Met alle respect, maar dan zijn jullie gewoon lelijk en/of psychisch niet in orde.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:27 schreef Anneloos het volgende:
Wanneer jij en een vriendin naar Hoek van Holland willen gaan met de auto om een drankje te doen vanavond, maar er geen gewillige mannen beschikbaar zijn die willen komen..![]()
Klopt, maar dan willen wij nog wel mannen.. Fotoboek van Anneloosquote:Op maandag 7 mei 2018 18:31 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dan zijn jullie gewoon lelijk en/of psychisch niet in orde.
Een half gezicht hebbenquote:Op maandag 7 mei 2018 18:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Klopt, maar dan willen wij nog wel mannen.. Fotoboek van Anneloos
Hoe sta je tegenover een trio?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Klopt, maar dan willen wij nog wel mannen.. Fotoboek van Anneloos
Ik heb al een gek die mij wilt duwen, zal jou misschien verbazenquote:Op maandag 7 mei 2018 18:38 schreef Azpilicueta het volgende:
Misschien toch maar eens beginnen met afvallen en stoppen met die myspace foto's van je. Wellicht dat je dan nog een gek vindt die je wilt duwen
Niet weten dat Anneloos piraat is.quote:
richting het strand las ik net?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb al een gek die mij wilt duwen, zal jou misschien verbazen![]()
Met de gedachte van een gewillige Anneloos en een vriendin, zou een beetje man binnen een minuut moeten kunnen komen.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:27 schreef Anneloos het volgende:
Wanneer jij en een vriendin naar Hoek van Holland willen gaan met de auto om een drankje te doen vanavond, maar er geen gewillige mannen beschikbaar zijn die willen komen..![]()
Ik zit nu al aan de wijnquote:Op maandag 7 mei 2018 18:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Pak gewoon het OV, mag je nog je flesje kiosk wijn in de trein drinken zelfs
Nee, dat is triestenbier. Alleen het bestequote:Op maandag 7 mei 2018 18:31 schreef oranjevogel1 het volgende:
ik ben er van overtuigd dat deze gebruiker een lange baard heeft en een aantal blikken schultenbrau achterover heeft gekieperd, alvorens deze post op te stellen.
Is goed! Zie ik je daarquote:Op maandag 7 mei 2018 18:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Naar Hoek van Holland? Dan ga ik liever met eigen vervoer.
Dan zie ik je straksquote:Op maandag 7 mei 2018 18:43 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Met de gedachte van een gewillige Anneloos en een vriendin, zou een beetje man binnen een minuut moeten kunnen komen.
Maaruh, wil best wel even naar Hoek van Holland eigenlijk. Lekker door de duinen scheuren op de fiets.
Oke, kom dan. Moet je wel picca sturen hoe je eruit ziet! Ik laat wel weten als we gaan rijden! Neem bvo’tjes mee voor onderwegquote:
Maar ik heb geen zin om die 25km terug te roeien en ik moet om de duinen te bereiken eerst naar Scheveningen :/quote:
Jammerquote:Op maandag 7 mei 2018 18:48 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om die 25km terug te roeien en ik moet om de duinen te bereiken eerst naar Scheveningen :/
Wat die baard betreft was ik wel spot on.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, dat is triestenbier. Alleen het beste![]()
Kan ook! Pikkennwe richilio op bij blaak en komen we daarheen! Wel picca zodat ik weet hoe jij eruit zietquote:
Nee heb alleen een bos beneden. Door de benen het bos niet meer zienquote:Op maandag 7 mei 2018 18:52 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Wat die baard betreft was ik wel spot on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |