Ik kan best veel waarderen. Vroeger was ik echt een gothicje, dus toen was alles dat commercieel klonk kut. Maar tegenwoordig vind ik heel veel leuk.quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:29 schreef Kyran het volgende:
Nederland in top 10 zou mij een mooi centje opleveren
Zulk naar nieuws weerquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
[..]
Mafkees heeft mensen neergestoken, 1 dode, 2 zwaar gewonden en stuk of 8 andere slachtoffers. Dader doodgeschoten.
Ik ga er wel van uit. We zullen het zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:29 schreef Kyran het volgende:
Nederland in top 10 zou mij een mooi centje opleveren
Echt jaquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:29 schreef TLC het volgende:
Toch best aardig wat nummers vanavond die in ieder ander jaar gewonnen zouden hebben
Dat is wel vaak zo ja. Dan mag het wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
Als er een schaars geklede vrouwen op podium staan is het meteen gevalletje #metoo, maar dit kan dan wel weer natuurlijk.
Die had krump eh kramp.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:30 schreef Guanabana het volgende:
Vond trouwens wel dat die ene krumpert het een beetje te ver doortrok
'Nou dat had nu ook weer niet gehoeven', zei ik hier op de bank
Natuurlijk kan dit.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:30 schreef Kyran het volgende:
Als er een schaars geklede vrouwen op podium staan is het meteen gevalletje #metoo, maar dit kan dan wel weer natuurlijk.
Ik.denk dat je er niet ver vanaf zit...12 mssquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:30 schreef DevK het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit. We zullen het zien.
Dat heb ik steeds bij de eerste.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:30 schreef Guanabana het volgende:
Vond trouwens wel dat die ene krumpert het een beetje te ver doortrok
'Nou dat had nu ook weer niet gehoeven', zei ik hier op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |