nu klink je als joopquote:Op zondag 13 mei 2018 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, 1 speler. Niet 3 sterkhouders.
En het is een boekhoudkundige keuze. Psv heeft ook genoeg middelen om een dergelijk gat in de begroting op te vangen, maar kiest er voor om dat niet te doen. Dat noem ik juist verstandig beleid.
Is goed Klaas!quote:Op zondag 13 mei 2018 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als je een gat in je begroting heb dan heb je meestal ook een gat in je boekhouding en kom je gewoon financiele middelen tekort.
zo ik ga naar max kijken .......voordat ik op meer bullshit ga reageren
Euh. Nee, Joop deed exact het tegenovergestelde. Die maakte iedereen wijs dat het fictieve vermogen in de spelers voldoende was om de rente uit schulden te dekken.quote:
Wat?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wij zullen nu dan wel geen prijzen pakken maar jij heb de leegte eeuwig met je dat je nooit je echte ouders heb gekend. Lekker voor je.
Kennelijk ook de plek om uitgebreid te discussiëren over PSV en Feyenoord.quote:
Zie TT.quote:Op zondag 13 mei 2018 17:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kennelijk ook de plek om uitgebreid te discussiëren over PSV en Feyenoord.
Flopshow toch welquote:Op maandag 14 mei 2018 09:39 schreef TheJanitor het volgende:
Stil bij Ajax. Die ene dag was er fucking veel nieuws en ineens is het stil.
Gerucht: Interesse in César Montes.
Daarna vertrok hij maar voor 16 miljoen (lol)quote:Op maandag 14 mei 2018 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien wel het mooiste eredivisiedoepunt ooit
Dat was toen best een behoorlijk bedrag.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna vertrok hij maar voor 16 miljoen (lol)
met dank aan Silviequote:Op maandag 14 mei 2018 10:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna vertrok hij maar voor 16 miljoen (lol)
ja dat was Van Os en co en die vertellen nu wel even hoe het moetquote:Op maandag 14 mei 2018 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was toen best een behoorlijk bedrag.
Kluivert, Davids, Reiziger en Bogarde vertrokken voor niets
Dat was toen helemaal niet zo'n mooi bedrag. Ik weet het nog heel goed, hij vertrok toen voor 16 miljoen te betalen in 4 termijnen. En dit was ook nog eens in de laatste uren dat de transfermarkt open was.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was toen best een behoorlijk bedrag.
Kluivert, Davids, Reiziger en Bogarde vertrokken voor niets
die valt weinig te verwijten in dit geval, als je dan toch wil wijzen doe het dan naar Koeman en vd Vaartquote:Op maandag 14 mei 2018 10:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat was toen helemaal niet zo'n mooi bedrag. Ik weet het nog heel goed, hij vertrok toen voor 16 miljoen te betalen in 4 termijnen. En dit was ook nog eens in de laatste uren dat de transfermarkt open was.
En jawel, dit allemaal mede mogelijk gemaakt door die dikke pizzabakker Raiola.
Geef nou gewoon Raiola de schuld, dat is als je een simpele ziel bent een stuk geruststellender.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
die valt weinig te verwijten in dit geval, als je dan toch wil wijzen doe het dan naar Koeman en vd Vaart
quote:Op maandag 14 mei 2018 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef nou gewoon Raiola de schuld, dat is als je een simpele ziel bent een stuk geruststellender.
Een mooi bedrag in de zin dat Zlatan niet helemaal lekker lag bij jullie trainer en er ook een aantal incidenten waren, gedoe met een schaar met Mido etc.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:26 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat was toen helemaal niet zo'n mooi bedrag. Ik weet het nog heel goed, hij vertrok toen voor 16 miljoen te betalen in 4 termijnen. En dit was ook nog eens in de laatste uren dat de transfermarkt open was.
En jawel, dit allemaal mede mogelijk gemaakt door die dikke pizzabakker Raiola.
Was Raf niet op zijn pikkie getrapt omdat Zlatan hem had geschopt in een interlandquote:Op maandag 14 mei 2018 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
die valt weinig te verwijten in dit geval, als je dan toch wil wijzen doe het dan naar Koeman en vd Vaart
wel op z'n pikkie getrapt maar dat was omdat Zlatan Silvie voor hem had uitgewoond en dat ook liet wetenquote:Op maandag 14 mei 2018 10:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Was Raf niet op zijn pikkie getrapt omdat Zlatan hem had geschopt in een interland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |