Ik zit er oprecht over te denken om in de douche te schijten. Als de consistentie goed is, kan ik de stront zonder al teveel problemen door de afvoer drukken met mijn voet.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:14 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Dat je maar één plee hebt is natuurlijk je eigen fout. Dat hebben wij direct geregeld toen we hier heen verhuisden.
Ja man lekker fris douchjequote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zit er oprecht over te denken om in de douche te schijten. Als de consistentie goed is, kan ik de stront zonder al teveel problemen door de afvoer drukken met mijn voet.
Mijn luxueuze appartement heeft inderdaad maar 1 toilet. Wel balkon op het zuiden en een behoorlijk grote woonkamer en half open keuken.
Als je met je poepgat boven het afvoerputje gaat hangen, zal het toch wel meevallen?quote:
Gast, neem even afstand en lees dan nog eens wat je net typte.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je met je poepgat boven het afvoerputje gaat hangen, zal het toch wel meevallen?
Probleem is wel dat als het spetterpoep is, dat ik een deel van de douchewand bruin airbrush.
Ga daar naar toe en schijt in dat gat.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:27 schreef tja77 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hem daar nou opgelucht zitten...
Niet eerlijk.
Mijn kabel is kapot en hij komt hem maken. Hij legt geen nieuwe kabel aan. Waar hij heeft gegraven liggen koppelingen die door het aanstampen van de grond zijn losgetrilt.quote:
Beste oplossing.. so farquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:28 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ga daar naar toe en schijt in dat gat.
Er rijdt best veel verkeer langs, echt op mijn gemakje een bolus extraheren zit er ook niet in.quote:
Het voorwerk kan je in de huiskamer doen. Totdat het kopjes geeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er rijdt best veel verkeer langs, echt op mijn gemakje een bolus extraheren zit er ook niet in.
Probleem is dat ik geblesseerd ben, ik heb een zweepslag opgelopen. Dus ff naar dat gat sprinten wanneer de nood hoog is, is geen optie.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Het voorwerk kan je in de huiskamer doen. Totdat het kopjes geeft.
wat ben jij onaardig. die man komt op goede vrijdag werken, anders had jij nog geen internetquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:34 schreef tja77 het volgende:
Uit angst voor nog een schijtaanval bied ik hem ook geen koffie aan.
Dit, hoe achterlijk kan je zijn? dat scheiten neem je voor lief en niet zo autistisch doen,quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
wat ben jij onaardig. die man komt op goede vrijdag werken, anders had jij nog geen internet
Het is gvd geen goede vrijdag!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
wat ben jij onaardig. die man komt op goede vrijdag werken, anders had jij nog geen internet
Hey! Weet jij wat je met je moederdagcadeau kunt doen!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dit, hoe achterlijk kan je zijn? dat scheiten neem je voor lief en niet zo autistisch doen,
gr gr,
Je moeder!
ook nog stiekem foto's maken, heb je nooit van privacy gehoord!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:39 schreef tja77 het volgende:
Toch wel respect voor deze oude baas.
[ afbeelding ]
Mooie tip als het niks doet tegen de schijtlucht van kabelmeneren!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:55 schreef tja77 het volgende:
Het is trouwens geen Ambipur verfrisser.
Het is dit kwaliteitsproduct.
[ afbeelding ]
Ik kan deze iedereen aanbevelen.
Hij is toch onherkenbaar, zou wel horror zijn als het een FOK!er is.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ook nog stiekem foto's maken, heb je nooit van privacy gehoord!
Geef hem stuk vlaaiquote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:27 schreef tja77 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eerlijk.
Als een baas..quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:27 schreef tja77 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eerlijk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:28 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ga daar naar toe en schijt in dat gat.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:41 schreef 75020 het volgende:
Dit doet me aan mezelf denken jaren geleden.![]()
Na een tuin te hebben aangelegd zaten mijn maat en ik nog een bakkie te doen bij de mensen binnen. Op een gegeven moment begonnen mijn darmen te borrelen. Normaal schijt ik nooit elders maar had nu geen keus. Eenmaal op pot bleek ik last te hebben van fragmentatiestront. Vanuit mijn reet de hele pot onder geknald.
Alleen toen ik klaar was kwam ik erachter dat die beste mensen geen wc borstel hadden zodat ik de pot niet in ongebruikte staat achter te laten.Heb nog 4 keer doorgetrokken maar het was te hardnekkig.
Ben toen naar mijn maat gegaan en zei dat ik was gebeld voor een spoedklus en we snel weg moesten. Heb de mensen bedankt voor de koffie en ben hem gesmeerd.
Ik wil niet weten hoe de mensen keken toen ze de wc deur openden want het waren aardige mensen.![]()
Bemest gewoon je planten als ware je een hond.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:27 schreef tja77 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eerlijk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:27 schreef tja77 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eerlijk.
En je bent toen niet even met een papiertje in je hand zelf de pot gaan schoonmakenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:41 schreef 75020 het volgende:
Na een tuin te hebben aangelegd zaten mijn maat en ik nog een bakkie te doen bij de mensen binnen. Op een gegeven moment begonnen mijn darmen te borrelen. Normaal schijt ik nooit elders maar had nu geen keus. Eenmaal op pot bleek ik last te hebben van fragmentatiestront. Vanuit mijn reet de hele pot onder geknald.
Alleen toen ik klaar was kwam ik erachter dat die beste mensen geen wc borstel hadden zodat ik de pot niet in ongebruikte staat achter te laten.Heb nog 4 keer doorgetrokken maar het was te hardnekkig.
Ben toen naar mijn maat gegaan en zei dat ik was gebeld voor een spoedklus en we snel weg moesten. Heb de mensen bedankt voor de koffie en ben hem gesmeerd.
Ik wil niet weten hoe de mensen keken toen ze de wc deur openden want het waren aardige mensen.![]()
Als je de avond daarvoor turks hebt gegeten wil het behoorlijk rotten hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:11 schreef LanaMyst het volgende:
Terechte klacht, wie gaat er dan ook bij een ander thuis schijten, zoiets doe je niet. (of je moet aan de dunne zijn)
Schijt gewoon lekker thuis of als het echt niet anders kan bij een tankstation, die zijn over het algemeen ook redelijk schoon. Maar ja dat kost dan wel weer 70cent.
Je had ook gewoon je wc kunnen weigeren als je er zo'n big deal van maakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:22 schreef tja77 het volgende:
Kabelmeneer heeft het voor elkaar.
Internet werkt weer.![]()
Zou het toilet al veilig zijn?
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:13 schreef tja77 het volgende:
...
Ik hoorde hem daarna 3 keer!!!!! puffen met mijn ambipur luchtverfrisser. Ondanks het overmatige puffen stinkt de hele kiet naar zijn stront.
...
Uhm... ?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:55 schreef tja77 het volgende:
Het is trouwens geen Ambipur verfrisser.
Het is dit kwaliteitsproduct.
[ afbeelding ]
Ik kan deze iedereen aanbevelen.
Vraag me af wat jij doet als 'ie al kopjes geeft, of je hebt diarreequote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:11 schreef LanaMyst het volgende:
Terechte klacht, wie gaat er dan ook bij een ander thuis schijten, zoiets doe je niet. (of je moet aan de dunne zijn)
Schijt gewoon lekker thuis of als het echt niet anders kan bij een tankstation, die zijn over het algemeen ook redelijk schoon. Maar ja dat kost dan wel weer 70cent.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:13 schreef ToT het volgende:
Ook een keer gehad dat een pakketbezorger ff vroeg of hij naar de wc mocht. echt een kolossale vent!
Die bleek ook te moeten schijten en blijkbaar was het zo'n enorme lading stront dat de wc het niet helemaal kon doorspoelen, en toen heeft hij blijkbaar mijn wc-borstel gebruikt om alles maar naar voren te schuiven zodat het wel kon doorspoelen.
Toen ik naar de wc ging, was er een enorme lading schijt van de wc-borstel af gedropen en aangezien de houder aan de onderkant maar een dun plastic voetje had met een klein opstaand randje (wat door het klikmechanisme ook nog niet eens helemaal waterdicht afsloot), lag er een hele lading mest op de wc-vloer!![]()
![]()
![]()
Nou het kotsen stond me nader bij dan het lachen, kan ik je wel vertellen!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
![]()
(lachen tot je kotst en kotsen tot je lacht!)
Diarree is een uitzondering (stond al in mijn vorige post tussen haakjes), als ie kopjes geeft gewoon terug duwen, gaat 9 van de 10 keer prima.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vraag me af wat jij doet als 'ie al kopjes geeft, of je hebt diarree
Ook een keer gehad dat een pakketbezorger ff vroeg of hij naar de wc mocht. echt een kolossale vent!
Die bleek ook te moeten schijten en blijkbaar was het zo'n enorme lading stront dat de wc het niet helemaal kon doorspoelen, en toen heeft hij blijkbaar mijn wc-borstel gebruikt om alles maar naar voren te schuiven zodat het wel kon doorspoelen.
Toen ik naar de wc ging, was er een enorme lading schijt van de wc-borstel af gedropen en aangezien de houder aan de onderkant maar een dun plastic voetje had met een klein opstaand randje (wat door het klikmechanisme ook nog niet eens helemaal waterdicht afsloot), lag er een hele lading mest op de wc-vloer!![]()
![]()
![]()
Niks chanants aan, als je moet dan moet je. Of ben jij er zoeen die hevig blozend terug de kamer in komt in de verwaching dat men denkt "haha die viespeuk heeft zitten schijten ieeeewwww!" ?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:26 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Diarree is een uitzondering (stond al in mijn vorige post tussen haakjes), als ie kopjes geeft gewoon terug duwen, gaat 9 van de 10 keer prima.
Ik heb er dan ook een grote hekel aan om ergens anders te moeten kakken zoals op het werk of onderweg. Maar bij iemand thuis is daarbij ook nog eens vreselijk gênant tenzij je bij iemand logeert of zo.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:41 schreef 75020 het volgende:
![]()
![]()
Godver de horrorquote:Op vrijdag 11 mei 2018 11:13 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Ja doei, ik heb al licht smetvrees. Laat ze dan een borstel neerzetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:44 schreef Sanddr het volgende:
[..]!
Maar wie heeft er dan ook geen wc-borstel?
Nou, het is een voor toiletverfrisser aangename geur en je doet er lang mee.quote:
Ik heb het toch ook over die mensen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:24 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ja doei, ik heb al licht smetvrees. Laat ze dan een borstel neerzetten.
Japan loopt erg voor op het gebied van sanitair.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:35 schreef Acryl het volgende:
Brandende krant doet wonderen voor de stank, en een voorverwarmde wc-bril is ook heerlijk comfortabel.
Een wc bril moet juist koud zijn. Ik vind het ook ranzig als de warmte van degene voor me nog te voelen is op de wc bril. Een beetje hetzelfde in roeren in anders zaad bij de hoeren. Waar ik overigens geen ervaring mee heb en louter van vrienden heb gehoord.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:35 schreef Acryl het volgende:
Brandende krant doet wonderen voor de stank, en een voorverwarmde wc-bril is ook heerlijk comfortabel.
Of stoelen in de trein of een andere openbare gelegenheid. Het idee dat iemand daar met zijn of haar warme stinkbillen winden op die ‘warme’ stoel heeft gelaten. Smerig!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een wc bril moet juist koud zijn. Ik vind het ook ranzig als de warmte van degene voor me nog te voelen is op de wc bril. Een beetje hetzelfde in roeren in anders zaad bij de hoeren. Waar ik overigens geen ervaring mee heb en louter van vrienden heb gehoord.
Dit idd ja. Gewoon wat papier dik dubbelvouwen en beetje schoonmaken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je bent toen niet even met een papiertje in je hand zelf de pot gaan schoonmaken
Zwijn.
In de rurale gebieden van Azië hebben ze ook vaak genoeg geen wc papier en alleen water.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 09:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit idd ja. Gewoon wat papier dik dubbelvouwen en beetje schoonmaken.
Wat een ranzig figuur.
In azie hebben ze altijd van die watersproeiers naast de wc. Kan je ook prima de pot mee schoonspuiten. En die ranzige behaarde reet van je
Maar loopt sanitair achter op het gebied van Japan?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Japan loopt erg voor op het gebied van sanitair.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |