Dat was die sowieso al niet meer.... Wat laat Waylon zich kennen zeg. Ontwijk ze desnoods, ga nou niet met ze in discussiequote:Op maandag 7 mei 2018 15:43 schreef Dave het volgende:
Zo te horen is ie wel als een echte outlaw op die blauwe loper bezig geweest. Echt handig kan ik het niet noemen allemaal. Als dit doorettert is die halve finale ook geen formaliteitje meer.
Daarom moet hij gewoon beter nadenken als hij meedoet met iets waar de hele wereld meekijkt. De man is 38.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:43 schreef Dave het volgende:
Zo te horen is ie wel als een echte outlaw op die blauwe loper bezig geweest. Echt handig kan ik het niet noemen allemaal. Als dit doorettert is die halve finale ook geen formaliteitje meer.
Nu ik dit zo hoor, vermoed ik dat het verhaaltje met Ilse ook nog wel iets anders ligtquote:Op maandag 7 mei 2018 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je gaat Ilse in elk geval wel missen zo
Ik was altijd al Team Ilsequote:Op maandag 7 mei 2018 15:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu ik dit zo hoor, vermoed ik dat het verhaaltje met Ilse ook nog wel iets anders ligt
quote:Op maandag 7 mei 2018 15:47 schreef Wup2 het volgende:
Voor iemand die niet alles van minuut tot minuut volgt kan ik melden: er is geen touw aan vast te knopen.
Anders dan...? Altijd team Ilse geweest, samen met Vulture.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu ik dit zo hoor, vermoed ik dat het verhaaltje met Ilse ook nog wel iets anders ligt
quote:Op maandag 7 mei 2018 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anders dan...? Altijd team Ilse geweest, samen met Vulture.
Edit: daar is ie zelf ook al![]()
Waar de fuck hebben ze dit gehoord? Die livestream dan?twitter:jackhlawson twitterde op maandag 07-05-2018 om 15:45:42@mikepolesc I heard. Still looking for receipts but I believe her. Waylon will rot in the Semi for this. reageer retweet
Paar uur geleden geplaatst. Alsof je dat zo vrolijk en leuk zou delen als Waylon z'n collega had uitgescholden.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:46 schreef grazz het volgende:
Waylon met wiwiDeban: https://www.instagram.com/p/BieCrtpHoOK/?taken-by=wiwibloggs
Ja dit dus. Dit gaat voor de leek die alles een beetje half volgt echt niet helpen in de beeldvorming over Waylon. Dat heeft wel voorgoed afgedaan denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Het vervelende is dat je op een gegeven moment alle schijn tegen hebt, of je het nou gezegd hebt of niet...
Niet alleen vervelend maar ook nogal oneerlijk.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Het vervelende is dat je op een gegeven moment alle schijn tegen hebt, of je het nou gezegd hebt of niet...
Helaas al een paar keer, ik word er bang vanquote:Op maandag 7 mei 2018 15:51 schreef Momo... het volgende:
https://www.ad.nl/show/waylon-in-video-tegen-ad-you-fucked-up~a7111178/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_app
Hadden jullie dit filmpje al gezien?
Misschien zei ze gewoon iets over die screenshot op instagram en wordt dit ervan gemaakt, anders vind ik het ook vreemd.quote:Op maandag 7 mei 2018 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Paar uur geleden geplaatst. Alsof je dat zo vrolijk en leuk zou delen als Waylon z'n collega had uitgescholden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |