Een dubbele "als zijnde" fout in zijn laatste tweetquote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:02 schreef Masterminded het volgende:
Terry Jenkins wint op acceptabele wijze van Mike de Decker en is morgen de tegenstander van Van Gerwen.
Hopelijk wordt Yannick niet boos.
Check je DM.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:14 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Chisnall exit. Menzies wint.
Zou me niets verbazen als Kijl hem pakt.quote:
Wat is er met je Twitter gebeurd, amice.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Kijl hem pakt.
🤔quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is er met je Twitter gebeurd, amice.
Jup. Heeft vanmiddag al gegooid. Morgen moet ie tegen Wattimena.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Kim Huybrechts zit bij Vd Valk te etenNetjes aan de cola.
Moet ie morgen pas weer?
Netjes aan de cola? Die gast is verslaafd aan cola. Zuipt er liters van.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Kim Huybrechts zit bij Vd Valk te etenNetjes aan de cola.
Moet ie morgen pas weer?
Wanneer ga je weer in VBL posten?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:23 schreef Masterminded het volgende:
Suljovic is weer zo blij als een kind na een 6-5 zege op Payne. Lieve man.
Smith ziet zijn poging om nog in het WCoD-team te komen op een pijnlijke manier stranden.quote:
Ik wist niet dat het zo zwaar viel dat ik de Twitterhandle een beetje gewijzigd heb.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in VBL posten?
Schei uit met die gekkigheid, Stijn. Gewoon weer posten daar.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo zwaar viel dat ik de Twitterhandle een beetje gewijzigd heb.
Sinds wanneer is het een verplichting?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schei uit met die gekkigheid, Stijn. Gewoon weer posten daar.
https://twitter.com/alaphilippe_ (lol)quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schei uit met die gekkigheid, Stijn. Gewoon weer posten daar.
En toch meteen al geblokkeerd (lol)quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://twitter.com/alaphilippe_ (lol)
Ole.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:00 schreef Masterminded het volgende:
Ik hoop maar dat het goed gaat met jullie obsessies.
De laatste ET van Klaasen als seed voorlopig.quote:
Het is duidelijk waarom.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De laatste ET van Klaasen als seed voorlopig.
Slechts een keer de laatste 16 gehaald en dat was door een loting tegen Maik Kuivenhoven of all places. Stiekem gooit hij al anderhalf jaar kut.quote:
Nog meer berichtjes om te quoten, thanks.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Kap toch eens met die Yannick act. Die man post ook op voetbalzone onder dirk19. Daar voert hij de act op dat Telstar-Almere de droomfinale is in de play offs.
75 gemiddeld, haha.quote:
#DayOfTheDwarftwitter:DEMOLITION180 twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:26:47I’ve made it now my life’s ambition to beat MVG on that big stage and I don’t care how long it takes day of the dwarf is coming trust me reageer retweet
Zelfspot heeft dat gekke ventje in ieder geval wel.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:12 schreef Masterminded het volgende:
#DayOfTheDwarftwitter:DEMOLITION180 twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:26:47I’ve made it now my life’s ambition to beat MVG on that big stage and I don’t care how long it takes day of the dwarf is coming trust me reageer retweet
Het blijft bij Imagine. Ik weet niet of John ook een choke voorspelde.quote:
Dat had ik voor dit toernooi ook weer niet verwacht.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:58 schreef Kopiko het volgende:
Hamster straft slordigheid Snakebite af en leidt met 3-1.
Waarvan akte. MVG rekent intussen af met taaie Kyle.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
Hup Bunting. Al denk ik dat ondanks de opgeleefde vorm Gurney toch een maatje te groot is.
5-5. Spannend.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:29 schreef Kopiko het volgende:
Inzinking Hamster doet Lennon terugkeren in halve finale: van 3-0 naar 3-2.
Ik was even afgeleid door Roda-Almerequote:
5-2 Gurney inmiddels! MVG faalt!quote:Op zondag 13 mei 2018 22:04 schreef Kopiko het volgende:
MVG ploetert. 2-2 wordt 2-3 door tweede break Super Chin.
Veel variatie in de Pro Tour-finales dit jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |