SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:46 schreef MTheBassman het volgende:
Het bier is op, dus ik ga richting stad en waarschijnlijk pas ergens in de ochtenduren thuiskomen![]()
Veel luisterplezier nog!
Gedraag jequote:Op woensdag 9 mei 2018 22:46 schreef MTheBassman het volgende:
Het bier is op, dus ik ga richting stad en waarschijnlijk pas ergens in de ochtenduren thuiskomen![]()
Veel luisterplezier nog!
Ciao!quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:46 schreef MTheBassman het volgende:
Veel luisterplezier nog!
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:46 schreef MTheBassman het volgende:
Veel luisterplezier nog!
have funquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:46 schreef MTheBassman het volgende:
Veel luisterplezier nog!
Groet!quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:46 schreef MTheBassman het volgende:
Veel luisterplezier nog!
Eensquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Een keer echt ontmoet deze man.
Wat een koekwaus
jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:52 schreef livelink het volgende:
Zingt hij nou echt: "when I do my suicide, will you miss me?"
Yep...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:52 schreef livelink het volgende:
I hope you miss me tooquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:52 schreef livelink het volgende:
quote:but when I do my suicide for you
I hope you miss me too
Read more: Herman Brood - Rock & Roll Junkie Lyrics | MetroLyrics
Volgens mij heb je sowieso heel veel van Kiss.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Denk dat ik van Kiss wel de meeste songs heb met het woord 'Rock' er in...
Alles en meer...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij heb je sowieso heel veel van Kiss.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal een fantastische Heaven Fart Day!
Kan morgenochtend vroeg nogquote:
quote:13 maart 2018
20:01 : Mother's Finest - Piece Of The Rock
20:04 : AC/DC - For Those About To Rock (We Salute You)
20:10 : Madness - Rockin' in Ab
20:12 : Ramones - Rock & Roll Highschool
20:15 : Lordi - Hard Rock Hallelujah
20:18 : Kiss - Rock And Roll All Nite (Live)
20:22 : Iggy & The Stooges - Dead Rock Star
20:26 : Helen Schneider - Rock 'n' Roll Gypsy (Rock 'n' Roll Outlaw)
20:31 : Gruppo Sportivo - Rock 'n Roll
20:34 : Hank Mizell - Jungle Rock
20:36 : Amy MacDonald - Mr. Rock & Roll
20:40 : Katzenjammer - Rock-Paper-Scissors
20:43 : Gogol Bordello - Punk Rock Parranda
20:47 : Electric Light Orchestra - Rock N Roll Is King
20:50 : The B-52s - Rock Lobster (Live)
20:56 : Beatmaster & The Cookie Crew - Rok Da House
20:59 : Bad Manners - Rocksteady Breakfast
21:04 : Bob Marley & The Wailers - Roots, Rock, Reggae
21:07 : Georgio - Bedrock
21:11 : Gigolo Tony - Smurf Rock
21:15 : The B-52's - (Meet) The Flintstones [Barney's Edit]
21:18 : Genesis & Queen - Mama We Will Rock You
21:24 : Falco - Rock Me Amadeus
21:27 : Forrest - Rock The Boat
21:36 : Esther & Abi Ofarim - Cinderella Rockafella
21:38 : Dropkick Murphys - Rocky Road To Dublin
21:41 : Neil Young - Rockin' In The Free World
21:45 : The Greatest Rockers In The World - History Of Rock
22:00 : Theme - Rocky
9 mei 2018:
21:16 : Rock Steady Crew - Hey You (Rock Steady Crew)
21:19 : Ian Dury & The Blockheads - Sex & Drugs & Rock & Roll
21:22 : Bill Wyman - (Si Si) Je Suis Un Rock Star (Single Edit)
21:26 : Twisted Sister - I Wanna Rock
21:29 : Stray Cats - Rock This Town
21:31 : Abba - Rock Me
21:34 : Dizzy Man's Band - Dizzy On The Rocks
21:38 : Long Tall Ernie & The Shakers - Golden Years Of Rock & Roll Medley
21:42 : Status Quo - Rockin' All Over The World
21:45 : Kiss - Detroit Rock City
21:49 : Thin Lizzy - The Rocker
21:52 : The Moody Blues - I'm Just a Singer [In a Rock and Roll Band]
21:56 : Bumble B. & The Stingers - Nut Rocker
21:58 : Neil Diamond - Love On The Rocks
22:02 : Ben Folds - Rockin' the Suburbs
22:07 : UFO - Rock Bottom
22:13 : Normaal - Dames Loat Die Rockjes Now Moar Waaien
22:16 : Double Trouble & The Rebel MC - Just Keep Rockin' (Skouse Mix)
22:21 : Herbie Hancock - Rock It
22:24 : ZZ Top - Can't Stop Rockin'
22:27 : Jethro Tull - Too Old To Rock 'n' Roll; Too Young To Die
22:33 : Led Zeppelin - Rock & Roll
22:37 : Paul Simon - Loves Me Like A Rock
22:40 : Sheila E. - Holly Rock
22:44 : Peter Pan Speedrock - Schoppenaas (Feat. Dikke Dennis)
22:46 : John Mellencamp - R.O.C.K. In The U.S.A.
22:49 : Herman Brood & Wild Romance - Rock & Roll Junkie
22:52 : Electric Light Orchestra - Rockaria
22:55 : Kiss - Rock And Roll All Nite
22:59 : Efteling - Vogelrok
Zit jij niet in de hotelbar met peaceman?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit jij niet in de hotelbar met peaceman?
quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb me heilig voorgenomen om hier geen vragen over te stellen
quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:07 schreef livelink het volgende:
Op woensdag 9 mei 2018 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Je maakt er een bende van...quote:
Daar komen we net vandaan. Maar we waren toch wel moe, dus nu op de kamer.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit jij niet in de hotelbar met peaceman?
Wat gaan we morgen doen?quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar komen we net vandaan. Maar we waren toch wel moe, dus nu op de kamer.
Waarschijnlijk winkelen en naar het Rijksmuseum. We moeten nog even precies kijken hoe en wat. Ook mbt het weer.quote:
Succes met de drukte in ieder geval!quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk winkelen en naar het Rijksmuseum. We moeten nog even precies kijken hoe en wat. Ook mbt het weer.
WGAF?quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:38 schreef DJ11 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)t-gemanipuleerd.html
Langzaam maar zeker gaat de streams-manipulatie-beerput open. Nu Nederland nog. Kom maar op, journalisten van kwaliteitskranten/-media, doe je werk.
Ik mix me live een ongeluk de laatste maanden, maar dan ben je er nooit. Volgende keer beter...quote:
ik luister vaker dan ik post.quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mix me live een ongeluk de laatste maanden, maar dan ben je er nooit. Volgende keer beter...
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat ik vanavond naar het Concertgebouw ga.
Helemaal vergeten...
Gezien jullie locatie, de World Of Food is een aanrader.quote:
Toch wel, al was het alleen al wegens de muziek van Turks Fruit en Midnight Cowboy...quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal het wel iets zijn waar je enorm naar uitkijkt.
Thnx...quote:Op woensdag 9 mei 2018 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes met de drukte in ieder geval!
quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx...![]()
Goedemorgen![]()
Nu douchen en dan ontbijten.
Goedemorgen dames.quote:
ik zal waarschijnlijk de enige zijn die dat leuk vindt, dus het zal wel Mac worden helaas.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien jullie locatie, de World Of Food is een aanrader.
Zit ook een Mac bij, dus als het Diaan allemaal te veel wordt qua aanbod, dan is er redding...
Mac voor lunch en Burger King voor diner.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zal waarschijnlijk de enige zijn die dat leuk vindt, dus het zal wel Mac worden helaas.
Bami of nasi is ook niks voor Diaan?quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zal waarschijnlijk de enige zijn die dat leuk vindt, dus het zal wel Mac worden helaas.
bami en nasi lust ze wel, maar alleen zelf gemaakt, denk ik.. de rest is voor haar geen optiequote:Op donderdag 10 mei 2018 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bami of nasi is ook niks voor Diaan?
Sushi? Roti? Curry? Barbecue?
Het water loopt me nu al in de mond...
Ik word er verdrietig van...quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
bami en nasi lust ze wel, maar alleen zelf gemaakt, denk ik.. de rest is voor haar geen optie.
Wie heeft er naar ons gezocht dan?quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:09 schreef just me het volgende:
Facebook staat weer op besloten ipv geheim omdat we anders niet meer te vinden zijn..
Mensen kunnen niet zomaar lid worden, dat kan alleen als ik toestemming geef
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Livelink, de stalkster.
Eieren en zalm halen, er gaat ontbeten worden...
Ik laat geen sporen naquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Livelink, de stalkster.
Eieren en zalm halen, er gaat ontbeten worden...
zoals je snapt, voel ik met je mee...quote:
waarom moeten we te vinden zijn dan? Hier in de OP melden dat er een facebookgroep is en dat je een dm naar een van de beheerders daarvan moet sturen om toegevoegd te worden is toch voldoende?quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:09 schreef just me het volgende:
Facebook staat weer op besloten ipv geheim omdat we anders niet meer te vinden zijn..
Zolang de leden nog openbaar zichtbaar zijn word ik geen lid.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:09 schreef just me het volgende:
BBQ wel hoor. Maar alleen kipfilet of frikadellen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 08:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
bami en nasi lust ze wel, maar alleen zelf gemaakt, denk ik.. de rest is voor haar geen optie.
En dan krijg ik weleens te horen dat ik een moeilijke eter benquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
BBQ wel hoor. Maar alleen kipfilet of frikadellen.
Ow en zalm.
Ik kan pas iemand toevoegen als ik zelf " vrienden" ben met die persoon.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarom moeten we te vinden zijn dan? Hier in de OP melden dat er een facebookgroep is en dat je een dm naar een van de beheerders daarvan moet sturen om toegevoegd te worden is toch voldoende?
Is je eigen keusquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zolang de leden nog openbaar zichtbaar zijn word ik geen lid.
daarom zit Diaan ook soms bij jou op de bank, soulmatesquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan krijg ik weleens te horen dat ik een moeilijke eter ben
Dat klopt, fijn dat er geen rekening gehouden wordt met een bepaalde privacy wens.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan pas iemand toevoegen als ik zelf " vrienden" ben met die persoon.
[..]
Is je eigen keus
oke dus ik kan niet meer mensen toevoegen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:09 schreef just me het volgende:
kom op zeg...quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat klopt, fijn dat er geen rekening gehouden wordt met een bepaalde privacy wens.
jawel alleen just me moet dan bevestigen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke dus ik kan niet meer mensen toevoegen?
Ah ja, uiteraard ligt het allemaal weer aan mijquote:
maak mij dan ook maar beheerder en dan sturen mensen mij maar een bericht, dan word ik wel 'vrienden' met ze en voeg ik ze daarna wel toe aan de groep. Mijn anonimiteit hier is toch volledig foetsie en op facebook heb ik de meesten van mijn 'vrienden' toch ontvolgd, dus ik heb er weinig last van als ze in mijn vriendenlijst staan. Is dat een optie? Want ik snap heel goed waarom sommige mensen alleen lid willen zijn als het een geheime groep is.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan pas iemand toevoegen als ik zelf " vrienden" ben met die persoon.
[..]
Is je eigen keus
Je bent toch vooral zelf degene die rekening moet houden met je privacy-wens? Je weet hoe de zaken ervoor staan en je kiest vervolgens zelf wat je daarmee wil.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat klopt, fijn dat er geen rekening gehouden wordt met een bepaalde privacy wens.
ik snap persoonlijk niet zo goed waarom je niet wilt weten voor bekenden dat je lid bent van een groep als radio 49. Is dat zo erg? Als je er niks post, is er weinig aan de hand lijkt mij. Maar wellicht denk ik er te simpel over.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah ja, uiteraard ligt het allemaal weer aan mij
ik denk er niet zo heel veel anders over.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap persoonlijk niet zo goed waarom je niet wilt weten voor bekenden dat je lid bent van een groep als radio 49. Is dat zo erg? Als je er niks post, is er weinig aan de hand lijkt mij. Maar wellicht denk ik er te simpel over.
Ik snap het wel in die zin dat het een directe link legt naar dit forum. Iemand met een beetje speurderskwaliteiten kan de link leggen tussen het facebookaccount en je forum-nickname. Dat zou ik ook niet prettig vinden. Maar dat is dan wel mijn eigen verantwoordelijkheid of ik dan lid wil worden van zo'n groep of niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap persoonlijk niet zo goed waarom je niet wilt weten voor bekenden dat je lid bent van een groep als radio 49. Is dat zo erg? Als je er niks post, is er weinig aan de hand lijkt mij. Maar wellicht denk ik er te simpel over.
daar gaat het niet om, zoals Cindie gisteren ook al zei: het is voor gluurders vrij makkelijk om haar dan aan haar nick te koppelen en ik denk dat niet iedereen daar op zit te wachten. Je hebt er vreemde mensen bij hoor, bij die gluurdersquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik stuur wel dmquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou dit dusquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, zoals Cindie gisteren ook al zei: het is voor gluurders vrij makkelijk om haar dan aan haar nick te koppelen en ik denk dat niet iedereen daar op zit te wachten. Je hebt er vreemde mensen bij hoor, bij die gluurders
Ik vind het allemaal best, ik heb mijn best gedaan om het goed op te lossen, is niet gelukt dus nu doe ik een Oscar..quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Golf ze.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, ik heb mijn best gedaan om het goed op te lossen, is niet gelukt dus nu doe ik een Oscar..fijne dag allemaal
(ps ik ga golfen)
geniet van het golfen, en de drankjes achterafquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, ik heb mijn best gedaan om het goed op te lossen, is niet gelukt dus nu doe ik een Oscar..fijne dag allemaal
(ps ik ga golfen)
Golf zequote:Op donderdag 10 mei 2018 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
(ps ik ga golfen)
veel plezier! En nu gaan wij de stad inquote:Op donderdag 10 mei 2018 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
(ps ik ga golfen)
sla,je de ballen wel in het putje?quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
(ps ik ga golfen)
Neem je Twan mee naar de Wallen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
veel plezier! En nu gaan wij de stad in
Jullie zitten nog op de bank.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Blijven wij nou helemaal alleen op de bank achter? Iedereen gaat maar op stap
Ik hang ook nog steeds op de bank.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Blijven wij nou helemaal alleen op de bank achter? Iedereen gaat maar op stap
dat stelt weinig voor.. zonde van je tijd.quote:
toch geweest en idd zonde van de tijd..quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat stelt weinig voor.. zonde van je tijd.
ik heb wel een anonieme optie.quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zolang de leden nog openbaar zichtbaar zijn word ik geen lid.
Het is discord.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat je weinig animo krijgt als je zo vaag blijft.
De discussie was wel goed om de boel weer eens te checken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:13 schreef MTheBassman het volgende:
Het kan me oprecht niks schelen welke gluurders mij zullen vinden via dit forum. Ik heb mijn profiel op privé staan voor niet-vrienden en als ik een vriendschapsverzoek krijg van iemand die ik totaal niet ken sla ik dat verzoek af. Je kan je privacy best goed minimaliseren als je je eigen profiel een beetje beschermd houdt.
Succes op Discord!quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat je weinig animo krijgt als je zo vaag blijft.
Bedankt, maar ik zit niet te wachten op nóg een app, en dan alleen voor Radio49.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Het is discord.
Gebruik het nu al tijden en het is rete handig en easy.
Weet je ik dm wel een invite
Wel jammer dat de discussie ontaard in een privacy-dingetje, dat is in ieder geval nooit mijn bedoeling geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De discussie was wel goed om de boel weer eens te checken.
Maar niks te zien mensen, doorlopen!
Hoewel het me niet veel interesseert, polletje doen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik zit niet te wachten op nóg een app, en dan alleen voor Radio49.
Zoals Basman al zei: ik heb ook mijn FB-profiel op privé staan voor niet-vrienden en mocht iemand mij toe willen voegen die ik niet ken, zal ik hoogstwaarschijnlijk Nee klikken.
Kunnen niet Radio49-ende FOK!kers mij vinden? Met wat zoekwerk wel, maar ik ben nou niet bepaald de doelgroep voor perverts. En mochten ze hier aan de deur komen (alhoewel mijn adres niet vindbaar is op internet), dan heb ik wel een balkje in mijn fietsschuurtje staan.
Over just me's argument om de groep op closed te zetten i.p.v. secret omdat de groep anders niet vindbaar is: degenen die de groep moeten vinden, hebben contact met iemand in de groep of iemand hier. Leden van de groep en FOK!kers kunnen makkelijk een invite sturen naar de betreffende persoon. Willekeurige mensen op FB zullen niet gaan zoeken naar Radio49.
Mij maakt het persoonlijk niks uit of de groep op closed of secret staat, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen het niet prettig vinden als ze op die manier vindbaar zijn. Mocht het tot bv een stemming komen, dan zou ik meestemmen met degenen die de groep secret willen hebben.
Ik zie meer voordeel in secret+extra leden vergeleken met closed zonder extra leden en vindbaar voor willekeurige mensen.
Vandaar dat ik discord aan raad. overzichterlijker en annoniem. Puur voor het extra beetje privacy.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik zit niet te wachten op nóg een app, en dan alleen voor Radio49.
Zoals Basman al zei: ik heb ook mijn FB-profiel op privé staan voor niet-vrienden en mocht iemand mij toe willen voegen die ik niet ken, zal ik hoogstwaarschijnlijk Nee klikken.
Kunnen niet Radio49-ende FOK!kers mij vinden? Met wat zoekwerk wel, maar ik ben nou niet bepaald de doelgroep voor perverts. En mochten ze hier aan de deur komen (alhoewel mijn adres niet vindbaar is op internet), dan heb ik wel een balkje in mijn fietsschuurtje staan.
Over just me's argument om de groep op closed te zetten i.p.v. secret omdat de groep anders niet vindbaar is: degenen die de groep moeten vinden, hebben contact met iemand in de groep of iemand hier. Leden van de groep en FOK!kers kunnen makkelijk een invite sturen naar de betreffende persoon. Willekeurige mensen op FB zullen niet gaan zoeken naar Radio49.
Mij maakt het persoonlijk niks uit of de groep op closed of secret staat, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen het niet prettig vinden als ze op die manier vindbaar zijn. Mocht het tot bv een stemming komen, dan zou ik meestemmen met degenen die de groep secret willen hebben.
Ik zie meer voordeel in secret+extra leden vergeleken met closed zonder extra leden en vindbaar voor willekeurige mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |