En dat Gilles altijd gewoon gezellig mee doet.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:38 schreef Jane het volgende:
Mooi ook hoe die Belgen altijd lekker aan de drank gaan. Wel extra spannend voor de nieuwbakken Mol, lijkt me.
Meestal deden we dat soort dingen wel een beetje tot na de finale in een spoiler, Maar zoals dat er geen mol zou zijn was gewoon al bekend.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Tot wanneer wordt er hier niet over de aflevering gesproken?
Lol ja, daar moest ik ook om lachen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Verdeler rolluiken, heerlijk Belgisch beroep.
Hey, iemand moet zorgen dat die rolluiken een beetje eerlijk verdeeld zijn over België.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Oh, volgens mij wachten we gewoonlijk ff een uurtje of 2 voordat de afvaller gepost wordt of zo. Maar het is geen harde regel. Ook een beetje je eigen verantwoordelijkheid om niet al in het topic te kijken voordat je gekeken hebt, natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Tot wanneer wordt er hier niet over de aflevering gesproken?
Heerlijk, ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef Slobeend het volgende:
Gilles is sowieso leuk en het is geen act zoals bij Art of Rik.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat Gilles altijd gewoon gezellig mee doet.
Vond ik ook. Hij was mijn schot voor de boeg, maar misschien moet ik er maar van afstappen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef Redum het volgende:
Ik vond zelf vooral Axel erg zenuwachtig reageren
Hmm lastig. Ik denk dat ik iets zag bij een kandidaat na het zien van de schermen, dat zou dus een misschien kunnen zijn. Dus even opletten dat ik niet nu al in een tunnel kom.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef Redum het volgende:
Welke kandidaat zouden jullie kiezen als mol op basis van hun antwoorden op Gilles' vragen?![]()
Ik vond zelf vooral Axel erg zenuwachtig reageren, verder leken de meeste kandidaten vrij kalm te zijn.
Yep!quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gilles is sowieso leuk en het is geen act zoals bij Art of Rik.
Kaat is een schatje inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:00 schreef PicoMMP het volgende:
Kaat is direct al mijn favoriete kandidaat trouwens. Wat een leuke meid
Eens.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:00 schreef PicoMMP het volgende:
Kaat is direct al mijn favoriete kandidaat trouwens. Wat een leuke meid
t moment dat ik heel even dacht 'OMG ze dachten alle 10 zelf de mol te zijn!!' was briljant.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:02 schreef jcdragon het volgende:
Dit was echt goed. Echt genoten![]()
Ik zat er direkt in. 1e opdracht was super spannend. En ook heel goed in beeld gebracht. En dan de flashbacks van de mollicitatie tot aan de molkeuze test
Idem voor mij. Ik dacht nog even tijdens het kijken dat de mol misschien via het scherm opdracht had gekregen om zenuwachtig te lijken zodat de andere kandidaten niet zouden denken dat hij gekozen wordt, maar dat is eigenlijk gewoon ver gezocht en kan ook niet werken als drie mensen zo'n scherm moeten krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Vond ik ook. Hij was mijn schot voor de boeg, maar misschien moet ik er maar van afstappen.
Dat is wel waar. Bedenk maar eens in één seconde wat verstandig is om te antwoorden op een vraag als "Zou jij de groep goed kunnen misleiden?" als je net hebt gezien dat je niet de mol bent / dat je misschien de mol wordt...quote:Op zondag 10 maart 2019 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
Axel reageerde een beetje vaag inderdaad, maar ik denk dat het voor iedereen zo'n mindfuck was dat ze ook wel een beetje overdonderd waren en op die manier ook reageren.
Ik ben er zelfs nu nog steeds niet uit.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:07 schreef Redum het volgende:
Bedenk maar eens in één seconde wat verstandig is om te antwoorden op een vraag als "Zou jij de groep goed kunnen misleiden?" als je net hebt gezien dat je niet de mol bent / dat je misschien de mol wordt...
't is voor de kijker al 'holy fuck, wat kun je hier uit afleiden en hoe doe je dit??'quote:Op zondag 10 maart 2019 23:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs nu nog steeds niet uit.
Je moet wel 'ja' zeggen, toch? Denk ik....? Zowel als Mol als als kandidaat...? Pffff, dit alleen als is een mindfuck voor de kijker.
Ik weet niet of ze een lager budget hebben, eerlijk gezegd. Ik denk wel dat ze het uitgeven aan andere dingen.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:23 schreef Slobeend het volgende:
Uitstekende opener weer. Hoe zou het zitten qua budget in vergelijking met de Nederlandse WIDM, de helft minder ofzo? En dan toch direct weer meer kwaliteit leveren. Knap.
Bij de Nederlandse krijgen de kandidaten uurloon?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een lager budget hebben, eerlijk gezegd. Ik denk wel dat ze het uitgeven aan andere dingen.
Meestal kwam Cafe de Mol een half uurtje later wel online... maar nu lijkt het helaas langer te duren. Ook de pre-start uitzending staat er nog niet op... Hopelijk komt dat nog.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:27 schreef Meke het volgende:
En nu wachten op Café De Mol.. Maar ik herinner me van vorige jaren dat die vaak pas later kwamen? Aflevering stond er echt vrij snel op, maar deze kan ik niet vinden..
Je zou het wel denken, als je de lengte van de opdrachten van WIDM zietquote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Bij de Nederlandse krijgen de kandidaten uurloon?
Misschien betalen ze er zelf minder aan... maar ze hebben natuurlijk wel de nodige sponsoren (Qatar o.a.) om de kosten te drukken. Dat kunnen ze in NL natuurlijk niet doen. Uiteindelijk zal het dus wel meevallen denk ik qua verschil.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een lager budget hebben, eerlijk gezegd. Ik denk wel dat ze het uitgeven aan andere dingen.
Budget is denk ik hoger dan de Nederlandse WIDM.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:23 schreef Slobeend het volgende:
Uitstekende opener weer. Hoe zou het zitten qua budget in vergelijking met de Nederlandse WIDM, de helft minder ofzo? En dan toch direct weer meer kwaliteit leveren. Knap.
En Eva mag er zsm uitgaan.
Het komt altijd wat soberder over qua reizen en hotels enzo, maar wellicht lijkt dat zo omdat je meer achter de schermen beelden ziet en wat dichter op de huid van de kandidaten zit.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien betalen ze er zelf minder aan... maar ze hebben natuurlijk wel de nodige sponsoren (Qatar o.a.) om de kosten te drukken. Dat kunnen ze in NL natuurlijk niet doen. Uiteindelijk zal het dus wel meevallen denk ik qua verschil.
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik heb geen idee van de budgetten, maar ik denk dat er bij de Belgen veel meer voorbereidingstijd zit in het bedenken van precies de juiste opdrachten en bij de Nederlandse meer in het schieten van de mooiste plaatjes op locatie. Ik weet niet welke van die twee meer kost, maar volgens mij kunnen ze in de Vlaamse versie wel altijd meer geld winnen...? (of heb ik het mis?)quote:Op zondag 10 maart 2019 23:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Bij de Nederlandse krijgen de kandidaten uurloon?
Wel businessclass ja? Dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 10 maart 2019 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Budget is denk ik hoger dan de Nederlandse WIDM.
Ze vlogen wel business class en iedereen had twee stoelen, dus het budget zal niet al te laag zijn. En het is natuurlijk een commerciële zender. Tel daarbij op dat de pot elk jaar significant hoger is (je krijgt meer geld voor opdrachten).
Ik vind zelf de plaatjes bij de Vlaamse juist véél mooier. Maar da's ook omdat het rouwer, filmischer is. Minder 'reisbureau brochure'quote:Op zondag 10 maart 2019 23:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Ik heb geen idee van de budgetten, maar ik denk dat er bij de Belgen veel meer voorbereidingstijd zit in het bedenken van precies de juiste opdrachten en bij de Nederlandse meer in het schieten van de mooiste plaatjes op locatie. Ik weet niet welke van die twee meer kost, maar volgens mij kunnen ze in de Vlaamse versie wel altijd meer geld winnen...? (of heb ik het mis?)
Ja eens, maar dat in de NL-versie is ook bewust zo 'brochure'-achtig natuurlijk. Die werken volgens mij tegenwoordig altijd samen met het toeristenbureau van het betreffende land.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind zelf de plaatjes bij de Vlaamse juist véél mooier. Maar da's ook omdat het rouwer, filmischer is. Minder 'reisbureau brochure'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |