quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een Bitcoin maximalist die idd 99% van de projecten afschrijf
Klopt helemaal hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Lees je in voor je iets roept?
Voor 90% van alle projecten heb je absoluut geen blockchain noch tokens nodig. Dat is niet iets waar je het mee eens of oneens kan zijn, dat is gewoon een feit.
En als de database getempered is dan kan Prada/Gucci/Levi's het zo weer herstellen. Die willen helemaal geen immutability.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:02 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Wow, vind je dat echt?
Databases... zijn voor mij de mainreason dat ik in blockchain geloof.
DB kan tempered zijn, en zonder dat je dat weet....
Zeker.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:10 schreef KappenBakken het volgende:
https://www.ad.nl/show/fr(...)kanye-west~a571a7f6/
Is een blockchain geschikt om dit tegen te gaan? Ja of nee?
Wanneer het in veel gevallen dus al telaat is.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
En als de database getempered is dan kan Prada/Gucci/Levi's het zo weer herstellen. Die willen helemaal geen immutability.
Die schade valt in het niet bij fouten/fraude/hacks die niet te herstellen zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:22 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Wanneer het in veel gevallen dus al telaat is.
Of iig schade geleden is.
Eens. Maar jij definieert blockchain raar.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
En als de database getempered is dan kan Prada/Gucci/Levi's het zo weer herstellen. Die willen helemaal geen immutability.
Of reeds gebeurt zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die schade valt in het niet bij fouten/fraude/hacks die niet te herstellen zijn.
Valt ook te herschrijven op een centrale server.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:24 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Eens. Maar jij definieert blockchain raar.
Het is niks meer dan een data structuur waarin het ene block data een cryptografische verificatie van het vorige block heeft. Dat heeft niks met censorship resistance te maken. Een blockchain kan ook draaien op een centrale server.
Sommige mensen/bedrijven willen geen gedistribueerd grootboek gebruiken, die willen gewoon hun eigen grootboek waar ze als het nodig is aanpassingen in kunnen aanbrengen. Een gedecentraliseerde blockchain is in veel gevallen hopeloos inefficiënt omdat elke node elke transactie moet "zien". In veel gevallen weegt die inefficiëntie niet op tegen de winst die je elders haalt.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:31 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Jawel man.
Waarom niet dan.
Leg me eens uit, een decentralised blockchain vs een database.
Nodes zijn as far I know niet lastig right? Zelfs "kleinschalige" bedrijven kunnen hier gebruik van maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:33 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Sommige mensen/bedrijven willen geen gedistribueerd grootboek gebruiken, die willen gewoon hun eigen grootboek waar ze als het nodig is aanpassingen in kunnen aanbrengen. Een gedecentraliseerde blockchain is in veel gevallen hopeloos inefficiënt omdat elke node elke transactie moet "zien". In veel gevallen weegt die inefficiëntie niet op tegen de winst die je elders haalt.
Ik deels ook, maar claimen dat blockchain altijd de betere technologie is vind ik onjuist.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:38 schreef pnxsinned het volgende:
Ik denk echt nog steeds dat wij allen early adaptors zijn
Geef jou ook wel deels gelijk, want dat klopt idd in specifieke gevallen. Misschien wel meerdere dan wat ik kan overzien.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:38 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik deels ook, maar claimen dat blockchain altijd de betere technologie is vind ik onjuist.
Privaat database: kenker snel, makkelijk te herschrijvenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:31 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Jawel man.
Waarom niet dan.
Leg me eens uit, een decentralised blockchain vs een database.
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 10:08:19This might be "helping" the selling in BTC and alts.Upbit is "suspicious" but no charges yet. Traders don't trust it and want to withdraw from Upbit. That's only possible by selling alts as Upbit only supports wallets for a few alts. source: 1 of our Korean members https://t.co/B3mhlWTk3y reageer retweet
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 12:29:59chart showing the dump on BTC was caused by the downfall in Korea. KRW pair went down much more and other pairs followed https://t.co/RMRT3SAzdT reageer retweet
In specifieke gevallen? Zo'n beetje 9 van de 10 coins/tokens heeft geen bestaansrecht.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:39 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Geef jou ook wel deels gelijk, want dat klopt idd in specifieke gevallen. Misschien wel meerdere dan wat ik kan overzien.
Hoe zou je een consortium chain in dit opzicht definiëren?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Privaat database: kenker snel, makkelijk te herschrijven
Privaat blockchain: langzamer, makkelijk te herschrijven
Openbaar geverifieerde blockchain: nog langzamer, niet te herschrijven
En dan die vent met belabberd Engels die geld wou ophalen bij Liberland overslaanquote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:40 schreef illusions het volgende:
Eens, decentralisatie en blockchain is echt lang niet altijd de oplossing.
http://www.uitzendinggemi(...)e_Maan_En_Terug.html
Echt een grappige aflevering.
Die meid en d'r moeder.
Die Bitcoin miner die z'n huis van Bitcoin kocht maar van de bank nog geen parkeerplek krijgt.
Ik begrijp die laatste 2 erg goed. Maar ook dat gaat over x jaar absoluut geen bottleneck meer zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Privaat database: kenker snel, makkelijk te herschrijven
Privaat blockchain: langzamer, makkelijk te herschrijven
Openbaar geverifieerde blockchain: nog langzamer, niet te herschrijven
Ik ben pas op de helft.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:43 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
En dan die vent met belabberd Engels die geld wou ophalen bij Liberland overslaan
Niet te herschrijven blijft toch een issue.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:43 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik begrijp die laatste 2 erg goed. Maar ook dat gaat over x jaar absoluut geen bottleneck meer zijn.
Klopt dat wel?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Niet te herschrijven blijft toch een issue.
Quoted.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:52 schreef illusions het volgende:
SEAL dit SEAL dat .. als de prijs in elkaar tyft na de ICO kan je me echt opvegen
Apple zal hier wel blij mee zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:25 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Gewaagd hoor, met ekte brands waar ze niets mee van doen hebben
Ik help je hopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:53 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Quoted.
Geloof mij dat dat niet gebeurd.
Heb getracht je te convincen op deze ubercoin en houd er vanaf nu ook over op.quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoi, is er al een reden gevonden voor die rare spikes naar beneden vanochtend vanaacht en gister?
In BTC en ALTs
upbitquote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoi, is er al een reden gevonden voor die rare spikes naar beneden vanochtend vanaacht en gister?
In BTC en ALTs
Aha ik.lees het.quote:
Waarom verwacht je volgende week veel van ven?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aha ik.lees het.
Maar dan is het positief. Direct de reden voor de Bear.
Dus een top inkoop moment, had zelf al op de dip 70% naar VEN gezet waarvan ik vlg week veel verwacht.
Lach me uit als het fout is
jij voorspelt alleen maar ONZIN!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT HAD IK NOU VOORSPELD
HET GAAT NIET GOED JONGENS
OP NAAR DE 4000 BINNEN 4 WEKEN
Mogen we je nu aanraken?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:00 schreef illusions het volgende:
Fucking hell .. net gewoon de eerste aardbeving van m'n leven meegemaakt.
3.2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |