Klopt, hij was drie jaar geleden 25.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:46 schreef Prulke het volgende:
"Groeien" de leeftijden met de inwoners mee op de site van Utopia bij deelnemers?
Is Bas pas 28?
Maar natuurlijk wel lekker gebruik maken van de "huisslaaf/hoer."quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Linda is de huisslaaf.
En in de ogen van treiterkop Bas een hoer.
Ja, het is een fijn groepje daar in die loods.
is er een fimpje van?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er is wel aanleiding voor als men hier in de cos iemand uitscheld voor hoer oid. (Billy met de benen wijd in de rookcel oid)
Bas had totaal geen aanleiding om Linda als hoer neer te zetten.
Ik denk dat Ivan en LInda ook genieten van het leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
Nu 2 dagen zie ik alleen Linda en Ivan die werken
de rest geniet van het leven!![]()
Genieten? Dat oeverloze geklep over anderen en druk maken om stemmen is niet genieten van het leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
Ja, dat is inmiddels usance daar.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
De vierling "gun" ik eigenlijk de laatste weken zonder Linda, Ivan en Mehmet.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
De rest doet bar weinig.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
Dan heb je toch gemist dat de tweeling iedere dag met de webshop bezig zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
voor mij Ivan mag winnen,hij stopt nooit met werkenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:53 schreef Prulke het volgende:
[..]
De vierling "gun" ik eigenlijk de laatste weken zonder Linda, Ivan en Mehmet.
Laat het ze maar uitzoeken, chaos en een lege pot bij de finale![]()
Voor mijn eigen kijkplezier hou ik die drie er uiteraard wel graag in.
Nu heeft 1 van de 2 een outfit aan, komt er commentaar op van de ander. Zal zo wel weer terug te vinden zijn in hun walk-inn closet. Je moet bekant om 05.00uur op staan in dit tempo om op tijd op je werk te verschijnen als je er om een uur of 09.00 moet zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:56 schreef mootie het volgende:
Twins nog steeds aan het zeveren over wat ze aan gaan trekken. Op huilerig toontje.
De smaak van stopverf. Vind het ook niet lekker, vooral in die chinese en japanse soepen. Ik moet er van kokhalzen (door hoe het aanvoelt in je mond, zonder enige smaak).quote:
Waar heb je het over? Snap er niets meer van.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je post toch dat er aan leiding voor is om in de cos iemand hoer ofzo te noemen.. nou mijn antwoord erop lees je net
Onze lieve beschaafde meisjes moeten er ook om lachen. Die vlieger gaat dus ook niet meer op.quote:
Als je bedoelt, dat er bij sommige figuren in Utopia WEL reden voor was om ze zo te noemen en bij Linda niet, dan snap ik je volkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was eerder om aan te geven dat andere bewoners zich ook daadwerkelijk op een bepaalde manier gedroegen. Ik vond Billy die als verrassing onder de deken vandaan kwam in de boot bijv wel aanleiding om daar met minder fraaie bewoordingen over te posten.
De opmerking van Bas richting Linda was echter uit het niets.
Uitschelden, welnee, Bas kleineert mensen liever onder het mom van grapje. Die zijn de smerigste. Ja, dat is Bas. Een hypocriet onderkruipsel die zich verder voordoet als ideale schoonzoon en het lef heeft om anderen te bekritiseren.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Bas speelt ook zijn spel inderdaad. en ja hoe moet linda niet zo noemen totaal onnodig..Iemand überhaupt uit schelden is al onnodig... het is pas sterk als je je kan uittten zonder te schelden
Ik eet dan liever extra groentenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De smaak van stopverf. Vind het ook niet lekker, vooral in die chinese en japanse soepen. Ik moet er van kokhalzen (door hoe het aanvoelt in je mond, zonder enige smaak).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |