quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja geweldig. Ik kan niet wachten om te zien hoe er klompen, blubberige, fijngekauwde kaas in een bakje wordt gespuugd door hem
Ze hebben het in ieder geval samen besproken. Kan best zijn dat Romy met het idee kwam, maar het zijn voornamelijk de twins die er werk van maken. Sowieso zijn zij het die werk maken van Rienk.quote:
Wat nee?quote:
De laatste keer dat ik het zag stond hij op de bar.quote:
Nouja Romy kwam er toch mee, daar ga je al dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Smerig. Hoe smerig moet je zijn om dat te verzinnen?
Wat is smerig ?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Nouja Romy kwam er toch mee, daar ga je al dan.
Natuurlijk. Wat interesseert het mij wie van de drieling iets bedacht heeft? Ze zijn aan elkaar gewaagd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jaknikker is bedoeld voor de man die lekker bezig is en alles opruimt.
Omdat Rienk problemen had met het niet kunnen kopen van kaas hebben de twins tijdens zijn housewarming van het dakterras voor hem verzonnen dat hij een kaassplank zou krijgen als verrassing, Want zij zijn wel met hem begaanquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Door het op te eten ja, niet uitspuwen. Maar goed, waarom deze proeverij überhaupt?
Zeker weten. Ben hier met terras en morgen plaatsen schuttingen bezig. Ik wil hem wel voor 1 dagje lenen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat interesseert het mij wie van de drieling iets bedacht heeft? Ze zijn aan elkaar gewaagd.
Ik kijk liever naar Ivan. De zon schijnt, Ivan aan het werk en eye candy op zo'n heerlijke dag.
En de reaktie van de vrouw was..... KNAL!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat de buurman dit vroeg voor zijn vrouw!
O, dat heb ik allemaal gemist. Dank je Verida.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Omdat Rienk problemen had met het niet kunnen kopen van kaas hebben de twins tijdens zijn housewarming van het dakterras voor hem verzonnen dat hij een kaassplank zou krijgen als verrassing, Want zij zijn wel met hem begaanen gunnen hem van alles.....
Alleen heeft Rienk daarna pas besloten dat hij ging vasten, dus nu zitten ze met die kaasplank
Heeft ze weer gezopen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:48 schreef sjampoeh het volgende:
room wil de fust aansluiten, geen wijn meer voor haar
baas baas baas
Dat Tjoekie plein heeft er wel eens beter bij gelegenquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jaknikker is bedoeld voor de man die lekker bezig is en alles opruimt.
Wat is het toch een tokkiequote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Nouja Romy kwam er toch mee, daar ga je al dan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de reaktie van de vrouw was..... KNAL!
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zeker weten. Ben hier met terras en morgen plaatsen schuttingen bezig. Ik wil hem wel voor 1 dagje lenen hoor.
Stond daar een boom dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gek hoor, dat die boom er niet meer staat.
heul heul moeilijk ookquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:48 schreef sjampoeh het volgende:
room wil de fust aansluiten, geen wijn meer voor haar
baas baas baas
Neem je mij nou in de maling?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:53 schreef Bumfuzzle het volgende:
De twins zijn een beetje paranoïde aan het doen
[..]
Stond daar een boom dan?
Slomo kwam net naar de tweeling toe met het briljante idee om een spuugbakje naast het kaasplankje van Rienk te zetten zodat hij de uitgekauwde kaas daarin kan spugen. Dan heeft hij het toch geproefd en is nog steeds aan het vastenquote:
Rienk en vasten, die houd het nog geen uur vol dan moet die weer wat vreten. En 'snachts de koelkasten plunderenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slomo kwam net naar de tweeling toe met het briljante idee om een spuugbakje naast het kaasplankje van Rienk te zetten zodat hij de uitgekauwde kaas daarin kan spugen. Dan heeft hij het toch geproefd en is nog steeds aan het vasten
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Slomo kwam net naar de tweeling toe met het briljante idee om een spuugbakje naast het kaasplankje van Rienk te zetten zodat hij de uitgekauwde kaas daarin kan spugen. Dan heeft hij het toch geproefd en is nog steeds aan het vasten
Heeft hij dat gedaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rienk en vasten, die houd het nog geen uur vol dan moet die weer wat vreten. En 'snachts de koelkasten plunderen
omg heb er beeld bijquote:
Is hij niet al bijna 24 uur bezig?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rienk en vasten, die houd het nog geen uur vol dan moet die weer wat vreten. En 'snachts de koelkasten plunderen
De boom ging niet weg voor het uitzicht.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:00 schreef chufi het volgende:
Halen ze een boom weg voor beter uitzicht.. Plaatsten ze er een paar palmbomen voor in de plaats?
Logisch dat niemand kaartjes voor het eindfeest koopt
Die moest wel, maar vooral zichzelf niet teveel inspannen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:59 schreef mootie het volgende:
Goede oplossing, de palmen op de rotonde. Bas helpt ook mee in zijn winteroutfit.
Hij was gisteren toch al begonnen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is net begonnen met vasten, ik zie hem vannacht nog wel gaan struinen
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Bas met de tweeling aan het praten over Romy en haar aan hun kant krijgen. Dat Romy het spel kan spelen en dat ze moet laten zien dat ze te vertrouwen is en op Linda moet gaan stemmen. Bah wat een naar stel mensen zeg.
room gaat op ivan 100%quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:03 schreef mootie het volgende:
Romy moet haar loyaliteit bewijzen door op Linda te stemmen.
Romy zou veel kunnen ..maar echt niet op lin lin lin...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor die bas nu praten, hij gaat op Linda met Romy en dan de tweeling op Ivan. Hoop dat het backfired
Hoe erg ben je dan bezig. Hoop toch zo dat als ze gestemd hebben dat er besloten wordt dat er niemand uit moet. Dan krijgen ze het echt voor hun kiezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:03 schreef mootie het volgende:
Romy moet haar loyaliteit bewijzen door op Linda te stemmen.
Dat was in eerste instantie wel de achterliggende redenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:00 schreef mootie het volgende:
[..]
De boom ging niet weg voor het uitzicht.
hoe moet het anders? we gooien het in de groep?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mag maar zo achterbaks en Romy daarvoor gebruiken.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat Tjoekie plein heeft er wel eens beter bij gelegen
Ja, Romy maakt toch deel uit van een groepje?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
hoe moet het anders? we gooien het in de groep?
Gisteren in de uitzending noemde Bas haar een gedrochtquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Bas wil graag dat Linda gaat. Haar eerst uitmaken voor van alles en dan nu zo lopen stoken.
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, Romy maakt toch deel uit van een groepje?
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, Romy maakt toch deel uit van een groepje?
Goed dat ze het laten zien op TV dan kan hij nooit en te nimmer winnen. Fijne vriend heeft de mevrouw die aktie voerde tegen pesten. Ze is alleen vergeten het met die verloofde van haar te bepraten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending noemde Bas haar een gedrocht![]()
wat een sneu mannetje is het toch bah
was wel te verwachtenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Bas met de tweeling aan het praten over Romy en haar aan hun kant krijgen. Dat Romy het spel kan spelen en dat ze moet laten zien dat ze te vertrouwen is en op Linda moet gaan stemmen. Bah wat een naar stel mensen zeg.
Maandag met z'n allen op Bas stemmenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat dus. Lekker pottenbakspullen meenemen (die ze van Jose had gekregen volgens mij ) En dan lekker thuis verder gaan met haar leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
was wel te verwachten
.
eigenlijk prima voor linda
lkkr naar huis,..
foodtruck wens gaan doen
Dat schijnen voorbereidingen van Basquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gisteren in de uitzending noemde Bas haar een gedrocht![]()
wat een sneu mannetje is het toch bah
Maar ik gun de rest t geld en de titel nietquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus. Lekker pottenbakspullen meenemen (die ze van Jose had gekregen volgens mij ) En dan lekker thuis verder gaan met haar leven.
Ze kan met opgeheven hoofd vertrekken <3
Ja maar die meiden stoppen hem ook niet als hij dat soort dingen zegt. Zo laag volk dat het is.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat schijnen voorbereidingen van BasOftewel stemmingmakerij
Om de dames zover te krijgen, dat ze haat omzetten in stemmen
Bas heeft veel meer over Linda gezegd,
quote:
ach,dat beetje rotgeld,als het nu een miljoen was.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ik gun de rest t geld en de titel niet![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:09 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus. Lekker pottenbakspullen meenemen (die ze van Jose had gekregen volgens mij ) En dan lekker thuis verder gaan met haar leven.
Ze kan met opgeheven hoofd vertrekken <3
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maandag met z'n allen op Bas stemmen
Ook dat doet me aan ER denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:11 schreef DKUp het volgende:
Wat een bullshit trouwens dat Room op Linda moet stemmen om het vertrouwen te krijgen van de drieling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |