Mooie jurk!quote:
vind ik ook ja!quote:
Nee, die is gewoon even naar de KIK geweest voor haar outfit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:01 schreef amaranta het volgende:
Barones Lawrence heeft geen kleding adviseur?
die een maat groter had moeten nemen van haar outfit. Voor haar doen wel een subtiele outfit, maar haar ietwat lompe persoonlijkheid doet er toch weer afbreuk aanquote:
Klopt, ze was niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:02 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Was ze bij William ook uitgenodigd? Ik dacht van niet...
Harry wat eerder al. Meghan, jaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:03 schreef vencodark het volgende:
Dus Harry en Meghan komen rond 13:00 pas aan?
Eens. En mensen die dit nog tegenspreken ookquote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:58 schreef GGMM het volgende:
Dat je hier je zaterdag mee vult is misschien wel het meest treurige wat ik ooit heb gezien.
De jas en het bloesje matchen voor geen inch.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon even naar de KIK geweest voor haar outfit.
Maar niet voor de andere festiviteiten lees ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:04 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Verrassend. Blijkbaar heeft Harry toch nog een band met haar of in ieder geval contact.
De lange broek valt vandaag ook een tikje uit de toonquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef amaranta het volgende:
De jas en het bloesje matchen voor geen inch.
Qua kleur niet en qua vorm niet.
Die zijn met elkaar getrouwd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef KingRadler het volgende:
Suits acteur en vrouw uit Pretty little Liars
[ afbeelding ]
Eh, Suits acteur en vrouw uit Suitsquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:05 schreef KingRadler het volgende:
Suits acteur en vrouw uit Pretty little Liars
heb Suits nooit gevolgd wel PLLquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eh, Suits acteur en Suits actrice![]()
Ze heeft ook 2 afleveringen in Suits gehad (Claire de legal student die mike de stoner probeerde te versieren en later Claire de advocaat die met Rachel aan het sparren was en ontdekte dat Mike geen advocaat was)
Pardon? Omdat ik een hekel heb aan Serena ben ik opeens een racist?.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:57 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Wat is er mis met Serena? Vreemd racistje ben jij ook. Apart ook dat je dit überhaupt volgt, aangezien Meghan ook zwart bloed heeft.
Ik lees dat ze samen een huis bezitten in Zwitserland en dat zij daar veel verblijft. Misschien is hij daar ook vaak?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:07 schreef Greys het volgende:
Mss al gevraagd maar klopt het dat Sarah en Andrew na 20 jaar scheiding nog steeds/weer samen in één huis wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |