Ik ook. Alleen bij de voorbeschouwing zit ik daar (dan vervuil ik dit topic er ook niet mee).quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik laat het livetopic maar weer voor wat het is.
![]()
Die weken ESF krikt het postaantal wel elk jaar omhoogquote:(gemiddeld 42 per dag)
Wat zijn jouw favo's?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb er echt heel veel zin in dit jaar. Voor mijn gevoel kan het nog alle kanten op in de Top 10. Ondanks dat NL daar niet om mee doet, heb ik wel genoeg favorieten die ik het gun
Precies dit!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb er echt heel veel zin in dit jaar. Voor mijn gevoel kan het nog alle kanten op in de Top 10. Ondanks dat NL daar niet om mee doet, heb ik wel genoeg favorieten die ik het gun
Hongarije, Australie (mits goed gezongen), Duitsland en Moldavie.quote:
Duitsland ken ik nog niet, ben benieuwd naar die landen die automatisch zingen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hongarije, Australie (mits goed gezongen), Duitsland en Moldavie.
Daar sluit ik mij bij aan. Ondanks dat er wel wat topfavorieten lijken te zijn (Cyprus en Israël) zitten er heel veel nummers in de buurt die ook een kans maken. En iig bij de rest van de uitslag veel strijd opleveren. Dat is mooi.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:55 schreef Fred_B het volgende:
Dat is helaas vaak zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Het Livetopic gaat me nu al te snel...
Ja en het is ook niet allemaal even zinnig (niet dat ik daarover ga, maar toch)... hier mogen we ook posten toch?quote:
Ja hier mag je juist posten. Dit is destijds in het leven geroepen om een topic te hebben waar in gepost kan worden, waar je wel alles kunt lezen en volgen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en het is ook niet allemaal even zinnig (niet dat ik daarover ga, maar toch)... hier mogen we ook posten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |