De vrouwen wapperen dan gewoon een keer met hun tieten en jij bent al knock out.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dan behoud ik me het recht beledigende dingen te roepen als ik twee van die tetten voorbij zie tetteren
heet geen Fripselquote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Rent ie snel naar huis om het hier te posten
In dat geval ga ik akkoordquote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vrouwen wapperen dan gewoon een keer met hun tieten en jij bent al knock out.
Yap. Don't ask why, maar het schijnt dat ze een enorm volledige autopsie doen. Alsof het een moordzaak is...quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow jakkes![]()
![]()
Heeft dat zolang geduurd dan voor ze hem mochten begraven?
Ik moest lachen. Dankquote:
Ben jij ook van het freebleeding?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat niet om jouw uitzicht, het gaat om als vrouw de vrijheid van je lichaamsdelen te kunnen omarmen.
Klinkt fijn, back to naturequote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben van het free peeing. Lekker in de natuur tegen een boom pissen.
ik voelde me zo verbonden met die boom!quote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben van het free peeing. Lekker in de natuur tegen een boom pissen.
Inderdaad. Ik verwacht TR's en ellenlange posts in FB, ow, nee wacht dat is een andere user.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een obsessie, zou niet moeten mogen!
Inderdaad, je moet het los laten en vooruit kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een obsessie, zou niet moeten mogen!
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom hier zelden en zelfs mij valt het op.
Da's toch geen boom.quote:
Als ik die TR knop toch eens kon vindenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verwacht TR's en ellenlange posts in FB, ow, nee wacht dat is een andere user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |