Nee was de dag er voorquote:Op maandag 14 mei 2018 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent moeder![]()
Ik alleen qua internet, geen telefoon.
ze stellen me zelden teleurquote:Op maandag 14 mei 2018 19:37 schreef ElDinosaur het volgende:
KPN heeft nog altijd veruit de beste dekking in NL
Ja of Telfort, aangezien dat gewoon hetzelfde bedrijf isquote:Op maandag 14 mei 2018 19:37 schreef ElDinosaur het volgende:
omg noooquote:Op maandag 14 mei 2018 19:37 schreef aeque het volgende:
Verdomme, vannacht tussen 01:00 en 04:30 geen internet. Mijn leven, wat doen ze.
Ja leuk maar de bedragen die het nu scheelt zijn wel echt domquote:Op maandag 14 mei 2018 19:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Al die vage aanbieders zijn allemaal van de grote spelers op de markt.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of Telfort, aangezien dat gewoon hetzelfde bedrijf is
Kreeg wel 500 mb extra van BEN vandaag. Dan dat maar gebruiken.quote:
Tja, dan ga je over.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja leuk maar de bedragen die het nu scheelt zijn wel echt dom
meer dan 10 euro pm voor 2 jaar en ook nog flink wat op het toestel zelf.
Ik kreeg dubbele bundel vanwege combivoordeel. Ik had al 12 gig vanwege de oude combivoordeel, en ik betaal voor 2quote:Op maandag 14 mei 2018 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Kreeg wel 500 mb extra van BEN vandaag. Dan dat maar gebruiken.
Ah oké, understoodthatreference.gif dus Goed, ik ben weer in een wat optimistische mood beland nu ik alleen de scriptie en afronden van de masterclass te gaan heb. Vandaag sollicitatiegesprek gehad wat goed ging naar mijn idee.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat snapte ik.
Hoe is het met jou? Jij hebt altijd wilde weekendplannen. Leuk gehad?
Inderdaad. Een van mijn favoriete bezigheden.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veel dingen zijn overrated maar slaap is daar niet één van.
quote:Op maandag 14 mei 2018 19:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veel dingen zijn overrated maar slaap is daar niet één van.
Ohw je hoefde dus geen nieuw toestel?quote:Op maandag 14 mei 2018 19:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah oké, understoodthatreference.gif dus Goed, ik ben weer in een wat optimistische mood beland nu ik alleen de scriptie en afronden van de masterclass te gaan heb. Vandaag sollicitatiegesprek gehad wat goed ging naar mijn idee.
Mwah, weekendplannen genoeg maar wild?Vrijdag masterclass gehad met Thais eten toe, zaterdag niks boeiends gedaan (naja Eurovisie gekeken), zondag naar Antwerpen geweest voor de live ontknoping van de Vlaamse mol en vanochtend sollicitatiegesprek en zojuist dus de LG V30 wezen ophalen.
Opnieuw terug in de Kinepolis Antwerpen zijn was tof. Nu maar de V30 instellen, apps erop gooien en dan mijn oude toestel in de verkoop gooien. En hoe is het weekend in huize Yvie geweest?
Jupquote:Op maandag 14 mei 2018 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat gaat nog een uitdaging worden gok ik.
Eigenlijk snap ik die liefde voor fruit met chocolade niet zo.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik chocolade zal smelten voor bij m'n aardbeien![]()
Erg lekker maar gelijk wel weer zoveel moeite.
Bij ander fruit snap ik het eigenlijk ook niet maar bij aardbeien wel. Net iets minder zoet dan en iets knapperigs dan voor bij het zachte.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik die liefde voor fruit met chocolade niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |