Het is zeg maar 'anders' opgezet. Dit is echt genieten.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:57 schreef egoblokje het volgende:
Ik ga ook voor het eerst meekijken naar de Belgische mol!
Her en der wat opgepikt in de andere WIDM-topics en het klinkt veelbelovend
En ik hoop dat we net zo'n leuke mol als Merel hebben uiteindelijk
Ik heb geen idee, heb dat account al 2 jaar en kan me alleen nog vaag herinneren dat ik ooit een random Vlaamse postcode heb opgezocht om ergens in te vullenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:09 schreef egoblokje het volgende:
Ik loop een beetje vast nu ik probeer een account aan te maken op https://www.vier.be/video/de-mol/.
Ik heb de bevestigingsmail, maar als ik op 'Bevestig' klik opent ie een 'undefined' pagina.
Kan dit kloppen of zie ik hier totaal iets over het hoofd?
Nee, ook zodra ik op 'inloggen' klik staat er dit:quote:Op zondag 10 maart 2019 18:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb dat account al 2 jaar en kan me alleen nog vaag herinneren dat ik ooit een random Vlaamse postcode heb opgezocht om ergens in te vullen
Kun je niet al gewoon inloggen dan? En later bevestigen?
Oh jemigquote:Op zondag 10 maart 2019 18:22 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Nee, ook zodra ik op 'inloggen' klik staat er dit:
Nieuw wachtwoord
Je wachtwoord dient opnieuw te worden ingesteld.
Er is een e-mail verzonden naar je e-mail adres waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen.
Heb ondertussen 6 van die e-mails, maar allemaal hebben ze dezelfde inhoud, namelijk dat ik mijn account moet bevestigen en dat gaat dus niet. Ik blijf naar een lege pagina gestuurd worden.
Ja, ik probeer het straks nog wel een keer. Ik heb inderdaad het idee dat de server plat ligt, want in de mails staat dit:quote:Op zondag 10 maart 2019 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh jemigover een uurtje nog eens proberen?
Enige wat ik me kan bedenken is dat half Nederland nu ineens op de Vlaamse mol is geattendeerd en massaal accounts aanmaken waardoor die server moeilijk doet ofzo? :’)
Het ging bij mij zojuist vlekkeloos (overigens dacht ik al een account te hebben van vorige jaren, maar blijkbaar niet)quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het straks nog wel een keer. Ik heb inderdaad het idee dat de server plat ligt, want in de mails staat dit:
Bevestig je account op undefined
En vervolgens word ik naar een lege undefined pagina gestuurd.
Lijkt me niet dat dat de bedoeling is
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:44 schreef d4v1d het volgende:
Oké, gelukt met een omweg.
Je krijgt een e-mail, daarin staat "bevestig je account op undefined".
• Kopieër de URL van de grote rooie knop "bevestig" (Rechtsklik -> Koppeling/URL kopiëren)
• Deze URL kan er als volgt uitzien: (Code en User zijn uniek)
http://undefined/?action=confirmRegistration&code=696969&user=xyzxyzxyz
• Verander undefined in vier.be, dan is je URL als volgt.
http://vier.be/?action=confirmRegistration&code=696969&user=xyzxyzxyz
Plak de URL in je browser, en ga.
quote:Op zondag 10 maart 2019 18:26 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het straks nog wel een keer. Ik heb inderdaad het idee dat de server plat ligt, want in de mails staat dit:
Bevestig je account op undefined
En vervolgens word ik naar een lege undefined pagina gestuurd.
Lijkt me niet dat dat de bedoeling is
Goede mollen zit meestal wel goedquote:Op zondag 10 maart 2019 17:57 schreef egoblokje het volgende:
Ik ga ook voor het eerst meekijken naar de Belgische mol!
Her en der wat opgepikt in de andere WIDM-topics en het klinkt veelbelovend
En ik hoop dat we net zo'n leuke mol als Merel hebben uiteindelijk
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:46 schreef Meke het volgende:
HAD IK AL GEZEGD DAT IK ER ZIN IN HEB?! AAAHHHH![]()
![]()
![]()
Oh, dan bij deze nog even: Ik heb er best zin in!quote:
Ik kom je spoilen op discord als je weer in voice zit.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:47 schreef Moira. het volgende:
Ik baal wel dat ik moet werken en pas laat kan terugkijkendus moet jullie allemaal ff negeren de rest vd avond
Ik vind dat vaak bij de Vlaamse minder erg, juist omdat bijna iedereen het op een ander tijdstip kijkt. Maar t voelt voor jezelf vaak wel stom, jaquote:Op zondag 10 maart 2019 18:47 schreef Moira. het volgende:
Ik baal wel dat ik moet werken en pas laat kan terugkijkendus moet jullie allemaal ff negeren de rest vd avond
Alsof ik bij thuiskomst eerst voice ga ipv eerst de mol terugkijkenquote:Op zondag 10 maart 2019 18:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kom je spoilen op discord als je weer in voice zit.
Jou kennende zit je tijdens je werk op voice.quote:Op zondag 10 maart 2019 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alsof ik bij thuiskomst eerst voice ga ipv eerst de mol terugkijken
Ja da’s waar. Ik wil het zelf gewoon zsm zienquote:Op zondag 10 maart 2019 18:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak bij de Vlaamse minder erg, juist omdat bijna iedereen het op een ander tijdstip kijkt. Maar t voelt voor jezelf vaak wel stom, ja
Laatste werkdag hierquote:Op zondag 10 maart 2019 18:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jou kennende zit je tijdens je werk op voice.
Nee fulltime werken in m’n daadwerkelijke werkveldquote:
Heldquote:Op zondag 10 maart 2019 18:44 schreef d4v1d het volgende:
Oké, gelukt met een omweg.
Je krijgt een e-mail, daarin staat "bevestig je account op undefined".
• Kopieër de URL van de grote rooie knop "bevestig" (Rechtsklik -> Koppeling/URL kopiëren)
• Deze URL kan er als volgt uitzien: (Code en User zijn uniek)
http://undefined/?action=confirmRegistration&code=696969&user=xyzxyzxyz
• Verander undefined in vier.be, dan is je URL als volgt.
http://vier.be/?action=confirmRegistration&code=696969&user=xyzxyzxyz
Plak de URL in je browser, en ga.
Zeker welquote:Op zondag 10 maart 2019 19:40 schreef Felagund het volgende:
Het is zeker niet mogelijk om buiten Belgie zonder VPN de videos te bekijken?
Schijnbaar alleen in de Europese Unie.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker welop Vier.be hoef je alleen een gratis account te maken en adblocker uit te zetten. Dan kun je gewoon zonder geoblock/VPN kijken
Vanavond staat ‘ie 21:30 wel online wss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |