Met alle respect, maar dan zijn jullie gewoon lelijk en/of psychisch niet in orde.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:27 schreef Anneloos het volgende:
Wanneer jij en een vriendin naar Hoek van Holland willen gaan met de auto om een drankje te doen vanavond, maar er geen gewillige mannen beschikbaar zijn die willen komen..![]()
Klopt, maar dan willen wij nog wel mannen.. Fotoboek van Anneloosquote:Op maandag 7 mei 2018 18:31 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dan zijn jullie gewoon lelijk en/of psychisch niet in orde.
Een half gezicht hebbenquote:Op maandag 7 mei 2018 18:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Klopt, maar dan willen wij nog wel mannen.. Fotoboek van Anneloos
Hoe sta je tegenover een trio?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb al een gek die mij wilt duwen, zal jou misschien verbazenquote:Op maandag 7 mei 2018 18:38 schreef Azpilicueta het volgende:
Misschien toch maar eens beginnen met afvallen en stoppen met die myspace foto's van je. Wellicht dat je dan nog een gek vindt die je wilt duwen
Niet weten dat Anneloos piraat is.quote:
richting het strand las ik net?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb al een gek die mij wilt duwen, zal jou misschien verbazen![]()
Met de gedachte van een gewillige Anneloos en een vriendin, zou een beetje man binnen een minuut moeten kunnen komen.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:27 schreef Anneloos het volgende:
Wanneer jij en een vriendin naar Hoek van Holland willen gaan met de auto om een drankje te doen vanavond, maar er geen gewillige mannen beschikbaar zijn die willen komen..![]()
Ik zit nu al aan de wijnquote:Op maandag 7 mei 2018 18:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Pak gewoon het OV, mag je nog je flesje kiosk wijn in de trein drinken zelfs
Nee, dat is triestenbier. Alleen het bestequote:Op maandag 7 mei 2018 18:31 schreef oranjevogel1 het volgende:
ik ben er van overtuigd dat deze gebruiker een lange baard heeft en een aantal blikken schultenbrau achterover heeft gekieperd, alvorens deze post op te stellen.
Is goed! Zie ik je daarquote:Op maandag 7 mei 2018 18:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Naar Hoek van Holland? Dan ga ik liever met eigen vervoer.
Dan zie ik je straksquote:Op maandag 7 mei 2018 18:43 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Met de gedachte van een gewillige Anneloos en een vriendin, zou een beetje man binnen een minuut moeten kunnen komen.
Maaruh, wil best wel even naar Hoek van Holland eigenlijk. Lekker door de duinen scheuren op de fiets.
Oke, kom dan. Moet je wel picca sturen hoe je eruit ziet! Ik laat wel weten als we gaan rijden! Neem bvo’tjes mee voor onderwegquote:
Maar ik heb geen zin om die 25km terug te roeien en ik moet om de duinen te bereiken eerst naar Scheveningen :/quote:
Jammerquote:Op maandag 7 mei 2018 18:48 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om die 25km terug te roeien en ik moet om de duinen te bereiken eerst naar Scheveningen :/
Wat die baard betreft was ik wel spot on.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, dat is triestenbier. Alleen het beste![]()
Kan ook! Pikkennwe richilio op bij blaak en komen we daarheen! Wel picca zodat ik weet hoe jij eruit zietquote:
Nee heb alleen een bos beneden. Door de benen het bos niet meer zienquote:Op maandag 7 mei 2018 18:52 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Wat die baard betreft was ik wel spot on.
heb je ook okselhaar?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee heb alleen een bos beneden. Door de benen het bos niet meer zien
Je mag mn baardtrimmer lenenquote:Op maandag 7 mei 2018 18:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee heb alleen een bos beneden. Door de benen het bos niet meer zien
Krijgen we dan ook 10 topics in KLB en 20 in R&P over Anneloos?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
is wel een eindje dus slaap wel bij jou dan vannacht
Niet teveel eisen stellen he?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kan ook! Pikkennwe richilio op bij blaak en komen we daarheen! Wel picca zodat ik weet hoe jij eruit ziet
Weet niet of mijn ouders dat fijn vinden maar die vriendin van mij heeft wel een bed bij familieleden die op vakantie zijnquote:Op maandag 7 mei 2018 18:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet ik niet wie jij bent.. ik ga niet voor saus naar scheveningen rijdenquote:Op maandag 7 mei 2018 18:57 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Niet teveel eisen stellen he?
Ik hou niet zo van op de foto gaan en op digitale camera's..
quote:Op maandag 7 mei 2018 18:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook 10 topics in KLB en 20 in R&P over Anneloos?
knuffel jij me dan in slaap?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weet niet of mijn ouders dat fijn vinden maar die vriendin van mij heeft wel een bed bij familieleden die op vakantie zijn
Hopelijk welquote:Op maandag 7 mei 2018 18:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook 10 topics in KLB en 20 in R&P over Anneloos?
Gettin' jigggy with itquote:Op maandag 7 mei 2018 18:56 schreef jigggy het volgende:
[..]
Nee plentyquote:Op maandag 7 mei 2018 19:01 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Is jouw hoofd ook kaal? Ben jij soms een skinhead?
Beter haal je op zn minst een bakje kibbeling inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet ik niet wie jij bent.. ik ga niet voor saus naar scheveningen rijden
Net gebbqt... als jij maar komtquote:Op maandag 7 mei 2018 19:02 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Beter haal je op zn minst een bakje kibbeling inderdaad.
Nee maar blijkbaar wel voor mannenpapquote:Op maandag 7 mei 2018 18:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
ik ga niet voor saus naar scheveningen rijden
YESquote:Op maandag 7 mei 2018 19:02 schreef JimmyDean het volgende:
Nou Anneloos, jij gaat megaveel FOK! piemels krijgen op deze manier.
Lekker bezig.
Top, zie je zoquote:Op maandag 7 mei 2018 19:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
We gaan over half uurtje weg, zijnn er half 9
Surequote:
En wat is het uiteindelijke doel in Scheveningen?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
We gaan over half uurtje weg, zijnn er half 9
Ik twijfel.. straks kom jij niet.. staan wij daar.. we willen daar gezellig een drankje doen.. maar misschien tochh maar naar Hoek van Hollandquote:Op maandag 7 mei 2018 18:58 schreef Kamelenteen het volgende:
Maar ik vind het wel even een goed idee om naar Scheveningen te gaan, dus dat ga ik zo maar even doen
Anneloos wil gewoon aandacht en gaat zich echt niet door internetkneusjes laten volblaffen hoor.quote:
Zeg dat maar tegen mijn fokkneusjequote:Op maandag 7 mei 2018 19:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Anneloos wil gewoon aandacht en gaat zich echt niet door internetkneusjes laten volblaffen hoor.
Hoera, dan maak ik nog kansquote:Op maandag 7 mei 2018 19:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Anneloos wil gewoon aandacht en gaat zich echt niet door internetkneusjes laten volblaffen hoor.
Hopen dat het gezellig wordt.quote:
De vorige KLB meet was baas man in 2013quote:
Hoek van Holland rond half 9quote:Op maandag 7 mei 2018 19:12 schreef macuscam het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, maar waar en wanneer is die FOK! gangbang nu precies?
Jezus, wat een Josti'squote:
Dat zal waarschijnlijk een apart topic in KPD worden.quote:
Het verschil tussen een R&P meet en een KLB meet is al behoorlijk van wat ik heb gezien ooit, een KPD meet zou helemaal hilarisch zijn.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk een apart topic in KPD worden.
Mooi, kan ik tenminste door Den Haag fietsen zonder steeds voor het stoplicht te moeten staan.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:32 schreef Pharkus het volgende:
Hoorde net dat er filevorming was bij de zoldertrappen.
Dat je zo bij een lange rij voor een attractie aansluit en dat je dan uiteindelijk aan de beurt bent en denkt 'was dit het nou?'quote:Op maandag 7 mei 2018 19:32 schreef Pharkus het volgende:
Hoorde net dat er filevorming was bij de zoldertrappen.
Je omschrijft nu de weg omhoog over de panty van Anneloos naar het bos tussen dr benen?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat je zo bij een lange rij voor een attractie aansluit en dat je dan uiteindelijk aan de beurt bent en denkt 'was dit het nou?'
Als ze er een ladder in heeft is het een stairway to heavenquote:Op maandag 7 mei 2018 19:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Je omschrijft nu de weg omhoog over de panty van Anneloos naar het bos tussen dr benen?
Wie weet.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als ze er een ladder in heeft is het een stairway to heaven
Jezus wat een wanhoop dat je dit ook nog echt gaat doen.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:46 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Wie weet.
Maar ik ga even richting Scheveningen en dan via Scheveningen een stukje door de duinen richting Kijkduin en weer terug. Mooi ritje wel
Goeiequote:Op maandag 7 mei 2018 19:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als ze er een ladder in heeft is het een stairway to heaven
Wij zijn met auto! Kom jij ook?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Woon in de buurt, ben 19 jaar dus als je nog een x wilt rij maar mee dan pomp ik je ook nog ff vol
ohja wel benzinegeld betalen
Meid ik ben nog half bezopen van gisterquote:
Ben jij 8?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Meid ik ben nog half bezopen van gisterHelaas werkt alcohol niet zo snel uit
Ga t risico vandaag niet nemen, maar anders mag je me altijd appen bby xoxo
Ik zou jeweetwelwie nooit laten zitten voor voetbalquote:Op maandag 7 mei 2018 19:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Godver dat zal het zijn... heb ik weer
Goedzo.. hij doet dat ook niet! Hij nodigt mij dan uit om ook te kijkenquote:Op maandag 7 mei 2018 19:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou jeweetwelwie nooit laten zitten voor voetbal
Wij keken gisteren "klikbeet", ken je dat programma? Dikke aanrader. Fucking geniaal.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Goedzo.. hij doet dat ook niet! Hij nodigt mij dan uit om ook te kijkenOf ik zorg wel voor andere bezigheden..
Waar woon je? Dm?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
haal me ff op dan ga ik wel mee
Ja prima hoor, gwn op de markt op het terras ofzoquote:Op maandag 7 mei 2018 19:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Gaan we echt deze zomer een keer doen hè
Nee, heheh kan ik dat ergens terugkijken?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij keken gisteren "klikbeet", ken je dat programma? Dikke aanrader. Fucking geniaal.
Grappig, ik had blauwe ogen bij je verwacht.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Groen, grijs, blauwquote:Op maandag 7 mei 2018 20:08 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Grappig, ik had blauwe ogen bij je verwacht.
Nee, niet echtquote:Op maandag 7 mei 2018 18:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb al een gek die mij wilt duwen, zal jou misschien verbazen![]()
Ik wil je graag op je blauwe ogen geloven.... Maar hoek van Holland haal ik niet meer voordat het donker is vanavond.quote:
Hartstikke! We kunnen niet allemaal perfect zijn! Veel plezier met jouw negatieve perfecte leventjequote:Op maandag 7 mei 2018 20:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Want er zijn genoeg mannelijke sneuneuzen die wanhopig genoeg zijn voor wat voor vrouw dan ook
Wat een gigakneus ben je toch ook.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja vroeger op hoek van holland weet ik nog wel, dan met een matzko die viel ineens flauw, dus de mensen helpen, ja dan even een tas weggrijpen goeie tijden waren dat totdat ik gepakt werd
Ritmo?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja vroeger op hoek van holland weet ik nog wel, dan met een matzko die viel ineens flauw, dus de mensen helpen, ja dan even een tas weggrijpen goeie tijden waren dat totdat ik gepakt werd
Kneusje ben je ook. Kon dit soort aandachttrekkerij niet ergens anders?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hartstikke! We kunnen niet allemaal perfect zijn! Veel plezier met jouw negatieve perfecte leventje![]()
het is je gegund
Ja https://www.npo3.nl/klikbeet/VPWON_1272922quote:Op maandag 7 mei 2018 20:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, heheh kan ik dat ergens terugkijken?
Ik dacht dat daarvoor Fok was. Ga jij nou maar naar je scquote:Op maandag 7 mei 2018 20:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kneusje ben je ook. Kon dit soort aandachttrekkerij niet ergens anders?
Jammer, volgende keer beter! Fijne avondquote:Op maandag 7 mei 2018 20:10 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ik wil je graag op je blauwe ogen geloven.... Maar hoek van Holland haal ik niet meer voordat het donker is vanavond.
Ben er over 15 minquote:Op maandag 7 mei 2018 20:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben nu net op het strand. Waar sta je ergens en wat is je nummer?
Danke, du auch. Mocht je eens in het oosten des lands komen ben je welkom.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jammer, volgende keer beter! Fijne avond![]()
Ik lig naakt in de duinen. Ik heb al aan zes voorbij lopende homo's gevraagd of jij het bent, maar tot nu toe nog niet.quote:
Ik ga op het terras zitten..quote:Op maandag 7 mei 2018 20:22 schreef serkot het volgende:
[..]
Ik lig naakt in de duinen. Ik heb al aan zes voorbij lopende homo's gevraagd of jij het bent, maar tot nu toe nog niet.
Goede aanwijzing..quote:Op maandag 7 mei 2018 20:23 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb een wit overhemd en blauwe korte broek aan.
Oh, en een Rayban.
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:23 schreef MichaelScott het volgende:
Ik heb een wit overhemd en blauwe korte broek aan.
Oh, en een Rayban.
Heerlijk, precies mijn typequote:Op maandag 7 mei 2018 20:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gewoon de bleke vampiers in wolvenshirt en ziekenfondsbril zoeken
Maar jij komt nietquote:Op maandag 7 mei 2018 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb zo'n tattoo op mn borst met zo'n kruis uit 1940, moet vrij makkelijk te herkennen
Veel plezier met jouw enkeltjequote:Op maandag 7 mei 2018 20:25 schreef serkot het volgende:
[..]
O, daar heb ik geen zin in. Ik ga me aankleden en naar huis.
Wedstrijdje van maken of je van de voetbal kan winnen. Sexy outfit aan, perongelijk bukken voor de tv enzo. Semi intelligent doen over buitenspel.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Goedzo.. hij doet dat ook niet! Hij nodigt mij dan uit om ook te kijkenOf ik zorg wel voor andere bezigheden..
Och ik heb zo mijn manieren! Sexy outfitjes zorg ik altijd voorquote:Op maandag 7 mei 2018 20:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wedstrijdje van maken of je van de voetbal kan winnen. Sexy outfit aan, perongelijk bukken voor de tv enzo. Semi intelligent doen over buitenspel.
post dan, krijg je weer complimentjesquote:Op maandag 7 mei 2018 20:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och ik heb zo mijn manieren! Sexy outfitjes zorg ik altijd voor![]()
En kom de volgende keer hier chillen met het mooie weer.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och ik heb zo mijn manieren! Sexy outfitjes zorg ik altijd voor![]()
Ja gezellig, moeten we wel even kijken wie er allemaal komt anders durf ik mijn dochter niet mee te nemenquote:Op maandag 7 mei 2018 19:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja prima hoor, gwn op de markt op het terras ofzo
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:32 schreef Anneloos het volgende:
Ben er binnem 5 min als er echt mensen zijn .. zwarte zonnebril, jumpsuit, slippers, horloge
En hoofd, romp twee benen en twee armen.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:32 schreef Anneloos het volgende:
Ben er binnem 5 min als er echt mensen zijn .. zwarte zonnebril, jumpsuit, slippers, horloge
aandachtshoerenfittie <3quote:Op maandag 7 mei 2018 20:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En kom de volgende keer hier chillen met het mooie weer.![]()
Slotje.
Vertel, wat is buitenspel?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wedstrijdje van maken of je van de voetbal kan winnen. Sexy outfit aan, perongelijk bukken voor de tv enzo. Semi intelligent doen over buitenspel.
Begrijpelijkquote:Op maandag 7 mei 2018 20:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja gezellig, moeten we wel even kijken wie er allemaal komt anders durf ik mijn dochter niet mee te nemen
Ik ben er ook. T-shirt, broek, schoenen en (wat toevallig) ook een zwarte zonnebril en horloge.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:32 schreef Anneloos het volgende:
Wanneer er op het moment van overspelen niemand van de verdediging tussen de tegenstander en de keeper zit.quote:
Pics... Mag per DM.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:32 schreef Anneloos het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wanneer er op het moment van overspelen niemand van de verdediging tussen de tegenstander en de keeper zit.
Jumpsuitquote:Op maandag 7 mei 2018 20:32 schreef Anneloos het volgende:
Ook nogquote:Op maandag 7 mei 2018 20:33 schreef -river- het volgende:
[..]
[..]
En hoofd, romp twee benen en twee armen.
Ze is bijna 15 en heeft hele goede humor maar toch...het is zo een braaf vwo kindjequote:Op maandag 7 mei 2018 20:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
BegrijpelijkZou zelf ook niet zomaar m'n kind meenemen naar een stel FOK!ers. Maar aan de andere kant is 't toch openbaar.
Ik ben Feyenoord supporter, zou dus zeker uitkijken. Maar tegen vrouwen doe ik nooit iets gemeens hoor.quote:
Je hebt je eyeliner veel te dik getekend, nu lijkt het op zwarte Oogschaduwquote:Op maandag 7 mei 2018 18:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vroegah, was ik voor Feyenoord, puur en alleen om mijn broertje te pesten.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoord supporter, zou dus zeker uitkijken. Maar tegen vrouwen doe ik nooit iets gemeens hoor.
Boeiendquote:Op maandag 7 mei 2018 20:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je hebt je eyeliner veel te dik getekend, nu lijkt het op zwarte Oogschaduw
Ja dat word een beetje lastig dit jaar...quote:Op maandag 7 mei 2018 20:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vroegah, was ik voor Feyenoord, puur en alleen om mijn broertje te pesten.
Ik heb nooit een voetbalclub uitgezocht. Ik vind het EK en WK leuk.. Maarja
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wanneer er op het moment van overspelen niemand van de verdediging tussen de tegenstander en de keeper zit.
Mwoa de meesten op FOK! zijn toch van het kaliber grote mond, klein hartje heb ik het idee. En de ekte 'stoere boys' komen toch niet opdagen.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze is bijna 15 en heeft hele goede humor maar toch...het is zo een braaf vwo kindje
Lijkt mij gezellig! Uitnodiging volgt??quote:Op maandag 7 mei 2018 20:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En kom de volgende keer hier chillen met het mooie weer.![]()
Slotje.
Ja daarom en als ze hoort dat vogeltjesdans en ik gaan wilt ze op zeker mee.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoa de meesten op FOK! zijn toch van het kaliber grote mond, klein hartje heb ik het idee. En de ekte 'stoere boys' komen toch niet opdagen.
gefixt voor mezelfquote:Op maandag 7 mei 2018 20:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoa de meesten op FOK! zijn toch van het kaliber grote wond, klein hartje heb ik het idee. En de ekte 'stoere boys' komen toch niet opdagen.
Feyenoord all the wayquote:Op maandag 7 mei 2018 20:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoord supporter, zou dus zeker uitkijken. Maar tegen vrouwen doe ik nooit iets gemeens hoor.
ik ben aardigquote:Op maandag 7 mei 2018 20:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lijkt mij gezellig! Uitnodiging volgt??
Gaat geregeld worden.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lijkt mij gezellig! Uitnodiging volgt??
Denk jij dat ze er echt is?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoa de meesten op FOK! zijn toch van het kaliber grote mond, klein hartje heb ik het idee. En de ekte 'stoere boys' komen toch niet opdagen.
Er zijn er meerdere!quote:Op maandag 7 mei 2018 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je kunt hier solliciteren, TS: ONZ / So you wanna be in Le Clique
Ben aan 't werk maatquote:Op maandag 7 mei 2018 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Toto jongen
Bist oe weer roare frats'n oan't uuthoal'n?
Geen idee, ik zou zelf op zich best gegaan zijn, waarom niet? Tis niet alsof je met wildvreemden een week op vakantie gaat, je gaat naar een terras. Maar genoeg trollen inderdaad hier.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ik heb namelijk nog geen bewijs gezien. Verder moet je wel soort van zeker zijn dat die persoon enigszins normaal is.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zelf op zich best gegaan zijn, waarom niet? Tis niet alsof je met wildvreemden een week op vakantie gaat, je gaat naar een terras. Maar genoeg trollen inderdaad hier.
Wie er dan komt weet dat ik echt ben, wie niet komt boeit me geen zak wat ze denken.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou zelf op zich best gegaan zijn, waarom niet? Tis niet alsof je met wildvreemden een week op vakantie gaat, je gaat naar een terras. Maar genoeg trollen inderdaad hier.
Wat is er in Eindje?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Eindhoven dan zie je het.
Sinds wanneer ligt Hoek van Holland in Eindhoven?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Kom gezellig naar Eindhoven dan zie je het.
quote:Op maandag 7 mei 2018 20:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]Ah das wel tof dan. Veel plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter lezen barbie.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Hoek van Holland in Eindhoven?
FOK! meets zijn geniaalquote:Op maandag 7 mei 2018 20:51 schreef Linkesoep het volgende:
Door dit soort topics lijkt fok! minder uitgestorven
Ze klinkt wel stuk gemoedelijker dan onze Marokkaanse vriendin.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:51 schreef Linkesoep het volgende:
Door dit soort topics lijkt fok! minder uitgestorven
Wij mannen hebben wel wat meer te doen dan naar Hoek van Holland komen voor meiden die je overal in Nederland ook kan vinden op allerlei stranden.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:27 schreef Anneloos het volgende:
Sorry, ik zal het uitleggen. Hun spreken spontaan af en daarop vroeg ik mij af of het leuk was een keer in Eindhoven af te spreken, vandaar.quote:
Aah gezellig.quote:Op maandag 7 mei 2018 20:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het uitleggen. Hun spreken spontaan af en daarop vroeg ik mij af of het leuk was een keer in Eindhoven af te spreken, vandaar.
Jammer dit, Iwanusquote:Op maandag 7 mei 2018 20:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wij mannen hebben wel wat meer te doen dan naar Hoek van Holland komen voor meiden die je overal in Nederland ook kan vinden op allerlei stranden.
Dan word je toch gewoon lesbisch?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:27 schreef Anneloos het volgende:
Jij moet ook mee naar de Eindhoven meetquote:Op maandag 7 mei 2018 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan word je toch gewoon lesbisch?
Dat is een plan, maar ik kom geen seks tekort.. of naja eigenlijk wel maar ook nietquote:Op maandag 7 mei 2018 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan word je toch gewoon lesbisch?
Seks met een vrouw lijkt me ook maar saai.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat is een plan, maar ik kom geen seks tekort.. of naja eigenlijk wel maar ook niet
Heel leuk hoorquote:Op maandag 7 mei 2018 21:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Seks met een vrouw lijkt me ook maar saai.
Met mij niet... wanneer mag ik langskomen?quote:Op maandag 7 mei 2018 21:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Seks met een vrouw lijkt me ook maar saai.
Met jou wil ik het wel proberen. Morgen avond?quote:Op maandag 7 mei 2018 21:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met mij niet... wanneer mag ik langskomen?
Morgenavond druk.. vrijdag of zaterdag?quote:Op maandag 7 mei 2018 21:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met jou wil ik het wel proberen. Morgen avond?![]()
Met een vrouw is geen vreemdgaan toch?
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij zuupen dnquote:Op maandag 7 mei 2018 21:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Morgenavond druk.. vrijdag of zaterdag?
Nee, met een vrouw is het niet vreemd gaan. Mijn vriend mag zich ook laten uitwonen door een bende negers, geen problemen mee.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vrijdag kan wel, zaterdag zou een trio worden.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Morgenavond druk.. vrijdag of zaterdag?
Is dat laatste wel eens voorgekomenquote:Op maandag 7 mei 2018 21:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, met een vrouw is het niet vreemd gaan. Mijn vriend mag zich ook laten uitwonen door een bende negers, geen problemen mee.
Jij snapt mij.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, met een vrouw is het niet vreemd gaan. Mijn vriend mag zich ook laten uitwonen door een bende negers, geen problemen mee.
Vrijdag kan, heb jij een slaapplaats en ik kan naar jou met het ov komen?quote:Op maandag 7 mei 2018 21:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vrijdag kan wel, zaterdag zou een trio worden.
Ik heb meerdere slaapplaatsen om uit te kiezen en de trein op loopafstand.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vrijdag kan, heb jij een slaapplaats en ik kan naar jou met het ov komen?
Nice! Ik spreek je dan later over vrijdagquote:Op maandag 7 mei 2018 21:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb meerdere slaapplaatsen om uit te kiezen en de trein op loopafstand.
Ik hoor je welquote:Op maandag 7 mei 2018 21:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nice! Ik spreek je dan later over vrijdag![]()
![]()
We doen snel een drankje! Stay in touch?quote:Op maandag 7 mei 2018 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
isgoed ik heb ook een slaapplaats hoor
Die al een tijdje niet meer gezien trouwens!quote:Op maandag 7 mei 2018 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze klinkt wel stuk gemoedelijker dan onze Marokkaanse vriendin.
Dronk Haan ook echt halve liters goedkoop pils? Voor de beeldvorming.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja in 2013 met Haan33 en consorten, goeie avond/nacht
Staat ze inmiddels niet op het punt om te baren?quote:Op maandag 7 mei 2018 21:13 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Die al een tijdje niet meer gezien trouwens!
Toen atte die nog wel eens halve liters kanon ja.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dronk Haan ook echt halve liters goedkoop pils? Voor de beeldvorming.
Is ze zwanger dan?quote:Op maandag 7 mei 2018 21:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat ze inmiddels niet op het punt om te baren?
Ohquote:Op maandag 7 mei 2018 21:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Jij moet ook mee naar de Eindhoven meet
Klinkt als een recept voor een goede avond jaquote:Op maandag 7 mei 2018 21:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja in 2013 met Haan33 en consorten, goeie avond/nacht
Hoax, die zitten allemaal vast.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Op een afstandje toekijkenquote:Op maandag 7 mei 2018 21:25 schreef Fer het volgende:
Waar blijven de witte ledematen en wolvenshirts?
Als het nou dichterbij was/eerder aangekondigd...quote:Op maandag 7 mei 2018 21:29 schreef Anneloos het volgende:
Ja, echt teleurstellend dat jullie er niet zijn.. ik maar zoeken naar witte overhemden en wolvenshirts
Sorry, wie ben jij?quote:Op maandag 7 mei 2018 21:43 schreef ZarB het volgende:
Jezus wat een slap aftreksel van de legendarische Zarb-uberoberabereberiberkullie topics. -4 sterren op een schaal van 10. Karige openingspost en het ontbreken van pics en een youtube filmpje maakt het al helemaal dramatisch. Nee. Gewoon NEE
Af en toe opduikende legende, maar ik probeer podium te bieden aan nieuw vlees maar tot nu toe levert dat nog niet veel succes op zo te zien.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Af en toe opduikende legende, maar ik probeer podium te bieden aan nieuw vlees maar tot nu toe levert dat nog niet veel succes op zo te zien.
Och ik lever veel op, als jij mij de kans geeft en anders een gemiste kans voor jouquote:Op maandag 7 mei 2018 21:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Af en toe opduikende legende, maar ik probeer podium te bieden aan nieuw vlees maar tot nu toe levert dat nog niet veel succes op zo te zien.
Al die zelf benoemde legendes tegenwoordig op FOK!..quote:Op maandag 7 mei 2018 21:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2018 21:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ben jij maar 1’66?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:14 schreef Sander166 het volgende:
Als TS zegt hoe lang ze is en hoeveel ze weegt dan ben ik heel misschien bereid om haar mannelijk gezelschap aan te bieden.
Het was heerlijk! Nu heerlijk mijn bedie in zo! Zo lekker slapenquote:Op maandag 7 mei 2018 22:02 schreef bamibij het volgende:
Aandachtshoerentopic wel dit.
Leuk op het strand TS?
Die zijn de moeite waard... so say all the men before youquote:Op maandag 7 mei 2018 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil graag komen. Over je tietjes!!!!!!
Nou zeg wat waren die leuk, meid.quote:Op maandag 7 mei 2018 21:43 schreef ZarB het volgende:
Jezus wat een slap aftreksel van de legendarische Zarb-uberoberabereberiberkullie topics. -4 sterren op een schaal van 10. Karige openingspost en het ontbreken van pics en een youtube filmpje maakt het al helemaal dramatisch. Nee. Gewoon NEE
Net de mount everest bedekt met sneeuwquote:Op maandag 7 mei 2018 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil graag komen. Over je tietjes!!!!!!
Klinkt geil, wil jij een keer afspreken?quote:Op maandag 7 mei 2018 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net de mount everest bedekt met sneeuw
Hier ontstaat iets moois.quote:Op maandag 7 mei 2018 22:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Klinkt geil, wil jij een keer afspreken?
Nou, wat een wanhoop om met dit weer lekker even buiten te genieten. Woon redelijk dicht bij Scheveningen, 12km ofzo, het weer is lekker en zit al teveel achter het internet. Wat is er dan mis met gewoon buiten even wat te ontspannen in plaats van op de bank te hangen met Fok! op de achtergrond?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jezus wat een wanhoop dat je dit ook nog echt gaat doen.
manmanman
Nee, alles door de helft. Kijk maar naar dr fotoboekquote:Op maandag 7 mei 2018 20:33 schreef -river- het volgende:
[..]
[..]
En hoofd, romp twee benen en twee armen.
Jij hebt het door.. intelligente jongemanquote:Op maandag 7 mei 2018 23:04 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nee, alles door de helft. Kijk maar naar dr fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |