Veel landen hadden gisteren moeite met de aandacht vasthouden, dat moet ons iig wel lukken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, op basis van vanavond zou je zeggen Top 3, maar de act gaat dat nog wel een paar plekken omlaag duwen.
Dat was gisteren iig wel zo (recaps waren vd jury show), dus nu ook neem ik aan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:41 schreef grazz het volgende:
Las gisteren dat ze in de recap van morgen de optredens van vanavond laten zien. Dat is dan heel erg jammer voor veel landen
Doen die krumpers toch nog wat goed; die vergeten mensen tenminste in ieder geval niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Veel landen hadden gisteren moeite met de aandacht vasthouden, dat moet ons iig wel lukken.![]()
Is dat écht?! Dat valt toch super op als een uithaal ineens zuiver is of juist valsquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:41 schreef grazz het volgende:
Las gisteren dat ze in de recap van morgen de optredens van vanavond laten zien. Dat is dan heel erg jammer voor veel landen
Het leidt de aandacht af vh lied, en dat hebben wij echt helemaal NIET nodig. Het contrast in zangkwaliteit verdient juist nadruk. Geen afleiding...quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doen die krumpers toch nog wat goed; die vergeten mensen tenminste in ieder geval niet.
Dit, ja.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het leidt de aandacht af vh lied, en dat hebben wij echt helemaal NIET nodig. Het contrast in zangkwaliteit verdient juist nadruk. Geen afleiding...
Ja, dat is echt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is dat écht?! Dat valt toch super op als een uithaal ineens zuiver is of juist vals
Vreemd dat ze dat doen, moet je voorstellen bij Australië vorig jaar met die valse uithaal, dat die in de recap ineens goed was![]()
Was ook een grapjequote:Op woensdag 9 mei 2018 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het leidt de aandacht af vh lied, en dat hebben wij echt helemaal NIET nodig. Het contrast in zangkwaliteit verdient juist nadruk. Geen afleiding...
Vreemd! Nouja, voor Waylon maakt het in ieder geval niet veel uit.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt.
Viel me gisteren dus ook enorm op. Het verschil en geluids-en zamgkwaliteit tussen live en recaps..
Muzikaal/vocaal zeker.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was ook een grapjeBen die dansers ook liever kwijt dan rijk.
Maar denk alsnog dat Waylon echt wel door moet gaan op basis van vanavond. Zo achter elkaar op goede volgorde live steekt hij er wel bovenuit wat kwaliteit betreft.
Schijnt elk jaar zo te gaan. Zei een Belgische vriend van me die esf-fan is. Hij vond het bizar dat ik dat niet wistquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vreemd! Nouja, voor Waylon maakt het in ieder geval niet veel uit.
Daarom won Sobral vorig jaar.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Muzikaal/vocaal zeker.
Maar televoters gaan toch vaak voor catchy deuntjes en een strakke act..
Stom dat ik mezelf quote, maar aanvulling: ik heb niks met het nr van Israel (Toy), en gisteren viel Netta behoorlijk door de mand live. Maar toch, dat nr kruipt in je hoofd. Deuntje, paar herhalende zinnetjes.. En done.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Muzikaal/vocaal zeker.
Maar televoters gaan toch vaak voor catchy deuntjes en een strakke act..
Erg gemaakt/gescript. Cringe iddquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:51 schreef Limoniume het volgende:
Vind die "grappige" tussenstukjes zo cringeworthy.
Van die humor die voor iedereen te begrijpen moet zijn is altijd vreselijk inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:51 schreef Limoniume het volgende:
Vind die "grappige" tussenstukjes zo cringeworthy.
Ben even op onderzoek uitgegaanquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schijnt elk jaar zo te gaan. Zei een Belgische vriend van me die esf-fan is. Hij vond het bizar dat ik dat niet wist
Als ze het zaterdag net zo doet als gisteren gaat ze echt de televote niet winnen. Ik twijfel zelfs over top 5.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stom dat ik mezelf quote, maar aanvulling: ik heb niks met het nr van Israel (Toy), en gisteren viel Netta behoorlijk door de mand live. Maar toch, dat nr kruipt in je hoofd. Deuntje, paar herhalende zinnetjes.. En done.![]()
Ik weet dat ze (terecht) gezakt is als favoriet, maar nr blijft alsnog hangen in je hoofd..
Stop eens met dat gesorry joh. Je bent hartstikke leuk om mee te kwekkenquote:
De (niet-diaspora) televoter lijkt zijn taak soms serieuzer te nemen inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ze het zaterdag net zo doet als gisteren gaat ze echt de televote niet winnen. Ik twijfel zelfs over top 5.
De afgelopen jaren valt me juist op dat de televote vaak afwijkende en toch ook goed uitgevoerde liedjes beter waardeert dan de jury, die standaard voor productiepop gaat, degelijke ballads, of wat toevallig goed scoort bij de odds en niet heel vreselijk wordt uitgevoerd. Televotes gaan echt niet standaard naar catchy deuntjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |