SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Dat was echt niet de duurste... En er stond een lange rij bij de kassa van de tassen. Ze verkopen dus wel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Snap ik, maar gewoon dat een tas zo ontzettend duur kan zijn verbaast me echt
Ja, dit dus, ik probeer me ook al in te houdenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Breek me de bek niet open over mensen die dure tasjes kopen...
Krijg je er gratis wat SOA's bij.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef peaceman het volgende:
Voor 350 euro was je een paar straten verderop wel aan je trekken gekomen...
Ja en je waardigheid kwijtgeraaktquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef peaceman het volgende:
Voor 350 euro was je een paar straten verderop wel aan je trekken gekomen...
je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Krijg je er gratis wat SOA's bij.
En een poster!quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en bijna alleen spul voor Twan of Lennon gekocht. Wij hebben "alleen" wat elpees en sleutelhangers.
Gelukkig niet.quote:
Als ik het geld zou hebben, zou ik graag dure tassen kopen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Breek me de bek niet open over mensen die dure tasjes kopen...
wie ben jij dan weer? Een nieuwe DJ?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
French Horn Rebellion - Buddy Holly
Ja dit is nogal ehhhh.......quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Weten ze zeker dat ze de juiste muziek bij de gezongen tekst hebben gemixt?
Klinkt als twee verschillende nummers.
ik heb een Fred de la Bretonnieretas geërfd, en die vind ik al belachelijk duur. Diegene die 'm kocht zag die tas, liep er mee de winkel door, zegt de verkoopster: dat ik wel een dure tas hoor mevrouw...zegt ze: weet ik ( ze had geen idee) en schrikt zich vervolgens een rolberoerte bij de kassa. True story. En vervolgens vond ze 'm in gebruik totaal niet praktischquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, dit dus, ik probeer me ook al in te houden
quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie ben jij dan weer? Een nieuwe DJ?
net goedquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een Fred de la Bretonnieretas geërfd, en die vind ik al belachelijk duur. Diegene die 'm kocht zag die tas, liep er mee de winkel door, zegt de verkoopster: dat ik wel een dure tas hoor mevrouw...zegt ze: weet ik ( ze had geen idee) en schrikt zich vervolgens een rolberoerte bij de kassa. True story. En vervolgens vond ze 'm in gebruik totaal niet praktisch
ik zal hem missenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ja, stokje overgenomen van DJ11
alweer?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga maar eens de pizza in de oven flikkeren#viesdik
Zulke dure tassen zijn toch ook helemaal niet bedoeld om praktisch te zijn? Ik bedoel: een Ferrari is ook geen auto om mee naar de Lidl te gaan en boodschappen voor een week te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb een Fred de la Bretonnieretas geërfd, en die vind ik al belachelijk duur. Diegene die 'm kocht zag die tas, liep er mee de winkel door, zegt de verkoopster: dat ik wel een dure tas hoor mevrouw...zegt ze: weet ik ( ze had geen idee) en schrikt zich vervolgens een rolberoerte bij de kassa. True story. En vervolgens vond ze 'm in gebruik totaal niet praktisch
Ja ik ben echt lui de laatste tijdquote:
wij hebben patat met een snack gegetenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga maar eens de pizza in de oven flikkeren#viesdik
Waar denk je anders dat ik een bierbuik voor kweek?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hebben patat met een snack gegeten
#dikker=gezelliger
Nee, met mijn Ferrari ga ik wel naar de Albert Heijn.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zulke dure tassen zijn toch ook helemaal niet bedoeld om praktisch te zijn? Ik bedoel: een Ferrari is ook geen auto om mee naar de Lidl te gaan en boodschappen voor een week te doen.
Slim, daar zijn geen drempels in de weg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, met mijn Ferrari ga ik wel naar de Albert Heijn.
ah je hebt ook een sixpack?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waar denk je anders dat ik een bierbuik voor kweek?
Goed verstopt, net zoals bij mij.quote:
En lekkere muziek natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef CindieY het volgende:
Alcohol, blowen, patat en pizza. Ik zie een trend ontstaan in dit topic
Nou idd. Ik had ten minste nog groente.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef CindieY het volgende:
trend in de zin van: mensen die genieten van het leven?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef CindieY het volgende:
Zeker. Toch is dit vrij elektronisch voor New Order-begrippen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef peaceman het volgende:
Dat new order is soms wel heel herkenbaar
Ik doe ook niet mee met de trendquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou idd. Ik had ten minste nog groente.
Sorryquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef CindieY het volgende:
Ik ook niet!quote:
la roux ken ik wel van naam ja.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Toch is dit vrij elektronisch voor New Order-begrippen.
Elly Jackson zegt de meesten trouwens niks, maar ze is beter bekend als zangeres van La Roux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |