SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dat was echt niet de duurste... En er stond een lange rij bij de kassa van de tassen. Ze verkopen dus wel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Snap ik, maar gewoon dat een tas zo ontzettend duur kan zijn verbaast me echt
Ja, dit dus, ik probeer me ook al in te houdenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Breek me de bek niet open over mensen die dure tasjes kopen...
Krijg je er gratis wat SOA's bij.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef peaceman het volgende:
Voor 350 euro was je een paar straten verderop wel aan je trekken gekomen...
Ja en je waardigheid kwijtgeraaktquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef peaceman het volgende:
Voor 350 euro was je een paar straten verderop wel aan je trekken gekomen...
je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Krijg je er gratis wat SOA's bij.
En een poster!quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en bijna alleen spul voor Twan of Lennon gekocht. Wij hebben "alleen" wat elpees en sleutelhangers.
Gelukkig niet.quote:
Als ik het geld zou hebben, zou ik graag dure tassen kopen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Breek me de bek niet open over mensen die dure tasjes kopen...
wie ben jij dan weer? Een nieuwe DJ?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
French Horn Rebellion - Buddy Holly
Ja dit is nogal ehhhh.......quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Weten ze zeker dat ze de juiste muziek bij de gezongen tekst hebben gemixt?
Klinkt als twee verschillende nummers.
ik heb een Fred de la Bretonnieretas geërfd, en die vind ik al belachelijk duur. Diegene die 'm kocht zag die tas, liep er mee de winkel door, zegt de verkoopster: dat ik wel een dure tas hoor mevrouw...zegt ze: weet ik ( ze had geen idee) en schrikt zich vervolgens een rolberoerte bij de kassa. True story. En vervolgens vond ze 'm in gebruik totaal niet praktischquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit dus, ik probeer me ook al in te houden
quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie ben jij dan weer? Een nieuwe DJ?
net goedquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een Fred de la Bretonnieretas geërfd, en die vind ik al belachelijk duur. Diegene die 'm kocht zag die tas, liep er mee de winkel door, zegt de verkoopster: dat ik wel een dure tas hoor mevrouw...zegt ze: weet ik ( ze had geen idee) en schrikt zich vervolgens een rolberoerte bij de kassa. True story. En vervolgens vond ze 'm in gebruik totaal niet praktisch
ik zal hem missenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ja, stokje overgenomen van DJ11
alweer?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga maar eens de pizza in de oven flikkeren#viesdik
Zulke dure tassen zijn toch ook helemaal niet bedoeld om praktisch te zijn? Ik bedoel: een Ferrari is ook geen auto om mee naar de Lidl te gaan en boodschappen voor een week te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een Fred de la Bretonnieretas geërfd, en die vind ik al belachelijk duur. Diegene die 'm kocht zag die tas, liep er mee de winkel door, zegt de verkoopster: dat ik wel een dure tas hoor mevrouw...zegt ze: weet ik ( ze had geen idee) en schrikt zich vervolgens een rolberoerte bij de kassa. True story. En vervolgens vond ze 'm in gebruik totaal niet praktisch
Ja ik ben echt lui de laatste tijdquote:
wij hebben patat met een snack gegetenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga maar eens de pizza in de oven flikkeren#viesdik
Waar denk je anders dat ik een bierbuik voor kweek?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hebben patat met een snack gegeten
#dikker=gezelliger
Nee, met mijn Ferrari ga ik wel naar de Albert Heijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zulke dure tassen zijn toch ook helemaal niet bedoeld om praktisch te zijn? Ik bedoel: een Ferrari is ook geen auto om mee naar de Lidl te gaan en boodschappen voor een week te doen.
Slim, daar zijn geen drempels in de weg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, met mijn Ferrari ga ik wel naar de Albert Heijn.
ah je hebt ook een sixpack?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waar denk je anders dat ik een bierbuik voor kweek?
Goed verstopt, net zoals bij mij.quote:
En lekkere muziek natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef CindieY het volgende:
Alcohol, blowen, patat en pizza. Ik zie een trend ontstaan in dit topic
Nou idd. Ik had ten minste nog groente.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef CindieY het volgende:
trend in de zin van: mensen die genieten van het leven?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef CindieY het volgende:
Zeker. Toch is dit vrij elektronisch voor New Order-begrippen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef peaceman het volgende:
Dat new order is soms wel heel herkenbaar
Ik doe ook niet mee met de trendquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou idd. Ik had ten minste nog groente.
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef CindieY het volgende:
Ik ook niet!quote:
la roux ken ik wel van naam ja.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Toch is dit vrij elektronisch voor New Order-begrippen.
Elly Jackson zegt de meesten trouwens niks, maar ze is beter bekend als zangeres van La Roux.
Ik wilde net zeggen dat ik geen vrouwelijke zangeres hoorde, maar ah, toch wel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Toch is dit vrij elektronisch voor New Order-begrippen.
Elly Jackson zegt de meesten trouwens niks, maar ze is beter bekend als zangeres van La Roux.
en wij hebben gisteren pizza gegeten.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Morgen maar weer pizza eten.
*plop*
Fight the system! *hou vuist omhoog*quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
en wij hebben gisteren pizza gegeten.
#geen meelopers
Trendsettersquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
en wij hebben gisteren pizza gegeten.
#geen meelopers
Stone Cold is wel de staat van het weer voor de meerderheid van de maanden in Nederlandquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik blijf dit net zolang draaien (
) totdat het een hit wordt in Nederland: Alae met Stone Cold
Nee, niet meer onder de noemer "New Music"quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
*over 40 jaar*
New music on Radio 49!
Alae - Stone Cold
Tja, ik heb dit altijd een prachtig nummer gevonden. Nog steeds, trouwens.quote:
Volgens mij is dit nog niet de nummer 198, toch?quote:
189quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog niet de nummer 198, toch?
189.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog niet de nummer 198, toch?
Misschien draai ik binnenkort de hele lijst wel, maar dat doe ik zeker niet voordat Peaceman met de zijne klaar is. Anders zit het er zo doorheen.quote:
Ze hebben een grotere hit gehad met Wordsquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een mooi nummer! Kende het volgens mij nog niet.
daarom is het ook 1 van jouw random gekozen nummers toch?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, ik heb dit altijd een prachtig nummer gevonden. Nog steeds, trouwens.
En vrij recent is er een nieuwe versie van verschenen, met vooral piano en strings.
Sterkte!quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ga ESF kijken. Heb ik mijn dochter beloofd.
Veel plezierquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
Ik vind Words ook goed. Verder heb ik niet zo veel met die band.quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom is het ook 1 van jouw random gekozen nummers toch?
Zelf heb ik niet zoveel met de band. Dit nummer gaat wel trouwens.![]()
Enneh dank 11!
Veel plezierquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
Het origineel van FR David is beterquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Words ook goed. Verder heb ik niet zo veel met die band.
Wij kijken ook. Veel plezier vanavondquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter stemt voor Sloveniëquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kijken ook. Veel plezier vanavond
Dinsdag was de eerste halve finale. Die was volgens mij kwalitatief wel wat beter dan deze.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:27 schreef ToT het volgende:
Meh, was weinig soeps, deze keer.
Maar was dinsdag ook een ronde?![]()
Okee dan!quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dinsdag was de eerste halve finale. Die was volgens mij kwalitatief wel wat beter dan deze.
wat een gekken!quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gaan we ook dagje Beekse Bergen doen?
Jachtluipaarden zijn niet zo heel gevaarlijk, maar met dat kind er bij is het waarschijnlijk wel een ander verhaal!quote:
het blijven wilde dieren met een jachtinstinct. Ik zou het risico nooit willen nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Jachtluipaarden zijn niet zo heel gevaarlijk, maar met dat kind er bij is het waarschijnlijk wel een ander verhaal!Dat is makkelijke prooi!
Op Youtube zijn filmpjes van mensen die bewust met de rug naar die beesten zitten, of zelfs in een groep van die krengen herhaaldelijk doen alsof ze flauwvallen. (Die kan ik alleen ff niet meer terug vinden).quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
het blijven wilde dieren met een jachtinstinct. Ik zou het risico nooit willen nemen.
Vooral ook de filmers... door niet even in te grijpenquote:
Maar het jachtinstinct zit er zeker wel in. Waren in Zuid-Afrika in een Cheetah opvangcentrum en ze hadden twee jonge welpjes in een soort van ren rondlopen, waren gewoon rustig wat met elkaar aan het spelen totdat er een klein kindje voor de ren kwam te staan, toen zag je meteen iets veranderen: daar vlogen ze meteen op af omdat dat een prooi was die ze wel aan dachten te kunnen. Als er geen gaas tussen had gezeten, was dat kindje aangevallen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Op Youtube zijn filmpjes van mensen die bewust met de rug naar die beesten zitten, of zelfs in een groep van die krengen herhaaldelijk doen alsof ze flauwvallen. (Die kan ik alleen ff niet meer terug vinden).
Hun jachtinstinct is puur prooidieren opjagen. Op korte afstand schijnen ze dat vreemd genoeg niet te hebben, maar ikzelf zou dit ook niet zo gauw doen, ZEKER niet met een kleine er bij!![]()
![]()
Okee dan!quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het jachtinstinct zit er zeker wel in. Waren in Zuid-Afrika in een Cheetah opvangcentrum en ze hadden twee jonge welpjes in een soort van ren rondlopen, waren gewoon rustig wat met elkaar aan het spelen totdat er een klein kindje voor de ren kwam te staan, toen zag je meteen iets veranderen: daar vlogen ze meteen op af omdat dat een prooi was die ze wel aan dachten te kunnen. Als er geen gaas tussen had gezeten, was dat kindje aangevallen.
Zelf daar ook een Cheetah geaaid, maar er werd ook duidelijk gemaakt dat we ons als groep moesten bewegen en dat er niet even eentje achter moest blijven omdat dan het jachtinstict getriggered werd...
quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Het Concertgebouw heeft de Toots doorstaan...
Ik zou niet uit de auto gaan maar wel keihard toeteterenquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vooral ook de filmers... door niet even in te grijpen
Tuteren!quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:17 schreef just me het volgende:
Ik zou niet uit de auto gaan maar wel keihard toeteteren
Oh mag ik u niet tuteren ?quote:
Mooi, des te meer reden om zaterdag Gruppo Sportivo te bezoeken...quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie het interesseert: Waylon heeft de finale gehaald
Ik ga mijn statiegeld flesjes sparen, tegen die tijd hoor je het welquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel hoor, kost alleen ¤180 per keer...
Nou leuk, dit weekend gaan we met de vereniging de finale kijken, zal vast wel leuk voor ze zijn. Ik persoonlijk had liever voetbal willen zienquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie het interesseert: Waylon heeft de finale gehaald
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 07:06 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen!
Het is maandagen vrijdag tegelijk!
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen allemaal.quote:
zo naar het Rijksmuseum.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:00 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Zo, jullie zijn vroeg wakker op je vrije dag!
Jawel hoor, ik ben ook vrij. Verplichte ATV-dagquote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Niemand vrij vandaag, behalve Peaceman en Diaan?
Dat soort verplichtingen kan je nooit genoeg hebben...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben ook vrij. Verplichte ATV-dag
Tja je hebt nu eenmaal werkpaarden en luxepaarden....quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:10 schreef MadMaster het volgende:
En snipperdagen...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja je hebt nu eenmaal werkpaarden en luxepaarden....
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Die had ik woensdag. En dinsdag was ik roostervrij. Ach, om 16.00 uur ben ik weer klaar vandaagquote:
Ik heb vrij wanneer het mij (en het werk) uitkomt. Net een week vakantie gehad en redelijk wat deadlines, dus vandaag maar gewoon aan het werk. Rustig op kantoor, maar wel 4x zo druk als vorig jaar op deze dag...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Als je er niemand anders voor nodig hebt die wel vrij is, kan je in ieder geval meters maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 09:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb vrij wanneer het mij (en het werk) uitkomt. Net een week vakantie gehad en redelijk wat deadlines, dus vandaag maar gewoon aan het werk. Rustig op kantoor, maar wel 4x zo druk als vorig jaar op deze dag...
die raak je vast wel kwijt bij de Eftelingmeetquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef MadMaster het volgende:
Melting, ik heb net een fles Schrobbeler gewonnen met een popkwis...
Dank voor het aanbod, maar ik kan helaas niet...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier nog mensen interesse voor een kaartje (of 2) Fun Lovin Criminals vanavond in Paradiso?
Nope, thanksquote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier nog mensen interesse voor een kaartje (of 2) Fun Lovin Criminals vanavond in Paradiso?
Had jij spijkerbroek aan? Wat vond hij daar van?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is nnu net te warm in de tuin, even wachten tot er weer sshaduw is. Het werd eind van de ochtend opeens echt lekker weer, dus meteen de spijkerbroek uit en de bikini aan
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef MadMaster het volgende:
<insert seksistische opmerking>quote:Op vrijdag 11 mei 2018 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had jij spijkerbroek aan? Wat vond hij daar van?
Een AudioSchrobbelèr dus ©cafcaquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een AudioSchrobbelèr dus ©cafca
Het staat nog steeds in mijn signature...quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Alleen weet inmiddels bíjna niemand meer wat Audioscrobler was...
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het staat nog steeds in mijn signature...
Net terug uit de stad waar Diaan en Peace de laatste dagen ook waren.
Aardig plekje wel...
Goedemorgen Diaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]het blijft een heerlijke stad in te vertoeven. Ik vind het met de drukte eigenlijk wel meevallen. Was goed te doen.
![]()
Straks weer naar huis.![]()
Goedemorgen
Dat is waar!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Teruggaan na een vakantie is nooit leuk.
Welk hotel verbleven jullie, en was het een goed hotel?
Dank je.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar!
A + O hotel in Zuid-oost. Dichtbij de Arena. Groot, maar prima hotel. Schone en ruime familiekamer. Het ontbijt is wat minder uitgebreid.
Naast de metro Bullewijk, je bent in ong. 15 minuten in hartje stad.
Nog niet alles kunnen zien, wat je had gewild?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:42 schreef peaceman het volgende:
Heerlijke stad inderdaad. We komen er echt te weinig. Had gerust nog even willen blijven..
nou misschien niet alles nee, maar met meer dagen had je sowieso wat meer ‘rustig’ aan kunnen doen. En het is gewoon een hele fijne stad om te zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet alles kunnen zien, wat je had gewild?
Snap ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou misschien niet alles nee, maar met meer dagen had je sowieso wat meer ‘rustig’ aan kunnen doen. En het is gewoon een hele fijne stad om te zijn.
Goedemorgen.quote:
dat vind ik geen probleem.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Zul je toch nog een keer terug moeten.
dat willen ze vast wel als je ze nog wat foto's van de katten laat zien. Wanneer komt de nieuwe?quote:
Morgen over 2 weken...quote:Op zaterdag 12 mei 2018 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat willen ze vast wel als je ze nog wat foto's van de katten laat zien. Wanneer komt de nieuwe?
quote:
Heeft die niets beters te doen, dan zo vroeg appjes sturen?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 09:49 schreef just me het volgende:
[..]![]()
1e appje van Junior kwam om 07.15 uur
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft die niets beters te doen, dan zo vroeg appjes sturen?
Wel verstandig van je om nog te blijven liggen.quote:
jep, totdat er weer een appje kwamquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel verstandig van je om nog te blijven liggen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
jep, totdat er weer een appje kwam
en daarna begon Merel die vandaag naar de Beekse Bergen is; ik heb gevraagd welk kind ze als 1e aan de luipaarden ging voeren
Ik ben er niet bij dus ik weet het niet, maar goed als we het midweekje weggaan mag ik ook meequote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Alsof jij dat toe zou laten. Je kan de kabouters niet missen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
jep, totdat er weer een appje kwam
en daarna begon Merel die vandaag naar de Beekse Bergen is; ik heb gevraagd welk kind ze als 1e aan de luipaarden ging voeren
quote:Moet Igor het maar wezen?", "Nee, want Igor speelt viool"
"Wat vind je van Natasja?", "Maar die leert zo goed op school!"
"En Sonja dan?", "Nee, Sonja niet, zij heeft een mooie alt"
Zodat de keus tenslotte op de kleine Pjotr valt.
Kijk maar uit dat ze jou niet uit de auto zetten dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij dus ik weet het niet, maar goed als we het midweekje weggaan mag ik ook mee
Ze komen morgen en ik ga ze wel uithorenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:33 schreef cafca het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 12 mei 2018 11:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ze jou niet uit de auto zetten dan.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:37 schreef just me het volgende:
[..]
[
/quote]
Ze komen morgen en ik ga ze wel uithoren
@
dan nu tijd om te gaan douchen, ik heb echt een luie dag vandaagquote:
Geniet van je luie dag.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
dan nu tijd om te gaan douchen, ik heb echt een luie dag vandaag
![]()
Geluksvogel.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont moet nog tot 5 uur werken
Echt wel. Moet er niet aan denken om vrij te zijn vandaagquote:
quote:
Kom je net terug uit de Stad, ga je naar de stad....quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
We zijn weer thuis. Nu naar de stad om cadeaus te halen voor mijn moeder ivm moederdag.
Ja... Vergeten een geurtje te kopen en bloemen kon niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Kom je net terug uit de Stad, ga je naar de stad....
Want tulpen uit Amsterdam waren op?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja... Vergeten een geurtje te kopen en bloemen kon niet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:15 schreef CindieY het volgende:
Nu heb ik steeds reclame van Beekse Bergen onderaan het topic.
Nou tulpen of bloemen meenemen en die een dag op de kamer en dan nog ruim 1,5 uur in de auto lijkt me niet zo goed voor die bloemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Want tulpen uit Amsterdam waren op?
Mensen moeten zich er gewoon niet mee bemoeien.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
Pff krijg ik een mail van de dierenwinkel: "Hoe krijg ik mijn konijn zindelijk?"
Wat kan mij dat boeien, ik heb geen konijn, en Honijn redt zich zelf wel denk ik, dus daar ook geen tips voor nodig
Enige wat ik daar ooit gekocht heb is vogel gerelateerd. Doe dan een keer voer of schelpenzand super in de actie en mail me dan
Wij hebben oma net meegenomen naar het tuincentrum om daar wat plantjes en potjes uit te zoeken voor moederdag.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja... Vergeten een geurtje te kopen en bloemen kon niet.
Jij zoekt de buren ook wel uit hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:39 schreef ToT het volgende:
Zo humor om een geestelijk gehandicapte buurman achter ons tekeer te horen gaan!
Dat hele rijtje huizen is 1 geheel (op de begane grond zijn de tussenmuren er uit gebroken) en iedereen woont er samen.
Alle bewoners daar zijn feitelijk muisstil op 1 persoon na; die heeft elke dag allerlei tirades waarin hij dingen brult als "....HELEMAAL KA-POT!!!!" en dat iedereen niet mee moet luisteren (Waarschijnlijk zegt de begeleiding dan tegen hem dat hij wat stiller moet zijn omdat iedereen kan meeluisteren wat hij allemaal roept.).
Heel wat grappiger om te horen als het continue geschreeuw van een Tokkie-buurvrouw tegen haar kinderen!Hoe vaak je haar dagelijks de namen van de kinderen hoort schreeuwen......
(Ook van die typische achterbuurtnamen trouwens.)
Oh wauw, eerste keer dat ik die achterbuurman hoor lachen!
Net zat hij ook allerlei liedjes te zingen.
Van Dijkabdelsalaamquote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:39 schreef ToT het volgende:
(Ook van die typische achterbuurtnamen trouwens.)
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij zoekt de buren ook wel uit hè?
Whehe!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Van Dijkabdelsalaam
De Vrieisillie
Jansmalala
Johnny Vandijkabdesalaamquote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!![]()
Nee meer van die voornamen die op -y, -ey, of -o eindigen.Beetje dat niveau.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Johnny Vandijkabdesalaam
Joey DeVriesillie
Romano Jansmalala
Hier in het zuiden zetten ze daar dan nog een afgekorte "ons" voor.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!![]()
Nee meer van die voornamen die op -y, -ey, of -o eindigen.Beetje dat niveau.
Ah fijn!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 17:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier in het zuiden zetten ze daar dan nog een afgekorte "ons" voor.
's Wesley, 's Damiano en 's Tamara ofzo.
( * cafca heeft ook ooit in zo'n wijk gewoond )
ons 's cafcaquote:Op zaterdag 12 mei 2018 17:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier in het zuiden zetten ze daar dan nog een afgekorte "ons" voor.
's Wesley, 's Damiano en 's Tamara ofzo.
( * cafca heeft ook ooit in zo'n wijk gewoond )
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Wij hebben oma net meegenomen naar het tuincentrum om daar wat plantjes en potjes uit te zoeken voor moederdag.
Kan ze op haar leeftijd nog eens de bloemetjes buiten zetten
Nee, alleen in de uitspraak.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn!
Maar dan ook echt officieel in de papieren?
Kan ze achter andere geraniums zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 17:14 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 17:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, alleen in de uitspraak.
Zoals ze morgen allemaal naar 's moeier gaan
Je bent ingeroosterd.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als iemand me kan inroosteren wil ik wel van 19 tot melt.
terwijl je een riem en een snijplank hebt gekocht.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou heel erg van mijn werk, maar ik zou echt noooooit vlak naast een gezinsvervangend tehuis willen wonen. Echt een heel leuk idee hoor, dat wonen in de wijk, maar voor een heel groot deel van de doelgroep is het echt niet geschikt.
Nu wordt mijn volgende woning waarschijnlijk een hutje op de hei, zonder buren die in de tuin roken, vuurkorven en tuinkachels aansteken en elk weekend de bbq aansteken. Ben net ook naar binnen gevlucht toen de bbq met aanmaakblokjes in de hens werd gestoken.
Hier wonen volgens mij vooral 40-plussers in deze huizen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou heel erg van mijn werk, maar ik zou echt noooooit vlak naast een gezinsvervangend tehuis willen wonen. Echt een heel leuk idee hoor, dat wonen in de wijk, maar voor een heel groot deel van de doelgroep is het echt niet geschikt.
Nu wordt mijn volgende woning waarschijnlijk een hutje op de hei, zonder buren die in de tuin roken, vuurkorven en tuinkachels aansteken en elk weekend de bbq aansteken. Ben net ook naar binnen gevlucht toen de bbq met aanmaakblokjes in de hens werd gestoken.
als ze 70 plus zijn zal het wel moeten.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier wonen volgens mij vooral 40-plussers in deze huizen.
Overigens heb ik via-via gehoord dat ze binnenkort ergens anders gehuisvest zouden worden. We wachten af.
Tassen vol mee naar huis gesjouwd?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:12 schreef CindieY het volgende:
Ik hoop op energieke muziekjesIk heb gewerkt, ben de markt in de stad over geweest, vervolgens nog naar het winkelcentrum in de wijk geweest. Ik ben een beetje op
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:12 schreef CindieY het volgende:
Ik hoop op energieke muziekjesIk heb gewerkt, ben de markt in de stad over geweest, vervolgens nog naar het winkelcentrum in de wijk geweest. Ik ben een beetje op
Zoietsquote:
Doe maar actief.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
ZoietsVan de markt fruit en een hanging basket. In de stad zelf nog een boekenbon. In het winkelcentrum een pakketje opgehaald en boodschappen gedaan. Ohja, ook nog oud papier weggebracht.
Ben jij mijn zusje?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe maar actief.
Maar die boekenbon had je niet moeten doen. Wel erg aardig van je.
Oh.... voor je zusje.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben jij mijn zusje?Shit, cadeau verklapt
Ik heb zelf ook nog boekenbonnen bedenk ik me net. Maar nog zoveel fysieke boeken als e-books om te lezen dat ik niet weet waar ik ze aan uit moet gevenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... voor je zusje.![]()
Wel toevallig. Ik heb net gereserveerd voor 't Zusje (Brasserie).
Ik heb vorig jaar een boekenbon bij Bol.com in kunnen leveren voor iets totaal anders.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog boekenbonnen bedenk ik me net. Maar nog zoveel fysieke boeken als e-books om te lezen dat ik niet weet waar ik ze aan uit moet geven
Ik heb ook nog heel veel bol bonnenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een boekenbon bij Bol.com in kunnen leveren voor iets totaal anders.
Misschien een tip voor je.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook nog heel veel bol bonnenLuxeprobleem, dit
Nee. Zo kocht ik vanmiddag op de markt mango's, met het idee om er smoothies mee te maken. Tot ik me bedacht dat m'n blender vorige week overleden isquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij hebt alles wat je hartje begeert?
Kijk..... komt het toch weer van pas.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Zo kocht ik vanmiddag op de markt mango's, met het idee om er smoothies mee te maken. Tot ik me bedacht dat m'n blender vorige week overleden isZal tzt eens op bol kijken naar een nieuwe.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik moet van Gup zeggen dat ik draai.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik moet van Gup zeggen dat ik draai.
Ik las... yoghurt met aardbeien in de thee.quote:
Dat is inderdaad erger dan van de sangria.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, even bij de buren geklaagd dat het hier zelfs binnen blauw staat van de rook van hun bbq
preciesquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erger dan van de sangria.
Ook erger dan Joling's Shangri-la?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Alles is voor bassie.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou raar zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las... yoghurt met aardbeien in de thee.![]()
Maar geniet er van.
Best wel.quote:
er bestaat thee met aardbeien met slagroomsmaak, lijkt me uitermate smerigquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar geniet er van.
Dat lijkt me niet heel appetijtelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar geniet er van.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er bestaat thee met aardbeien met slagroomsmaak, lijkt me uitermate smerig
Wimbledon thee?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bestaan er uberhaupt aardbeien met slagroomsmaak?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bestaan er uberhaupt aardbeien met slagroomsmaak?
Getver.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die witte aardbeien met roze pitje schijnen naar ananas te smaken, dus wie weet.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bestaan er uberhaupt aardbeien met slagroomsmaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |