Ahquote:Op maandag 7 mei 2018 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Shoarmazaak gaat tegen de avond pas open
Naar een levendiger wijk?quote:Op maandag 7 mei 2018 01:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ga binnenkort verhuizen maar nu woon ik in hele rustige wijk. Heb wel in verschillende soort wijken gewoont het stoort me nooit zo. Vind beetje leven in de wijk leuk juist-open maar wie wil
ik mis leven om me heen, dus weer lekker in de stad wonen.quote:
jaquote:Op maandag 7 mei 2018 01:45 schreef hemarookworst het volgende:
Probleemwijken/Kansenwijk/prachtwijken
Ik denk bij het huren van een woning zeker wel na over het type wijk, omdat ik me niet veilig zou voelen in zo'n tokkiewijk.quote:Op maandag 7 mei 2018 01:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb je als man daar ook last van? Of zorgen dat je zo denkt?
Als ik kijk naar woning sla ik een probleemwijk ook wel over. Ik woon in een multicultiwijk maar verder wel een veilige wijk en net buiten het centrumquote:Op maandag 7 mei 2018 01:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb je als man daar ook last van? Of zorgen dat je zo denkt?
ja preciesquote:Op maandag 7 mei 2018 01:51 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk bij het huren van een woning zeker wel na over het type wijk, omdat ik me niet veilig zou voelen in zo'n tokkiewijk.
ja logisch welquote:Op maandag 7 mei 2018 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik kijk naar woning sla ik een probleemwijk ook wel over. Ik woon in een multicultiwijk maar verder wel een veilige wijk en net buiten het centrum
Hoe bedoel je? Dat je je sneller onveilig voelt?quote:Op maandag 7 mei 2018 01:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar toch als je alleen bent is dat wel een ding vind ik dan
ja eigenlijk wel. Hoe vaak ik nachts alleen naar huis toe moet.quote:Op maandag 7 mei 2018 01:55 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat je je sneller onveilig voelt?
Ja idd, denk wel dat dat voor vrouwen net iets onveiliger voelt dan voor mannen.quote:Op maandag 7 mei 2018 01:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel. Hoe vaak ik nachts alleen naar huis toe moet.
ja denk het ook maar aan de andere kant miss zie ik het te fatalistisch inquote:Op maandag 7 mei 2018 01:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ja idd, denk wel dat dat voor vrouwen net iets onveiliger voelt dan voor mannen.
Nah in probleemwijken kan ik het me heel goed voorstellen. Maar gewoon in het centrum of de wat normalere wijken is het niet echt nodig om je zorgen te maken.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja denk het ook maar aan de andere kant miss zie ik het te fatalistisch in
Ja precies..quote:Op maandag 7 mei 2018 02:03 schreef I. het volgende:
[..]
Nah in probleemwijken kan ik het me heel goed voorstellen. Maar gewoon in het centrum of de wat normalere wijken is het niet echt nodig om je zorgen te maken.
Ben nog op zoek naar iets geschikt en nog niet over uit of ik particulier of via sociale ga huren. Met dat laatste scheelt zoveel geld maar slechte wijken. Maar ja keuzes. Ja in de buurt van het centrum.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is het vlakbij centrum waar je gaat wonen
een vrouw is niet zo snel bang ik denk gewoon dat bepaalde ervaringen mensen wantrouwig makenquote:Op maandag 7 mei 2018 02:09 schreef I. het volgende:
Had wel een keer dat ik 's nachts net geparkeerd stond vlak bij m'n huis, er toen een auto een paar parkeerplekken naast mij parkeerde en uistapte.. Even later stapte ik uit en liep richting huis in de zelfde richting, zag die vrouw even verderop nog lopen.. Toen keek ze een paar keer om en begon toen richting een steeg te rennen.. Die was duidelijk ook bang.
Wat doe je dan he, je kan moeilijk gaan roepen dat ze niet bang hoeft te zijn, en opeens stilstaan is ook zo awkward.
wat betekent dit cryptische berichtquote:Op maandag 7 mei 2018 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zou zeker kunnen inderdaad. Of ze had m'n gezicht gezien en was daar heel erg van geschrokken.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
een vrouw is niet zo snel bang ik denk gewoon dat bepaalde ervaringen mensen wantrouwig maken
niks verveel me, beetje alle pi van eerste rij gepost achterelkaarquote:Op maandag 7 mei 2018 02:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat betekent dit cryptische bericht
kan van alles zijn miss heb je zon gangsterauto dat kan ook eng zijnquote:Op maandag 7 mei 2018 02:16 schreef I. het volgende:
[..]
Dat zou zeker kunnen inderdaad. Of ze had m'n gezicht gezien en was daar heel erg van geschrokken.
zo creatief! Echt Hema 🕶quote:Op maandag 7 mei 2018 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niks verveel me, beetje alle pi van eerste rij gepost achterelkaar
Een grijze fiat puntoquote:Op maandag 7 mei 2018 02:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan van alles zijn miss heb je zon gangsterauto dat kan ook eng zijn
lol pooierbakquote:Op maandag 7 mei 2018 02:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan van alles zijn miss heb je zon gangsterauto dat kan ook eng zijn
ja ben jij dat?quote:Op maandag 7 mei 2018 02:27 schreef I. het volgende:
[..]
Introvert, dan denk je veel, en praat je weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op maandag 7 mei 2018 02:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik stelde denk ik een retorische vraag jij zei het namelijk
ja ben ook zo was zo ben soms zo.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:31 schreef I. het volgende:
[..]
Nee inderdaad, heeft wel nadelen soms. Vooral ook in combinatie met andere factoren
Heb er ontslag voor moeten nemen bij m'n oud-werkgeverquote:Op maandag 7 mei 2018 02:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja ben ook zo was zo ben soms zo.herkenbaar.
Oh? Wat was de aanleiding?quote:Op maandag 7 mei 2018 02:36 schreef I. het volgende:
[..]
Heb er ontslag voor moeten nemen bij m'n oud-werkgever
Om een burn-out te voorkomen.. Deed hard m'n best om mee te komen in de flow, maar er werd steeds meer en meer van me verwacht, en ik 'durfde' daar niks tegen in te brengen, waardoor ik veel overuren maakte, weinig sliep, veel stress had etc.quote:
o wat naar, mentaal ging je stuk helemaal . Maar eerlijk zo zijn de meeste banen met zo'n cultuur (veeleisend).quote:Op maandag 7 mei 2018 02:40 schreef I. het volgende:
[..]
Om een burn-out te voorkomen.. Deed hard m'n best om mee te komen in de flow, maar er werd steeds meer en meer van me verwacht, en ik 'durfde' daar niks tegen in te brengen, waardoor ik veel overuren maakte, weinig sliep, veel stress had etc.
wat voor baan is het als ik vragen mag?quote:Op maandag 7 mei 2018 02:40 schreef I. het volgende:
[..]
Om een burn-out te voorkomen.. Deed hard m'n best om mee te komen in de flow, maar er werd steeds meer en meer van me verwacht, en ik 'durfde' daar niks tegen in te brengen, waardoor ik veel overuren maakte, weinig sliep, veel stress had etc.
nu doe je een Haagse (je lacht maar was sarcastisch)quote:
Jup.. Voelde de druk vooral op mij gericht zijn, omdat ik al eerder aangaf dat ik problemen had met sociaal contact etc, werd de focus daar nogal opgelegd. Maakte het nog kutter.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o wat naar, mentaal ging je stuk helemaal . Maar eerlijk zo zijn de meeste banen met zo'n cultuur (veeleisend).
Webdevelopmentquote:Op maandag 7 mei 2018 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor baan is het als ik vragen mag?
en nog meer druk om te presterenquote:Op maandag 7 mei 2018 02:47 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.. Voelde de druk vooral op mij gericht zijn, omdat ik al eerder aangaf dat ik problemen had met sociaal contact etc, werd de focus daar nogal opgelegd. Maakte het nog kutter.
Idd..quote:Op maandag 7 mei 2018 02:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en nog meer druk om te presteren
Was al niet heel belangrijk daar, en dat verliep allemaal opzich prima, de verwachtingen waren alleen gigantisch hoog. Heb ook met collega's hierover gesproken en vonden de opgelegde druk van de 'managers' richting mij ook echt veel te extreem.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:50 schreef hemarookworst het volgende:
Dan een baan vinden waar sociaal contact wat minder belangrijk is. Maar is natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan
ja werkgevers die misbruik maken van hun positie....quote:Op maandag 7 mei 2018 02:55 schreef I. het volgende:
Ze verwachtten in het begin iets dat ik niet waar kon maken, daar heb ik hulp voor gezocht, dat uiteindelijk wel voor elkaar gekregen, daarin functioneerde ik dus ook prima, maar toen kwamen ze weer met een rij dingen die ik ook maar even waar moest maken, terwijl ik dat anderen nooit zag doen, en daar nooit wat over gezegd werd. Achteraf is hun dat ook nooit gevraagd / verwacht van hun.
Triest gedoe.
Super.quote:
Zitten wel honden tussen iddquote:Op maandag 7 mei 2018 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja werkgevers die misbruik maken van hun positie....
Precies.. En omdat ze blijkbaar zagen dat het bij mij de eerste keer werkte, lekker doorrammen.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja werkgevers die misbruik maken van hun positie....
Beter voor jezelf iig (in de zin van dat je jezelf niet kapot maakt en ongelukkig word door wat je doet). Is ook belangrijk niet aan jezelf voorbij gaan.quote:Op maandag 7 mei 2018 02:56 schreef I. het volgende:
[..]
Super.Zit nu even zonder baan, ben zelf bezig met een aantal projecten onder andere met een oud-collega. Hoop daarin mooie stappen te gaan zetten.
Jup, dat zeker.quote:Op maandag 7 mei 2018 03:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beter voor jezelf iig (in de zin van dat je jezelf niet kapot maakt en ongelukkig word door wat je doet). Is ook belangrijk niet aan jezelf voorbij gaan.
Trusten!quote:Op maandag 7 mei 2018 03:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik moet echt slapen. Slaap lekker engeltjes x 🙌
Belasting ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2018 03:12 schreef I. het volgende:
De tering. Kijk net een filmpje waar een vent wordt aangehouden omdat hij vier boetes open heeft staan. Blijken het vier boetes van 950 euro + te zijn. Bijna 4000 euro aan boetes.Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar.
Hmm zou kunnen idd.. Hij zegt ook doodleuk tegen een agent dat hij daar een regeling voor heeft, bij politie en CJIB.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 03:28 schreef I. het volgende:
Al een poging gedaan Ronald Goedemondt te kijken Mikey?
Qua etniciteit wel ja, wel gewoon Nederlands geboren.quote:Op maandag 7 mei 2018 04:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al een keer op tv gezien hij is half italiaan.
af en toe de oude doos opentrekken is niks mis meequote:Op maandag 7 mei 2018 04:24 schreef I. het volgende:
Da's echt ook een foto die in 2005 al rond ging in menig whatsapp groepje
quote:Op maandag 7 mei 2018 01:36 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld. Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic. Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.Geldige scores worden automatisch gepost door Monitor
Deze plaatjen updatet automagisch. (afblijven dus)
[ afbeelding ]
Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Mooie dagquote:Op maandag 7 mei 2018 06:08 schreef Limoentjuh het volgende:
Vandaag belooft weer een mooie dag te worden
quote:Op maandag 7 mei 2018 06:10 schreef I. het volgende:
[..]
Vroeg, of laat. 't is maar net hoe je het ziet.
lolquote:
is niet ergquote:Op maandag 7 mei 2018 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit is best een verslavend spel zeg. Ik wil gwn blijven posten voor die punten 😊
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
hier in Den Haag ook, sommige delen zelfs vrijdagavond.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam is het donderdag koopavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |