Zit hij hoor, met z'n dikke oude plofkop.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:48 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)&taken-by=jansmitcom
Ook moest ik nieuwe woorden leren, zoals:quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
08-05-2018: in de middag ging ik samen met Cornald de teksten oefenen. Dat was nog een moeilijke klus. Ik moest die avond namelijk na 19 optredens zeggen dat het slecht gezongen was, maar wel iedere keer op een andere manier.
En dat is dan één van de vier mensen die voor dit land bepaalt wie er naar het ESF mag. Schandalig....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:50 schreef Dave het volgende:
Die vliegt dus letterlijk 8 uur van tevoren in?
Die leest vanavond doodleuk ‘slapruik’ voor omdat ‘ie zijn brilletje is vergetenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook moest ik nieuwe woorden leren, zoals:
• kipimitatie
• projectiejurk
• siapruik
Hier heb ik eigenlijk niet zo veel aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:26 schreef Limoniume het volgende:
Moet toch even iets kwijt en ik bedoel het écht niet lullig of iets, dus ik hoop dat dat ook niet zo word ervaren maar het stoort mij(!) wel heel erg hoe de pet hier de ene dag zo staat en de andere dag weer zo.
Vorige week werd Waylon hier aardig afgebrand om zijn uitspraken richting fans/ESFfans/gewoon publiek, zijn act en zijn houding daar tegenover. Laten we eerlijk wezen, dat was gewoon echt niet tof van 'm. Ik meen me ook te herinneren dat vele er klaar mee waren, handen ervan af trokken of aardig ontsteld waren door zijn gedrag.
[...]
Maar goed! Hele fijne dag allemaal. Geniet lekker van het zonnetje! Ik lees verder vandaag gewoon lekker mee, straks lekker de tuin in, vanavond eerste semi! Genieten en dan waarschijnlijk weer meelullen erover.Hoop dat Litouwen doorgaat.
Edit: Sorry voor de wall of text.![]()
Ik ben het enigszins met je eens.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:26 schreef Limoniume het volgende:
Moet toch even iets kwijt en ik bedoel het écht niet lullig of iets, dus ik hoop dat dat ook niet zo word ervaren maar het stoort mij(!) wel heel erg hoe de pet hier de ene dag zo staat en de andere dag weer zo.
Vorige week werd Waylon hier aardig afgebrand om zijn uitspraken richting fans/ESFfans/gewoon publiek, zijn act en zijn houding daar tegenover. Laten we eerlijk wezen, dat was gewoon echt niet tof van 'm. Ik meen me ook te herinneren dat vele er klaar mee waren, handen ervan af trokken of aardig ontsteld waren door zijn gedrag.
En nu ineens, omdat de tweede repetitie ietsjes beter was en omdat er een mediarelletje is dat toevallig iemand bevat die een droplul is, komt het hier over alsof Waylon geweldig is in zijn doen en laten. Ja, ik weet dat mensen het er nog steeds mee eens zijn dat sommige uitspraken niet handig zijn.. maar vorige week werd hij nog om dergelijke uitspraken met de grond gelijk gemaakt en deze week, vanwege de kranten, is het ineens "begrijpelijk" (bijvoorbeeld naar hoe hij uit zijn slof schiet naar dat ene ventje van het AD) - Ik kan daar niet echt met mijn hoofd bij.
En dan die interview net waarin werd gesproken over dat artikel van de Telegraaf, of het allemaal een grap was van Waylon. Ik meen mij te herinneren dat we het wel lollig vonden dat de Telegraaf dezelfde gedachte had als wij na de eerste repetitie.. maar nu ineens was dat toch niet iets wat door de beugel kon? Hiermee bedoel ik het overigens niet op te nemen voor de kranten hoor, het is alleen even een voorbeeldje.![]()
En over de act.. Ik snap niet waar dat vertrouwen ineens vandaan komt. Ja, de tweede repetitie was zeker beter en minder agressief enzovoorts. Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar vertrouwen? De dansers zijn er nog steeds. Mensen die op de avond zelf kijken krijgen nog altijd niet mee wat de reden daarvan is. Voor mij is én blijft het een act dat niet bij het nummer past en gewoon niet goed uit de verf komt, ongeacht of het nou hoog gaat scoren of niet. Uiteraard zullen er nog wat puntjes op de i komen, maar ook dat zullen alleen kleine verfijningen zijn aan de act. Het blijft in principe hetzelfde. De dansers blijven. Het krumpen blijft. De chaos blijft. Wat maakt het nu ineens vertrouwenswaardig dan? Of komt dat puur omdat Waylon en Pannekoek erin geloven? Dat deden ze vorige week ook en toen was niemand het er mee eens..![]()
Ik krijg een beetje het gevoel alsof er telkens maar één ding hoeft te gebeuren of de pet word weer de andere kant opgeschoven en dan is Waylon weer de lul en dan als er overmorgen weer wat gebeurt, een topvent. Het voelt voor mij allemaal heel tegenstrijdig en verwarrend, want wat vinden jullie nou echt?
Maar ik kijk en schrijf hier ook voor de eerste keer mee, natuurlijk. Misschien komt het ook wel door dit jaar. Er komt veel drama naar buiten etc. Ik weet niet hoe dat is geweest in voorgaande jaren. En wie weet is dit wel wat jullie bedoelen met de ESF emotie rollercoaster.Toch blijf ik het apart vinden.
Maar goed, wou alleen even dit kwijt omdat het mij dwars zat. Ik bedoel er écht niks naars mee. Puur even het hart luchten. Bedoel dit ook niet om Waylon af te branden verder want ik hoop persoonlijk nog altijd dat Nederland het gewoon goed gaat doen, of ik de act en artiest nou wat vind of niet. Maar dit viel mij gewoon echt op en natuurlijk kan je je mening altijd veranderen, maar om de dag voelt voor mij wel een beetje.. dubbel. (Of ik moet het allemaal verkeerd begrepen hebben?)
Maar goed! Hele fijne dag allemaal. Geniet lekker van het zonnetje! Ik lees verder vandaag gewoon lekker mee, straks lekker de tuin in, vanavond eerste semi! Genieten en dan waarschijnlijk weer meelullen erover.Hoop dat Litouwen doorgaat.
Edit: Sorry voor de wall of text.![]()
Ik knip je post even in stukken, als je het niet erg vind (en anders ookquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:26 schreef Limoniume het volgende:
Dit zijn, imo, wel twee heel verschillende situaties. Zijn reactie vorige week op fans die kritiek hadden vond ik idd nogal overtrokken en daarover waren mensen terecht over de zeik.quote:Vorige week werd Waylon hier aardig afgebrand om zijn uitspraken richting fans/ESFfans/gewoon publiek, zijn act en zijn houding daar tegenover. Laten we eerlijk wezen, dat was gewoon echt niet tof van 'm. Ik meen me ook te herinneren dat vele er klaar mee waren, handen ervan af trokken of aardig ontsteld waren door zijn gedrag.
En nu ineens, omdat de tweede repetitie ietsjes beter was en omdat er een mediarelletje is dat toevallig iemand bevat die een droplul is, komt het hier over alsof Waylon geweldig is in zijn doen en laten. Ja, ik weet dat mensen het er nog steeds mee eens zijn dat sommige uitspraken niet handig zijn.. maar vorige week werd hij nog om dergelijke uitspraken met de grond gelijk gemaakt en deze week, vanwege de kranten, is het ineens "begrijpelijk" (bijvoorbeeld naar hoe hij uit zijn slof schiet naar dat ene ventje van het AD) - Ik kan daar niet echt met mijn hoofd bij.
Meerdere mensen hier vonden het in eerste instantie ook raar dat de Telegraaf binnen de boycot viel, want die Richard had ook meerdere positieve dingen geschreven. TeamWaylon denkt daar blijkbaar anders over en tillen veel zwaarder aan dat stuk. Dat is zijn goed recht al had ik daar zelf een andere keuze gemaakt.quote:En dan die interview net waarin werd gesproken over dat artikel van de Telegraaf, of het allemaal een grap was van Waylon. Ik meen mij te herinneren dat we het wel lollig vonden dat de Telegraaf dezelfde gedachte had als wij na de eerste repetitie.. maar nu ineens was dat toch niet iets wat door de beugel kon? Hiermee bedoel ik het overigens niet op te nemen voor de kranten hoor, het is alleen even een voorbeeldje.![]()
Ik ben het er mee eens dat deze act, again imo, niet direct bij dit type nummer past, maar ik begin wel steeds meer het gevoel te krijgen dat het kan werken. Lastig uit te leggen, maar hoe meer ik het zie hoe meer ik het er wél bij vind passen. Ik begin er een beetje aan te wennen.quote:En over de act.. Ik snap niet waar dat vertrouwen ineens vandaan komt. Ja, de tweede repetitie was zeker beter en minder agressief enzovoorts. Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar vertrouwen? De dansers zijn er nog steeds. Mensen die op de avond zelf kijken krijgen nog altijd niet mee wat de reden daarvan is. Voor mij is én blijft het een act dat niet bij het nummer past en gewoon niet goed uit de verf komt, ongeacht of het nou hoog gaat scoren of niet. Uiteraard zullen er nog wat puntjes op de i komen, maar ook dat zullen alleen kleine verfijningen zijn aan de act. Het blijft in principe hetzelfde. De dansers blijven. Het krumpen blijft. De chaos blijft. Wat maakt het nu ineens vertrouwenswaardig dan? Of komt dat puur omdat Waylon en Pannekoek erin geloven? Dat deden ze vorige week ook en toen was niemand het er mee eens..![]()
Maar dat is, imo, vrij logisch. Mensen reageren anders in verschillende situaties. Ik gebruik de voorbeelden van eerder even.quote:Ik krijg een beetje het gevoel alsof er telkens maar één ding hoeft te gebeuren of de pet word weer de andere kant opgeschoven en dan is Waylon weer de lul en dan als er overmorgen weer wat gebeurt, een topvent. Het voelt voor mij allemaal heel tegenstrijdig en verwarrend, want wat vinden jullie nou echt?
En natuurlijk is het ook gewoon een emotionele rollercoaster. Geef het een paar jaar in dit sub-forum en je zwiept zelf ook als een grasspriet in de wind tussen winnen en verliezen.quote:Maar ik kijk en schrijf hier ook voor de eerste keer mee, natuurlijk. Misschien komt het ook wel door dit jaar. Er komt veel drama naar buiten etc. Ik weet niet hoe dat is geweest in voorgaande jaren. En wie weet is dit wel wat jullie bedoelen met de ESF emotie rollercoaster.Toch blijf ik het apart vinden.
Maar goed, wou alleen even dit kwijt omdat het mij dwars zat. Ik bedoel er écht niks naars mee. Puur even het hart luchten. Bedoel dit ook niet om Waylon af te branden verder want ik hoop persoonlijk nog altijd dat Nederland het gewoon goed gaat doen, of ik de act en artiest nou wat vind of niet. Maar dit viel mij gewoon echt op en natuurlijk kan je je mening altijd veranderen, maar om de dag voelt voor mij wel een beetje.. dubbel. (Of ik moet het allemaal verkeerd begrepen hebben?)
Terechte sorryquote:Edit: Sorry voor de wall of text.![]()
Zo kun je wederom zien dat ie gewoon schrijft wat ie wil en niet hoe het gegaan is en wij allemaal live gehoord hebben. Geen woord in dat krabbeltje over dat het hele team het ermee eens is. AvroTros ook. Nee alleen de 'wispelturige manager'.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:58 schreef Dave het volgende:
Twee-uurlijkse Telegraaf update: https://www.telegraaf.nl/(...)icht-boycot-pers-toe
Naar aanleiding van het radio-interview vanochtend.
Die "krant" is wel gedreven in haar missie zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:58 schreef Dave het volgende:
Twee-uurlijkse Telegraaf update: https://www.telegraaf.nl/(...)icht-boycot-pers-toe
Naar aanleiding van het radio-interview vanochtend.
Dan weten de volgende artiesten die erheen gaan namens NL meteen hoe het werkt met deze twee kranten. Gewoon onzin schrijven en mensen die niet alles live meekijken lekker voorliegen. Misschien kan TeamNL de komende jaren de boycot maar beter doortrekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die "krant" is wel gedreven in haar missie zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken.
Leuk trouwensquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, hoort ook wel weer bij een outlaw, klithaar en make-uploos hoofd. Fuck it:
[ afbeelding ]
Ben niet zo goed in wenkbrauwen als onze Welen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die "krant" is wel gedreven in haar missie zichzelf onsterfelijk belachelijk te maken.
twitter:weekbladweekend twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 10:48:06Einde nabij voor ex-profvoetballer Fernando Ricksen. #Weekend #FernandoRicksen #ALShttps://t.co/NmxL8Kd6oq https://t.co/RkNgSe2Yka reageer retweet
Dat is idd niet echt een nette manier om zoiets neer te zetten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:28 schreef Momo... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond dit stuk over Fernando Ricksen ook niet gepast, zon sensatie roeptoeter verhaal bij zoiets...
Maarja rioolkrant gonna rioolkrant
En ook dit.....twitter:weekbladweekend twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 10:48:06Einde nabij voor ex-profvoetballer Fernando Ricksen. #Weekend #FernandoRicksen #ALShttps://t.co/NmxL8Kd6oq https://t.co/RkNgSe2Yka reageer retweet
Nou ik moet zeggen dat het voor de minder geïnformeerde lezer/kijker wel een beetje Trumpiaans kan overkomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:31 schreef Greys het volgende:
Euh.. Trump?
De boycot wordt echt met de minuut meer terecht. Wauw. Wat een zielige bagger.
[ afbeelding ]
We gaan het meemaken!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
En natuurlijk is het ook gewoon een emotionele rollercoaster. Geef het een paar jaar in dit sub-forum en je zwiept zelf ook als een grasspriet in de wind tussen winnen en verliezen.
[..]
Terechte sorry![]()
Nee hoor![]()
En zelfs dan verklaart het gedoe met Stefan niet de boycot van de Telegraaf.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat het voor de minder geïnformeerde lezer/kijker wel een beetje Trumpiaans kan overkomen.
Veel mensen hebben denk ik dat hele conflict van Stefan met het management in november alsnog niet meegekregen, en dat zou wel voor wat meer begrijpelijke achtergrond kunnen zorgen.
Want negatief schrijven en kritiek geven zou gewoon moeten mogen natuurlijk, dus zou het zelf (als ik niet van die persoonlijke vendetta van Stefan af zou weten) ook een discutabel verzoek vinden.
Nee ik snap dat zelf nu nog amper, en ik lees hier elke dag minutieus alle detailsquote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zelfs dan verklaart het gedoe met Stefan niet de boycot van de Telegraaf.
EDIT: Ik was wat voorbarig hier, kende niet alle feiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat het voor de minder geïnformeerde lezer/kijker wel een beetje Trumpiaans kan overkomen.
Veel mensen hebben denk ik dat hele conflict van Stefan met het management in november alsnog niet meegekregen, en dat zou wel voor wat meer begrijpelijke achtergrond kunnen zorgen.
Want negatief schrijven en kritiek geven zou gewoon moeten mogen natuurlijk, dus zou het zelf (als ik niet van die persoonlijke vendetta van Stefan af zou weten) ook een discutabel verzoek vinden.
Meerdere dingen mis hiermee.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:31 schreef Greys het volgende:
Euh.. Trump?
De boycot wordt echt met de minuut meer terecht. Wauw. Wat een zielige bagger.
[ afbeelding ]
Dat heb ik dan gemist. In dat geval mag mijn vorige post genegeerd worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meerdere dingen mis hiermee.
Sowieso hoe dat mediacourant artikel in elkaar zit. Stukken van antwoorden zo verknipt dat de hele context van wat er gezegd is wegvalt. Selectief citeren zit er ook diep in bij deze mensen.
"Iedereen is hier welkom, zolang je het op een positieve manier benadert" was een grappende opmerking van de presentator waar ook meteen op gereageerd werd dat dat helemaal niet hoeft, dat er ook gewoon gezonde kritiek mag zijn.
En daar zit ook meteen wat me hier het meeste stoort. Hij claimt hier dat Waylons management een mediacode afkondigt met dit citaat erbij. Woorden die de manager helemaal niet heeft gebruikt.
Deze tweet is imo ook geen gevalletje verkeerd interpreteren of wat dan ook, dit is gewoon een dikke vette en bewuste leugen.
Nee, heb al gerectificeerd. Wist niet dat de opmerking over "je moet wel positief schrijven" grappend bedoeld was. Als dat geen grap zou zijn, zou ik dat wel erg kwalijk vinden, ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:59 schreef Greys het volgende:
Jullie begrijpen serieus dat ie met Trump wordt vergeleken ja?
Gauw verder met de was maar weer
Goed humeur
Goed humeur
TRALALAAAAA
Nou wat ik al schreef. Mensen die dit niet zo volgen als wij zouden dit weleens een discutabel verzoek kunnen vinden ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:59 schreef Greys het volgende:
Gauw verder met de was maar weer
Goed humeur
Goed humeur
TRALALAAAAA
Niet meegewerkt aan boek van Richard en de reactie daarop. Heeft de manager (vrouwelijke) gereageerd op Insta. Er zit bij die twee veel meer achter.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zelfs dan verklaart het gedoe met Stefan niet de boycot van de Telegraaf.
Grappend, ik weet niet. Tuurlijk kondigen ze niks officieels af, dat kunnen ze helemaal niet, maar de teneur lijkt me toch duidelijk. 'Wees aub een beetje positief joh'. En dat kan ik best begrijpen, tuurlijk, maar het kan al snel verkeerd uitgelegd wordt, wat de Telegraaf ook lekker doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, heb al gerectificeerd. Wist niet dat de opmerking over "je moet wel positief schrijven" grappend bedoeld was. Als dat geen grap zou zijn, zou ik dat wel erg kwalijk vinden, ja.
Dat laatste is zeker waar.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:02 schreef Aoibhin het volgende:
Iedereen moet hier gewoon blijven doorpraten over de rel hoor, maar is het misschien niet wat beter als we het een beetje laten gaan? Telegraaf en AD zijn op oorlogspad en eigenlijk vind ik dat dit geen aandacht meer verdiend. Aandacht is ook wat ze willen, en wat ze hieruit willen krijgen.
Als jullie erover door willen praten is dat prima hoor, maar ik vraag me af of we ons er nog wel mee bezig moeten houden. Valse stukjes blijven ze toch wel schrijven.
Er is ook al tig keer verklaard dat kritiek gewoon mag. Door Waylon, z'n manager en anderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Grappend, ik weet niet. Tuurlijk kondigen ze niks officieels af, dat kunnen ze helemaal niet, maar de teneur lijkt me toch duidelijk. 'Schrijf aub positief'. En dat kan ik best begrijpen, tuurlijk, maar het kan al snel verkeerd uitgelegd wordt, wat de Telegraaf ook lekker doet natuurlijk.
Maar het was ook niet eens een citaat van het management. Het was een citaat van de presentator van een radioprogramma, die daarop meteen gecorrigeerd werd dat altijd positief helemaal niet nodig is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Grappend, ik weet niet. Tuurlijk kondigen ze niks officieels af, dat kunnen ze helemaal niet, maar de teneur lijkt me toch duidelijk. 'Schrijf aub positief'. En dat kan ik best begrijpen, tuurlijk, maar het kan al snel verkeerd uitgelegd wordt, wat de Telegraaf ook lekker doet natuurlijk.
Hoeft niet hoor. Degenen die er geen zin meer in hebben scrollen er gewoon langs!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik wil er best over ophouden als het mensen hun humeur verpest.
Als je erover wil praten moet je dat gewoon doen hoor! Mensen die hun humeur niet verpest willen hebben, scrollen er gewoon overheen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik wil er best over ophouden als het mensen hun humeur verpest.
Nou, op zich hebben wij de Krump > Trump grap ook gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:59 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Dit topic dan maar vol spammen en met frisse moed het volge nde in?
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:08 schreef Guanabana het volgende:
Ach, ik ben er zelf ook wel klaar mee.
Ik vind heel die aanloop eigenlijk veel te lang duren (hoe leuk het soms ook kan zijn), en ben blij dat het vanavond en donderdag en zaterdag eindelijk zover is.
Hier sluit ik me bij aan. Zat me net af te vragen waarom ik me eigenlijk druk maak om een insignificant relletje. Waylon is de minister-president niet, en het AD en de Telegraaf zijn de meest onbetrouwbare kranten van het land. Boeiend of die twee het niet met elkaar kunnen vinden.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:08 schreef Guanabana het volgende:
Ach, ik ben er zelf ook wel klaar mee.
Ik vind heel die aanloop eigenlijk veel te lang duren (hoe leuk het soms ook kan zijn), en ben blij dat het vanavond en donderdag en zaterdag eindelijk zover is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |