Als Israel maar niet wint bedoel je..quote:
Die van Slovenië welquote:
Ik had ook een hekel aan de hobbit himself,quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik haatte Fairytale dus dan is elk ander lied al snel prima![]()
Maar nee, niet mijn ding. Al vind ik het meer waard dan dat dunne liedje van Zweden en Jongen met Rugzak.
Ik ben ook totaal geen Fairytale liefhebber. Dit nummer is inderdaad ook wel flinterdun, maar ik kan het op de een of andere manier nog net hebben. Vind het wel lekker aanstekelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik haatte Fairytale dus dan is elk ander lied al snel prima![]()
Maar nee, niet mijn ding. Al vind ik het meer waard dan dat dunne liedje van Zweden en Jongen met Rugzak.
Ik denk dat hij wel kan zingen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net als eerder het gevoel dat hij playbackt, heb ik bij niemand anders
Greys maakte daar gister inderdaad een opmerking overquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:41 schreef Redefine het volgende:
Dit moet er in de zaal, zonder dat je dus die visuals ziet, echt heel raar uitzien.
Ik begin het ook meer te waarderen merk ik nu.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal geen Fairytale liefhebber. Dit nummer is inderdaad ook wel flinterdun, maar ik kan het op de een of andere manier nog net hebben. Vind het wel lekker aanstekelijk.
Aanstekelijk, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal geen Fairytale liefhebber. Dit nummer is inderdaad ook wel flinterdun, maar ik kan het op de een of andere manier nog net hebben. Vind het wel lekker aanstekelijk.
Net als de Russische berg?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:40 schreef Dave het volgende:
En ik moet nu denken aan Greys, dat ze haar uit die jurk takelen, en ze dan in broek van het podium loopt
Ik vind het juist zo knap dat het niet-live lijktquote:
I.p.v. je eigen LED scherm, moet iedereen zijn eigen zaal meenemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:43 schreef Dave het volgende:
Heeft Cyprus überhaupt geld om het te organiseren, of moeten we het dan ook zonder props doen?
Die loopt niet van het podium af.quote:
Ach daar hebben meer mensen last van. Zonder namen te noemen.quote:
Ze hebben aangeven klaar te zijn het te hostenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:43 schreef Dave het volgende:
Heeft Cyprus überhaupt geld om het te organiseren, of moeten we het dan ook zonder props doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |