SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:
Ja, sorry. Vergetenquote:
Vraag een modje dan om het aan te passen.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alle autisten over de zeik, wederom
moet je maar op blijven!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef Melting het volgende:
Waarom draai jij alleen Iron Maiden als ik niet luister, peaceman?![]()
Is al een keer of 3 gebeurd.
WTF!quote:Ook dit is geen muziek.
Gewoon via dm of zo? Ik weet ook niet in mijn hoofd wie de mods van dit topic zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Vraag een modje dan om het aan te passen.
Danny is er één...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gewoon via dm of zo? Ik weet ook niet in mijn hoofd wie de mods van dit topic zijn.
Marvin Gaye niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef Melting het volgende:
Waarom draai jij alleen Iron Maiden als ik niet luister, peaceman?![]()
Is al een keer of 3 gebeurd.
Ook dit is geen muziek.
Als mede autist schaam ik me heel ergquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef CindieY het volgende:
Mijn autistische hoofd kan die topicnummering echt niet meer hebben hoor![]()
het boeit mij echt voor geen meterquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als mede autist schaam ik me heel erg
quote:
ik heb al een TR neergezetquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gewoon via dm of zo? Ik weet ook niet in mijn hoofd wie de mods van dit topic zijn.
Mij ook niet, maar alsnog niet heel doordacht van mijquote:
die van reverence..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Ha, de beste van Faithless, waarschijnlijk niet de beste versie...
"Willen jullie het topicnummer van <link> met 1 ophogen?"quote:
Dan gaat zometeen een andere mod hem weer aanpassen naar 2405, gok ik.quote:
Volume van R49 omhoog dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor overigens echt 3 dingen door elkaar qua muziekDe buurtjes luisteren wat op hun mobieltje en ergens in de verte hoor ik een bas en dan natuurlijk zelf nog Radio49.
Show 'em who's bossquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor overigens echt 3 dingen door elkaar qua muziekDe buurtjes luisteren wat op hun mobieltje en ergens in de verte hoor ik een bas en dan natuurlijk zelf nog Radio49.
Ik hoor het ESF er tussendoor. Nu met een heel hoog, raar nummer. Dochter is aan het kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef CindieY het volgende:
ow dat weet ik zo niet... ik vind deze al echtquote:
Nummer 2407?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het ESF er tussendoor. Nu met een heel hoog, raar nummer. Dochter is aan het kijken.
Is dit de finale?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het ESF er tussendoor. Nu met een heel hoog, raar nummer. Dochter is aan het kijken.
nee hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan gaat zometeen een andere mod hem weer aanpassen naar 2405, gok ik.
Dubbel fout. Het is de 1e halve finale en donderdag wordt pas in de 2e halve finale bepaald dat Waylon niet door gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit de finale?
Of wordt vandaag bepaald dat Waylon niet naar de finale mag?
Dan uh.. ga je niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:43 schreef MTheBassman het volgende:
Is het raar dat het ESF me echt gestolen kan worden? Dit gaan we met de studievereniging ook op actieve leden weekend bekijken in Roden en ik heb er helemaal geen zin in.
ik luister naar nummersquote:
Er staat iemand achter je die de topicnummers voorleest?quote:
Het is alleen op de zaterdagavond dus dan ga ik lekker buiten zitten met de rest van de ongeïnteresseerde mensenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dubbel fout. Het is de 1e halve finale en donderdag wordt pas in de 2e halve finale bepaald dat Waylon niet door gaat.
Nog beterquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is alleen op de zaterdagavond dus dan ga ik lekker buiten zitten met de rest van de ongeïnteresseerde mensen
BINGO!quote:
De klapper van de week?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:46 schreef peaceman het volgende:
Deze is overigens gestegen... en terecht zou ik zo zeggen
Dank aan alle stemmers...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:46 schreef peaceman het volgende:
Deze is overigens gestegen... en terecht zou ik zo zeggen
Nou, als dat kanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nummuh hondeld-dlie-en-veeltig, met lijst.
Bieltje bij het wachten?
dat hebben ze hier overal afgeschaftquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nummuh hondeld-dlie-en-veeltig, met lijst.
Bieltje bij het wachten?
Ik heb mijn portie al op.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, als dat kan
ik loop wel even naar beneden, het is er nu wel tijd voor
nee dat is de hoogste binnenkomer en dat duurt nog wel even.quote:
quote:
trustequote:
bedankt voor het luisteren en werk ze morgenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie al op.
Bedankt voor de muziek, peaceman, maar ik ga mijn bed opzoeken.
Ik moet morgen wel gewoon werken.![]()
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef just me het volgende:
[..]trustuh Symph en succes met het werken morgen!
Jij hebt al genoeg alcohol op, kennelijk..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef just me het volgende:
Dat zei ik zaterdag ook.quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je er net zo goed niet aan beginnen..quote:
Symph?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef just me het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk nummertje, ik schaam me een beetje dat ik m daarvoor niet kendequote:
Volgens mij moeten de heren DJ's een voedt-MTheBassMan-muzikaal-op-showreeks gaan doenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heerlijk nummertje, ik schaam me een beetje dat ik m daarvoor niet kende
Is niet de 1e keer dat ik die vergissing maakquote:
Ik doe alvast mijn bestquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de heren DJ's een voedt-MTheBassMan-muzikaal-op-showreeks gaan doen
Alcohol maakt...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Is niet de 1e keer dat ik die vergissing maaktrustuh Melting
Moet 'ie even aangeven wat hij allemaal niet kent, dan regelen we dat...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de heren DJ's een voedt-MTheBassMan-muzikaal-op-showreeks gaan doen
Tja....quote:
Ik vind techno en house heerlijk en ik vind alles in het genre prima, maar ik onthou oprecht bijna niks qua titels. Dat is mijn probleem vooral.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, nog niet geen bier gehaaldquote:
Snap ik heel goed. Moet je waarschijnlijk Radiohead fan voor zijn, maar live is dit echt geniaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja....
Niet het meest toegankelijke nummer van Radiohead zullen we maar zeggen.
ToT!!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:52 schreef ToT het volgende:
Helleuh!
Fotootjes ff aan het oppoetsen en uploaden en dan kom ik er hier ook weer aan!
zit je al onder de plak?quote:
En hoe!quote:
Moet je meteen al in de schuur gaan wonenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe!Al meteen m'n hele schuur opgeruimd!
Whehe, okee dat was wel m'n eigen idee, en zij heeft ondertussen de auto helemaal van binnen schoongemaakt!
Ja!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet je meteen al in de schuur gaan wonen
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:55 schreef zorro28 het volgende:
Mijn internet heeft de laatste tijd echt kuren
Misschien toch beter dan de bankquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet je meteen al in de schuur gaan wonen
zijn kapper,is veel grondigerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Is niet de 1e keer dat ik die vergissing maaktrustuh Melting
Dan zal je het er wel naar gemaakt hebben.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zal je het er wel naar gemaakt hebben.
#TeamMwToT
#ToTTooquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
#TeamMwToT
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
#TeamMwToT
Shit, nu hoor ik het ookquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu ga ik er niet meer in trappen, het is gewoon Layne in een andere band
dat kan kloppenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan een rustige Alice in chains denken!
Lekkere stem had die gozer hoor.quote:
Blame It On The Layne...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu ga ik er niet meer in trappen, het is gewoon Layne in een andere band
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:00 schreef ToT het volgende:
Maar hebben ze van Alice in chains hem uitgeLayned aan Mad Season dan?
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:00 schreef ToT het volgende:
Maar hebben ze van Alice in chains hem uitgeLayned aan Mad Season dan?
ik was echt verbaasd over wie er allemaal in die band zaten, echt de hele grungewereld deed meequote:Op dinsdag 8 mei 2018 22:01 schreef cafca het volgende:
Ik vond het een beetje lijken op Pearl Jam met een zanger die kan zingen.
Mooi, mag ik dan de royalties ff?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |