Een dubbele "als zijnde" fout in zijn laatste tweetquote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:02 schreef Masterminded het volgende:
Terry Jenkins wint op acceptabele wijze van Mike de Decker en is morgen de tegenstander van Van Gerwen.
Hopelijk wordt Yannick niet boos.
Check je DM.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:14 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Chisnall exit. Menzies wint.
Zou me niets verbazen als Kijl hem pakt.quote:
Wat is er met je Twitter gebeurd, amice.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Kijl hem pakt.
🤔quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is er met je Twitter gebeurd, amice.
Jup. Heeft vanmiddag al gegooid. Morgen moet ie tegen Wattimena.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Kim Huybrechts zit bij Vd Valk te etenNetjes aan de cola.
Moet ie morgen pas weer?
Netjes aan de cola? Die gast is verslaafd aan cola. Zuipt er liters van.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Kim Huybrechts zit bij Vd Valk te etenNetjes aan de cola.
Moet ie morgen pas weer?
Wanneer ga je weer in VBL posten?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:23 schreef Masterminded het volgende:
Suljovic is weer zo blij als een kind na een 6-5 zege op Payne. Lieve man.
Smith ziet zijn poging om nog in het WCoD-team te komen op een pijnlijke manier stranden.quote:
Ik wist niet dat het zo zwaar viel dat ik de Twitterhandle een beetje gewijzigd heb.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer in VBL posten?
Schei uit met die gekkigheid, Stijn. Gewoon weer posten daar.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo zwaar viel dat ik de Twitterhandle een beetje gewijzigd heb.
Sinds wanneer is het een verplichting?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schei uit met die gekkigheid, Stijn. Gewoon weer posten daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |