abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 mei 2018 @ 10:43:43 #101
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_179149284
Zo te zien is het nu een halfuursdienst, zoals eerst.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 mei 2018 @ 10:57:21 #102
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_179149505
Prima oplossing ^O^
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 12:22:25 #103
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_179151323
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 07:59 schreef FredvZ het volgende:

[..]

De hefbruggen waren buiten dienst voor werkzaamheden, het schip is tegen de naastgelegen draaibrug gevaren. Hier gaat alleen de boemel naar Alphen a/d Rijn over.
Ik reageerde ook op de post van Claude_viole boven mij die suggereerde dat ze wel over de hefbrug konden dan ;)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_179151673
Politiek ziet geen brood in buitenlands avontuur ProRail
Staatssecretaris Stientje van Veldhoven (spoor) en grote partijen in de Tweede Kamer zijn niet te spreken over het voornemen van spoorbeheerder ProRail om in het buitenland zaken te gaan doen.

Edwin van der Aa 14-05-18, 12:26
Staatsbedrijf ProRail wil, net als de NS al jaren geleden heeft gedaan, de Europese markt op, zei president-directeur Pier Eringa vanmorgen in de Volkskrant. ,,ProRail is een goed exportproduct."

Het kabinet is momenteel juist bezig om meer greep te krijgen op de spoorbeheerder, door de organisatiestructuur om te bouwen. Daarnaast ontving ProRail recent nog een voorwaardelijke boete van 1,275 miljoen euro, omdat het aantal grote storingen nog steeds te hoog was in 2017.

Staatssecretaris Van Veldhoven is desgevraagd glashelder over de rol van de spoorbeheerder in haar ogen. ,,Ik verwacht van ProRail dat de strategische prioriteit voor de komende jaren bij de Nederlandse reiziger en - vervoerder ligt, boven extra internationale activiteiten: minder storingen, meer treinen per uur, en allemaal veilig en op tijd."

Vleugels uitslaan
Op zich zijn wij niet tegen het elders vermarkten van onze kennis, maar ik zeg: stap voor stap.
Regeringspartij VVD reageert ook lauw op het voornemen om in het buitenland het avontuur aan te gaan. ,,Prima dat ze ambitie hebben bij ProRail, maar voordat ze hun vleugels uitslaan moet eerst de pittige verandering van de organisatie geregeld zijn", aldus Kamerlid Erik Ziengs. ,,Op zich zijn wij niet tegen het elders vermarkten van onze kennis, maar ik zeg: stap voor stap."

CDA-Kamerlid Mustafa Amhaouch vraagt zich af of expansie over de grens nu het hoogste punt moet zijn op het verlanglijstje van ProRail. ,,Dat zou je niet verwachten. Want, wat is de toegevoegde waarde voor de Staat als aandeelhouder en voor de reizigers?" Deze partijen willen gewoon goed trein- en goederenvervoer. Kortom, wij vragen ons af of het allemaal nu moet."

Buitenland­se activitei­ten van ProRail liggen niet voor de hand.

Coalitiepartner D66 reageert nog het meest afwijzend. Kamerlid Rob Jetten: ,,ProRail is de laatste jaren druk bezig met het verbeteren van de prestaties voor de reiziger en goederenvervoerder. Daar mag je trots op zijn en het is mooi als andere landen naar Nederland komen om te leren. Maar buitenlandse activiteiten van ProRail liggen niet voor de hand."

Volgens een woordvoerder van ProRail worden de prestaties van de spoorbeheerder steeds beter en is de recente voorwaardelijke boete grotendeels niet de schuld van het bedrijf. Hij benadrukt dat ook in andere sectoren staatsbedrijven hun vleugels al hebben uitgeslagen naar het buitenland, zoals stroombeheerder TenneT.
pi_179151754
Weet niet of één van jullie dit weten maar is er op het bedrijvenpark Twente in Almelo nog treinverkeer mogelijk? Want ik meen dat ik laatst een blokkade op de rails zag liggen bij de aftakking naar het bedrijvenpark.
  Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 13:02:53 #106
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_179152183
Was het niet een gewoon stop-ontspoor-blok zoals hier op de rails zit?


Bedrijvenpark is volgens mij nog gewoon open, al kent het geen structureel vervoer meer: de staaldraad gaat (opnieuw) met de binnenvaart tegenwoordig. En ik las dat Dollegoor (grind langs de lijn naar Wierden) ook geen vervoer meer heeft.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_179153644
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:02 schreef dennistd het volgende:
Was het niet een gewoon stop-ontspoor-blok zoals hier op de rails zit?

[ afbeelding ]

Bedrijvenpark is volgens mij nog gewoon open, al kent het geen structureel vervoer meer: de staaldraad gaat (opnieuw) met de binnenvaart tegenwoordig. En ik las dat Dollegoor (grind langs de lijn naar Wierden) ook geen vervoer meer heeft.
Ja het was zo'n ding inderdaad :Y

Bedankt voor de info
  Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 14:43:50 #108
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_179154673
Docu over het reilen en zeilen op München Hbf: https://www.zdf.de/dokume(...)schland-xxl-100.html
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 mei 2018 @ 16:25:05 #109
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_179156819
De productie van de eerste ICNG is van start gegaan in het Poolse Katowice

https://nieuws.ns.nl/sterk-staaltje-carbodybuilding/
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_179159184
Die productie was al even bezig. Belangrijker in dit bericht is dat de design freeze nu eindelijk er is.
Eind dit jaar rijdt de eerste trein in Velim, volgend jaar komt de eerste naar Nederland.
Dit zijn allemaal nog de typetests. Daarna begint de toelating. Dat duurt tot ongeveer maart/april 2020, daarna gaat NS nog praktijktests doen (net als nu met de SNG gebeurt). Daarna proefbedrijf, eerst zonder reizigers. Vanaf dienstregeling 2021 moeten de eerste treinen gepland in dienst rijden.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:33:47 #111
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_179170527


Groetjes uit Devon :W
pi_179174559
Bevoegdheidsbewijs voor machinisten gevonden, van een machinist uit Amsterdam. vervaldatum 29-8-2018. opsturen naar het hoofdkantoor of afgeven bij station Alkmaar?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_179174892
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bevoegdheidsbewijs voor machinisten gevonden, van een machinist uit Amsterdam. vervaldatum 29-8-2018. opsturen naar het hoofdkantoor of afgeven bij station Alkmaar?
Afgeven is handiger denk ik.
Bier.
pi_179176013
Afgeven, gaat per interne post naar de machinist of hij/zij kan 'm eventueel direct afhalen.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:33:37 #115
256146 b2py
Beton!
pi_179177086
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bevoegdheidsbewijs voor machinisten gevonden, van een machinist uit Amsterdam. vervaldatum 29-8-2018. opsturen naar het hoofdkantoor of afgeven bij station Alkmaar?
Zelf besturen natuurlijk 8)7
pi_179177504


Weet iemand waarom deze 186-117 maxima heeft rondgereden in deze koninklijke livery? Zowel bij het bezoek van mathilde als bij koningsdag 2017 werd er een 186 in ns kleuren gebruikt......
speak only if it improves the silence.
pi_179177623
toen moest ie onderhoud hebben

geen idee :P
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:57:28 #118
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_179177626
Is dat niet gewoon een fotobewerking van Nico Spilt? :P
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:58:57 #119
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_179177651
De logo's kloppen niet met de fotografeerhoek.
pi_179177717


scherp james :Y
pi_179179660
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:52 schreef TjjWester het volgende:
[ afbeelding ]

Weet iemand waarom deze 186-117 maxima heeft rondgereden in deze koninklijke livery? Zowel bij het bezoek van mathilde als bij koningsdag 2017 werd er een 186 in ns kleuren gebruikt......
Dat ziet er nogal geshopt uit.
Bier.
pi_179179669
Oh hahaha :D Duidelijk.
Bier.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 17:46:22 #124
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_179180129
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:52 schreef TjjWester het volgende:
[ afbeelding ]

Weet iemand waarom deze 186-117 maxima heeft rondgereden in deze koninklijke livery? Zowel bij het bezoek van mathilde als bij koningsdag 2017 werd er een 186 in ns kleuren gebruikt......
ik neem aan dat je aan het trollen bent?
So we just called him Fred
pi_179180137
https://www.haarlemsdagbl(...)s-station-sloterdijk

Viel me van de week pas op, wat een gehannes zeg, ze kunnen dan beter de poortjes weghalen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 15 mei 2018 @ 17:57:11 #126
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179180350
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:46 schreef raptorix het volgende:
https://www.haarlemsdagbl(...)s-station-sloterdijk

Viel me van de week pas op, wat een gehannes zeg, ze kunnen dan beter de poortjes weghalen.
Dit kan prima in systemen verwerkt worden. Dit is gewoon lachwekkend.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 17:57:19 #127
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_179180352
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:46 schreef raptorix het volgende:
https://www.haarlemsdagbl(...)s-station-sloterdijk

Viel me van de week pas op, wat een gehannes zeg, ze kunnen dan beter de poortjes weghalen.
Of fatsoenlijke software gebruiken die hetzelfde rekent als de reisplanners.
So we just called him Fred
pi_179181154
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:46 schreef raptorix het volgende:
https://www.haarlemsdagbl(...)s-station-sloterdijk

Viel me van de week pas op, wat een gehannes zeg, ze kunnen dan beter de poortjes weghalen.
Het meest treurige is dat NS al een paar jaar wist dat dit zou gaan gebeuren, al een half jaar gratis geld aan het incasseren is van mensen die niet doorhebben dat ze worden opgelicht en dat NS nog altijd geen enkele waarschuwing heeft doen uitgaan naar de (mogelijk) gedupeerde reizigers dat te veel geld in rekening wordt gebracht.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 20:09:37 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_179183289
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het meest treurige is dat NS al een paar jaar wist dat dit zou gaan gebeuren, al een half jaar gratis geld aan het incasseren is van mensen die niet doorhebben dat ze worden opgelicht en dat NS nog altijd geen enkele waarschuwing heeft doen uitgaan naar de (mogelijk) gedupeerde reizigers dat te veel geld in rekening wordt gebracht.
Het is gewoon het zoveelste geval waaruit blijkt dat er gewoon niet over nagedacht is. Er zijn echt honderden van dit soort gevallen geweest sinds de invoering van dat systeem.

En sowieso, mensen nou door hoepeltjes laten springen is natuurlijk geen "oplossing".

[ Bericht 4% gewijzigd door Dr_Flash op 15-05-2018 20:14:40 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_179183466
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het is gewoon het zoveelste geval waaruit blijkt dat er gewoon niet over nagedacht is. Er zijn echt honderden van dit soort gevallen geweest sinds de invoering van dat systeem.
ik vrees dat er inmiddels wel over is nagedacht en dat NShet als win/win beschouwt zolang het hen geld oplevert.
In een ongetwijfeld door de PR-afdeling voorgekauwd promopraatje dat van de halve waarheden en hele leugens aan elkaar hangt krjigt de akela van het NS-forumcommunity zelfs zonder enige schaamte uit haar toetsenbord dat de "meerprijs" die de opgelichte reiziger betaalt "volgens de productvoorwaarden".is.
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 20:21:33 #131
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_179183559
Uiteraard, dat hoor je mij ook nergens goedpraten :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 20:24:33 #132
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_179183619
Het is ook eigenlijk alemaal heel simpel. Tssk pfft dat jullie kutjesvolk dat niet snappen, jammer dan.

quote:
We hebben onderzocht of we het OV-chipkaart systeem aan konden passen. Dit bleek echter niet mogelijk, omdat het systeem niet weet of jij als reiziger een geadviseerde of niet-geadviseerde reisroute aflegt. Hierdoor kan de meerprijs niet worden voorkomen.
WIJ hebben een kutsysteem, dus jullie betalen meer *O* Duidelijk toch :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_179183659
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is ook eigenlijk alemaal heel simpel. Tssk pfft dat jullie kutjesvolk dat niet snappen, jammer dan.

[..]

WIJ hebben een kutsysteem, dus jullie betalen meer *O* Duidelijk toch :Y
Dat is wel een treffende samenvatting van het gedrocht dat ov-chipkaart heet.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 21:40:44 #134
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_179185119
En over dit stukje:

quote:
We hebben onderzocht of we het OV-chipkaart systeem aan konden passen. Dit bleek echter niet mogelijk, omdat het systeem niet weet of jij als reiziger een geadviseerde of niet-geadviseerde reisroute aflegt. Hierdoor kan de meerprijs niet worden voorkomen.
Wat een gezwets over "meerprijs".
Als ik op een ICDirect toeslagvrije dag van Rotterdam Centraal naar Amsterdam Centraal reis dan weet dat systeem toch ook niet of ik met de ICDirect, Intercity zonder overstap, Intercity met overstap in Den Haag Centraal, Intercity met overstap in Utrecht of de directe Sprinter heb genomen. Verschijnt ook allemaal in de reisplanner en dan wordt er ook niet gezeurd over "omreizen".

Bij alle andere vervoerders is het systeem ook in staat om een "overstap" te registreren en wordt niet nogmaals het instaptarief gerekend. Dat moet dus ook bij de NS kunnen.
So we just called him Fred
pi_179185373
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:40 schreef FredvZ het volgende:
En over dit stukje:

[..]

Bij alle andere vervoerders is het systeem ook in staat om een "overstap" te registreren en wordt niet nogmaals het instaptarief gerekend. Dat moet dus ook bij de NS kunnen.
Het gaat niet om het dubbel in rekening brengen van het instaptarief, het gaat om een reis waarbij een door de reisplanner geadviseerde route niet de kortste route is wat betreft het aantal tariefeenheden. Als je alleen zou inchecken bij je startpunt en uitchecken bij je eindpunt was er niets aan de hand. Doordat NS er echter voor heeft gekozen de poortjes op een aantal stations zo te plaatsen dat je deze bij een overstap moet passeren en NS het ondanks talloze waarschuwingen niet nodig vond dit probleem op te lossen alvorens de poortjes te sluiten betaal je nu niet het beoogde tarief voor reis A - B maar het duurdere tarief voor reis A - C - B.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:09:31 #136
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_179185770
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het gaat niet om het dubbel in rekening brengen van het instaptarief, het gaat om een reis waarbij een door de reisplanner geadviseerde route niet de kortste route is wat betreft het aantal tariefeenheden. Als je alleen zou inchecken bij je startpunt en uitchecken bij je eindpunt was er niets aan de hand. Doordat NS er echter voor heeft gekozen de poortjes op een aantal stations zo te plaatsen dat je deze bij een overstap moet passeren en NS het ondanks talloze waarschuwingen niet nodig vond dit probleem op te lossen alvorens de poortjes te sluiten betaal je nu niet het beoogde tarief voor reis A - B maar het duurdere tarief voor reis A - C - B.
Zelfde principe, je geeft een kenmerk van je vorige reis mee aan je nieuwe reis.
En dan maakt het voor zo'n systeem echt niet uit of je met die informatie een instaptarief niet opnieuw berekend of het instapstation+tijd van je eerste reis wegschrijft als instapstation+tijd van je tweede reis en het reeds afgeschreven bedrag als korting in rekening brengt op de tweede reis (want die wordt natuurlijk weer opnieuw berekend van het eerste station waar je instapte).

Lost ook gelijk het probleem op van reizigers die voor de spits instappen en over moeten stappen op een station waar je door de poortjes moet (en dus korting mist waar je wel recht op hebt).
So we just called him Fred
pi_179186018
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:09 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Lost ook gelijk het probleem op van reizigers die voor de spits instappen en over moeten stappen op een station waar je door de poortjes moet (en dus korting mist waar je wel recht op hebt).
Dat probleem is "opgelost" naar aanleiding van de problemen die ontstonden bij het sluiten van de poortjes in Hilversum toen mensen inderdaad opeens fors meer gingen betalen doordat hun dalreis na de overstap in een spitsreis was veranderd. Bij overstappen naar dezelfde vervoerder binnen de 35 minuten blijft de oorspronkelijke prijscategorie behouden.
Waarmee de mensen met bijvoorbeeld Traject Vrij weer worden opgelicht. Dat abonnement loont uitsluitend wanneer je in de spits reist, maar als je nu na de spits je reis buiten je traject wil vervolgen moet je als het aan de NS ligt eerst maar 35 minuten doelloos op het station rondhangen.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:20:04 #138
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_179186051
*verwoest* etc
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:23:30 #139
35154 James1988
Schommelbotenlover
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 22:29:19 #140
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_179186317
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:18 schreef Kansenjongere het volgende:
Dat probleem is "opgelost" naar aanleiding van de problemen die ontstonden bij het sluiten van de poortjes in Hilversum toen mensen inderdaad opeens fors meer gingen betalen doordat hun dalreis na de overstap in een spitsreis was veranderd.
Hoe dat probleem in Hilversum ooit heeft kunnen ontstaan is mij een volkomen raadsel. Er is niet eens een tweede vervoerder bij betrokken 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_179186453
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hoe dat probleem in Hilversum ooit heeft kunnen ontstaan is mij een volkomen raadsel. Er is niet eens een tweede vervoerder bij betrokken 8)7
Het uitgangspunt dat je kon omchecken in de daluren om met korting verder te reizen leek me wel zo logisch, dat kon in het papieren tijdperk immers ook met twee kaartjes waarvan 1 met korting.
Het werd pas een probleem toen NS overstappers ging dwingen tot omchecken door perrons af te sluiten met poortjes.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:36:19 #142
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_179186505
Het station aanpassen zodat dat niet meer hoeft (bijvoorbeeld door een voetbrug te bouwen) was zeker te duur?
pi_179187213
Hoe zouden jullie Sloterdijk dan indelen? Als je de volledige hal afsluit met poortjes krijg je weer het gezeik dat mensen niet door het station heen naar de metro kunnen. Geen poortjes is geen optie vanwege de bizarre hoeveelheid (Schiphol-)zwartrijders
pi_179188735
Ik probeer via DB een zitplaats te reserveren, echter geeft hi bij mijn trein aan "zitplaatsreservering momenteel niet mogelijk". Op alle andere data kan dit wel. Betekend dit dat de trein is volgeboekt?

[ Bericht 4% gewijzigd door Jappie_Sea op 16-05-2018 01:32:51 ]
pi_179188755
*foutje*
pi_179190292
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:10 schreef Ireyon het volgende:
Hoe zouden jullie Sloterdijk dan indelen? Als je de volledige hal afsluit met poortjes krijg je weer het gezeik dat mensen niet door het station heen naar de metro kunnen. Geen poortjes is geen optie vanwege de bizarre hoeveelheid (Schiphol-)zwartrijders
Ik zou er vooral voor zorgen dat ik mijn software op orde had voor ik poortjes ging sluiten. Als het doel is voorkomen dat mensen niet of te weinig betalen voor hun reis kan de oplossing natuurlijk niet zijn om ze dan maar bewust te veel te laten betalen en vervolgens nalaten hen hierop te wijzen.
pi_179191283
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het meest treurige is dat NS al een paar jaar wist dat dit zou gaan gebeuren, al een half jaar gratis geld aan het incasseren is van mensen die niet doorhebben dat ze worden opgelicht en dat NS nog altijd geen enkele waarschuwing heeft doen uitgaan naar de (mogelijk) gedupeerde reizigers dat te veel geld in rekening wordt gebracht.
Ik werkte bij bedrijf dat website voor OV-Chipkaart heeft gemaakt, en dit soort cases hadden we inderdaad al voorgelegt, bijvoorbeeld iemdand die zakelijk een traject kaart heeft van Hoorn Amsterdam, en dan prive van Hoorn naar Utrecht wil, moet deze persoon dan de trein uit om uit en in te checken?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_179191297
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 17:57 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Of fatsoenlijke software gebruiken die hetzelfde rekent als de reisplanners.
Dat ligt iets genuanceerder, maar het is wel te doen, je kunt best een script maken die dat corrigeert, het is kwestie van een aantal van dit soort cases in kaart brengen en checken wie die trajecten binnen x tijd heeft afgelegt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_179191316
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 20:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

ik vrees dat er inmiddels wel over is nagedacht en dat NShet als win/win beschouwt zolang het hen geld oplevert.
In een ongetwijfeld door de PR-afdeling voorgekauwd promopraatje dat van de halve waarheden en hele leugens aan elkaar hangt krjigt de akela van het NS-forumcommunity zelfs zonder enige schaamte uit haar toetsenbord dat de "meerprijs" die de opgelichte reiziger betaalt "volgens de productvoorwaarden".is.
De briefjes hangen er ook pas een week, daarnaast bewijst maar weer wat voor faalbedrijf het is, als ik als bedrijf een probleem heb dan moet IK dat oplossen, nu laat men het probleem aanmodderen en moet de klant het op een omslachtige manier oplossen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_179191533
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

De briefjes hangen er ook pas een week, ..
Niet, die hangen er al sinds januari
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')