abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 17:14:19 #251
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178993828
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:09 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ben echt 100.00 keer TeamWaylon in deze gate.

In Nederland meedoen aan het Songfestival betekent blijkbaar:

- Je wordt eerst belachelijk gemaakt omdat je meedoet ‘aan dat hele circus’;
- Als blijkt dat het lied niet past in de smaak van een journalist, worden meningen gebracht als ‘feiten’ om de publieke opinie negatief te beïnvloeden;
- Als blijkt dat je act niet past binnen de smaak van een journalist, wordt je hele act de grond in geboord met de meeste achterlijke punten van kritiek die nergens op slaan (‘racisme!’, ‘landheer!’, ‘een grap!’);
- Maar vervolgens moet je wel netjes opzitten en pootjes geven en als een marionet komen opdraven bij persmomentjes met zielige journalisten die in je gezicht poeslief doen en achter je rug om de meest azijnzure stukjes typen, waar je vervolgens niet op mag reageren.

Prachtig, hoe we omgaan met mensen die hun nek durven uit te steken, vernieuwend durven te zijn en niet meewaaien met de eerste de beste zucht tegenwind.

Ik zou nog veel bozer zijn dan Waylon gok ik. Als je ziet wat een bak met ellende die man sinds november over zich heen heeft gekregen, terwijl hij iets probeert te brengen waar hij in gelooft en wat recht uit zijn hart komt...
_O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178993831
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:13 schreef Wuwwa het volgende:
De kranten kunnen rustig een stukje over hem schrijven, maar hij heeft geen zin meer om ze te woord te staan. In principe is alles ook wel tig keer gezegd en wat zouden we verder nog van hem moeten horen?
jah, da´s ook weer waar.
pi_178993842
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:09 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ben echt 100.00 keer TeamWaylon in deze gate.

In Nederland meedoen aan het Songfestival betekent blijkbaar:

- Je wordt eerst belachelijk gemaakt omdat je meedoet ‘aan dat hele circus’;
- Als blijkt dat het lied niet past in de smaak van een journalist, worden meningen gebracht als ‘feiten’ om de publieke opinie negatief te beïnvloeden;
- Als blijkt dat je act niet past binnen de smaak van een journalist, wordt je hele act de grond in geboord met de meeste achterlijke punten van kritiek die nergens op slaan (‘racisme!’, ‘landheer!’, ‘een grap!’);
- Maar vervolgens moet je wel netjes opzitten en pootjes geven en als een marionet komen opdraven bij persmomentjes met zielige journalisten die in je gezicht poeslief doen en achter je rug om de meest azijnzure stukjes typen, waar je vervolgens niet op mag reageren.

Prachtig, hoe we omgaan met mensen die hun nek durven uit te steken, vernieuwend durven te zijn en niet meewaaien met de eerste de beste zucht tegenwind.

Ik zou nog veel bozer zijn dan Waylon gok ik. Als je ziet wat een bak met ellende die man sinds november over zich heen heeft gekregen, terwijl hij iets probeert te brengen waar hij in gelooft en wat recht uit zijn hart komt...
Ik geloof dat ik het wel met je eens ben, behalve dat hij wel open zou moeten staan voor opbouwende kritiek... en die was min of meer wel terecht na die 1e repetitie toen ie als een baksteen zakte bij de bookies en 95% van de mensen (niet alleen AD en Telegraaf) de act niet zag zitten...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 17:16:12 #254
163650 Greys
pi_178993864
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:05 schreef richolio het volgende:

[..]

Oh is Waylon verslaafd geweest? Wist ik niet

Ik denk het soms echt te zien bij hem _O- Maar goed, wat weet ik er nou van. Als hij al tien jaar clean is zal het misschien ook wel niet nee
Ja nadat ie in Amerika gewoond had bij z'n idool Waylon Jennings en die overleed en hij terug kwam in NL. Hij en z'n moeder hebben daar heel openhartig over verteld in een aflevering van De Wandeling en nog in een ander programma.

Jeroen v Koningsbrugge deed vorig jaar een road trip met hem in Amerika en zei 'je bent al tien jaar clean nu toch' en daar was Waylon heel trots op.

Bewijst absoluut niet dat ie dat niet wel doet stiekem hoor, weet ik ook, maar ik heb altijd zo'n gevoel dat ze daar bij The Voice dan ook echt wel achter waren gekomen en bij It Takes 2 bij de producties als je maanden samenwerkt en juist die mensen zijn allemaal zo lovend over hem. Tuurlijk heeft ie absoluut z'n negatieve kanten maar ik denk dat het z'n karakter is en niet wat ie gebruikt. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178993904
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik het wel met je eens ben, behalve dat hij wel open zou moeten staan voor opbouwende kritiek... en die was min of meer wel terecht na die 1e repetitie toen ie als een baksteen zakte bij de bookies en 95% van de mensen (niet alleen AD en Telegraaf) de act niet zag zitten...
Eens. Maar bedenk wel dat zijn eerste reactie kwam nadat alle racisme-kaarten al getrokken waren. Ik kan me voorstellen dat je daarover zo enorm verbolgen bent, dat je even vergeet dat er ook reeele dingen gezegd werden.

Als iemand mij op basis van niks een nazi zou noemen, dan zou ik ook daarop reageren en niet op het feit dat hij daarvoor opbouwend zei dat mijn kleur trui me niet zo flatteert.
pi_178993913
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik het wel met je eens ben, behalve dat hij wel open zou moeten staan voor opbouwende kritiek... en die was min of meer wel terecht na die 1e repetitie toen ie als een baksteen zakte bij de bookies en 95% van de mensen (niet alleen AD en Telegraaf) de act niet zag zitten...
Ja, als iedereen wat je doet dramatisch slecht vindt, dan ligt het niet aan de rest van de wereld. En laten we reëel zijn, het optreden is in zijn huidige vorm nog steeds bijzonder matig. Van dat probleem wordt de aandacht in elk geval mooi afgeleid.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:19:08 #257
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178993920
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:11 schreef richolio het volgende:

[..]

Zij wist het toen ook nog niet natuurlijk, dat hij zo zou doen

Is ook deel van haar werk verder
Ze wist duidelijk van het conflict tussen Waylon en het AD. Ze had makkelijk kunnen inzien dat een vermoeide Waylon na uren op die loper samenbrengen met een AD figuur niet zou eindigen in een liefdesfestijn.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178993925
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:18 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Eens. Maar bedenk wel dat zijn eerste reactie kwam nadat alle racisme-kaarten al getrokken waren. Ik kan me voorstellen dat je daarover zo enorm verbolgen bent, dat je even vergeet dat er ook reeele dingen gezegd werden.

Als iemand mij op basis van niks een nazi zou noemen, dan zou ik ook daarop reageren en niet op het feit dat hij daarvoor opbouwend zei dat mijn kleur trui me niet zo flatteert.
Was het een bruine trui?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178993936
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:12 schreef Wup2 het volgende:

[..]

Ik heb eindelijk het filmpje ook bekeken en ik vond juist dat zij het goed deed. Niet hem overschreeuwen of wegtrekken alsof hij een klein kind is hoewel hij zich wel zo gedraagt. Ik blijf het absurd vinden dat hij als ESF deelnemer een krant kan boycotten.
Ze bleef wel netjes reageren vond ik, maar van mij had ze eerder mogen ingrijpen. Ze moet iig op de hoogte zijn van alle negativiteit na vorige week dinsdag, misschien niet van wat er nu weer boven tafel komt, maar je bent op de openingsceremonie wat een leuk feestje moet zijn. Dan maar ff streng zijn en Willem bij zn haren pakken, al zou Waylon dat waarschijnlijk niet toelaten, die doet toch waar hij zin in heeft :D
~The present is all there is~
  Vis een optie? maandag 7 mei 2018 @ 17:19:55 #260
70532 loveli
N
pi_178993939
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:41 schreef iBenny het volgende:

[..]

Heel eerlijk... Als ik weet dat mijn collega wordt geboycot, dat als je er al vanuit gaat dat je aanvraag wordt geweigerd bij het zien van je werkgever, dan zou ik het ook zo proberen.
Dat. Je bent toch als journalist geen knip voor je neus waard als je op zo'n moment aan de zijlijn blijft staan kijken met je handjes op je rug en je mond dicht?
crap in = crap out
pi_178993965
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik het wel met je eens ben, behalve dat hij wel open zou moeten staan voor opbouwende kritiek... en die was min of meer wel terecht na die 1e repetitie toen ie als een baksteen zakte bij de bookies en 95% van de mensen (niet alleen AD en Telegraaf) de act niet zag zitten...
En vergeet trouwens ook niet dat niemand weet of zijn act wel of niet aanslaat. Niemand weet dat zeker. Als de Common Linnets geluisterd hadden naar de kritieken en gezwicht waren om een ander lied in te sturen, dan waren we ook nooit tweede geworden, toch?

Dus waarom zou hij luisteren naar mensen die evengoed niet zeker weten of iets kan aanslaan. Kun je dan niet beter (wederom) je eigen hart en gevoel volgen?
pi_178993971
Ik ga ff vreten
~The present is all there is~
pi_178993983
Jemig, wat een gedoe ineens.. Stefan Raatgever is ook wel echt een ratje hoor. Ik heb hem weinig positiefs zien schrijven. In alle drukte en hectiek van het songfestival vind ik het ook wel begrijpelijk dat Waylon een keer uit zijn slof schiet. Ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik na uren op de blauwe loper ineens zo'n zuur persoon te woord moet staan.

Ach, toch iets positiefs aan vandaag. We zijn niet gezakt in de odds en staan nog steeds zevende. w/
pi_178994015
Waylon had wat tips moeten vragen aan Douwe Bob

  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 17:24:04 #265
368283 ato
pi_178994028
Jullie zijn allemaal Outlaws, het beest komt eruit. En Oh ja ik was al een Outlaw.

Zo even rust en zo lekker luisteren naar de juryrehearsals. *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 17:24:38 #266
368283 ato
pi_178994043
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:21 schreef BillDauterive het volgende:
Jemig, wat een gedoe ineens.. Stefan Raatgever is ook wel echt een ratje hoor. Ik heb hem weinig positiefs zien schrijven. In alle drukte en hectiek van het songfestival vind ik het ook wel begrijpelijk dat Waylon een keer uit zijn slof schiet. Ik zou er ook niet vrolijk van worden als ik na uren op de blauwe loper ineens zo'n zuur persoon te woord moet staan.

Ach, toch iets positiefs aan vandaag. We zijn niet gezakt in de odds en staan nog steeds zevende. w/
w/
Life can be a bitch, so like it..
pi_178994049
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:23 schreef Wup2 het volgende:
Waylon had wat tips moeten vragen aan Douwe Bob

[ afbeelding ]
Weer zo'n white ass.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 17:25:21 #268
368283 ato
pi_178994060
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:23 schreef Wup2 het volgende:
Waylon had wat tips moeten vragen aan Douwe Bob

[ afbeelding ]
De WIWI's waren over deze Outlaw ook niet enthousiast, die kozen team Hovi, Israël.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 17:25:27 #269
163650 Greys
pi_178994061
Wat ik nog wel grappig vind (zo doorzichtig dat het weer grappig is):

Telegraaf journalist 'ja nee de hele NL delegatie wilde Waylon helemaal niet omdat ie in 2014 onhandelbaar was'

Cornald die overal letterlijk bij was en onderdeel van die delegatie een paar dagen geleden in de docu voor de camera en al veel eerder in een interview 'wat ik bewonderde aan Waylon is dat hij ondanks dat wat er tussen hem en Ilse toen speelde echt heel professioneel bleef. Zij allebei. Op elk moment'.

:') Maar de journalist zal het wel weten dan de commissie zelf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178994067
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:24 schreef Wuwwa het volgende:
Weer zo'n white ass.
oops....
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 17:26:48 #271
368283 ato
pi_178994081
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:25 schreef Greys het volgende:
Wat ik nog wel grappig vind (zo doorzichtig dat het weer grappig is):

Telegraaf journalist 'ja nee de hele NL delegatie wilde Waylon helemaal niet omdat ie in 2014 onhandelbaar was'

Cornald die overal letterlijk bij was en onderdeel van die delegatie een paar dagen geleden in de docu voor de camera en al veel eerder in een interview 'wat ik bewonderde aan Waylon is dat hij ondanks dat wat er tussen hem en Ilse toen speelde echt heel professioneel bleef. Zij allebei. Op elk moment'.

:') Maar de journalist zal het wel weten dan de commissie zelf.
Ik ben benieuwd hoe arme Cornald zich voelt.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 7 mei 2018 @ 17:27:43 #272
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178994101
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:25 schreef Greys het volgende:
Wat ik nog wel grappig vind (zo doorzichtig dat het weer grappig is):

Telegraaf journalist 'ja nee de hele NL delegatie wilde Waylon helemaal niet omdat ie in 2014 onhandelbaar was'

Cornald die overal letterlijk bij was en onderdeel van die delegatie een paar dagen geleden in de docu voor de camera en al veel eerder in een interview 'wat ik bewonderde aan Waylon is dat hij ondanks dat wat er tussen hem en Ilse toen speelde echt heel professioneel bleef. Zij allebei. Op elk moment'.

:') Maar de journalist zal het wel weten dan de commissie zelf.
Ja, dat viel me idd ook al op.
Maar goed, er stonden wel meer dingen in dat telegrafstukje waar ik vraagtekens bij zet. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178994106
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:26 schreef ato het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe arme Cornald zich voelt.
Die zit eindelijk eens dichtbij een rel!
dag
  Vis een optie? maandag 7 mei 2018 @ 17:28:53 #274
70532 loveli
N
pi_178994114
"Waylon staat de pers beleefd te woord" komt op pagina 50. "Waylon flipt tegen de pers" op de voorpagina. Een journalist die hem weet te triggeren heeft een item. Waylon gaat lang genoeg mee om te weten hoe het werkt, blijkbaar vindt 'ie het zelf geen probleem om op deze manier zijn punt te maken.
crap in = crap out
  maandag 7 mei 2018 @ 17:29:03 #275
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178994118
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb net even alles teruggelezen, maar wat heeft Richard van de Telegraaf nu eigenlijk misdaan dat hij ook op de zwarte lijst is gezet?
Ik ben nog aan het bijlezen, maar ik hoorde net bij Coen en Sander dat hij het was die als eerste melding maakte van het feit dat Waylon zich door 4 donkere mannen liet aanbidden.
:o)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')