Hij heeft niet door hoe hij op TV uit komt,nu iedereen over hemquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:13 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik begrijp al helemaal niet dat een man zo'n opmerking kan maken in (zoals ik het begrepen had) bijzijn van vrouwen. Knal voor zijn harsens kon hij krijgen
Het zou mijn vriend ook niet zijn, hij kon van mij echt het hubeskelubes krijgenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:17 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Hij heeft niet door hoe hij op TV uit komt,nu iedereen over hem
ze zegen dat een loverboy/pooier is , ik zeg Quasimodo met zijn harem !
Ligt Bas daar niet in het gat?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan mijn oude buurman denken, was ik aan het graven en zijn vrouw liep onwijs te zeuren, toen zei hij kan dat gat iets dieper nog![]()
[ afbeelding ]
haha.. zeker om haar in te gooien daar...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan mijn oude buurman denken, was ik aan het graven en zijn vrouw liep onwijs te zeuren, toen zei hij kan dat gat iets dieper nog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:20 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha.. zeker om haar in te gooien daar...
En dat allemaal voor ¤19quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
19 mensen hebben een Kaartje gekocht
19 mini loempieja
19 keer stokje sate , gummie sate vega
1 kg rijs
3 prei
2 wortels
1 pot pindakaas
19 gekookt ei
smullleh
Ach Paule moet je kijken wie we hier allemaal wel niet uitschelden voor hoer of soms nog erger.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:09 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Hij zegt dat linda een prostituée is?
En wie zegt het? Quasimodo!!!
Dit dus. Hij was voordat hij terugkeerde al niets meer maar dit is wel het toppunt.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bas heeft zijn masker echt volledig laten vallen. Van de vredelievende dierenvriend naar afgunstige stoker. Wat een naar portret, met zijn slome ogen.
En Mehmet laat zich helemaal niet zienquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:16 schreef mootie het volgende:
Ivan bezig het enorme gat dicht te scheppen. Bas drentelt er wat omheen.
er is wel aanleiding voor als men hier in de cos iemand uitscheld voor hoer oid. (Billy met de benen wijd in de rookcel oid)quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach Paule moet je kijken wie we hier allemaal wel niet uitschelden voor hoer of soms nog erger.
Als Bas het dan doet is het hek van de dam
Moet daar altijd zo om lachen
Nou ja, het schuim laat zich zelf besodemieterenquote:
Ik vind de term loverboy/pooier ook wat heftig hoor, vond ik bij Chip ook trouwens. Hij moet gewoon eens goed op zijn plek gezet worden, volgens mij weet hij niet wat hem overkomt als een vrouw hem eens goed terecht wijst.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:17 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Hij heeft niet door hoe hij op TV uit komt,nu iedereen over hem
ze zegen dat een loverboy/pooier is , ik zeg Quasimodo met zijn harem !
Is aangekondigd, geen vlees of visquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja, het schuim laat zich zelf besodemieteren
Weten ze wel dat ze vegan krijgen, Je zou maar denken dat je een lekker stukkie vlees krijgt
Ik hoop zo dat Linda hem strakjes naar de keuken roept, aangezien hij nu wél mee kan helpenquote:
het lijkt mij een echt , zit een saté in,denk ik ,economische diner/lunch..quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja, het schuim laat zich zelf besodemieteren
Weten ze wel dat ze vegan krijgen, Je zou maar denken dat je een lekker stukkie vlees krijgt
oneens je post het zelf dus zelf verantwoordelijk. is zelfde als gaan roepen als meisje aan gerand is ja had ze maar geen rokje moeten dragenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er is wel aanleiding voor als men hier in de cos iemand uitscheld voor hoer oid. (Billy met de benen wijd in de rookcel oid)
Bas had totaal geen aanleiding om Linda als hoer neer te zetten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bas heeft zijn masker echt volledig laten vallen. Van de vredelievende dierenvriend naar afgunstige stoker. Wat een naar portret, met zijn slome ogen.
Als ik Linda was liet ik hem lekker gewoon zijn gang gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:30 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Linda hem strakjes naar de keuken roept, aangezien hij nu wél mee kan helpen![]()
Dat zou mooi zijn, Bas die denkt dat hij Linda in de tang heeft maar als gevolg zelf nu moet werken omdat zijn excuus niet meer geldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |