi_179222177
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het verschil tussen jou en jajammerjan is dat jij inziet dat die mannen onbedoeld creepy gedrag vertonen en daarvan moeten leren (snappen dat ze zelf onhandig zijn). En dat jajammerjan het bij die vrouwen neerlegt, die maar gedachten moeten kunnen lezen en de intentie erachter moeten zien die niet terug komt in gedrag.

Fouten maken we allemaal. Hoe je daarmee omgaat is wat echt telt. Leg je het bij jezelf of bij de ander?
Onzin, ik leg het niet bij die vrouwen neer. Ik heb letterlijk gezegd dat dit het probleem is van 'niceguys' die te bang zijn voor afwijzing en een creep gevonden worden en daarom maar niet flirten. Ze zijn te bang om onaardig en creepy over te komen, terwijl dat gewoon een leerfase is.

Dat in tegenstelling door de stelling die door de meeste mensen hier aangehaald wordt, dat niceguys onsuccesvol zijn omdat ze zogenaamd niet integer zouden zijn in hun acties en vrouwen met hun persoonlijkheidsradar deze mannen daarom afwijzen ofso _O-
pi_179222179
Het enige wat ik van Tinder geleerd heb door mijn vriendin is dat mocht mijn huidige relatie mislukken ik aardig goed in de markt lig in Taiwan.
pi_179222270
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je stipt nu 1 type vrouw aan. Maar er zijn er meer, er is geen hivemind.
Klopt, maar dit type vrouw en haar keiharde afwijzing is niet ongewoon. Ik heb er zelf een naast me wonen nu, die huisgenote die dus die aziaat in de club een creep vond. En mijn danspartner is ook zo'n type vrouw die op die manier mannen afwijst. Denk dat er dus genoeg zijn.

quote:
Ik haalde al het te lieve meisje aan (de vrouwelijk variant op de werkelijke nice guy). Die zal zo'n gezicht niet trekken.
Alhoewel het bitchy genoemd wordt is het gezicht dat je plaatst verdomd duidelijk. Niet 'aardig', maar je weet wel gelijk waar je aan toe bent. Niet leuk, wel duidelijk (heel veel knappe vrouwen hebben van schande en schade geleerd maar zo te doen, moet je dan weer doorheen kunnen prikken als man zijnde. Wat een hogere mate van sociaal handig zijn met zich meebrengt).

Combineer een onhandige jongen met een onhandig meisje en de kans dat grensen overschreden worden is groot.
Hij komt veelste sterk in, zij durft niet 'onbeleefd' te zijn er hard en duidelijk af te wijzen. Grensoverschrijdend gedrag is dan zomaar gebeurd zonder dat iemand de intentie had daarvoor (dan heb ik het niet over verkrachting ofzo, maar over creep gedrag).
Helemaal met je eens, ik wil alleen maar toevoegen dat grensoverschrijdend gedrag vooral ook ligt aan of die persoon daar zin in heeft of niet. Zoals ik al zei, ik heb er geen problemen mee als een knappe vrouw grensoverschrijdend flirt met mij, maar wel als een niet knappe vrouw dat doet. Hetzelfde geld voor veel vrouwen.

Een lelijk iemand komt dus met veel minder weg dan een knap iemand en moet dus veel meer afwijzing doorstaan in zijn weg om goed te leren flirten. En dan heb je dus ook een grote groep afhakers die na 4-5 keer voor creep uitgemaakt te worden niet meer durven flirten.
pi_179222295
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:14 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Tinder-data is goed te vertalen naar de werkelijkheid. Ik denk dat het zelfs heel wetenschappelijk verantwoord is. Tijdens het afwijzen of goedkeuren op zo'n app gaat de (mannelijke en) vrouwelijke gebruiker ervanuit. Dat er geen repercussies zijn voor hun gedrag. Ze zullen dus puur op gevoel en lust afgaan. En niet denken, Oh als ik dit of dat kies zullen mensen raar gaan denken dus verhul ik mijn ware keuze maar. Tinder-data legt bijvoorbeeld ook bloot welke etniciteiten en welke uiterlijke kenmerken het goed doen. En welke niet. Ook dit is precies te vertalen naar real-life.
Jij denkt niet dat vrouwen die minder geneigd zijn om te selecteren op uiterlijk minder geneigd zijn om een app als tinder te gebruiken?

Ik wel namelijk.

Jij denkt niet dat de wetenschap dat er weinig vrouwen zijn en veel mannen iets doet met selectiecriteria?

Ik wel namelijk.

En zo kan ik wel doorgaan.

In het dagelijks leven zijn er meer vrouwen dan mannen, dus als ze dan allemaal gaan mikken op de top 20% dan raken ofwel heel veel vrouwen teleurgesteld, of die 20% mannen hebben na het weekend een infuus met zoutoplossing nodig. ;)
pi_179222300
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:11 schreef Dranakyuek het volgende:

[..]

Toch onzin? Als er meer geneukt wordt dan kom iedereen wel een keer aan zijn trekken zolang je maar niet omhoog wil neuken als man, dat gebeurt zelden. Gewoon weten wat je niche is. En misschien niet zo in een slachtofferrol vallen en vinden dat seks een recht is wat vrouwen aan mannen geven.
Dat is te makkelijk door jou gesteld. Er is meer aan de hand. Veel vrouwen 'daten' in hun jonge jaren over het algemeen op. Dat wil zeggen, nemen met knappere partners dan zijzelf eigenlijk zijn.

Stel dat je een incel man bent die 4/10 scoort. Maar de vrouwelijke 4/10 tegenhangster wil jou niet. Want ze weet ook wel, als ze lang geoeg wacht is er wel een 6 of 7 of zelfs 8/10 man die haar haar wilt neuken. Als incel aan de ondergrens kwa uiterlijk kom je gewoonweg nooit aan de beurt.

Verder vind ik het jammer als je denkt dat incels sex eisen van vrouwen. Ik kan wellicht begrijpen dat het gejammer van ze zo op je overkomt. Ik denk over het algemeen van niet. Sex is een sterke drijfveer en menselijke behoefte. Als je gefrustreerd bent omdat de datingmarkt je echt tegenzit. Kan je heel eisend overkomen ja. Maar je uit alleen je frustraties.
pi_179222312
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:18 schreef Chewie het volgende:
Het enige wat ik van Tinder geleerd heb door mijn vriendin is dat mocht mijn huidige relatie mislukken ik aardig goed in de markt lig in Taiwan.
Is wel duur om daar even heen te vliegen voor een wipje.
  donderdag 17 mei 2018 @ 16:25:27 #192
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179222346
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Vrouwen selecteren niet alleen op innerlijke of uiterlijke kwaliteiten, het gaat om de aantrekkingskracht en dat is een combinatie van factoren (dit geld ook voor mannen trouwens). Wat de ene vrouw aantrekkelijk vind, vind de ander weer helemaal niks met daar tussenin alle mogelijke smaken (het zijn net echt mensen).

Er zullen best incels tussen zitten die objectief echt ondermaats scoren qua looks maar objectief lelijke mensen zijn er eigenlijk helemaal niet zoveel.

Ik blijf er bij door de ervaring die ik op FOK! heb mogen opdoen met incels dat ze het uiterlijk argument misbruiken om hun eigen verrotte innerlijk te verhullen.

[..]

Zie je jezelf als incel want dit is echt gewoon grote onzin?
Ben het hier geheel mee eens.

De zelfverklaarde 'nice guys' of zelfs incels hier op fok tonen sociaal onwenselijk gedrag.

Eigenlijk alle incels hier spreken niet enkel van geen vrouwen kunnen strikken. Maar spreken van amper normaal sociaal contact, ook niet met mannen onderling. Waar seksuele aantrekking geen enkele rol speelt.

Veel spreken van een gestoorde jeugd, slechte band met ouders (tot aan geestelijke mishandeling aan toe), in hun jeugd echt door iedereen uitgescheten worden (treurig maar waar). Maar roepen nu keihard dat vrouwen de schuld zijn.
Dat ze ook door hun medemannen genegeerd worden is niet zo'n zwaar onderwerp. Dat ze helemaal alleen zijn. Geen warme familiebanden, geen vrienden, is niet het onderwerp. Geen seks (vooral dat!) wel.

Sociaal isolement is het werkelijke probleem, maar ze projecteren het op 'vrouwen'.
Tussen haakjes omdat het vrijwel altijd om wat hun betreft erg knappe vrouwen gaat ipv alle vrouwen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179222353
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is wel duur om daar even heen te vliegen voor een wipje.
Wel een stunt, heen vliegen voor een tinder wip en dan niet mijn vriendin bezoeken (of als ze hier is).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2018 16:26:29 ]
pi_179222381
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Aaaaaarrrgggghhhhh dit weer.

Als je 50 grijstinten goed leest(ziet) dan zie je enorme 'ja' signalen waar de man op ingaat.

Groen licht = ga verder. Rood licht = stop.

Het is helemaal niet zo dubbel, het hangt af van kan je signalen lezen.
Zelfs in FICTIE komt dat terug.
Nope
https://www.al.com/entert(...)hades_of_grey_t.html

Experts zijn het over eens dat verschillende scenes in 50 shades of grey neerkomen op verkrachting.
pi_179222407
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:20 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

In verkrachtingsfantasieen van vrouwen, overkomt de verkrachting de vrouw. Dat wordt niet afgesproken volgens mij, zo van, ok ik kies jou je mag mij verkrachten doe het, oow. Het gebeurt gewoon lijkt mij. Het verschil is. In de verkrachtingafantasieen zijn die verkrachters Chads.
Ik hoop dat je begrijpt dat gezien het feit dat hier om een fantasie van de vrouw zelf gaat, het 'mogen' per definitie aanwezig is...
Tails tell tales
pi_179222434
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Spijker op de kop!

Ik herken het ook bij mezelf. Het is puur de (grote) kans op afwijzing die je tegenhoudt. Het meeste nog de 'afwijzing' door de groep. Het afgaan voor iedereen die het ziet of te weten komt. De sociale status die je dat kost is aanzienlijk. En als je niet bulkt van de sociale status kun je dat eigenlijk niet lijden.
Dit precies inderdaad. Als je onderaan de groep staat in sociale status, dan is het veel te riskant om je sociale status te riskeren.
pi_179222516
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ben het hier geheel mee eens.

De zelfverklaarde 'nice guys' of zelfs incels hier op fok tonen sociaal onwenselijk gedrag.

Eigenlijk alle incels hier spreken niet enkel van geen vrouwen kunnen strikken. Maar spreken van amper normaal sociaal contact, ook niet met mannen onderling. Waar seksuele aantrekking geen enkele rol speelt.

Veel spreken van een gestoorde jeugd, slechte band met ouders (tot aan geestelijke mishandeling aan toe), in hun jeugd echt door iedereen uitgescheten worden (treurig maar waar). Maar roepen nu keihard dat vrouwen de schuld zijn.
Dat ze ook door hun medemannen genegeerd worden is niet zo'n zwaar onderwerp. Dat ze helemaal alleen zijn. Geen warme familiebanden, geen vrienden, is niet het onderwerp. Geen seks (vooral dat!) wel.

Sociaal isolement is het werkelijke probleem, maar ze projecteren het op 'vrouwen'.
Tussen haakjes omdat het vrijwel altijd om wat hun betreft erg knappe vrouwen gaat ipv alle vrouwen.
Dit vind ik wel een mooi gevonden argument om incels mee te slaan. Je doet wel keihard je best. Als ik voor mezelf spreek. Is mijn gebrek aan sociale contacten met mannen nu, omdat ik gewoon niet meer uitga. Deel van het uitgaan was toch om interesse van de andere sexe te trekken. Maar dit heeft nooit gewerkt voor mij. Zodoende dacht ik na jaren, waarom ga ik nog naar discotheken. Het zijn plekken geworden die mij doen denken aan mijn lage atatus. Ik heb daar niks te zoeken. Is toch zelfkastijding steeds als ik erheen ga. En als je vrienden je steeds meevragen maar je wilt niet meer. Op een gegeven moment vragen ze je ook niet meer en verlies je deze contacten.

Volg je hoe dit zo tot stand komt in mijn geval?
Ben ik dan maar eenn naar persoon met verrot innerlijk?
Snap je hoe vals je als vrouw overkomt op een incel zoals mij om naar mijn persoon te gaan ziten vingerwijzen dat dat hét probleem zou zijn terwijl er meer speelt?

[ Bericht 5% gewijzigd door JeSuisER op 17-05-2018 16:38:27 ]
  donderdag 17 mei 2018 @ 16:32:30 #198
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179222523
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:22 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Klopt, maar dit type vrouw en haar keiharde afwijzing is niet ongewoon. Ik heb er zelf een naast me wonen nu, die huisgenote die dus die aziaat in de club een creep vond. En mijn danspartner is ook zo'n type vrouw die op die manier mannen afwijst. Denk dat er dus genoeg zijn.

[..]

Helemaal met je eens, ik wil alleen maar toevoegen dat grensoverschrijdend gedrag vooral ook ligt aan of die persoon daar zin in heeft of niet. Zoals ik al zei, ik heb er geen problemen mee als een knappe vrouw grensoverschrijdend flirt met mij, maar wel als een niet knappe vrouw dat doet. Hetzelfde geld voor veel vrouwen.

Een lelijk iemand komt dus met veel minder weg dan een knap iemand en moet dus veel meer afwijzing doorstaan in zijn weg om goed te leren flirten. En dan heb je dus ook een grote groep afhakers die na 4-5 keer voor creep uitgemaakt te worden niet meer durven flirten.
Grensoverschrijdend gedrag ligt altijd aan of de ander er geen zin in heeft. Als de ander er geen zin in heeft, geen 'ja' signalen geeft is het grensoverschrijdend.
Gaat iemand daarna nog door is het stalking, aanranding of verkrachting.

Natuurlijk komt iemand die als onaantrekkelijk gezien wordt met minder weg. Er worden dan al snel 'nee' signalen gegeven.

Waar je fout gaat is bij je eigen fantasie overdrijven.
Natuurlijk mag die lekker meid doorgaan bij je, bij de eerste gekruiste blik zeg je immers al 'ja'.
Als er ergens in dat proces een 'nee' (subtiel) valt is de situatie anders. Isdie meid creepy als ze doorgaat. Want ze volgt het subtiele sociale spel niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179222527
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:26 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Vrouwen zullen meer idioterie van je pikken als je een knappe Chad bent. Dat lijkt mij toch niet zo een rare of onlogische gedachte. Natuurlijk zullen er wel grenzen zijn. Maar stel je bent een neurotypische incel met een lelijk gezicht. Waarom zou een meid ook maar iets van je hoeven pikken. Sterker je krijgt nieteens een blik waardig. Het is allemaal alleen maar logisch. En heel begrijpelijk zelfs. Dat mensen daar omheen draaien is gewoon achterlijk.

Eerst moet je uiterlijk te pruimen zijn, dan wordt er gekeken naar wat jij noemt competentie. Velen zullen toegeven dat uiterlijke aantrekking toch wel een vereiste is. Dit is voor beide sexen waar. Met als verschil dat mannen over het algmemeen een bredere type vrouwelijke smaak hebben. En niet zoals vrouwen alleen de top 20% Chads willen.
Precies, dit. Als je op uiterlijk al afgewezen bent, dan doet het er echt niet veel toe of je goed kunt flirten of niet. Lelijke mensen hebben dan ook geen fatsoenlijke manier om te leren flirten: Want het maakt niet uit wat ze doen, ze worden toch wel afgewezen.

En ja, zonder succes geven een boel mensen het na een tijd op. Normaal menselijk gedrag. Ook ik heb geflirt toen ik een lelijke 14-jarige was en afwijzing na afwijzing ontvangen.

En nu ik er beter uitzie? Vrouwen pikken veel meer van mij en staan mij daarmee toe om als het ware te leren. Wanneer ik domme/creepy dingen zeg, dan lachen ze dat vaak weg en geven ze mij nog een kans om het goed te maken.
pi_179222534
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 16:23 schreef JeSuisER het volgende:

[..]

Dat is te makkelijk door jou gesteld. Er is meer aan de hand vandaag de dag. Veel vrouwen 'daten' in hun jonge jaren over het algemeen op. Dat wil zeggen, nemen met knappere partners dan zijzelf eigenlijk zijn. Stel dat je een incel bent die 4/10 scoort. Maar de vrouwelijke 4/10 tegenhanger wil jou als 4/10 man niet. Want ze weet ook wel, als je lang geoeg wacht is er wel een 6 of 7 of zelfs 8/10 man die haar wel wilt neuken. Dus je wilt als incel niet perse omhoogneuken. Je komt gewoon nooit aan de beurt. Verder vind ik het jammer als je denkt dat incels sex eisen van vrouwen. Ik kan wellicht begrijpen dat het gejammer van ze zo op je overkomt. Alsof zij sex eisen. Ik denk over het algemeen van niet. Sex is een sterke drijfveer en menselijke behoefte. Als je gefrustreerd bent omdat de datingmarkt je echt tegenzit. Kan je heel eisend overkomen ja. Maar je uit alleen je frustratie.
Ik date nog altijd ‘op’. Als man.

Hoezo ‘kan’ dat niet?

Er is echt zoveel meer dan alleen uiterlijk. Niet dat ik een 4/10 ben (vraag me niet wat ik wel ben, want ik heb mij daar nog nooit een seconde druk om gemaakt), maar dat lijkt mij in dezen niet zo relevant.

En het is natuurlijk ook niet zo dat ik altijd ‘op’ date, maar waar vrienden al snel bij een leuke vrouw die superlekker is denken ‘dat gaat hem toch niet worden’ en dus haar links laten liggen ga ik daar wel op af. En niet zo zeer voor seks, maar gewoon sociaal contact. Gek genoeg zitten er nog best veel tussen die helemaal niet zo gemakkelijk aan een leuke man komen (of degene die niet zo gemakkelijk aan een leuke man komen denken bij mij dan ‘vooruit dan maar’, ook goed ;)).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')