Stelen veel scooters en tasjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:31 schreef Revanches het volgende:
Finnen zijn het meest depressieve volk ter wereld. Dat snap ik wel
On tour.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, heb net appeltaart op met slagroom.. rokje al uit
Dit was al erg genoeg inderdaad ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:33 schreef Sjeeser het volgende:
SuRie zingt niet nog eens, vindt ze zelf niet nodig.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA; TOETERTJES!!!!quote:
Wat was er danquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
UK wil niet in de herkansing. Slim, want ze pakte het goed op en maakte haar nummer zo goed af als ze kon.
En nu zit ze bij iedereen in het geheugen als de dappere zangeres die zich door een gekkie niet uit het veld liet slaan.
Kwam iemand het podium op rennen, de microfoon pakken en schreeuwen.quote:
Gekkie op podium die haar microfoon probeerde te jatten.quote:
wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:34 schreef Butler456 het volgende:
Die ene vrouw van Bulgarije vindt ik echt een Lady Gaga lookalike
Mongool het podium op, die pakte de microfoon en wilde op de foto met CR7quote:
Bij Twente worden ze terug het vak ingekwakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mongool het podium op, die pakte de microfoon en wilde op de foto met CR7
ditquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:35 schreef zoem het volgende:
Lekker nummer, alleen de zang is niet altijd even goed.
Rot Stewardquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij Twente worden ze terug het vak ingekwakt.
Leuk jaquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef Max23 het volgende:
Nu Moldavië
Die hebben wel een leuke act met die deuren
Dat pathetisch schreeuwen, echt niet om aan te horen.quote:
Ik ook niet. Zwitserland was zoveel echter.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:35 schreef Joosie200 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom dit door moest en Zwitserland niet
Of met een draaiorgel.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Dat er max maar 5 mensen op het podium mogen is een stomme regel, je kan niet eens een orkest op het podium zetten
Andre Rieu inzettenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Dat er max maar 5 mensen op het podium mogen is een stomme regel, je kan niet eens een orkest op het podium zetten
Op naar het Vader Abraham topicquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of met een draaiorgel.
Op naar het Sieneke topic.
Zit hem erin dat er anders hele kerkkoren opgezet worden enzo ... of 20 dansende grootmoeders.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef monkyyy het volgende:
G E T S I Equote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of met een draaiorgel.
Op naar het Sieneke topic.
deurtje open, hop zo de oven in.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:37 schreef Caland het volgende:
Zo’n muur was in de jaren 40-45 ook wel handig geweest.
haten op siaquote:
Deze act heeft er zesquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:39 schreef svann het volgende:
Toch leuk gedaan dit.
Vergeet je wel te luisteren.
Ze hebben iig geen probleem met mensen van de verkeerde kaaaaant als ik deze inzending zo ziequote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:38 schreef DropDiffuser het volgende:
Moldavië, dit is nou wel een land waarnaartoe ik op vakantie zou gaan naar aanleiding van dit rare deurendansje
quote:
Ik hoop het. Gister klonk hij al vermoeid en dan heeft hij ook nog eens een nummer te zingen dat in verhouding véél moeilijker te zingen is dan andere nummers. Ik hoorde dat toen ook bij Douwe en bij Ogene.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Je hoort dat iedereen wel aan het eind van z'n latijn zit. Gelukkig is Waylon dat gewend en neemt nog een flinke lijn![]()
Het begint nu wel tijd te worden hoor..
Dat kan je nog wel eens vies tegenvallen danquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ze hebben iig geen probleem met mensen van de verkeerde kaaaaant als ik deze inzending zo zie
Dat opeens zon gast met rode muts uit kast komt lopenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:37 schreef Martinello het volgende:
Deze act had wel verstoord mogen worden.
1981quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:39 schreef Butler456 het volgende:
Dit zou denk ik hoog eindigen als het 2003 was.
Heb er geen verstand van maar dit klinkt als een heel slecht excuus.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik hoop het. Gister klonk hij al vermoeid en dan heeft hij ook nog eens een nummer te zingen dat in verhouding véél moeilijker te zingen is dan andere nummers. Ik hoorde dat toen ook bij Douwe en bij Ogene.
Jose is helemaal de weg kwijt.twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 22:37:15Bulgaria has my vote too. I just love that song. This on repeat in my car #eurovision But #Cyprus will win. No doubt. reageer retweet
damnquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Weer een Nederlander die ons superieure land voor schut zet
Willy is niet onder de indrukquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Je weet hun schema? Dat is echt belachelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van maar dit klinkt als een heel slecht excuus.
ROBBIE DE KIP 'LEG EENS EEN EIquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:40 schreef De_Kraam het volgende:
Je zou daar maar staan in je kippenpak.
man man man
lolquote:
In de VOC tijd waren dit soort lui meteen aan de galg opgehangen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Nederland laatstequote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja die gast zet ff ons hele land voor lul
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik eerder voor die presentatice, brrrr
zoals vorig jaarquote:
Adrian Lewis represent in ieder geval.quote:
Dat knikje steeds.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:43 schreef DropDiffuser het volgende:
Die vieze enge David Hasselhof blikken iedere keer.... brrr.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:43 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is het meest homofiele nummer tot nu toe.
Minder, minder, minder.
Meer Djustin Timberleek.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:44 schreef Martinello het volgende:
Bieber-kloon met jaren '80 lichteffecten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Eigenlijk zou Danny nu een harde schijf moeten vervangen op het serverpark om ons te trollen.
Gewoon.
Fixed.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:43 schreef Butler456 het volgende:
Waar is de Hetero als je hem nodig hebt?
Ze zei ook iets vn: "Thank you, congratulations" with what?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik eerder voor die presentatice, brrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |