abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 mei 2018 @ 01:22:49 #251
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_179145512
Geen Romy aub. Europa stemt niet op een donker persoon. Wij zijn een racistisch continent.

Very SAD.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 14 mei 2018 @ 02:24:30 #252
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_179145730
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja :D

White ass
Krumpergate
Pannecouckifiëren
Mattmomentje
Sidehoofd
Reetkever
De WiWI Kleuters
  maandag 14 mei 2018 @ 05:00:37 #253
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_179146157
quote:
14s.gif Op zondag 13 mei 2018 17:02 schreef Greys het volgende:
Eens met eigenwijs, maar bij de liedkeuze niet eens. Al ben ik dol op Geer als het om het ESF gaat. Maar daar wil ik (zelfs als Og3ne dan een lied van papa kiest) altijd gewoon dat de artiest altijd het lied kiest waar hij/zij zich het beste bij voelt qua uitvoeren en winkansen en alles.
Mee oneens. Als Nadal als speler op Wimbledon staat staat ie daar voor zichzelf. Als hij echter naar de OS gaat is hij speler van een land. Dan mag je van hem verwachten dat hij zijn uiterste best doet voor zijn land.

Het ESF is geen feel good feestje, maar een landenwedstrijd. Als je het ESF wint dan kun je het volgende jaar je eigen land goed in het zonnetje zetten. Goed voor toerisme. Verder werd Waylon's deelname voor een flink deel door de belastingbetaler betaald. Dan mag je verwachten dat een deelnemer het belang voor zijn/haar land hoger acht dan zijn/haar eigen belang of feel good.

Naar een soort Elfletterig Nationaal Songfestival wil ik niet. Dat heeft ons na 1975 vrijwel niks opgeleverd, omdat Nederlanders een zeer slechte muziek smaak hebben en dan een Indiaan naar het ESF kunnen sturen. Wat ik wel wil is dat er eens goed wordt nagedacht hoe we eindelijk eens het ESF naar Nederland kunnen halen. Dat betekent dat de artiest moet inbinden, dat betekent dat AVROTROS moet inbinden en dat betekent dat het volk toch ook moet inbinden. Er moet een soort van compromis dat tevens winstformule is worden bedacht.

Ik vind het overigens verbazingwekkend hoe hetzelfde Europa en Australie het ene jaar een man met baard in een jurk, dan een volgens de spelregels verboden lied van Oekraine, dan een spastische Portugees met beperkt vocaal bereik en vervolgens een soort hip hop kippenlied van Israel als winnaar van deze freak show kunnen kiezen.
pi_179147153
quote:
9s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:22 schreef superniger het volgende:
Geen Romy aub. Europa stemt niet op een donker persoon. Wij zijn een racistisch continent.

Very SAD.
Wat is dat nou weer voor een flauwekul. En Oostenrijk dan?
pi_179147219
Stefan; https://www.ad.nl/show/wa(...)-te-wijten~ad020d67/

[ Bericht 15% gewijzigd door Greys op 14-05-2018 09:21:50 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_179147347
quote:
Nee, hij was niet teleurgesteld, zei hij in de Portugese nacht. Dat leek hem een zinloze emotie. Bij Waylon overheerste na zijn 18de plaats vooral de trots. ,,Ik ben blij dat ik mijn nek heb uitgestoken. Ik heb iets anders gedaan dan de anderen.’’

Die benadering leverde hem uiteindelijk een klassering op aan de onderkant van de Eurovisie-tabel. Was hij dan niet voor de eindzege naar Lissabon afgereisd? ,,Dit is niet waarvoor we kwamen en ook niet wat we hadden verwacht, nee’’, zei hij. ,,Ik ben door veel mensen goed begrepen en door een heleboel mensen ook niet.’’

,,Ik zou het op geen enkele manier anders gedaan willen hebben’’, evalueerde Waylon zijn Songfestivalmissie zelf. Een merkwaardige conclusie voor een zanger die met een vastomlijnd doel zijn tweede Eurovisie-deelname aankondigde. Waylon wilde het ‘een plekje beter doen dan eerste keer’. Toen werd hij samen met Ilse DeLange tweede in Kopenhagen. De halve finale van Lissabon noemde hij ‘een formaliteitje’. Daarna zou de strijd om de zege ontbranden.

*rest geknipt*

[ Bericht 24% gewijzigd door Greys op 14-05-2018 09:24:20 ]
  Moderator maandag 14 mei 2018 @ 08:43:53 #257
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179147757
Het artikel dat je wist dst zou komen is dan daar. Tja. Niks nieuws.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179147839
Zuur artikel. Wel eens met de notie dat de aanpak onder de loep genomen moet worden. Je kunt wel elk jaar dezelfde strategie er op los laten, maar dat heeft alleen bij de Common Linnets gewerkt. Dat zou zomaar een toevalstreffer kunnen zijn geweest.

Misschien toch een andere, meer sturende koers varen. Niet dat ik het TROS-deel ook maar voor een centimeter vertrouw om een goede performance op de planken te zetten, maar op deze manier blijven het finaleplaatsen voor spek en bonen.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 08:55:50 #259
43556 miss_dynastie
pi_179147875
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 05:00 schreef Trumpinator het volgende:

Dat heeft ons na 1975 vrijwel niks opgeleverd, omdat Nederlanders een zeer slechte muziek smaak hebben en dan een Indiaan naar het ESF kunnen sturen.
Waarbij het dan wel zo netjes is om te vermelden waar de Nederlander uit kon kiezen. Ik hoor het een van de aanwezige Fok!kers nog zeggen: ‘Er komen een hoer en een Indiaan het podium op.’ Dus...
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 09:00:16 #260
43556 miss_dynastie
pi_179147924
Raatgever heeft natuurlijk gewoon grotendeels gelijk. Ik heb me verbaasd over deze reactie van avrotros:

quote:
Zijn doel was countrymuziek naar een groot Europees podium brengen en dat is gelukt
Dan denk ik: que? Dat hebben TCL vier jaar geleden al gedaan. Ik dacht dat Waylon ging om te winnen, de dag zelf riep ‘ie top vijf. Om dan te roepen dat je missie gelukt is bij plek 18, is echt heel bijzonder _O-
pi_179147969
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Raatgever heeft natuurlijk gewoon grotendeels gelijk. Ik heb me verbaasd over deze reactie van avrotros:

[..]

Dan denk ik: que? Dat hebben TCL vier jaar geleden al gedaan. Ik dacht dat Waylon ging om te winnen, de dag zelf riep ‘ie top vijf. Om dan te roepen dat je missie gelukt is bij plek 18, is echt heel bijzonder _O-
Op die manier kun je alles wel tot doel op zich verheffen.

"Het was het doel van Hans om vier brakende ezels naar een groot Europees podium te brengen. Nou, dat is gelukt".

:')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 09:10:29 #262
163650 Greys
pi_179148039
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 05:00 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Mee oneens. Als Nadal als speler op Wimbledon staat staat ie daar voor zichzelf. Als hij echter naar de OS gaat is hij speler van een land. Dan mag je van hem verwachten dat hij zijn uiterste best doet voor zijn land.
Huh, lees m'n post nog eens die je quote dan, ik zeg toch juist nergens van niet? Integendeel. Ik ben alleen zelf van mening dat de winkansen het hoogst zijn met het lied waar de artiest zelf het allermeest in gelooft en zich het beste bij voelt. Dat betekent toch niet dat iemand dan z'n best niet meer doet? :) Integendeel voor mijn gevoel. En artiest die zich goed voelt bij de liedkeuze zal dat met veel meer overtuiging brengen dan iemand die iets zingt en die eigenlijk iets anders had willen doen.

Dus voor mij persoonlijk nooit meer een publiek dat een lied mag kiezen. Sinds we dat niet meer doen halen we de finale, op Trijntje na dan. Daarvoor niet. Dus ook al hebben we soms in die finale wat mindere resultaten zoals nu, ga ajb nooit terug naar het tijdperk dat we finale niet eens haalden omdat Henk en Truus en Tatjana vonden dat de 3Js Never Alone moesten zingen ipv het nummer dat ze liever zelf wilden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 mei 2018 @ 09:17:15 #263
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179148108
Wil geen party pooper zijn, maar mag dat premium artikel wel letterlijk gequote worden?
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 09:17:47 #264
163650 Greys
pi_179148120
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
Zuur artikel. Wel eens met de notie dat de aanpak onder de loep genomen moet worden. Je kunt wel elk jaar dezelfde strategie er op los laten, maar dat heeft alleen bij de Common Linnets gewerkt. Dat zou zomaar een toevalstreffer kunnen zijn geweest.

Misschien toch een andere, meer sturende koers varen. Niet dat ik het TROS-deel ook maar voor een centimeter vertrouw om een goede performance op de planken te zetten, maar op deze manier blijven het finaleplaatsen voor spek en bonen.
Die sturende koers klinkt me rampzalig in de oren. Idd, alsof Daniel Dekker en Jan Smit dan moeten gaan bepalen hoe en wat. Ze kunnen daar niet eens na zoveel jaar bedenken dat je geen clips moet plaatsen die views wegneemt van de andere etc, zitten er altijd mega naast qua voorspellingen wat er gaat scoren (DIT KAN NIET MEER MIS GAAN MENSEN).

Anoukken en Waylons en Douwes en Og3nes gaan geen muzikale adviezen van troslui aannemen. En terecht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 09:21:21 #265
163650 Greys
pi_179148184
quote:
5s.gif Op maandag 14 mei 2018 09:17 schreef Dave het volgende:
Wil geen party pooper zijn, maar mag dat premium artikel wel letterlijk gequote worden?
Even kijken, ik sloeg de post over want Raatgever. :P

Nee denk het niet.
Weet het niet helemaal zeker, alleen van bepaalde kranten mogen we nooit hele artikelen posten. Kan het nu even niet navragen want nu naar werk.

Zal voor de zekerheid een deel weghalen en dan zoek ik het later wel uit. Thanks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 09:27:46 #266
163650 Greys
pi_179148275
Straks ook eens terugzoeken of Raatgever na Trijntje ook schreef of het "compleet mislukt was". Waylon haalde de finale immers nog, zij niet. En ik meen me namelijk een artikel van te herinneren met "Trijntje kan met opgeheven hoofd naar huis". _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179148439
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 09:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Die sturende koers klinkt me rampzalig in de oren. Idd, alsof Daniel Dekker en Jan Smit dan moeten gaan bepalen hoe en wat. Ze kunnen daar niet eens na zoveel jaar bedenken dat je geen clips moet plaatsen die views wegneemt van de andere etc, zitten er altijd mega naast qua voorspellingen wat er gaat scoren (DIT KAN NIET MEER MIS GAAN MENSEN).

Anoukken en Waylons en Douwes en Og3nes gaan geen muzikale adviezen van troslui aannemen. En terecht.
Eens, maar nu hangt het heel erg af van de keuze voor artiest. Ik ben helemaal voor eigengereide artiesten, maar als die muziek maken die in Europa niet aanslaat dan doe je elke keer voor de vorm mee, en niet voor de winst.

Je kunt natuurlijk doorgaan met artiesten kiezen en hopen dat je een keer succes hebt, maar zoals Einstein al zei is het niet zo slim om elke keer dezelfde aanpak te kiezen en dan toch andere resultaten te verwachten.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 10:00:44 #268
163650 Greys
pi_179148732
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 09:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Eens, maar nu hangt het heel erg af van de keuze voor artiest. Ik ben helemaal voor eigengereide artiesten, maar als die muziek maken die in Europa niet aanslaat dan doe je elke keer voor de vorm mee, en niet voor de winst.

Je kunt natuurlijk doorgaan met artiesten kiezen en hopen dat je een keer succes hebt, maar zoals Einstein al zei is het niet zo slim om elke keer dezelfde aanpak te kiezen en dan toch andere resultaten te verwachten.
We hebben de andere aanpak (jury en publiek laten kiezen) al gehad en dat leverde nog véél minder resultaat op. Nu halen we tenminste nog de finale.

Snap wat je bedoelt hoor, maar ik zou persoonlijk alleen geen nog betere vorm weten dan artiest zelf laten kiezen. En we hadden de jaren hiervoor toch prima resultaten ermee? Tis niet dat het allemaal faalde, integendeel. Op Trijntje na dan. Finale halen en dan daarna nog elfde worden bv of zesde of tweede is toch heel erg goed? Je kunt niet altijd top 5 zijn.

Wel mogen we nu even een paar jaar van de country af wmb. Hoe leuk ik dat zelf ook vind :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179148761
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:00 schreef Greys het volgende:

[..]

We hebben de andere aanpak (jury en publiek laten kiezen) al gehad en dat leverde nog véél minder resultaat op. Nu halen we tenminste nog de finale.

Snap wat je bedoelt hoor, maar ik zou persoonlijk alleen geen nog betere vorm weten dan artiest zelf laten kiezen. En we hadden de jaren hiervoor toch prima resultaten ermee? Tis niet dat het allemaal faalde, integendeel. Op Trijntje na dan. Finale halen en dan daarna nog elfde worden bv of zesde of tweede is toch heel erg goed? Je kunt niet altijd top 5 zijn.

Wel mogen we nu even een paar jaar van de country af wmb. Hoe leuk ik dat zelf ook vind :D
Nou ja, als het ultieme doel is om te winnen dan kan ik me voorstellen dat je een keer alles op alles gaat zetten. Zweden schudt elk jaar zo'n act uit hun mouw, ik denk dat Nederland veel stemmen trekt als wij dat ook een keer doen. Van ons verwacht je het niet.

In tegenstelling tot Elfletterig ben ik van mening dat er voldoende muzikaal talent in dit land is om op een hoop te vegen om dit te regelen. Nu wordt het bij de artiest gedumpt en dan gaan we vervolgens met onze vingers gekruist zitten hopen dat ze met iets tofs komen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 10:11:03 #270
163650 Greys
pi_179148854
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou ja, als het ultieme doel is om te winnen dan kan ik me voorstellen dat je een keer alles op alles gaat zetten. Zweden schudt elk jaar zo'n act uit hun mouw, ik denk dat Nederland veel stemmen trekt als wij dat ook een keer doen. Van ons verwacht je het niet.

In tegenstelling tot Elfletterig ben ik van mening dat er voldoende muzikaal talent in dit land is om op een hoop te vegen om dit te regelen. Nu wordt het bij de artiest gedumpt en dan gaan we vervolgens met onze vingers gekruist zitten hopen dat ze met iets tofs komen.
Je ziet wat er met de speciaal samengestelde Supergroep Common Framework met superberoemde act verzinster enzo is gebeurd dit jaar. Kosten nog moeite werden gespaard om te winnen, Amerikanen ingevlogen en alsnog in rechter rijtje (dacht ik :@ ) . En Zweden had geloof ik zelfs nog minder televotes dan Nederland dit jaar..

Het is niet per se een recept tot succes. Tuurlijk kunnen we dat best een keer proberen hoor - ik heb de wijsheid ook alles behalve in pacht - maar dan zie ik het dus gebeuren dat we straks een topartiest hebben en dat AvroTros daar wel even een kitscherige act bij bedenkt of laat bedenken en dan denken we weer allemaal 'shit hadden we het hem/haar nou maar zelf laten regelen, we hadden het kunnen weten na al die missers van AvroTros qua clip keuze enzo'.

Niks lijkt me erger als artiest om daar die weken te zijn en te moeten performen en dan afhankelijk zijn van anderen wat je moet gaan doen. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179149229
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik snap alle kritiek op Waylon hierover ook niet zo. Vorig jaar zei Salvador eigenlijk hetzelfde en toen was het allemaal geweldig en goed. Ook nu weer kraakte Salvador Toy helemaal af. Hij feliciteerde Netta niet eens fatsoenlijk, duwde bokaal in haar hand en weg was hij.

Denk dat Waylon minder problemen had gehad als Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië of zelfs Cyprus had gewonnen. Hell, ik heb Cyprus vaak genoeg afgekraakt, maar ik had liever Cyprus zien winnen dan dit.
Ik snap Salvador en Waylon hier in wel. Ja, Israël was catchy, net zoals Cyprus, Tsjechië dat waren. Maar net als Oekraïne had het een overdreven statement in zich en om het statement te benadrukken kwamen ze allebei met een rariteit (man met baard in jurk en overdreven danspasjes) De andere top 5 nummers hadden dat niet en niet nodig. Blijf het daarom jammer vinden dat Oekraïne en Israël zo de sympathie stemmen ontvingen qua televoting en zo winnen.

quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar Waylon kwam zelf aan met de ‘outlaws of dance’. Over onnodige gimmick gesproken! En als ‘ie daar dan op aangesproken wordt, gaat ‘ie een beetje de onbegrepen kunstenaar uithangen en mensen dom noemen. Je kan zo’n statement gewoon niet maken als je zelf met poppenkast aan komt zetten.
Ook mee eens. Tis niet alsof ie zelf geen gimmick toevoegde inderdaad en dat uitlegde ja het is de outlaw onder de dansen :') Het liedje had die toevoeging niet nodig, was sterk van zichzelf zoals het was met Waylon en alleen zijn gitaar. Dus wat dat betreft mag Waylon ook wel hand in eigen boezem steken.

[ Bericht 29% gewijzigd door Joosie200 op 14-05-2018 10:52:31 ]
mag het weten
pi_179149535
Je weet nooit wat gaat werken. Daarom vind ik de negativiteit van de media ook altijd zo jammer en eigenlijk ook gewoon irritant. Ze eisen zowat dat er gewonnen wordt, anders is het mislukt en dat zal iedereen weten ook. Lijkt me daarnaast ook erg demotiverend voor artiesten die twijfelen. Daarnaast kun je wel meer invloed geven aan anderen i.p.v. de artiest zelf, maar ook dan weten we niet of er de juiste beslissing wordt gemaakt. Het is ergens altijd een gok, dus dat het AD dan gaat roepen dat het nummer de verkeerde keuze was is sowieso ergerlijk, alsof zij 100% zeker weten dat de rest wel gewerkt had.

Waren ze bij OG3NE ook zo kritisch over het nummer? Nee zeker.
  maandag 14 mei 2018 @ 11:04:17 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_179149635
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:40 schreef Joosie200 het volgende:
Ook mee eens. Tis niet alsof ie zelf geen gimmick toevoegde inderdaad en dat uitlegde ja het is de outlaw onder de dansen :') Het liedje had die toevoeging niet nodig, was sterk van zichzelf zoals het was met Waylon en alleen zijn gitaar. Dus wat dat betreft mag Waylon ook wel hand in eigen boezem steken.
Sterker, die Krumpers verzwakten de act enkel. Sloeg helemaal nergens op en de verzonnen argumentatie van outlaw binnen de danswereld was te dom voor woorden. Relevantie: nul. Ik denk dat hij meer overeind was gebleven zonder die dansers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 11:09:09 #274
163650 Greys
pi_179149742
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:58 schreef Em31 het volgende:
Je weet nooit wat gaat werken. Daarom vind ik de negativiteit van de media ook altijd zo jammer en eigenlijk ook gewoon irritant. Ze eisen zowat dat er gewonnen wordt, anders is het mislukt en dat zal iedereen weten ook. Lijkt me daarnaast ook erg demotiverend voor artiesten die twijfelen. Daarnaast kun je wel meer invloed geven aan anderen i.p.v. de artiest zelf, maar ook dan weten we niet of er de juiste beslissing wordt gemaakt. Het is ergens altijd een gok, dus dat het AD dan gaat roepen dat het nummer de verkeerde keuze was is sowieso ergerlijk, alsof zij 100% zeker weten dat de rest wel gewerkt had.

Waren ze bij OG3NE ook zo kritisch over het nummer? Nee zeker.
Ik zat toevallig net uit nieuwsgierigheid de berichtgeving van het AD uit te pluizen in het jaar van Trijntje. Let wel:

- Trijntje trok heel eigenwijs een nooit uitgebracht uit Anouk d'r prullenbak die nog riep DOE HET NIETTTTTTTTT maar ze deed het toch
- Trijntje had een nog veel afgrijselijker outfit dan Waylon
- Trijntje had (zei Hans P later) nooit tijd voor Hans waardoor er maar een act in elkaar werd geflanst omdat ze er zelf nul ideeën over had
- Trijntje haalde de finale niet eens, Waylon wel
etc

Dus al met al vind ik dat nog veel slechter voorbereid allemaal dan Waylon, die gewoon foute keuzes heeft gemaakt maar zich er wel met hart en ziel voor ingezet heeft.

En wat schreef het AD toen?
- Spatzuiver!
- Alleen maar lof uit Nederland (alleen uit buitenland veel kritiek op outfit)
- Ze pakte echt alle cameramomenten!
- De act klopte tot in detail en de belichting was in de kleuren van Nederland
- Ze kan met opgeheven hoofd naar huis!

Ja. Oke. :') _O- Nogal een 180 graden verschil qua berichtgeving met nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 mei 2018 @ 11:11:48 #275
163650 Greys
pi_179149792
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sterker, die Krumpers verzwakten de act enkel. Sloeg helemaal nergens op en de verzonnen argumentatie van outlaw binnen de danswereld was te dom voor woorden. Relevantie: nul. Ik denk dat hij meer overeind was gebleven zonder die dansers.
Zelfs al was de argumentatie niet verzonnen, mensen hadden dat sowieso nooit gesnapt thuis. Een act die je moet uitleggen is altijd kut. En ik snap niet dat NIEMAND in dat hele team dat heeft kunnen bedenken. Echt heel zonde. Waylon zei dat ie in eerste instantie 'huh?' dacht van het actvoorstel maar toen het hem uitgelegd en uitgetekend was hij het wel snapte en tof vond. Daar hadden ze al moeten denken 'oh, maar dan gaan de mensen thuis dus zonder uitleg ook huh denken..'

Na de liedkeuze zeiden we hier nog heel opgelucht 'oh goddank, dan hoeven we daarna niet met een what-if gevoel achter te blijven, hij durft het aan met deze gelukkig!' en nu hebben we alsnog een what-if gevoel omdat ie wrs beter had gescoord zonder de dansers. }:|

Het enige dat ik dan nog kan begrijpen is dat je eenmaal daar de dansers niet meer naar huis gaat/kunt sturen als daar de volle kritiek pas komt (uiteraard omdat men het daar pas zag). Dat kan dan al niet meer. Dus het 'hij trok zich niks aan van de kritieken' is het enige waar ik het niet helemaal mee eens ben. Hij kon weinig anders meer op dat moment dan er achter blijven staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')