SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game- en vreetmeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Neehee, gewoon nee.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon identiek een Twix geworden zonder aanpassingen?
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
You tell me? Je mag gelukkig ook weer op Fok!![]()
volgens mij heette het in de hele wereld al Twix en in NL nog Raider, idd hetzelfdequote:Op maandag 7 mei 2018 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon identiek een Twix geworden zonder aanpassingen?
Vanmiddag nog gehad om te vieren dat ik geen tentamens meer hoef te makenquote:Op maandag 7 mei 2018 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Tijd voor Festini perenijsjes, die nog niet gehad dit jaar
Aardbeienquote:Op maandag 7 mei 2018 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Tijd voor Festini perenijsjes, die nog niet gehad dit jaar
quote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heette het in de hele wereld al Twix en in NL nog Raider, idd hetzelfde
Zijn wel meer merken die eerst anders heetten
Kunnen jullie niet eerst overleggen voordat er een antwoord komt?quote:
Bestaat die weer?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Winners taco is ook niet meer hetzelfde
Kansloosquote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gehad om te vieren dat ik geen tentamens meer hoef te maken
Drukdruk maar verder gaat alles superquote:
Ben je voor alles geslaagd nu?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
altijd beter als het lekker weer isquote:Op maandag 7 mei 2018 22:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Drukdruk maar verder gaat alles superDaar dan?
Oh wow. Die van je verjaardag toch gehaald dus?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |