Ze zullen niet winnen, maar 8e ofzo zou prima kunnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:05 schreef Redefine het volgende:
Ik geloof echt niet in een topklassering van Duitsland. Al schijn ik een van de weinigen te zijn.
Spaans, zoals ik al schrijfquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij ook bedankt!
Maar is hij nou Noors of Spaans?
Volgend jaar UK, die bookies hebben t allemaal misquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:04 schreef C_elf het volgende:
Zou bevestigd zijn dat ze nog eens mag op het einde trouwens.
Beter als Pannekoek. Idd.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:03 schreef C_elf het volgende:
Lied vind ik maar zo-zo, maar goeie staging hoor.
Kan ze geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hij zat een keer in Zweden op de tribune bij een voetbalwedstrijd, toen hebben ze een beveiliger 90 minuten lang naast hem laten zitten
Its goed organiseren betekent niet dat alles is te voorkomen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben er nog steeds een beetje van slag van. Zo jammer dat zoiets gebeurt bij iets dat zo goed georganiseerd is.
Ik vond het lied ook niet echt winner vibes hebben ofzo. Dan geef ik Litouwen meer kans. Toch meer uitgesproken dan dit.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:05 schreef Redefine het volgende:
Ik geloof echt niet in een topklassering van Duitsland. Al schijn ik een van de weinigen te zijn.
Oh al thuis joh?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanmiddag naast de arena, nu zit ik op de bank, thuis in Tilburg.
Ik had al ge-edit, maar dank voor de bevestigingquote:
Zelfde als donderdag toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:07 schreef Meridiaan het volgende:
Hij heeft nu niet echt zichtbare tatto's. Hij mag China weer in.
Ja ik begin het ook te waarderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |