SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:quote:Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.
De 37-jarige zanger zal in Lissabon zijn lied ten gehore brengen vanaf een verhoogd podium, met sfeervol blauw licht, wat achtergrondlampen en omringd door vier "muzikanten" (dansers). In het begin van het nummer staan deze heren, geheel volgens de regels van het songfestival, duidelijk nep hun instrument te bespelen. Halverwege het nummer breekt echter hun innerlijke Outlaw los, gooien zij hun instrumenten weg en gaan uitbundig (met hier en daar een aanwijzing van onze Way) hun eigen ding doen.
Wat hun eigen ding is? Wel, Krumpen natuurlijk!
Krumping is een dans ontwikkeld in Los Angeles door de dansers Ceasare "Tight Eyez" Willis en Jo'Artis "Big Mijo" Ratti. Zoals wij allemaal natuurlijk weten is Krumping gebaseerd op het eerdere Clowning, oftewel Clowndansen (maar waag het niet Waylons act een circusact te noemen, witbips).
Dat laatste gaat natuurlijk ook op voor alle niet-witte bipsen die de act niet begrijpen.
Finale? We gaan het zien donderdag.
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks
Relevante gifjes en plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Een Rus met z'n top 43.
Zwitserland op 2 en NL op 1.
Ik moest hardop lachen om 'adorable'.
https://twitter.com/n_nastya97/status/993571340216086530?s=19
🏆 1. The Netherlands 🇳🇱
Just adorable. Sounds like something from my childhood, yet unique and endlessly energetic. It takes some time to get used to this style and manner, but it’s worth it. Welcome back Waylon!!! Hope your entry will be loved by a lot of people! Yeah! 12/12
[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 08-05-2018 01:21:25 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat wat Ilse zei over die ‘zwarte bladzijde in haar leven’ was iets waardoor ze voor mij nogal heeft afgedaan. Door zo’n vage opmerking gaan mensen zelf invullen en krijg je van die indianenverhalen over Waylon; dat ie doorgesnoven in de goot zou liggen, etc.
Vertel het hele verhaal of zeg niets. Maaaaaarrr... Dat zijn oude koeien en ik houd er over op.
En hey, Waylon is ook niet de makkelijkste.Vind hem aan de ene kant ontzettend ‘echt’. What you see is what you get. Grote mond, klein hartje. En dat eigenwijze en zijn eigen ding willen doen waardeer ik.
Maar aan de andere kant heeft ie idd duidelijk geen filter. Een groot rechtvaardigheidsgevoel en blijkbaar nogal een kort lontje zodra hem of een van zijn intimi onrecht wordt ongedaan.![]()
Als je ook even alle andere filmpjes verzamelt die langs zijn gekomen wil ik ze best net als alle plaatjes ook in een spoiler op een rijtje in de OP zetten hoorquote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Jongens ik ga pitten, morgenvroeg naar Lissabon
Zal me vast wel een keer tussendoor hier melden
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Nog geen filmpjes gevonden?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoop echt dat ze wat filmpjes online gooien buiten de stories om want hij zingt echt beláchelijk goed in die showcase. Vooral Outlaw kwam echt uit elke vezel.![]()
![]()
![]()
Buiten die insta stories.Reality is for people who can't imagine anything better.
Zie ESF Twitter voor paar stukjes die ik gevonden had en geRT. Komt morgen mss wel wat op YouTube maar nu geen zin meer om te zoeken want lig al lang in bedquote:Op dinsdag 8 mei 2018 01:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog geen filmpjes gevonden?![]()
Buiten die insta stories.
Ga ik doen, thnxquote:Op dinsdag 8 mei 2018 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie ESF Twitter voor paar stukjes die ik gevonden had en geRT.
Welterusten dan. Hoop dat ik je niet wakker maakte.quote:Komt morgen mss wel wat op YouTube maar nu geen zin meer om te zoeken want lig al lang in bed![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
Waylon is een kei met zijn eigen glazen ingooien.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 01:26 schreef Zen90 het volgende:
Dat wat Ilse zei over die ‘zwarte bladzijde in haar leven’ was iets waardoor ze voor mij nogal heeft afgedaan. Door zo’n vage opmerking gaan mensen zelf invullen en krijg je van die indianenverhalen over Waylon; dat ie doorgesnoven in de goot zou liggen, etc.
Vertel het hele verhaal of zeg niets. Maaaaaarrr... Dat zijn oude koeien en ik houd er over op.
En hey, Waylon is ook niet de makkelijkste.Vind hem aan de ene kant ontzettend ‘echt’. What you see is what you get. Grote mond, klein hartje. En dat eigenwijze en zijn eigen ding willen doen waardeer ik.
Maar aan de andere kant heeft ie idd duidelijk geen filter. Een groot rechtvaardigheidsgevoel en blijkbaar nogal een kort lontje zodra hem of een van zijn intimi onrecht wordt ongedaan.![]()
Wat een landverraders zijn het ook bij de telegraaf.
Heb het filmpje nog niet eens bekeken maar ben nu alweer woest. Wat een eikels zonder zelfreflectie![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ietigend-over-waylon![]()
Ach als hij manager is geweest van Gordon dan zegt dat toch genoeg. De Telegraaf is nu iedereen aan het afbellen, zijn net een stel kleine kinderen die gelijk willen hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 06:54 schreef Manusje_v_a het volgende:
Heb het filmpje nog niet eens bekeken maar ben nu alweer woest. Wat een eikels zonder zelfreflectie![]()
Oke, filmpje gezien. Wat een ontzettende nietszeggende kut-kwal is dat, die oud-manager van Gordon. Waar bemoeit hij zich überhaupt mee?
En telegraaf is inderdaad niks meer dan een stampvoetende driftbui peuter.![]()
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/05/07/missie-songfestival-a1590316
Uitgebreid artikel over de nationale aanpak van het esf.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:52 schreef Momo... het volgende:
Daniël Dekker – pseudoniem van Henk Bakhuijsen – wat lol
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Hoeveel topics zou die dooie doos van een maan krijgen voor de start van de semi’s? 4?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Net alsof Waylon maar 1 kant heeft. Je móet hem en zijn act vreselijk vinden. Waarom doen allerlei partijen zo hun best hun mening over hem en de act op te dringen?
Waylon: you love him or hate him?![]()
Wat een leuk stuk om te lezen!! De hele commissie is dus wel degelijk echt een jaar fanatiek bezig met de inzending, ook al komen bepaalde leden soms wat onverschillig over... En grappig dat Ogene in eerste instantie door “Daniël Dekker” K3 op hakken genoemd werd :-).quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:47 schreef Fascination het volgende:
Uitgebreid artikel over de nationale aanpak van het esf.![]()
Goed artikel. Cornald duidelijk de man met kennis.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:47 schreef Fascination het volgende:
Uitgebreid artikel over de nationale aanpak van het esf.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 06:54 schreef Manusje_v_a het volgende:
Boycotten is ook gewoon retedom.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
De Telegraaf en AD zijn ook gewoon echte rioolkrantenquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Oké.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:26 schreef ijs_beer het volgende:
De Telegraaf en AD zijn ook gewoon echte rioolkrantenCuriosity cultured the cat
Zijn er filmpjes van zijn klein concert gisteren al terug te vinden?Life can be a bitch, so like it..![]()
Jij zou nooit en te nimmer een krant Boycotten?quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Als artiest? Omdat een medewerker me niet ligt, de teneur me niet aanstaat? Nee. Dat zou elke professional in de industrie je ook adviseren. Is retedom. Je schiet jezelf enorm in de voet zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:44 schreef ijs_beer het volgende:
Jij zou nooit en te nimmer een krant Boycotten?Curiosity cultured the cat
Leuk artikelquote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:47 schreef Fascination het volgende:
Uitgebreid artikel over de nationale aanpak van het esf.
There's a frood who really knows where his towel is.![]()
Kruistocht van Telegraaf gaat door: https://www.telegraaf.nl/(...)-waylon-niet-dwingenC’est Davie :o)![]()
WTF, kan de Telegraf nu niet kappen?![]()
We weten nu wel hoe ze erover denken. Dit is zo fucking kinderachtig.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Toont alleen maar aan dat de boycot dus terecht was omdat het nasty journalisten met bizarre wraakobsessie zijn. Ga zo door dus zou ik zeggen, dan ziet iedereen dat ie gelijk heeft.
MogguhhhIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
laag, heel laag.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:56 schreef Dave het volgende:
Kruistocht van Telegraaf gaat door: https://www.telegraaf.nl/(...)-waylon-niet-dwingenOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
De telegraaf laat zich kennen, ik lees die artikelen niet eens.
Zij bereiken er nu ook niets meer mee. Volgende week weer een ander slachtoffer.Life can be a bitch, so like it..![]()
Wat een lieve reviewquote:Op dinsdag 8 mei 2018 01:12 schreef Greys het volgende:
Een Rus met z'n top 43.
Zwitserland op 2 en NL op 1.
Ik moest hardop lachen om 'adorable'.
https://twitter.com/n_nastya97/status/993571340216086530?s=19
🏆 1. The Netherlands 🇳🇱
Just adorable. Sounds like something from my childhood, yet unique and endlessly energetic. It takes some time to get used to this style and manner, but it’s worth it. Welcome back Waylon!!! Hope your entry will be loved by a lot of people! Yeah! 12/12Leuk!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Dus opzitten en pootjes geven aan iemand die al vanaf oktober nare apps aan je manager stuurt dat als ie de scoop niet kreeg dan is er 'geen werkrelatie meer', daarna maanden wraak daarvoor nemen met alléén maar valse stukken vol aantoonbare feitelijke fouten en aan zo iemand die zélf de werkrelatie heeft opgezegd met pruilen en dreigen moet je dan je tijd verplicht besteden?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als artiest? Omdat een medewerker me niet ligt, de teneur me niet aanstaat? Nee. Dat zou elke professional in de industrie je ook adviseren. Is retedom. Je schiet jezelf enorm in de voet zo.
Je moet veel pikken als artiest maar niet alles hoor wmb. Zo vond ik het ook meer dan terecht dat Tim Knol toen bij Giel de grens trok met dat gejen en wegliep. Niet álles is maar oké en heb je maar te slikken.
Alleen Tim was de held en Waylon 'de arrogante lul die maar met de pers heeft te praten want van onze belastingcenten verdommeeee'.
Hij praat ook met meer dan genoeg posts. Alleen niet met deze twee.Hij weet namelijk dat als ie wel met ze praat ze er alnog iets heel anders van maken. Zonde van je tijd.
Ja maar moest grinniken om 'adorable' want dat zou bij mij dus het laatste woord zijn dat bij me opkomt.quote:Maar idd lief. Heel zn lijst is keurig qua omschrijvingen. Was leuk om te lezen.
Opzitten en pootjes geven is natuurlijk het andere uiterste. Je kunt je ook gewoon professioneel opstellen. Zeker bij een internationaal event als dit. Een beetje mediatraining doet hem wellicht goed.Curiosity cultured the cat
Ik kan het er wel in zien, eh horen, het is geen hele zware sound, maar ik luister dan ook nog veel hardere muziek, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar moest grinniken om 'adorable' want dat zou bij mij dus het laatste woord zijn dat bij me opkomt.Maar idd lief. Heel zn lijst is keurig qua omschrijvingen. Was leuk om te lezen.
Ik vind het mooi hoe een heel klein stukje tekst je zo in andere sferen kan brengen. Taal blijft zo een mooi ding
Mja. En dan komt emotie VS. Ratio om de hoek kijken, en Waylon is meet emotioneel dat rationeel. Niet handig,maar wel hoe hij is. En dat weten ze misselijkmakend goed te bespelen bij de betreffende twee krantenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:20 schreef Copycat het volgende:
Opzitten en pootjes geven is natuurlijk het andere uiterste. Je kunt je ook gewoon professioneel opstellen. Zeker bij een internationaal event als dit. Een beetje mediatraining doet hem wellicht goed.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Met de internationale pers doet ie het toch meer dan prima? Interviews zat gedaan met ze, zowel in Amsterdam als daar. Beter dat ie daar z'n tijd in steekt want die kunnen op hem stemmen. En gister feestje gegeven voor alle pers met een eigen showcase concert.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:20 schreef Copycat het volgende:
Opzitten en pootjes geven is natuurlijk het andere uiterste. Je kunt je ook gewoon professioneel opstellen. Zeker bij een internationaal event als dit. Een beetje mediatraining doet hem wellicht goed.
En wél eens dat mediatraining geen weggegooid geld zou zijn hoor. Want het komt zeker niet allemaal even handig z'n mond uit. Maar hij doet daar met buitenlandse pers niks fout imho en praat ook volop met NLe pers die geen Raatgever zijn.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Uit de app groep van de commissie, Daniel Dekker schreef dit over Waylon's reactie: "Hij is zo blij.. had de tranen in zn ogen.. onderschatte ik zelfs hoe graag hij dit willde… dank.."quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:47 schreef Fascination het volgende:
Leuk![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. En dan komt emotie VS. Ratio om de hoek kijken, en Waylon is meet emotioneel dat rationeel. Niet handig,maar wel hoe hij is. En dat weten ze misselijkmakend goed te bespelen bij de betreffende twee kranten
Life can be a bitch, so like it..![]()
Ja woorden kunnen echt een ander beeld in je hoofd schetsen. Ik was iig blij verrast dat mensen ook zó over de inzending kunnen denken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het er wel in zien, eh horen, het is geen hele zware sound, maar ik luister dan ook nog veel hardere muziek, dat zal het zijn
Ik vind het mooi hoe een heel klein stukje tekst je zo in andere sferen kan brengen. Taal blijft zo een mooi ding
Ik ga proberen me niet meer te laten raken door welk artikel ook vandaag en m'n roze koffertje volgooien voor Lissabon.
Doen hoor en gewoon je Outlaw shirt aan doen, doe ik ook donderdagavond voor de buisquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja woorden kunnen echt een ander beeld in je hoofd schetsen. Ik was iig blij verrast dat mensen ook zó over de inzending kunnen denken.
Ik ga proberen me niet meer te laten raken door welk artikel ook vandaag en m'n roze koffertje volgooien voor Lissabon.
Life can be a bitch, so like it..![]()
Goed plan! Niks aantrekken van die zuurbekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja woorden kunnen echt een ander beeld in je hoofd schetsen. Ik was iig blij verrast dat mensen ook zó over de inzending kunnen denken.
Ik ga proberen me niet meer te laten raken door welk artikel ook vandaag en m'n roze koffertje volgooien voor Lissabon.Lijkt me wel duidelijk nu dat die er vooral opuit zijn om hun gelijk te claimen en negeren is dan het beste.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
En gooi die zus van William in de kast, zodat zij van alles mist. Grapje...Life can be a bitch, so like it..![]()
Als je de interviews en staging wegdenkt is dit ook gewoon wat het is in positieve zin!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En lekker inpakken en klaarmaken
Cute he?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:27 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Uit de app groep van de commissie, Daniel Dekker schreef dit over Waylon's reactie: "Hij is zo blij.. had de tranen in zn ogen.. onderschatte ik zelfs hoe graag hij dit willde… dank.."
Leuk![]()
![]()
Ik zit op m'n werk bij te lezen, en het is nog maar 20 voor 10. Dit wordt geen productieve dag.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Wauw. Dat is eindelijk eens een echt leuk stuk over de gang van zaken. En zo uitgebreid!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:47 schreef Fascination het volgende:
JONGES wat gaan jullie snel!! Ben eindelijk een beetje bij en moet ook nog werken en radio2 luisteren
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Hear hear pfffquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zit op m'n werk bij te lezen, en het is nog maar 20 voor 10. Dit wordt geen productieve dag.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ik moet nog eens zeggen dat de selectiecommissie van mij wat uitgebreider en professioneler (meer muziekkenners uit het vak) mag worden.
En ik heb twijfel of deze formule 'wij kiezen een artiest en die zoekt zijn of haar liedje uit' lang kan voortduren.Life can be a bitch, so like it..![]()
Het is een totaal vooropgezet plan van 'meneer' Stefan...hij was/is zwaar gefrustreerd vanwege het feit dat hij de scoop niet had, heeft zich toen voorgenomen alleen maar zure en onware stukken te plaatsen, wetende en hopende dat Waylon zich een keer zou 'laten gaan' en dan te kunnen zeggen: 'zie je wel'..
Over mediatraining gesproken
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
We halen nu in ieder geval weer regelmatig de finale van het ESFquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:44 schreef ato het volgende:
Ik moet nog eens zeggen dat de selectiecommissie van mij wat uitgebreider en professioneler (meer muziekkenners uit het vak) mag worden.
En ik heb twijfel of deze formule 'wij kiezen een artiest en die zoekt zijn of haar liedje uit' lang kan voortduren.![]()
![]()
Bedankt. Zeer interessant!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:47 schreef Fascination het volgende:
Dekker (in dronken toestand) ook met zn K3 op hoge hakken waarop Jan boos werd![]()
En vooral Dekker (en Smit) willen heel graag het ESF naar NL halen![]()
De hoed als handelskenmerk gaat niet door – er bleek nog een deelnemer met een hoed te zijn.![]()
En ze hebben dus wel wat van alle kritiek meegekregen. Al zijn het maar details, de aanpassingen zijn in ieder geval positief ontvangen daar in het perscentrum. Donderdag lekker rocken met de dansers en vooral plezier uitstralen
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Oja de radio vergeet ik weer. Waylon is blijkbaar nog niet in de studio gezien de rust hiero.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:40 schreef GeorgeM het volgende:
JONGES wat gaan jullie snel!! Ben eindelijk een beetje bij en moet ook nog werken en radio2 luisterenAll we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Foto's van de graphics:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: escforum
[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 08-05-2018 11:17:55 ]leven zoals het leven is![]()
Ja, goed dat ze wat met de kritiek hebben gedaan. Fijn ook om te lezen dat ze het optreden zo vaak achter elkaar terug hebben gekeken. Ik hou van die instellingquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Bedankt. Zeer interessant!
Dekker (in dronken toestand) ook met zn K3 op hoge hakken waarop Jan boos werd![]()
En vooral Dekker (en Smit) willen heel graag het ESF naar NL halen![]()
De hoed als handelskenmerk gaat niet door – er bleek nog een deelnemer met een hoed te zijn.![]()
En ze hebben dus wel wat van alle kritiek meegekregen. Al zijn het maar details, de aanpassingen zijn in ieder geval positief ontvangen daar in het perscentrum. Donderdag lekker rocken met de dansers en vooral plezier uitstralen![]()
![]()
Oh nee, spoilers....
Zou er misschien rekening kunnen worden gehouden met de mensen die nog niet gespoilt willen worden? Dus foto's achter de spoiler tag?
[ Bericht 78% gewijzigd door grazz op 08-05-2018 10:12:03 ]All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Koffietijd nu met Aran van Boulevard over de relAll we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Volgens Aran heeft Waylon gezegd dat hij zich niet laat beïnvloeden door de rel. Hij gaat er donderdag staan
Soms geeft een van de artiesten een 'eigen' feestje voor pers en delegaties. Israël deed het vorige week ook geloof ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:57 schreef Lamballert het volgende:
Kan iemand mij dat showcase uitleggen? Wat was dat precies?
Team Waylon had nachtclub Musicbox gisteravond geregeld om na de juryfinale van semi 1 een concert daar te geven in kleine uitvoering. Waylon met 2 van z'n bandleden, zoals ze ook op straat optraden maar dan op een podium in een club en hebben meer nummers gespeeld. Ze hadden persleden en EBU mensen en mensen van delegaties uitgenodigd. Beetje laten zien wat ie muzikaal doet en kan zeg maar, daar komt het op neer. Met een borrel.
Toffe club wel. Zit onder/in een brugEntree in de poort van de brug en dan is de zaal een soort gewelf.
Video's van Waylon's showcaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Nu op Radio 2. Ze hebben contact met de Zweedse radiozender P5 Stockholm en gaan elkaars inzendingen draaien.
https://sverigesradio.se/p5sthlm om Outlaw in 'em zo te kunnen horenAll we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Oaah wat tof! Dankjewel voor de uitleg! Ik hoop dat het ook goed ontvangen is, maar daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms geeft een van de artiesten een 'eigen' feestje voor pers en delegaties. Israël deed het vorige week ook geloof ik.
Team Waylon had nachtclub Musicbox gisteravond geregeld om na de juryfinale van semi 1 een concert daar te geven in kleine uitvoering. Waylon met 2 van z'n bandleden, zoals ze ook op straat optraden maar dan op een podium in een club en hebben meer nummers gespeeld. Ze hadden persleden en EBU mensen en mensen van delegaties uitgenodigd. Beetje laten zien wat ie muzikaal doet en kan zeg maar, daar komt het op neer. Met een borrel.
Toffe club wel. Zit onder/in een brugEntree in de poort van de brug en dan is de zaal een soort gewelf.
![]()
![]()
Zal wel kapot zijn na gisteravond dat pas om half twaalf begon ofzoquote:Zegt ie nog iets over of het leuk was? Kan ff niet luisteren, over vijf min wel maar dan is het mss al afgelopen.
Nee hij is nog niet in de studio, maar zijn lied werd zojuist op de Zweedse radio gedraaid en daar sloeg mijn 'daar is ie' op.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal wel kapot zijn na gisteravond dat pas om half twaalf begon ofzoZegt ie nog iets over of het leuk was? Kan ff niet luisteren, over vijf min wel maar dan is het mss al afgelopen.
Tot nu toe weinig aan, dus tune zo ff in en luister mee!All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Leuk initiatief, alleen jammer dat er bijna niemand naar P5 luistert. Volgend jaar maar een landelijk en goed beluisterd station proberen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:18 schreef grazz het volgende:
Nu op Radio 2. Ze hebben contact met de Zweedse radiozender P5 Stockholm en gaan elkaars inzendingen draaien.
https://sverigesradio.se/p5sthlm om Outlaw in 'em zo te kunnen horenAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ik had al zo'n vermoeden, maar alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Leuk initiatief, alleen jammer dat er bijna niemand naar P5 luistert. Volgend jaar maar een landelijk en goed beluisterd station proberen.
Kopie 2017quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:00 schreef Jason22 het volgende:
Foto's van de graphics:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: escforum![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee hij is nog niet in de studio, maar zijn lied werd zojuist op de Zweedse radio gedraaid en daar sloeg mijn 'daar is ie' op.
Tot nu toe weinig aan, dus tune zo ff in en luister mee!
Volgens mij is Reetgever in de studio. Die kerel daar lijkt iig op hem.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Hans PannekouckeApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Tegelijk met Waylon?!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:37 schreef grazz het volgende:
Volgens mij is Reetgever in de studio. Die kerel daar lijkt iig op hem.![]()
Oh dear. Oh dear.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Cornald en Daniël Dekker en z'n manager zo in de studio over alle reuringApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Nee Waylon is er dacht ik niet bij. Maar volgens mij heb ik het misquote:. Cornald, de manager van Waylon en nog iemand schuiven zo wel aan iig.
Ik zie hem niet hoor. Wel Cornald zo, Daniel Dekker en de manager van Waylon. Dus als Stefan er al is slopen die hem wel.
Reetveter is er niet...Hans Pannekoucke is er, ze hebben het net over de act gehad.quote:
Hans zei dattie expres een eerste slechte repetitie heeft gedaan on veel geld te verdienen..Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Laat maar, ik zie het al. Het is Reetgever niet. Ik had m'n bril niet op/lenzen niet in, dus. Dat.
Wel mooi hoe die man dit met humor beantwoordquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Reetveter is er niet...Hans Pannekoucke is er, ze hebben het net over de act gehad.
Hans zei dattie expres een eerste slechte repetitie heeft gedaan on veel geld te verdienen..All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:45 schreef grazz het volgende:
Laat maar, ik zie het al. Het is Reetgever niet. Ik had m'n bril niet op/lenzen niet in, dus. Dat.had vast mooie radio opgeleverd
![]()
Ja en zo lekker rustig...'fuck you' zei hij ook nogquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:46 schreef grazz het volgende:
[..]
Wel mooi hoe die man dit met humor beantwoord
George Michael![]()
Hans Pannecoucke vond ik echt awesome netSamenvatting:
"Eerste repetitie gaat altijd voornamelijk om techniek, in ears, camerastandpunten etc en amper om de act zelf dus nee natuurlijk ziet het er dan nog niet uit"
"Tis alsof je met een schilderij bezig bent en men roept 'ik vind het niks' en je bent pas halverwege met het maken. Ja echt FUCK YOU he. Sorry voor m'n vuile taal"
"Mooi juist zo'n slechte eerste repetitie, kan ik mooi inzetten en veel geld verdienen"
"Ik wil er een experience van maken en niet alleen een lied"
"We hebben niks aangepast nav kritiek. Was gewoon wat er sowieso al in de planning stond nog aan te passen want daar waren we in eerste repetitie nog helemaal niet mee bezig. Dat draaide om microfoon en verhoging enzo."IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar alle beetjes helpen
Zie nu ook dat ze gisteren Mouth and Macneal met “Ik zie een ster” hebben gedraaid,
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:48 schreef Greys het volgende:
"Mooi juist zo'n slechte eerste repetitie, kan ik mooi inzetten en veel geld verdienen"![]()
Dat is wel een hele slimme manier om wat bij te verdienen inderdaad.
Misschien gooi ik er ook nu nog wel een tientje bovenop....And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Zegt ie nog iets over de volgende repetitie? Is de act nu wel af, of?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:48 schreef Greys het volgende:
"Eerste repetitie gaat altijd voornamelijk om techniek, in ears, camerastandpunten etc en amper om de act zelf dus nee natuurlijk ziet het er dan nog niet uit"
"Tis alsof je met een schilderij bezig bent en men roept 'ik vind het niks' en je bent pas halverwege met het maken. Ja echt FUCK YOU he. Sorry voor m'n vuile taal"
"Mooi juist zo'n slechte eerste repetitie, kan ik mooi inzetten en veel geld verdienen"
"We hebben niks aangepast nav kritiek. Was gewoon wat er sowieso al in de planning stond nog aan te passen want daar waren we in eerste repetitie nog helemaal niet mee bezig. Dat draaide om microfoon en verhoging enzo."![]()
Was het niet Anouk die het tij keerde voor Nederland op het ESF? Die deed het ook op haar eigen manier.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:20 schreef Copycat het volgende:
Opzitten en pootjes geven is natuurlijk het andere uiterste. Je kunt je ook gewoon professioneel opstellen. Zeker bij een internationaal event als dit. Een beetje mediatraining doet hem wellicht goed.Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich![]()
Geweldig item dit. Daniël en Hans leggen het zo goed uit!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:48 schreef Greys het volgende:
"We hebben niks aangepast nav kritiek. Was gewoon wat er sowieso al in de planning stond nog aan te passen want daar waren we in eerste repetitie nog helemaal niet mee bezig. Dat draaide om microfoon en verhoging enzo."![]()
Ik begin hem bijna weer tof te vinden.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Waylon komt er zo ook aan!
'Met jou praat hij nog wel he?'
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Wauw. Daniel Dekker.
"Ik wil even héél duidelijk stellen dat het hele team van AvroTros hierin vollédig achter Waylon staat en z'n beslissing hieromtrent volledig begrijpen".
Veel andere NLe pers hebben ze gesproken en die zijn het er ook mee eens.
De sfeer omtrent songfestival wordt zeer negatief beïnvloed door bepaalde journalisten die alléén maar negatief schrijven en daar zijn velen (team en andere pers) ook klaar mee.
Iedereen mag kritiek hebben en er iets van vinden, ook volgens de manager die er ook is, maar stelselmatig alleen maar enkels afzagen hoeft niemand te pikken.
En ze wilden er even gezamenlijk een statement over maken dat ze het volledig eens zijn.
Netjes.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hans zei letterlijk dat ie het expres deed. Maar leek me wel een grap.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]![]()
Dat is wel een hele slimme manier om wat bij te verdienen inderdaad.
Misschien gooi ik er ook nu nog wel een tientje bovenop....Maar wel echt heel goede uitleg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: