Waylon valt voor mij teveel weg tussen alles.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:23 schreef aarontje112 het volgende:
Benieuwd hoe Waylons optreden gevallen is in de rest van Europa, vond dt beter dan de semi
Ja he lemaalquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ff genieten van de drie sec van Hongarije zo
Welk nieuws over Parijs?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg ik lees net het nieuws over Parijs... bekende is er net een weekendje heen, gelukkig is ze oké
Estonië?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mogen we het mee doen.
Met Duitsland en Estonië in de top 10 ook nog wat geld verdiend.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Damn, wij hebben eng veel zelfde smaak / ideeën steeds
Opeth
Ja ik kreeg een popup maar verder niks gelezen. Wat triest weerquote:
Dat is band van Second Chance toch? Lekker nummer dat, maar meestal luister ik net een tikje stevigerquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind Shine Down bv super. Ken je die?
hadden ze bij Finland ook moeten doenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:25 schreef Redefine het volgende:
Litouwen kon geen stukje vinden voor de recap waar ze niet vals zong, dan maar het einde dachten ze.
Ik lees het ook netquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg ik lees net het nieuws over Parijs... bekende is er net een weekendje heen, gelukkig is ze oké
Ik zie al voor me hehe.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Heeft ie bij jury rehearsals wel gedaan. Greys is nog aan het zwijmelen.
Dat is de #nattekrant autocorrectquote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Estland
Waar haalt mijn autocorrect dit nou weer vandaan?
quote:
Mafkees heeft mensen neergestoken, 1 dode, 2 zwaar gewonden en stuk of 8 andere slachtoffers. Dader doodgeschoten.quote:
Dat was beter geweest dan dit fragment inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hadden ze bij Finland ook moeten doen
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 23:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Steekpartij in centrum Parijs, één dode, meerdere gewonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |