Oh ze is zwanger!quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:27 schreef superniger het volgende:
Ik vertelde George een grap alleen snapte hij de Clooney.
lolquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie straks die bogan family van Megan al verschijnen in een afgetrapte auto met rookpluimen als een scene uit Schone Schijn.
't is een Royal wedding. Je wacht nog op de lightsabers en dansende Beer ofzo?quote:
quote:
nee Clooney zei iets in de gif, ik zei voor de grap Boring!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
't is een Royal wedding. Je wacht nog op de lightsabers en dansende Beer ofzo?
Wederzijdse vrienden van Harry/Meghan en kennen ook veel sterren van liefdadigheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:31 schreef Tegan het volgende:
De logica van de gastenlijst zal ik wel nooit snappen.
Nog niet goof ikquote:
quote:
Ik denk dat Harry en Meghan een lossere dresscode hebben. Hij is maar 6de in lijn als het gaat om opvolging.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:36 schreef Snowbomb het volgende:
Het leukste aan deze bruiloft vind ik dat hier mensen tussen lopen die de dresscode echt niet hebben begrepen. Die gestreepte nachtjapon met espadrilles net bijvoorbeeld.
Dat zag je bij Kate en William toch minder.
Daar was ik ook al verbaasd over jaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:36 schreef Snowbomb het volgende:
Het leukste aan deze bruiloft vind ik dat hier mensen tussen lopen die de dresscode echt niet hebben begrepen. Die gestreepte nachtjapon met espadrilles net bijvoorbeeld.
En bij morning suit mag je een tophat dragen maar dat heeft niemand geloof ik, is “inconsiderate” in de kerk zei de bbc ivm zichtbeperking.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eerlijk gestolen van het AD:
[..]
Dus ze mogen kiezen, jacquet of normaal pak.
die dame viel wel negatief op inderdaad. Verder zag ik ergens een schoudertas opduiken, dat kan ook niet. Verder is het wel leuk om te zien hoe iedereen er een eigen draai aan geeft, veel minder stijve pastelkleurige jurken met jassen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:36 schreef Snowbomb het volgende:
En al die dameshoeden dan? Daar zitten ook beste gevaartes bij.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
En bij morning suit mag je een tophat dragen maar dat heeft niemand geloof ik, is “inconsiderate” in de kerk zei de bbc ivm zichtbeperking.
Nee schijnt niet te verschillen. A day dress with a hat. Dat valt natuurlijk op verschillende manieren te interpreteren. Gastenlijst is anders en mensen zullen het ook zeker als een minder formeel gebeuren zien dan W&K’s huwelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk dat Harry en Meghan een lossere dresscode hebben. Hij is maar 6de in lijn als het gaat om opvolging.
Ja daar kun je niet omheen. Hoe hoger de hoed hoe groter het egoquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En al die dameshoeden dan? Daar zitten ook beste gevaartes bij.
Ah oke.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:43 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Nee schijnt niet te verschillen. A day dress with a hat. Dat valt natuurlijk op verschillende manieren te interpreteren. Gastenlijst is anders en mensen zullen het ook zeker als een minder formeel gebeuren zien dan W&K’s huwelijk.
https://www.thesun.co.uk/(...)ng-royal-dress-code/
Voordat het begint.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:45 schreef Blistering het volgende:
Voor wanneer moet iedereen binnen zijn dan? Qua gasten bedoel ik dan.
12:15 moet zo'n beetje iedereen zitten. 10 minuten later komen de royals.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:45 schreef Blistering het volgende:
Voor wanneer moet iedereen binnen zijn dan? Qua gasten bedoel ik dan.
Niet denk ik. De BBC is gelukkig geen telegraaf tvquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:47 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan ze het op de BBC hebben over haar blanke tokkiefamilie?
Misschien straks voordat Charles Meghan begeleidt.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:47 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaan ze het op de BBC hebben over haar blanke tokkiefamilie?
Krijg je als je zo'n lompe vrouw als markle laat introuwenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:49 schreef AnneX het volgende:
Sommige dames bewegen zich werkelijk ‘lomp’ voort...
Ik vind de haarband van een haarstuk/hoed zichtbaar over het haar ook niet kunnen. Maar geen idee of dat ook echt onder de don’ts valt.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die dame viel wel negatief op inderdaad. Verder zag ik ergens een schoudertas opduiken, dat kan ook niet. Verder is het wel leuk om te zien hoe iedereen er een eigen draai aan geeft, veel minder stijve pastelkleurige jurken met jassen.
Symph noemde het net: ze loopt als een kameelquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:49 schreef AnneX het volgende:
Blote armen moet gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:49 schreef AnneX het volgende:
En zelfs ik weet: géen blote armen in de kerk. En anders lees je je in, toch!?
Mooie kleur inderdaad. Al vind ik Vic Beckham ook prachtig.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:44 schreef Revanches het volgende:
Ik vind tot nu toe Amal het allermooiste gekleed.
Die vind ik meer een begrafenis outfit hebben met die donkere kleur en dat gaas voor haar ogen. Net als die vrouw die net de hele tijd in beeld was. Met die ‘bells’ mouwen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mooie kleur inderdaad. Al vind ik Vic Beckham ook prachtig.
quote:
Donnaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:55 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Die vind ik meer een begrafenis outfit hebben met die donkere kleur en dat gaas voor haar ogen. Net als die vrouw die net de hele tijd in beeld was. Met die ‘bells’ mouwen.
Wat is er mis met Serena? Vreemd racistje ben jij ook. Apart ook dat je dit überhaupt volgt, aangezien Meghan ook zwart bloed heeft.quote:
Oh? Die heb ik nog niet gespot.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:55 schreef KingRadler het volgende:
actrice uit Pretty Little Liars
Troian Bellisario
Lol ik dacht dat het om Serena ging.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:56 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Die bril moet hij in Suits ook houden![]()
Bedankt Hans. Doei!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:58 schreef GGMM het volgende:
Dat je hier je zaterdag mee vult is misschien wel het meest treurige wat ik ooit heb gezien.
11:59 UKquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe laat begint de ceremonie eigenlijk?
Ik vind het geweldig.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:58 schreef GGMM het volgende:
Dat je hier je zaterdag mee vult is misschien wel het meest treurige wat ik ooit heb gezien.
Dankje dat jij even de tijd hebt genomen om hier iets te postenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:58 schreef GGMM het volgende:
12 uur GMT; 13u dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe laat begint de ceremonie eigenlijk?
Nog een uur!!! Mijn ochtend hiermee vullen is misschien wel het meest treurige dat ik heb gedaan met mijn leven.quote:
Mooie jurk!quote:
vind ik ook ja!quote:
Nee, die is gewoon even naar de KIK geweest voor haar outfit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef amaranta het volgende:
Barones Lawrence heeft geen kleding adviseur?
die een maat groter had moeten nemen van haar outfit. Voor haar doen wel een subtiele outfit, maar haar ietwat lompe persoonlijkheid doet er toch weer afbreuk aanquote:
Klopt, ze was niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:02 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Was ze bij William ook uitgenodigd? Ik dacht van niet...
Harry wat eerder al. Meghan, jaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:03 schreef vencodark het volgende:
Dus Harry en Meghan komen rond 13:00 pas aan?
Eens. En mensen die dit nog tegenspreken ookquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:58 schreef GGMM het volgende:
De jas en het bloesje matchen voor geen inch.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon even naar de KIK geweest voor haar outfit.
Maar niet voor de andere festiviteiten lees ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:04 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Verrassend. Blijkbaar heeft Harry toch nog een band met haar of in ieder geval contact.
De lange broek valt vandaag ook een tikje uit de toonquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef amaranta het volgende:
De jas en het bloesje matchen voor geen inch.
Qua kleur niet en qua vorm niet.
Die zijn met elkaar getrouwd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef KingRadler het volgende:
Suits acteur en vrouw uit Pretty little Liars
[ afbeelding ]
Eh, Suits acteur en vrouw uit Suitsquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef KingRadler het volgende:
Suits acteur en vrouw uit Pretty little Liars
heb Suits nooit gevolgd wel PLLquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eh, Suits acteur en Suits actrice![]()
Ze heeft ook 2 afleveringen in Suits gehad (Claire de legal student die mike de stoner probeerde te versieren en later Claire de advocaat die met Rachel aan het sparren was en ontdekte dat Mike geen advocaat was)
Pardon? Omdat ik een hekel heb aan Serena ben ik opeens een racist?.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:57 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Wat is er mis met Serena? Vreemd racistje ben jij ook. Apart ook dat je dit überhaupt volgt, aangezien Meghan ook zwart bloed heeft.
Ik lees dat ze samen een huis bezitten in Zwitserland en dat zij daar veel verblijft. Misschien is hij daar ook vaak?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:07 schreef Greys het volgende:
Mss al gevraagd maar klopt het dat Sarah en Andrew na 20 jaar scheiding nog steeds/weer samen in één huis wonen?
Ja vanavond wordt er pas echt gefeest, na de receptie bij de koningin die nog formeel van karakter is.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar niet voor de andere festiviteiten lees ik.
Het zijn Engelsen. Tuirlijk wordt het een gênante vertoning.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja vanavond wordt er pas echt gefeest, na de receptie bij de koningin die nog formeel van karakter is.
Ben we benieuwd of t net zo is als de feestjes op gewone bruiloften, met de awkward plakkerige dronken oom, en de dansende ouwe lui...
Zo kwam het over ja. Maar misschien saving face.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh ik las het meer als
Acteur en random vrouw die er toevallig naast loopt
Ah, jij bent op andere topics ook raar/irritant.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:57 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Wat is er mis met Serena? Vreemd racistje ben jij ook. Apart ook dat je dit überhaupt volgt, aangezien Meghan ook zwart bloed heeft.
Ah! Dank. Had ergens gelezen dat ze ook in hun 'gewone' huis nog/weer samen wonen en nog steeds dikke mik zijn samen maar kan het niet zo snel meer vinden. Val ook net pas in de uitzending dus geen idee of ze daar ook samen zijn of niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik lees dat ze samen een huis bezitten in Zwitserland en dat zij daar veel verblijft. Misschien is hij daar ook vaak?
Dat ze dan gewoon YMCA en Macarena draaien....quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het zijn Engelsen. Tuirlijk wordt het een gênante vertoning.
Mogelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo kwam het over ja. Maar misschien saving face.
Ik stuur je zo even een DM..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat ze dan gewoon YMCA en Macarena draaien....
Zoiets ja. En spice girlsquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat ze dan gewoon YMCA en Macarena draaien....
Andrew komt wel denk ik, maar als de royals komen. Fergie is geen royal meer dus dat kan niet samen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Dank. Had ergens gelezen dat ze ook in hun 'gewone' huis nog/weer samen wonen en nog steeds dikke mik zijn samen maar kan het niet zo snel meer vinden. Val ook net pas in de uitzending dus geen idee of ze daar ook samen zijn of niet.
Je username en hier een hekel aan Serena zegt genoeg. Tyf toch op man, vuile racist.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Pardon? Omdat ik een hekel heb aan Serena ben ik opeens een racist?.
Log uit en gooi je account weg triest ventje.
Ah kijk hier. Geen goede bron natuurlijk maar hier zeggen ze dat ze in één huis wonen. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Andrew komt wel denk ik, maar als de royals komen. Fergie is geen royal meer dus dat kan niet samen.
Heb we t idee dat zij twee gewoon een normale band jebben ja, itt charles en diana destijds.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef KingRadler het volgende:
de 200 gasten van het feest moeten waarschijnlijk hun telefoon inleveren om te voorkomen dat er opeens een leuk 'instaatje' online staat. Er zijn namelijk géén persfotografen uitgenodigd.
Niks mis met mijn username.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je username en hier een hekel aan Serena zegt genoeg. Tyf toch op man, vuile racist.
TR meegepakt.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah kijk hier. Geen goede bron natuurlijk maar hier zeggen ze dat ze in één huis wonen. Ben benieuwd
https://www.thesun.co.uk/(...)g-daughters-divorce/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |