Geen problemen met poortjes
Een van de rij poortje is altijd wat breder voor de mindervalide mens die die voortbeweegt in bijv. een elektrische rolstoel. Gok op 80cm breed. Breed genoeg.
Wel met een pokke afstand fietsen. Teller staat nu op 199.5km ofzo en ik was om 3.00u snachts pas thuis door tegenwerkende, pijnlijke knietjes, navigatie die uit was gevallen waardoor je maar moest gissen waar ik heen moest (nota bene in Gouda, terwijl ik naar Rdam moest
!) waardoor die laatste 15km me misschien al 2 uur hebben gekost
Tempo was ook al flink ingezakt door vermoeidheid en dus pijnlijke knieen.
Nee, ik had beter wat moeite kunnen stoppen om die trein in te komen. In de intercity had ie makkelijk gepast. Nouja, ik had even hulp moeten vragen om 'm over de (instap)steun bij de deuren te tillen, maar daarna had ie dr wel kunnen staan. Diagonaal, en uiteraard niet optimaal voor overige passagiers, maar het had gekund.
Poortjes kan ie gewoon door, zij het dat er dan wel maar 2.5cm overbleef aan iedere kant en het rolstoelpoortje gebruikt moest worden.
Ik ben rond 14.00u vertrokken naar station Zwolle en daar na het bekijken van een blauwe lijn trein (dat verdomd veel qua model op de sprinters van de NS leek) te besluiten dat ik wel zou gaan fietsen. Eerste ritje naar Zwolle ging immers ook lekker rap dus ik had verwacht wel binnen 7 uur thuis te zijn en wat sneller te rijden dan de standaard tijd die de navigatie aangaf.
Uiteindelijk werd het 3.00u snachts voordat ik thuis was. Door pijnlijke knietjes, uitgevallen navigatie en af en toe wat omleidingen.
Nee, volgende keer regel ik wel even iemand om me te helpen dat ding de trein in te krijgen als ik zover wordt.
De aankoopprijs en de staat ervan maakte echter een hoop goed
Voor die prijs koop je normaal eentje met verweerde lak, gerepareerde schade en 60000km meer
[ Bericht 4% gewijzigd door Kamelenteen op 18-05-2018 17:27:59 ]