SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:
Ja, sorry. Vergetenquote:
Vraag een modje dan om het aan te passen.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alle autisten over de zeik, wederom
moet je maar op blijven!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef Melting het volgende:
Waarom draai jij alleen Iron Maiden als ik niet luister, peaceman?![]()
Is al een keer of 3 gebeurd.
WTF!quote:Ook dit is geen muziek.
Gewoon via dm of zo? Ik weet ook niet in mijn hoofd wie de mods van dit topic zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Vraag een modje dan om het aan te passen.
Danny is er één...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gewoon via dm of zo? Ik weet ook niet in mijn hoofd wie de mods van dit topic zijn.
Marvin Gaye niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef Melting het volgende:
Waarom draai jij alleen Iron Maiden als ik niet luister, peaceman?![]()
Is al een keer of 3 gebeurd.
Ook dit is geen muziek.
Als mede autist schaam ik me heel ergquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef CindieY het volgende:
Mijn autistische hoofd kan die topicnummering echt niet meer hebben hoor![]()
het boeit mij echt voor geen meterquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als mede autist schaam ik me heel erg
quote:
ik heb al een TR neergezetquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gewoon via dm of zo? Ik weet ook niet in mijn hoofd wie de mods van dit topic zijn.
Mij ook niet, maar alsnog niet heel doordacht van mijquote:
die van reverence..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Ha, de beste van Faithless, waarschijnlijk niet de beste versie...
"Willen jullie het topicnummer van <link> met 1 ophogen?"quote:
Dan gaat zometeen een andere mod hem weer aanpassen naar 2405, gok ik.quote:
Volume van R49 omhoog dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor overigens echt 3 dingen door elkaar qua muziekDe buurtjes luisteren wat op hun mobieltje en ergens in de verte hoor ik een bas en dan natuurlijk zelf nog Radio49.
Show 'em who's bossquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor overigens echt 3 dingen door elkaar qua muziekDe buurtjes luisteren wat op hun mobieltje en ergens in de verte hoor ik een bas en dan natuurlijk zelf nog Radio49.
Ik hoor het ESF er tussendoor. Nu met een heel hoog, raar nummer. Dochter is aan het kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef CindieY het volgende:
ow dat weet ik zo niet... ik vind deze al echtquote:
Nummer 2407?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het ESF er tussendoor. Nu met een heel hoog, raar nummer. Dochter is aan het kijken.
Is dit de finale?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het ESF er tussendoor. Nu met een heel hoog, raar nummer. Dochter is aan het kijken.
nee hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan gaat zometeen een andere mod hem weer aanpassen naar 2405, gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |