SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben ze dat tegen haar gezegd?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:12 schreef Urb het volgende:
Lijkt me een soort Expeditie Robinson trucje van Bas, het andere kamp verzwakken om zo Ivan makkelijker aan te kunnen.
Er komt zuur naar bovenquote:
Begrijpelijkquote:
Judas troost...quote:
Nou heb ik een spuugbakje nodigquote:
denk dat het Titel en de pot..een andre wending gaan krijgenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ik gun de rest t geld en de titel niet![]()
Ja ik heb echt van als dit allemaal zo doorgaat waar bas mee bezig is het hele afkijken van utopia 1 geen hut meer heeft. Vooral na de opmerking van Bas dat hij meer geld heeft door de bonussen in utopia dan zijn winnaarspot.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:17 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een zwarte brief. Iemand moet vrijwillig opstappen. Anders gaat er flink geld uit de pot.
ja ik las het.. ipv utopia gaat doorquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk dat het Titel en de pot..een andre wending gaan krijgen
totaal geen waarde meer uto van de eeuw
tis nu op TV
Utopia begint opnieuw....
zal wel een flinke adder onder het gras zitten
Ach Bas, haar zusje en Room stemmen toch niet op haar.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:19 schreef magnaal het volgende:
en ja hoor....de emotionele chantage is weer begonnen...Het is pas vrijdag muts!! Ik kan me voorstellen, dat je door Hemelvaartsdag in de war bent gebracht, maar nog een dag of drie en dan moet je die krokodillentranen pas inzetten!
daar word ik ook huilenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop