SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ik hoop dat ze het doen echtquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:30 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat is de vraag jastaat ie daar zeggen ze doodleuk 'nee doen we niet'.. Dan wil ik wel eens zien hoe hij zich er uit gaat redden, dit scenario lijkt me wel iets wat zou kunnen gebeuren
OT blijven is heel makkelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
TT's bedenken wordt steeds lastiger, en on topic blijven ook
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
TT's bedenken wordt steeds lastiger, en on topic blijven ook
Ja, raar hoor een sl, gebeurd niks bijzonders.. Of we mogen niet zien dat de boom wordt weg gehaald:Pquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OT blijven is heel makkelijk
SL
SL
Sl
SL
SL
Chris de tuinman!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, raar hoor een sl, gebeurd niks bijzonders.. Of we mogen niet zien dat de boom wordt weg gehaald:P
Wie had die ook alweer neer geplant enz?
Geen idee, snap die hele ophef over die boom ook niet zo eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, raar hoor een sl, gebeurd niks bijzonders.. Of we mogen niet zien dat de boom wordt weg gehaald:P
Zullen we daar nog meer beelden van krijgen, waar het daad werkelijk is, of moeten we braaf wachten tot het begint enzquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:41 schreef Chanel5 het volgende:
Als het goed is, is de boom op weg naar Utopia 2.
romy wilde al kijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:41 schreef Chanel5 het volgende:
Als het goed is, is de boom op weg naar Utopia 2.
Dan hadden we gezien dat de boom achter de loods zou verdwijnen naar het nieuwe terrein, tegen de loods aangelegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mogen er dus nog 19 bij . Wie o wie heeft zinquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
totaal voor het Diner..eten bij linda
incl 5 bewoners .. 30 man vanaaf
Maar ze ziet eruit als een hoerquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
totaal voor het Diner..eten bij linda
incl 5 bewoners .. 30 man vanaaf
Daar moet ik ook altijd aan denken bij zulke type'squote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Whut?
Die meisjes moeten blij zijn dat ze niet in San Francisco waren, omstreeks ‘69. Dan hadden ze nu met een vervaagd hakenkruis in hun voorhoofd gekrast levenslang in de bak gezeten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:44 schreef Toweler het volgende:
Wat ik hoop dat ze een zwarte brief krijgen dat het terein klinker vrij moet zijn voor 31 mei
Dat gaat voor mij weer te verquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het doen echt
En dan met zijn 4ren dinsdag ook zeggen dat ivan kan vertrekken
Dat zou eem hele mooie stemming zijn, En dan als medebank zitter Linda
4+3+febo.= 8quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:47 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij weer te vermaar feit is wel dat het 4 tegen 3 is en de kansen gewoon bij de tweeling Romy en Bas liggen, hoe jammer ik dat ook vind..
Demi & Fay Van Houten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Daar moet ik ook altijd aan denken bij zulke type's
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vandaar die texst op de sweater
HELP....
eisukjedik voor 1,-
Toch niet van Bas?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vandaar die texst op de sweater
HELP....
eisukjedik voor 1,-
Spitting image. Net zo doortrapt.quote:
Miep Mastermindquote:
Linda heeft expres vegan gedaan zodat Bas mee moet helpenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
19 mensen hebben een Kaartje gekocht
19 mini loempieja
19 keer stokje sate , gummie sate vega
1 kg rijs
3 prei
2 wortels
1 pot pindakaas
19 gekookt ei
smullleh
Bas heeft gedreigd dat hij niet mee zou helpen als Linda niet vegan zou koken. Linda heeft het menu omgegooid en Bas lacht haar nu uit omdat ze naar hem heeft geluisterd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Linda heeft expres vegan gedaan zodat Bas mee moet helpen
Niet te pruimen maargoed
Die heeft het te druk met de twinsquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Bas heeft gedreigd dat hij niet mee zou helpen als Linda niet vegan zou koken. Linda heeft het menu omgegooid en Bas lacht haar nu uit omdat ze naar hem heeft geluisterd.
En ik zie hem niet echt helpen overigens.....
Hij moet anders 200 stokslagenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Bas heeft gedreigd dat hij niet mee zou helpen als Linda niet vegan zou koken. Linda heeft het menu omgegooid en Bas lacht haar nu uit omdat ze naar hem heeft geluisterd.
Bas kan van mij de pest kunnen krijgen , doet hij het toch zelf, de etterbak.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:00 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:02 schreef Copycat het volgende:
Nasi, een miniloempiaatje en een sateetje?
En dat is een diner?
Bas heeft zijn masker echt volledig laten vallen. Van de vredelievende dierenvriend naar afgunstige stoker. Wat een naar portret, met zijn slome ogen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:00 schreef Verida het volgende:
ach, hij doet maar. Geliefd maakt hij zich er denk ik niet mee. En Linda gaat gewoon verder met de voorbereidingen.quote:
Bas is 'n teringlijer 1e klas, echt vieze streken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bas kan van mij de pest kunnen krijgen , doet hij het toch zelf, de etterbak.
een jurkje kiezen ? Bas vindt jurkjes geweldig staan.....quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:05 schreef Prulke het volgende:
Oh, wat moeten we aan doen? Dilemma dilemma
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
een jurkje kiezen ? Bas vindt jurkjes geweldig staan.....
Ik begrijp al helemaal niet dat een man zo'n opmerking kan maken in (zoals ik het begrepen had) bijzijn van vrouwen. Knal voor zijn harsens kon hij krijgenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:09 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Hij zegt dat linda een prostituée is?
En wie zegt het? Quasimodo!!!
Echt niemand zal ff vragen of ze moeten helpenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:16 schreef mootie het volgende:
Ivan bezig het enorme gat dicht te scheppen. Bas drentelt er wat omheen.
Hij heeft niet door hoe hij op TV uit komt,nu iedereen over hemquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:13 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik begrijp al helemaal niet dat een man zo'n opmerking kan maken in (zoals ik het begrepen had) bijzijn van vrouwen. Knal voor zijn harsens kon hij krijgen
Het zou mijn vriend ook niet zijn, hij kon van mij echt het hubeskelubes krijgenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:17 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Hij heeft niet door hoe hij op TV uit komt,nu iedereen over hem
ze zegen dat een loverboy/pooier is , ik zeg Quasimodo met zijn harem !
Ligt Bas daar niet in het gat?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan mijn oude buurman denken, was ik aan het graven en zijn vrouw liep onwijs te zeuren, toen zei hij kan dat gat iets dieper nog![]()
[ afbeelding ]
haha.. zeker om haar in te gooien daar...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan mijn oude buurman denken, was ik aan het graven en zijn vrouw liep onwijs te zeuren, toen zei hij kan dat gat iets dieper nog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:20 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha.. zeker om haar in te gooien daar...
En dat allemaal voor ¤19quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
19 mensen hebben een Kaartje gekocht
19 mini loempieja
19 keer stokje sate , gummie sate vega
1 kg rijs
3 prei
2 wortels
1 pot pindakaas
19 gekookt ei
smullleh
Ach Paule moet je kijken wie we hier allemaal wel niet uitschelden voor hoer of soms nog erger.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:09 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Hij zegt dat linda een prostituée is?
En wie zegt het? Quasimodo!!!
Dit dus. Hij was voordat hij terugkeerde al niets meer maar dit is wel het toppunt.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bas heeft zijn masker echt volledig laten vallen. Van de vredelievende dierenvriend naar afgunstige stoker. Wat een naar portret, met zijn slome ogen.
En Mehmet laat zich helemaal niet zienquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:16 schreef mootie het volgende:
Ivan bezig het enorme gat dicht te scheppen. Bas drentelt er wat omheen.
er is wel aanleiding voor als men hier in de cos iemand uitscheld voor hoer oid. (Billy met de benen wijd in de rookcel oid)quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach Paule moet je kijken wie we hier allemaal wel niet uitschelden voor hoer of soms nog erger.
Als Bas het dan doet is het hek van de dam
Moet daar altijd zo om lachen
Nou ja, het schuim laat zich zelf besodemieterenquote:
Ik vind de term loverboy/pooier ook wat heftig hoor, vond ik bij Chip ook trouwens. Hij moet gewoon eens goed op zijn plek gezet worden, volgens mij weet hij niet wat hem overkomt als een vrouw hem eens goed terecht wijst.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:17 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Hij heeft niet door hoe hij op TV uit komt,nu iedereen over hem
ze zegen dat een loverboy/pooier is , ik zeg Quasimodo met zijn harem !
Is aangekondigd, geen vlees of visquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja, het schuim laat zich zelf besodemieteren
Weten ze wel dat ze vegan krijgen, Je zou maar denken dat je een lekker stukkie vlees krijgt
Ik hoop zo dat Linda hem strakjes naar de keuken roept, aangezien hij nu wél mee kan helpenquote:
het lijkt mij een echt , zit een saté in,denk ik ,economische diner/lunch..quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja, het schuim laat zich zelf besodemieteren
Weten ze wel dat ze vegan krijgen, Je zou maar denken dat je een lekker stukkie vlees krijgt
oneens je post het zelf dus zelf verantwoordelijk. is zelfde als gaan roepen als meisje aan gerand is ja had ze maar geen rokje moeten dragenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er is wel aanleiding voor als men hier in de cos iemand uitscheld voor hoer oid. (Billy met de benen wijd in de rookcel oid)
Bas had totaal geen aanleiding om Linda als hoer neer te zetten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bas heeft zijn masker echt volledig laten vallen. Van de vredelievende dierenvriend naar afgunstige stoker. Wat een naar portret, met zijn slome ogen.
Als ik Linda was liet ik hem lekker gewoon zijn gang gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:30 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Linda hem strakjes naar de keuken roept, aangezien hij nu wél mee kan helpen![]()
Dat zou mooi zijn, Bas die denkt dat hij Linda in de tang heeft maar als gevolg zelf nu moet werken omdat zijn excuus niet meer geldt.
Ja saté van soja/tofuquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:31 schreef Paule33 het volgende:
[..]
het lijkt mij een echt , zit een saté in,denk ik ,economische diner/lunch..
Ik heb het niet gepost. Bas heeft gezegd dat hij Linda er als een hoer vond bijlopen, omdat ze een jurkje droeg.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oneens je post het zelf dus zelf verantwoordelijk. is zelfde als gaan roepen als meisje aan gerand is ja had ze maar geen rokje moeten dragen
je post toch dat er aan leiding voor is om in de cos iemand hoer ofzo te noemen.. nou mijn antwoord erop lees je netquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb het niet gepost. Bas heeft gezegd dat hij Linda er als een hoer vond bijlopen, omdat ze een jurkje droeg.
Bas is verder alleen maar geciteerd hier.
Bas gaat desnoods over lijken om te winnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb het niet gepost. Bas heeft gezegd dat hij Linda er als een hoer vond bijlopen, omdat ze een jurkje droeg.
Bas is verder alleen maar geciteerd hier.
GMquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Lekker voor Do dat die viezerik om al die vrouwen nekken hangt, en met een doel!
Do anti pesten.
Bas de grootste pester die er bestaat.
Het was eerder om aan te geven dat andere bewoners zich ook daadwerkelijk op een bepaalde manier gedroegen. Ik vond Billy die als verrassing onder de deken vandaan kwam in de boot bijv wel aanleiding om daar met minder fraaie bewoordingen over te posten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je post toch dat er aan leiding voor is om in de cos iemand hoer ofzo te noemen.. nou mijn antwoord erop lees je net
Bas speelt ook zijn spel inderdaad. en ja hoe moet linda niet zo noemen totaal onnodig..Iemand überhaupt uit schelden is al onnodig... het is pas sterk als je je kan uittten zonder te scheldenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bas gaat desnoods over lijken om te winnen.
linda doet er volgens mij alles aan om er voor te zorgen dat ivan rienk gaat wegsturenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
linda vertelde hem over een ongepaste opmerking van rienk
we hebben inmiddels een heel boekwerkquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
linda vertelde hem over een ongepaste opmerking van rienk
Dat zal wel lukken met de dosis voedsel van de afgelopen maanden.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:39 schreef Prulke het volgende:
Hoe gaat het trouwens met het vasten van Rienk? Ik zie hem lekker googelen (?) op het internet.
Gadverdammequote:Rienk lacht Linda uit
En vertelt dit aan Bas.
Linda heeft net Rienk aangesproken op het feit dat hij negatief was over Ivan. Ivan had beloofd de inwoners wakker te maken, zodat zij konden meemaken dat de Utopia boom werd verplaatst naar het Utopia 2 terrein. Rienk vond alleen dat Ivan dit te laat deed, maar Linda was niet gediend van zijn negativiteit. Rienk lucht zijn hart bij Bas.
Zuchtend loopt Rienk naar Bas toe en legt het verhaal uit, "je kan dingen ook een beetje te serieus nemen". Rienk zag de humor er wel van in en snapt niet dat Linda het zo heftig opvat. Bas is het volledig met hem eens en lacht met Rienk mee.
Bron: http://www.utopiatv.nl/news/detail/68128/rienk-lacht-linda-uit
now,ze hebben gelijk om de roept van h..rquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:27 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik vind de term loverboy/pooier ook wat heftig hoor, vond ik bij Chip ook trouwens. Hij moet gewoon eens goed op zijn plek gezet worden, volgens mij weet hij niet wat hem overkomt als een vrouw hem eens goed terecht wijst.
Morgen!quote:
Linda is de huisslaaf.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
KolderKop vermoeiend aanhangsel ;
lin .. zo lin ???
o leuk linn![]()
ja linn![]()
ow Linn
hey Linn![]()
zullen we Linn![]()
..
ow jah Linn
je krijgt veel stemmen van ons Linn
ga maar lkkr verder met koken linn
en opruimen /schoonmaken/boodschappen doen linn
Klopt, hij was drie jaar geleden 25.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:46 schreef Prulke het volgende:
"Groeien" de leeftijden met de inwoners mee op de site van Utopia bij deelnemers?
Is Bas pas 28?
Maar natuurlijk wel lekker gebruik maken van de "huisslaaf/hoer."quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Linda is de huisslaaf.
En in de ogen van treiterkop Bas een hoer.
Ja, het is een fijn groepje daar in die loods.
is er een fimpje van?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er is wel aanleiding voor als men hier in de cos iemand uitscheld voor hoer oid. (Billy met de benen wijd in de rookcel oid)
Bas had totaal geen aanleiding om Linda als hoer neer te zetten.
Ik denk dat Ivan en LInda ook genieten van het leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
Nu 2 dagen zie ik alleen Linda en Ivan die werken
de rest geniet van het leven!![]()
Genieten? Dat oeverloze geklep over anderen en druk maken om stemmen is niet genieten van het leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
Ja, dat is inmiddels usance daar.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
De vierling "gun" ik eigenlijk de laatste weken zonder Linda, Ivan en Mehmet.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
De rest doet bar weinig.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
Dan heb je toch gemist dat de tweeling iedere dag met de webshop bezig zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:51 schreef Paule33 het volgende:
voor mij Ivan mag winnen,hij stopt nooit met werkenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:53 schreef Prulke het volgende:
[..]
De vierling "gun" ik eigenlijk de laatste weken zonder Linda, Ivan en Mehmet.
Laat het ze maar uitzoeken, chaos en een lege pot bij de finale![]()
Voor mijn eigen kijkplezier hou ik die drie er uiteraard wel graag in.
Nu heeft 1 van de 2 een outfit aan, komt er commentaar op van de ander. Zal zo wel weer terug te vinden zijn in hun walk-inn closet. Je moet bekant om 05.00uur op staan in dit tempo om op tijd op je werk te verschijnen als je er om een uur of 09.00 moet zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:56 schreef mootie het volgende:
Twins nog steeds aan het zeveren over wat ze aan gaan trekken. Op huilerig toontje.
De smaak van stopverf. Vind het ook niet lekker, vooral in die chinese en japanse soepen. Ik moet er van kokhalzen (door hoe het aanvoelt in je mond, zonder enige smaak).quote:
Waar heb je het over? Snap er niets meer van.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je post toch dat er aan leiding voor is om in de cos iemand hoer ofzo te noemen.. nou mijn antwoord erop lees je net
Onze lieve beschaafde meisjes moeten er ook om lachen. Die vlieger gaat dus ook niet meer op.quote:
Als je bedoelt, dat er bij sommige figuren in Utopia WEL reden voor was om ze zo te noemen en bij Linda niet, dan snap ik je volkomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was eerder om aan te geven dat andere bewoners zich ook daadwerkelijk op een bepaalde manier gedroegen. Ik vond Billy die als verrassing onder de deken vandaan kwam in de boot bijv wel aanleiding om daar met minder fraaie bewoordingen over te posten.
De opmerking van Bas richting Linda was echter uit het niets.
Uitschelden, welnee, Bas kleineert mensen liever onder het mom van grapje. Die zijn de smerigste. Ja, dat is Bas. Een hypocriet onderkruipsel die zich verder voordoet als ideale schoonzoon en het lef heeft om anderen te bekritiseren.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Bas speelt ook zijn spel inderdaad. en ja hoe moet linda niet zo noemen totaal onnodig..Iemand überhaupt uit schelden is al onnodig... het is pas sterk als je je kan uittten zonder te schelden
Ik eet dan liever extra groentenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De smaak van stopverf. Vind het ook niet lekker, vooral in die chinese en japanse soepen. Ik moet er van kokhalzen (door hoe het aanvoelt in je mond, zonder enige smaak).
Dan doet er tenminste iemand wat daar. Hij had er allang uitgetiefd moeten worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:39 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
linda doet er volgens mij alles aan om er voor te zorgen dat ivan rienk gaat wegsturen
.... en Ivan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
we hebben inmiddels een heel boekwerk
over Rienk zn ongepaste uitspraken
jammer dat Linda ze nog niet allemaal weet
Nee.quote:
Zou er eigenlijk nog bij moeten komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:53 schreef mootie het volgende:
Even een beetje nuanceren.
Bas heeft niet gezegd dat Linda een hoer is.
Hij zei dat ze er maandag of dinsdag uitzag als een prostituee.
Evengoed een smerige uitspraak, maar wel net iets anders.
. .en zijn prooien bewaken, bepotelen en neerzetten als stoeipoezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
De rest doet bar weinig.
Twins hebben twee keer gekookt en voor de rest niks.
Mehmet de finance.
Room simpele klusjes en voor de rest met iedereen babbelen.
Bas roddelen en chagrijnig kijken.
Ben ik nu ook mee bezig. Zit achter een pc. Snap ook niet waarom ik niet veel verkoop.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je toch gemist dat de tweeling iedere dag met de webshop bezig zijn
Ik snap niet waarom die niet gewoon een elektrische neemt als hij het zo grondig wil doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:14 schreef Injetta het volgende:
Dat tandenpoetsen van Mehmet is ook hilarisch...
Ik zou het ook prima vinden als zij de pot zouden delen. Ze hebben er het meest voor gedaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:57 schreef Paule33 het volgende:
[..]
voor mij Ivan mag winnen,hij stopt nooit met werken
hun kassa vol gedaan heeft..Ivan mag aan linda de half geven ook..![]()
meer zie ik niemand!!!
Dan maakt hij dezelfde bewegingen vermoed ikquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die niet gewoon een elektrische neemt als hij het zo grondig wil doen.
Jemig wat denkt die Linda wel niet, zelf wordt er door de bewoners gezegd dat ze negatief isquote:
En maar stokenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat denkt die Linda wel niet, zelf wordt er door de bewoners gezegd dat ze negatief is
Madam loopt er rond met dat maatje van der alsof ze de baas is.
Demi zei dat ze zou delen. Fay was niet zo direct, die zou wel bijvoorbeeld samen een internetbedrijfje opzetten, of als Demi geld nodig had ergens voor... bla bla bla...... Bij Fay was het niet zondermeer zo dat het geld gedeeld zou worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het volk slim is, dan doen ze dat niet.
Mochten die twee in de finale komen dan zullen ze de winst toch wel delen denk ik
raar hoor, dingen willen regelen die je zelf georganiseerd hebt. Het zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat denkt die Linda wel niet, zelf wordt er door de bewoners gezegd dat ze negatief is
Madam loopt er rond met dat maatje van der alsof ze de baas is.
Het zal maar eens een succes worden, dat kunnen we niet hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
raar hoor, dingen willen regelen die je zelf georganiseerd hebt. Het zou verboden moeten worden.
Waarmee veroorzaakt Bas SL?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:26 schreef spapaars het volgende:
Met Bas eruit zou de sl met 50% afnemen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Linda of Mehmet zijn de klos bij die vierquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zal dit linda dr laatste kunstje worden?
dinsdag de laan uit
zo ff snel geteld
twins, Bas is al 9
zou me niets verbazen als Romy ook mee wandeld met dat opzetje
Nooit meer iets vernomen van de buurmanquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]Nooit meer gezeur van de buurvrouw nu?
Ging er vanuit dat de buurman dit vroeg voor zijn vrouw!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nooit meer iets vernomen van de buurman
Ik snap dat hele kaasproeven niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
Leuk wel, dat kaasgedoe voor Rienk.
Ben benieuwd of die het gaat eten.
Ja geweldig. Ik kan niet wachten om te zien hoe er klompen, blubberige, fijngekauwde kaas in een bakje wordt gespuugd door hemquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
Leuk wel, dat kaasgedoe voor Rienk.
Ben benieuwd of die het gaat eten.
Eten uitspuwen en dan beweren een zwerver te zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja geweldig. Ik kan niet wachten om te zien hoe er klompen, blubberige, fijngekauwde kaas in een bakje wordt gespuugd door hem
Is niet zo moeilijk hoor.quote:
Smerig. Hoe smerig moet je zijn om dat te verzinnen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eten uitspuwen en dan beweren een zwerver te zijn.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja geweldig. Ik kan niet wachten om te zien hoe er klompen, blubberige, fijngekauwde kaas in een bakje wordt gespuugd door hem
Ik zou die vunzigheid niet naast me willen hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:34 schreef mazaru het volgende:
Slomo met het geweldige idee om een spuugbakje naast het bord van Rienk te zetten. Zodat hij de kaas wel kan proeven maar het dan in het bakje uitspuugt
Door het op te eten ja, niet uitspuwen. Maar goed, waarom deze proeverij überhaupt?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor.
Je neemt een stukje kaas, stopt het in je mond en dan proef je het vanzelf.
Alles is stevig!quote:
Idee van de twins zelf?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Smerig. Hoe smerig moet je zijn om dat te verzinnen?
De twins zijn toch die-hard Utopianen. Die moeten ook doen waar ze goed in zijn?!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dit komt van slomo afquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Idee van de twins zelf?![]()
Heerlijk om een man zo bezig te zien. Alles opruimen, ik houd ervan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Idee van de twins zelf?![]()
Heerlijk om een man zo bezig te zien. Alles opruimen, ik houd ervan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben het in ieder geval samen besproken. Kan best zijn dat Romy met het idee kwam, maar het zijn voornamelijk de twins die er werk van maken. Sowieso zijn zij het die werk maken van Rienk.quote:
Wat nee?quote:
De laatste keer dat ik het zag stond hij op de bar.quote:
Nouja Romy kwam er toch mee, daar ga je al dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is smerig ?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Nouja Romy kwam er toch mee, daar ga je al dan.
Natuurlijk. Wat interesseert het mij wie van de drieling iets bedacht heeft? Ze zijn aan elkaar gewaagd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jaknikker is bedoeld voor de man die lekker bezig is en alles opruimt.
Omdat Rienk problemen had met het niet kunnen kopen van kaas hebben de twins tijdens zijn housewarming van het dakterras voor hem verzonnen dat hij een kaassplank zou krijgen als verrassing, Want zij zijn wel met hem begaanquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Door het op te eten ja, niet uitspuwen. Maar goed, waarom deze proeverij überhaupt?
Zeker weten. Ben hier met terras en morgen plaatsen schuttingen bezig. Ik wil hem wel voor 1 dagje lenen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat interesseert het mij wie van de drieling iets bedacht heeft? Ze zijn aan elkaar gewaagd.
Ik kijk liever naar Ivan. De zon schijnt, Ivan aan het werk en eye candy op zo'n heerlijke dag.
En de reaktie van de vrouw was..... KNAL!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat de buurman dit vroeg voor zijn vrouw!
O, dat heb ik allemaal gemist. Dank je Verida.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Omdat Rienk problemen had met het niet kunnen kopen van kaas hebben de twins tijdens zijn housewarming van het dakterras voor hem verzonnen dat hij een kaassplank zou krijgen als verrassing, Want zij zijn wel met hem begaanen gunnen hem van alles.....
Alleen heeft Rienk daarna pas besloten dat hij ging vasten, dus nu zitten ze met die kaasplank
Heeft ze weer gezopen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:48 schreef sjampoeh het volgende:
room wil de fust aansluiten, geen wijn meer voor haar
baas baas baas
Dat Tjoekie plein heeft er wel eens beter bij gelegenquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jaknikker is bedoeld voor de man die lekker bezig is en alles opruimt.
Wat is het toch een tokkiequote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Nouja Romy kwam er toch mee, daar ga je al dan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de reaktie van de vrouw was..... KNAL!
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ben hier met terras en morgen plaatsen schuttingen bezig. Ik wil hem wel voor 1 dagje lenen hoor.
Stond daar een boom dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gek hoor, dat die boom er niet meer staat.
heul heul moeilijk ookquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:48 schreef sjampoeh het volgende:
room wil de fust aansluiten, geen wijn meer voor haar
baas baas baas
Neem je mij nou in de maling?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:53 schreef Bumfuzzle het volgende:
De twins zijn een beetje paranoïde aan het doen
[..]
Stond daar een boom dan?
Slomo kwam net naar de tweeling toe met het briljante idee om een spuugbakje naast het kaasplankje van Rienk te zetten zodat hij de uitgekauwde kaas daarin kan spugen. Dan heeft hij het toch geproefd en is nog steeds aan het vastenquote:
Rienk en vasten, die houd het nog geen uur vol dan moet die weer wat vreten. En 'snachts de koelkasten plunderenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slomo kwam net naar de tweeling toe met het briljante idee om een spuugbakje naast het kaasplankje van Rienk te zetten zodat hij de uitgekauwde kaas daarin kan spugen. Dan heeft hij het toch geproefd en is nog steeds aan het vasten
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slomo kwam net naar de tweeling toe met het briljante idee om een spuugbakje naast het kaasplankje van Rienk te zetten zodat hij de uitgekauwde kaas daarin kan spugen. Dan heeft hij het toch geproefd en is nog steeds aan het vasten
Heeft hij dat gedaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rienk en vasten, die houd het nog geen uur vol dan moet die weer wat vreten. En 'snachts de koelkasten plunderen
omg heb er beeld bijquote:
Is hij niet al bijna 24 uur bezig?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rienk en vasten, die houd het nog geen uur vol dan moet die weer wat vreten. En 'snachts de koelkasten plunderen
De boom ging niet weg voor het uitzicht.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:00 schreef chufi het volgende:
Halen ze een boom weg voor beter uitzicht.. Plaatsten ze er een paar palmbomen voor in de plaats?
Logisch dat niemand kaartjes voor het eindfeest koopt
Die moest wel, maar vooral zichzelf niet teveel inspannen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:59 schreef mootie het volgende:
Goede oplossing, de palmen op de rotonde. Bas helpt ook mee in zijn winteroutfit.
Hij was gisteren toch al begonnen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is net begonnen met vasten, ik zie hem vannacht nog wel gaan struinen
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Bas met de tweeling aan het praten over Romy en haar aan hun kant krijgen. Dat Romy het spel kan spelen en dat ze moet laten zien dat ze te vertrouwen is en op Linda moet gaan stemmen. Bah wat een naar stel mensen zeg.
room gaat op ivan 100%quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:03 schreef mootie het volgende:
Romy moet haar loyaliteit bewijzen door op Linda te stemmen.
Romy zou veel kunnen ..maar echt niet op lin lin lin...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die bas nu praten, hij gaat op Linda met Romy en dan de tweeling op Ivan. Hoop dat het backfired
Hoe erg ben je dan bezig. Hoop toch zo dat als ze gestemd hebben dat er besloten wordt dat er niemand uit moet. Dan krijgen ze het echt voor hun kiezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:03 schreef mootie het volgende:
Romy moet haar loyaliteit bewijzen door op Linda te stemmen.
Dat was in eerste instantie wel de achterliggende redenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:00 schreef mootie het volgende:
[..]
De boom ging niet weg voor het uitzicht.
hoe moet het anders? we gooien het in de groep?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mag maar zo achterbaks en Romy daarvoor gebruiken.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat Tjoekie plein heeft er wel eens beter bij gelegen
Ja, Romy maakt toch deel uit van een groepje?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
hoe moet het anders? we gooien het in de groep?
Gisteren in de uitzending noemde Bas haar een gedrochtquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Bas wil graag dat Linda gaat. Haar eerst uitmaken voor van alles en dan nu zo lopen stoken.
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, Romy maakt toch deel uit van een groepje?
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, Romy maakt toch deel uit van een groepje?
Goed dat ze het laten zien op TV dan kan hij nooit en te nimmer winnen. Fijne vriend heeft de mevrouw die aktie voerde tegen pesten. Ze is alleen vergeten het met die verloofde van haar te bepraten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending noemde Bas haar een gedrocht![]()
wat een sneu mannetje is het toch bah
was wel te verwachtenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Bas met de tweeling aan het praten over Romy en haar aan hun kant krijgen. Dat Romy het spel kan spelen en dat ze moet laten zien dat ze te vertrouwen is en op Linda moet gaan stemmen. Bah wat een naar stel mensen zeg.
Maandag met z'n allen op Bas stemmenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat dus. Lekker pottenbakspullen meenemen (die ze van Jose had gekregen volgens mij ) En dan lekker thuis verder gaan met haar leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
was wel te verwachten
.
eigenlijk prima voor linda
lkkr naar huis,..
foodtruck wens gaan doen
Dat schijnen voorbereidingen van Basquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending noemde Bas haar een gedrocht![]()
wat een sneu mannetje is het toch bah
Maar ik gun de rest t geld en de titel nietquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus. Lekker pottenbakspullen meenemen (die ze van Jose had gekregen volgens mij ) En dan lekker thuis verder gaan met haar leven.
Ze kan met opgeheven hoofd vertrekken <3
Ja maar die meiden stoppen hem ook niet als hij dat soort dingen zegt. Zo laag volk dat het is.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat schijnen voorbereidingen van BasOftewel stemmingmakerij
Om de dames zover te krijgen, dat ze haat omzetten in stemmen
Bas heeft veel meer over Linda gezegd,
quote:
ach,dat beetje rotgeld,als het nu een miljoen was.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ik gun de rest t geld en de titel niet![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus. Lekker pottenbakspullen meenemen (die ze van Jose had gekregen volgens mij ) En dan lekker thuis verder gaan met haar leven.
Ze kan met opgeheven hoofd vertrekken <3
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maandag met z'n allen op Bas stemmen
Ook dat doet me aan ER denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:11 schreef DKUp het volgende:
Wat een bullshit trouwens dat Room op Linda moet stemmen om het vertrouwen te krijgen van de drieling
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ze heeft ook nog dat servies gedoe openstaan
voor een woonwinkel .. was een van de prijzen bij pottenbakken
. ze krijgt het druk zat ,
leuk voor dr ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |