Vorig jaar werd ik 40e met 1708 punten, nu 42e met 1480. Ter vergelijking: in seizoen 2014-2015 eindigde ik met 1446 punten 126equote:Op maandag 7 mei 2018 21:32 schreef Karina het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik ben 1 plaatsje hoger geëindigd ten opzichte van vorig jaar
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:26 schreef potjecreme het volgende:
Volgend jaar doe ik niet mee. Deze manager is niet zo leuk als de F1 manager. Persoonlijk zou ik het leuker vinden als je per ronde kan wisselen.
Deden er vroeger meer mee denk ik. Nou ik vind het nog steeds leuk al faal ik elk jaarquote:Op maandag 7 mei 2018 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vorig jaar werd ik 40e met 1708 punten, nu 42e met 1480. Ter vergelijking: in seizoen 2014-2015 eindigde ik met 1446 punten 126e
Ik ben de laatste 2 wedstrijden 5 plekken gestegen, en laatste 2 ronden maarliefst 11 plekken. Als ik Høegh nou niet had gekocht, maar die Meijers van NAC had laten staan, was ik 41e gewordenquote:Op maandag 7 mei 2018 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Deden er vroeger meer mee denk ik. Nou ik vind het nog steeds leuk al faal ik elk jaarLaatste 2 wedstrijden hebben me trouwens iets van 10 plekken naar beneden getrokken
Even snel een volledige FC Twente-selectie opstellen om voor verwarring te zorgenquote:Op maandag 7 mei 2018 21:50 schreef Karina het volgende:
Je kunt trouwens vanaf gisteren weer wisselen. Ik wist even niet of we nou klaar waren of niet
Hehhh...quote:Het is op dit moment niet mogelijk om je team aan te passen, omdat er een speelronde aan de gang is. Je kunt wel bekijken hoeveel een bepaalde team wijziging je zou kosten.
Bij de F1 manager heb je juist veel minder controle over je positie, daar is het gewoon drie rondjes strootje trekken.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:26 schreef potjecreme het volgende:
Volgend jaar doe ik niet mee. Deze manager is niet zo leuk als de F1 manager. Persoonlijk zou ik het leuker vinden als je per ronde kan wisselen.
Het hebben van een speelronde maakt het veel te makkelijk. Want je kon op een uitzondering na vaak wel de tegenstander van Sparta, Roda of Twente kiezen. Juist het moeten nadenken over ook nog een tweede wedstrijd, evt schorsingen daarbij etc. Nee dit concept is vaak lastig zat.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 06:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de F1 manager heb je juist veel minder controle over je positie, daar is het gewoon drie rondjes strootje trekken.
Maar misschien trekt dat je aan. Ik denk zelf dat elke ronde wisselen veel wisselen ook te voordelig maakt omdat je steeds op zoek gaat naar de club die de nul houdt
Zie trouwens net deze post, hoezo gay?quote:Op zondag 6 mei 2018 17:44 schreef potjecreme het volgende:
Ik vrees dat Drizzt , de niet galante gay, mij voor blijft in het klassement.
Ik heb tieten voor je gepost en je hebt niet mijn punten geteld!!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie trouwens net deze post, hoezo gay?
Was maar een minifoto, en je kunt best zelf tellen, muts.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb tieten voor je gepost en je hebt niet mijn punten geteld!!!!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |