Ja vanavond wordt er pas echt gefeest, na de receptie bij de koningin die nog formeel van karakter is.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar niet voor de andere festiviteiten lees ik.
Het zijn Engelsen. Tuirlijk wordt het een gênante vertoning.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja vanavond wordt er pas echt gefeest, na de receptie bij de koningin die nog formeel van karakter is.
Ben we benieuwd of t net zo is als de feestjes op gewone bruiloften, met de awkward plakkerige dronken oom, en de dansende ouwe lui...
Zo kwam het over ja. Maar misschien saving face.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh ik las het meer als
Acteur en random vrouw die er toevallig naast loopt
Ah, jij bent op andere topics ook raar/irritant.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:57 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Wat is er mis met Serena? Vreemd racistje ben jij ook. Apart ook dat je dit überhaupt volgt, aangezien Meghan ook zwart bloed heeft.
Ah! Dank. Had ergens gelezen dat ze ook in hun 'gewone' huis nog/weer samen wonen en nog steeds dikke mik zijn samen maar kan het niet zo snel meer vinden. Val ook net pas in de uitzending dus geen idee of ze daar ook samen zijn of niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik lees dat ze samen een huis bezitten in Zwitserland en dat zij daar veel verblijft. Misschien is hij daar ook vaak?
Dat ze dan gewoon YMCA en Macarena draaien....quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het zijn Engelsen. Tuirlijk wordt het een gênante vertoning.
Mogelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo kwam het over ja. Maar misschien saving face.
Ik stuur je zo even een DM..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat ze dan gewoon YMCA en Macarena draaien....
Zoiets ja. En spice girlsquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat ze dan gewoon YMCA en Macarena draaien....
Andrew komt wel denk ik, maar als de royals komen. Fergie is geen royal meer dus dat kan niet samen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah! Dank. Had ergens gelezen dat ze ook in hun 'gewone' huis nog/weer samen wonen en nog steeds dikke mik zijn samen maar kan het niet zo snel meer vinden. Val ook net pas in de uitzending dus geen idee of ze daar ook samen zijn of niet.
Je username en hier een hekel aan Serena zegt genoeg. Tyf toch op man, vuile racist.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Pardon? Omdat ik een hekel heb aan Serena ben ik opeens een racist?.
Log uit en gooi je account weg triest ventje.
Ah kijk hier. Geen goede bron natuurlijk maar hier zeggen ze dat ze in één huis wonen. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Andrew komt wel denk ik, maar als de royals komen. Fergie is geen royal meer dus dat kan niet samen.
Heb we t idee dat zij twee gewoon een normale band jebben ja, itt charles en diana destijds.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:14 schreef KingRadler het volgende:
de 200 gasten van het feest moeten waarschijnlijk hun telefoon inleveren om te voorkomen dat er opeens een leuk 'instaatje' online staat. Er zijn namelijk géén persfotografen uitgenodigd.
Niks mis met mijn username.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je username en hier een hekel aan Serena zegt genoeg. Tyf toch op man, vuile racist.
TR meegepakt.
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah kijk hier. Geen goede bron natuurlijk maar hier zeggen ze dat ze in één huis wonen. Ben benieuwd
https://www.thesun.co.uk/(...)g-daughters-divorce/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |