Haha helemaal wel nietquote:Op maandag 7 mei 2018 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken want het zal wel weer kut zijn
Ik ook.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:30 schreef ijs_beer het volgende:
Ohja, en z'n gebrek aan teflon snap ik ook heel goed. En dingen jezelf niet niet kunnen aantrekken dat ook.
Je kunt ook precies de types voorspellen die dit gaan doen.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:43 schreef grazz het volgende:
Het is wachten op de eerste NLse songfestivalfan die dit in het Engels (@wiwi) de wereld in tweet
Dit is toch wel vooral een nationaal dingetje. Ik denk niet dat het mensen echt boeit als de zangeres van Malta een conflict zou hebben met een journalist van het Valetta's Dagblad.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:43 schreef grazz het volgende:
Het is wachten op de eerste NLse songfestivalfan die dit in het Engels (@wiwi) de wereld in tweet
quote:Op maandag 7 mei 2018 18:15 schreef ijs_beer het volgende:
Een stukje kwetsbare ijs_beren(zelf)psychologie van de koude grond; is dat niet je ding kun je beter de spoiler overslaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life can be a bitch, so like it..
Dat zeker. Ik volg twee dagen (zaterdag en zondag) en vanmiddag het topic niet en je bent zoveel topics verderquote:
Laten we het hopen dat het een nationaal dingetje blijft. Op onze eigen Way kunnen we gelukkig niet stemmen ander stonden we op -239quote:Op maandag 7 mei 2018 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is toch wel vooral een nationaal dingetje. Ik denk niet dat het mensen echt boeit als de zangeres van Malta een conflict zou hebben met een journalist van het Valetta's Dagblad.
Ik wilde net typen dat dit meer een dingetje is binnen 'onze bubble'. De gemiddelde kijker krijgt hier toch niks van mee. Niks aan het handje. Wat maken we ons weer druk. Hey, de zon schijnt! Zijn jullie vandaag al naar buiten geweest?quote:Op maandag 7 mei 2018 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is toch wel vooral een nationaal dingetje. Ik denk niet dat het mensen echt boeit als de zangeres van Malta een conflict zou hebben met een journalist van het Valetta's Dagblad.
Ik wel tussen doorquote:Op maandag 7 mei 2018 18:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat dit meer een dingetje is binnen 'onze bubble'. De gemiddelde kijker krijgt hier toch niks van mee. Niks aan het handje. Wat maken we ons weer druk. Hey, de zon schijnt! Zijn jullie vandaag al naar buiten geweest?
Oh is dat zoquote:Op maandag 7 mei 2018 18:49 schreef grazz het volgende:
Dave zal ook wel in z'n nopjes zijn nu die Jeffrey ik doe een randslag Wammes één van de kandidaten van Adam zkt Eva is
Dan kunnen zelfs zij alsnog echt wel inzien dat 'Waylon boycot pers' niet waar is. De pers is juist uitgenodigd vanavond op de showcase.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:43 schreef grazz het volgende:
Ik zei toch dat je van ons advies en tips krijgt, headphone in darling.quote:Op maandag 7 mei 2018 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb er geen kijk op. Ik vond CATS ook niks voor het songfestival in het beginEn m'n Salvador voorspelling was wrs toeval en geluk.
En ik ben de laatste die om zou kunnen gaan met Raatgever z'n 'journalistiek'.
Ik vind het ergens nog knap dat Waylon al maanden van de manager wist hoe het zat en nog zo lang z'n mond erover heeft kunnen houden en hem de hand wilde reiken in april mits excuses voor z'n gedrag naar de manager.
Ja ik dacht ik meld het ff, aangezien hier de doelgroep zich bevindt(?)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |