Dat pathetisch schreeuwen, echt niet om aan te horen.quote:
Ik ook niet. Zwitserland was zoveel echter.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:35 schreef Joosie200 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom dit door moest en Zwitserland niet
Of met een draaiorgel.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Dat er max maar 5 mensen op het podium mogen is een stomme regel, je kan niet eens een orkest op het podium zetten
Andre Rieu inzettenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Dat er max maar 5 mensen op het podium mogen is een stomme regel, je kan niet eens een orkest op het podium zetten
Op naar het Vader Abraham topicquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of met een draaiorgel.
Op naar het Sieneke topic.
Zit hem erin dat er anders hele kerkkoren opgezet worden enzo ... of 20 dansende grootmoeders.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef monkyyy het volgende:
G E T S I Equote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of met een draaiorgel.
Op naar het Sieneke topic.
deurtje open, hop zo de oven in.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:37 schreef Caland het volgende:
Zo’n muur was in de jaren 40-45 ook wel handig geweest.
haten op siaquote:
Deze act heeft er zesquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:39 schreef svann het volgende:
Toch leuk gedaan dit.
Vergeet je wel te luisteren.
Ze hebben iig geen probleem met mensen van de verkeerde kaaaaant als ik deze inzending zo ziequote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:38 schreef DropDiffuser het volgende:
Moldavië, dit is nou wel een land waarnaartoe ik op vakantie zou gaan naar aanleiding van dit rare deurendansje
quote:
Ik hoop het. Gister klonk hij al vermoeid en dan heeft hij ook nog eens een nummer te zingen dat in verhouding véél moeilijker te zingen is dan andere nummers. Ik hoorde dat toen ook bij Douwe en bij Ogene.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Je hoort dat iedereen wel aan het eind van z'n latijn zit. Gelukkig is Waylon dat gewend en neemt nog een flinke lijn![]()
Het begint nu wel tijd te worden hoor..
Dat kan je nog wel eens vies tegenvallen danquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ze hebben iig geen probleem met mensen van de verkeerde kaaaaant als ik deze inzending zo zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |