SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Absoluut nietquote:Op zondag 13 mei 2018 01:54 schreef Scarface88 het volgende:
Helemaal niets. En hopelijk nooit meer iets. In Amsterdam.
. Ik ben ras Rotterdammer en Feyenoorder maar heb eeuwig respect voor de echte Amsterdammer.![]()
Is het je ooit gelukt om een constructieve bijdrage te leveren in dit topic? Of is dat echt te moeilijk voor je?quote:Op zondag 13 mei 2018 01:54 schreef Scarface88 het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
goede tt"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Zijn jullie elkaar nou nog steeds aan het proberen te dissen omdat je voor een andere voetbalclub bent? Het is al sneu en kinderachtig als het in een stadion gebeurt, laat staan op een forum op internet![]()
Anyhow: ben benieuwd wanneer ze Labyad aankondigen. Gok dat De Jong en Schřne wel grotendeels uitgespeeld zijn komend seizoen.[P]otverdorie![]()
SjaakGODquote:Op zondag 13 mei 2018 09:48 schreef raptorix het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)rechter-piss-off-manOh.![]()
Best erg als je ziet wanneer een stel kreupele bejaarden beter kunnen voetballen dan jezelfquote:Op zondag 13 mei 2018 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had wel gelijk
http://voetbalflitsen.nl/(...)-gewoon-een-goal-manOh.![]()
zat er lekker in die bal jaquote:Op zondag 13 mei 2018 10:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best erg als je ziet wanneer een stel kreupele bejaarden beter kunnen voetballen dan jezelf![]()
Wij zullen nu dan wel geen prijzen pakken maar jij heb de leegte eeuwig met je dat je nooit je echte ouders heb gekend. Lekker voor je.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:54 schreef Scarface88 het volgende:
![]()
Wtfquote:Op zondag 13 mei 2018 12:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wij zullen nu dan wel geen prijzen pakken maar jij heb de leegte eeuwig met je dat je nooit je echte ouders heb gekend. Lekker voor je.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 mei 2018 12:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wij zullen nu dan wel geen prijzen pakken maar jij heb de leegte eeuwig met je dat je nooit je echte ouders heb gekend. Lekker voor je.
Oh.![]()
Wat is dit dan.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wij zullen nu dan wel geen prijzen pakken maar jij heb de leegte eeuwig met je dat je nooit je echte ouders heb gekend. Lekker voor je.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wtf?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wij zullen nu dan wel geen prijzen pakken maar jij heb de leegte eeuwig met je dat je nooit je echte ouders heb gekend. Lekker voor je.![]()
Wow.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wij zullen nu dan wel geen prijzen pakken maar jij heb de leegte eeuwig met je dat je nooit je echte ouders heb gekend. Lekker voor je.wooblabalurg![]()
Huh?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Watquote:Op zondag 13 mei 2018 12:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Wij zullen nu dan wel geen prijzen pakken maar jij heb de leegte eeuwig met je dat je nooit je echte ouders heb gekend. Lekker voor je.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wattequote:Op zondag 13 mei 2018 12:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
![]()
mwa iets teveel open deuren en die zakenmannen in de jaren 90quote:Op zondag 13 mei 2018 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch wel een pijnlijk artikel over Ajaxhebben Ajax net zo hard weer kapot gemaaktquote:Het laatste echt grote Ajax had in de jaren negentig een bestuur met Van Os, Van Praag en Coronel, Amsterdamse zakenlieden, rijk geworden door slim en hard te werken. Ze stelden hun kennis en kunde in dienst van Ajax.![]()
Klopt maar dat komt ook door allemaal figuren op de achtergrond, en dat is al jaren zo. Daarom komt het nooit voor langere termijn goed met Ajax. Zullen best wel weer wat oplevingen komen maar vaker gewoon pure aids.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa iets teveel open deuren en die zakenmannen in de jaren 90
[..]
hebben Ajax net zo hard weer kapot gemaaktOh.![]()
Ajax is gewoon altijd hot, zo'n Willem denkt ook, ik gooi er maar weer wat uit want wordt gelezen.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt maar dat komt ook door allemaal figuren op de achtergrond, en dat is al jaren zo. Daarom komt het nooit voor langere termijn goed met Ajax. Zullen best wel weer wat oplevingen komen maar vaker gewoon pure aids.
Het positieve is dat Ajax nu vrij kan inkopen terwijl de concurrentie eerst moet verkopen, het wordt alleen tijd dat we dat eens in de sportieve resultaten terug zien.
Dat PSV kampioen is geworden vind ik ondanks hun beleid en niet dankzij, het zegt wel veel over Ajax dat ze daar niet van hebben kunnen profiteren.![]()
[..]
Wij zullen nu dan wel geen prijzen pakken maar jij heb de leegte eeuwig met je dat je nooit je echte ouders heb gekend. Lekker voor je.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik heb je doorgaans best hoog zitten, maar dit is natuurlijk je reinste quatsch.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is gewoon altijd hot, zo'n Willem denkt ook, ik gooi er maar weer wat uit want wordt gelezen.
Het positieve is dat Ajax nu vrij kan inkopen terwijl de concurrentie eerst moet verkopen, het wordt alleen tijd dat we dat eens in de sportieve resultaten terug zien.
Dat PSV kampioen is geworden vind ik ondanks hun beleid en niet dankzij, het zegt wel veel over Ajax dat ze daar niet van hebben kunnen profiteren.![]()
Morgenochtend zal TeleMike ook wel weer wat sensatieberichten in zijn krantje zettenquote:Op zondag 13 mei 2018 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is gewoon altijd hot, zo'n Willem denkt ook, ik gooi er maar weer wat uit want wordt gelezen.
Maar het zal niet zo makkelijk zijn om dat terug te zien aangezien er toch geen gedachte achter het aankoopbeleid zit, of althans dat passen ze elke zes maanden weer aan.Oh.![]()
Ik denk dat het vooral ook door de achterban en door de supporters komtquote:Op zondag 13 mei 2018 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Morgenochtend zal TeleMike ook wel weer wat sensatieberichten in zijn krantje zetten![]()
Maar het zal niet zo makkelijk zijn om dat terug te zien aangezien er toch geen gedachte achter het aankoopbeleid zit, of althans dat passen ze elke zes maanden weer aan.
Een speler bij ajax wordt te snel afgeschreven na 1 slechte wedstrijd.
Hoeveel spelers heeft ajax eigenlijk gebruikt in de afgelopen 4 seizoenen? ik schat 60 als het niet meer is? dat is teveel...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Je moet wat als je er 10 verkoopt iedere zomer.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral ook door de achterban en door de supporters komt
Hoeveel spelers heeft ajax eigenlijk gebruikt in de afgelopen 4 seizoenen? ik schat 60 als het niet meer is? dat is teveel....Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
33 afgelopen seizoen en dat zijn er maar 5 meer dan Feyenoord in hun kampioensjaar.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral ook door de achterban en door de supporters komt
Hoeveel spelers heeft ajax eigenlijk gebruikt in de afgelopen 4 seizoenen? ik schat 60 als het niet meer is? dat is teveel....
Waarvan er 3 overigens maar een paar minuten hebben gespeeld.![]()
dat het er iedere seizoen 10 zijn is overdreven...quote:Op zondag 13 mei 2018 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wat als je er 10 verkoopt iedere zomer.
In ieder geval ze hebben nooit een vast geraamte van een stuk of 5 spelers die 2 of 3 seizoenen met elkaar samen spelen...
komt ook door de vele trainerswisselingen de afgelopen jaren...iedere keer komt er iemand anders binnen die weer met een andere opstelling gaat spelen..
zo krijg je dus nooit een team met vaste patronen...daarom is het voetbal ook afschuwelijk van ajax de laatste jaren....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
ik heb het over 4 seizoenenquote:Op zondag 13 mei 2018 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
33 afgelopen seizoen en dat zijn er maar 5 meer dan Feyenoord in hun kampioensjaar.
Waarvan er 3 overigens maar een paar minuten hebben gespeeld.
het grootste gedeelte van de selectie van Feyenoord speelde het seizoen voor het kampioensjaar ook al samen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Je hebt gelijk, daar niet van.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je moet wat als je er 10 verkoopt iedere zomer.
dat het er iedere seizoen 10 zijn is overdreven...
In ieder geval ze hebben nooit een vast geraamte van een stuk of 5 spelers die 2 of 3 seizoenen met elkaar samen spelen...
komt ook door de vele trainerswisselingen de afgelopen jaren...iedere keer komt er iemand anders binnen die weer met een andere opstelling gaat spelen..
zo krijg je dus nooit een team met vaste patronen...daarom is het voetbal ook afschuwelijk van ajax de laatste jaren.....
Alleen vertrekken er iedere zomer ongeveer 20 spelers bij Ajax. Daarvan heeft natuurlijk niet iedereen een basisplaats, en ook spelers die nooit een minuut in het eerste mee hebben gedaan.
Toch is het verloop enorm. Dan kun je gewoon geen basis bouwen.
Daarom moet Overmars gewoon lekker zijn poot stijf houden. Niet alleen in de zomer, maar ook bij de contractonderhandelingen.
Als je niet 4 jaar bij Ajax wilt spelen, prima. Kom dan gewoon overeen dat je 3 jaar speelt en daarna eventueel Ajax meewerkt aan een transfer, mocht de speler een mooie club vinden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tja, en dit jaar ook weinig mutaties bij Feyenoord en je ziet wat voor garanties dat oplevert.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb het over 4 seizoenen
het grootste gedeelte van de selectie van Feyenoord speelde het seizoen voor het kampioensjaar ook al samen.
En bij PSV vertrekken 3 sterkhouders en die worden kampioen.![]()
sterkhouders die waanzinnig faalde vorig seizoen.....quote:Op zondag 13 mei 2018 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, en dit jaar ook weinig mutaties bij Feyenoord en je ziet wat voor garanties dat oplevert.
En bij PSV vertrekken 3 sterkhouders en die worden kampioen.
weinig mutaties bij feyenoord?....kongolo karsdorp kuyt elia waren gewoon belangrijke spelers in het kampioensjaar van Feyenoord...
hoeveel onzin kan je uitkramen vraag ik me iedere keer weer af
Kunnen we het over eens zijn dat psv het lelijkste kampioenschap heeft behaald van de laatste 30 jaar.?.."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Er vertrekken bij ajax spelers om onverklaarbare redenen en er komen daar mindere spelers voor terug...quote:Op zondag 13 mei 2018 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, daar niet van.
Alleen vertrekken er iedere zomer ongeveer 20 spelers bij Ajax. Daarvan heeft natuurlijk niet iedereen een basisplaats, en ook spelers die nooit een minuut in het eerste mee hebben gedaan.
Toch is het verloop enorm. Dan kun je gewoon geen basis bouwen.
Daarom moet Overmars gewoon lekker zijn poot stijf houden. Niet alleen in de zomer, maar ook bij de contractonderhandelingen.
Als je niet 4 jaar bij Ajax wilt spelen, prima. Kom dan gewoon overeen dat je 3 jaar speelt en daarna eventueel Ajax meewerkt aan een transfer, mocht de speler een mooie club vinden.
Tete is daar een goed voorbeeld van...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Is goed Klaas.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sterkhouders die waanzinnig faalde vorig seizoen.....
weinig mutaties bij feyenoord?....kongolo karsdorp kuyt elia waren gewoon belangrijke spelers in het kampioensjaar van Feyenoord...
Kunnen we het over eens zijn dat psv het lelijkste kampioenschap heeft behaald van de laatste 30 jaar.?..![]()
daarom zeg ik ondanksquote:Op zondag 13 mei 2018 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, en dit jaar ook weinig mutaties bij Feyenoord en je ziet wat voor garanties dat oplevert.
En bij PSV vertrekken 3 sterkhouders en die worden kampioen.![]()
![]()
spelers moeten verkopen omdat je anders je begroting niet rond krijgt dat noem ik geen topbeleid, dat je dan alsnog kampioen wordt is meer geluk dan wijsheid en het falen der anderen, dat maakt het verder niet onverdiend hoor maar doen alsof PSV de zaakjes wel op orde heeft is gewoon onzin.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig met beleid te maken?![]()
quote:Op zondag 13 mei 2018 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
spelers moeten verkopen omdat je anders je begroting niet rond krijgt dat noem ik geen topbeleid, dat je dan alsnog kampioen wordt is meer geluk dan wijsheid en het falen der anderen, dat maakt het verder niet onverdiend hoor maar doen alsof PSV de zaakjes wel op orde heeft is gewoon onzin.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dit is flauwekul en dat weet jij ook. Psv verkocht een spsler om te compenseren voor het missen van Europees voetbal. De overige verkopen hadden niets te maken met de begroting.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
spelers moeten verkopen omdat je anders je begroting niet rond krijgt dat noem ik geen topbeleid, dat je dan alsnog kampioen wordt is meer geluk dan wijsheid en het falen der anderen, dat maakt het verder niet onverdiend hoor maar doen alsof PSV de zaakjes wel op orde heeft is gewoon onzin.
PSV heeft de zaakjes prima op orde, er is in ieder geval rust in de tent en de club is gezond.![]()
dat is toch een speler verkopen om de begroting in orde te krijgenquote:Op zondag 13 mei 2018 15:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is flauwekul en dat weet jij ook. Psv verkocht een spsler om te compenseren voor het missen van Europees voetbal. De overige verkopen hadden niets te maken met de begroting.
PSV heeft de zaakjes prima op orde, er is in ieder geval rust in de tent en de club is gezond.![]()
Ja, 1 speler. Niet 3 sterkhouders.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:07 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is toch een speler verkopen om de begroting in orde te krijgen
En het is een boekhoudkundige keuze. Psv heeft ook genoeg middelen om een dergelijk gat in de begroting op te vangen, maar kiest er voor om dat niet te doen. Dat noem ik juist verstandig beleid.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2018 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, 1 speler. Niet 3 sterkhouders.
En het is een boekhoudkundige keuze. Psv heeft ook genoeg middelen om een dergelijk gat in de begroting op te vangen, maar kiest er voor om dat niet te doen. Dat noem ik juist verstandig beleid.![]()
![]()
![]()
Als je een gat in je begroting heb dan heb je meestal ook een gat in je boekhouding en kom je gewoon financiele middelen tekort.
zo ik ga naar max kijken .......voordat ik op meer bullshit ga reageren
Thuis ongelslagen, 1x gelijk.. voor de rest alles gewonnen.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
sterkhouders die waanzinnig faalde vorig seizoen.....
Kunnen we het over eens zijn dat psv het lelijkste kampioenschap heeft behaald van de laatste 30 jaar.?..
2x feyenoord gepakt, thuis kampioen geworden tegen ajax
Het kan lelijker (zie feyenoord vorig seizoen)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: