abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178974472
Chad Thundercock. _O_
pi_178974476
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je vindt dat de overheid je persoonlijke geluk moet faciliteren zijn we wel even bezig. Voor jou seks, voor je blonde buurmeisje plastische chirurgie en voor je buurjongen een of ander statussymbool. Gaan we dus niet doen.
Nope, de overheid moet de vervulling van primaire levensbehoeften ondersteunen. Zoals seks.
pi_178974492
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:01 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nope, de overheid moet de vervulling van primaire levensbehoeften ondersteunen. Zoals seks.
De overheid moet helemaal niks.

Was jij trouwens niet die jankbal die zichzelf chemisch castreert?
  zondag 6 mei 2018 @ 19:02:23 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178974500
quote:

[..]

Dat doen ze door prostitutie te legalisereeeeeeen :'(_!!!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178974504
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

De overheid moet helemaal niks.

Was jij trouwens niet die jankbal die zichzelf chemisch castreert?
Whut?? :o
pi_178974554
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat doen ze door prostitutie te legalisereeeeeeen :'(_!!!
Woningen huren is ook legaal, maar toch bestaat er daarnaast nog huurtoeslag. Et cetera.

Wel weer even genoeg FOK! voor vandaag :*.
  zondag 6 mei 2018 @ 19:06:35 #187
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178974586
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:59 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Niemand koestert de illusie dat op FOK! 'Chads' zitten, om 't in incel-terminologie uit te drukken. Dat is de hele grap. Zo heb je op Reddit ook r/IncelTears waar dagelijks mannen incels bespotten. Denk je dat 'Chads' hier tijd voor vrijmaken of toch eerder kast-incels?
Chads besparen enorm veel tijd door geen moeite te hoeven doen voor aandacht. Wij moeten immers de vrouwen van ons afslaan.
1 + 1 = blauw
  zondag 6 mei 2018 @ 19:07:25 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178974599
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:05 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Woningen huren is ook legaal, maar toch bestaat er daarnaast nog huurtoeslag. Et cetera.

Wel weer even genoeg FOK! voor vandaag :*.
Omdat een woning wat duurder is dan een neukbeurtje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178974628
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat een woning wat duurder is dan een neukbeurtje.
Die kan zelfs gratisj *O*
pi_178974642
quote:

[..]

Dat is seks niet. Er zijn onvervulde behoeften die voor meer problemen zorgen dan een gebrek aan seks.

"Ja, sorry huisarts, ik sta al 10 jaar droog en heb nu echt hulp van een therapeut nodig om dit te verwerken."

Said no-one ever.
  zondag 6 mei 2018 @ 19:09:10 #191
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178974649
quote:

[..]

Alleen is het geen primaire levensbehoefte.
1 + 1 = blauw
pi_178974664
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:09 schreef Kamina het volgende:

[..]

Alleen is het geen primaire levensbehoefte.
JA

MAAR

HET DIAGRAM ZEGT VAN WEL

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

pi_178974707
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is seks niet. Er zijn onvervulde behoeften die voor meer problemen zorgen dan een gebrek aan seks.

"Ja, sorry huisarts, ik sta al 10 jaar droog en heb nu echt hulp van een therapeut nodig om dit te verwerken."

Said no-one ever.
_O-
  zondag 6 mei 2018 @ 19:12:27 #194
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178974736
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

JA

MAAR

HET DIAGRAM ZEGT VAN WEL

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

[ afbeelding ]
Wat heb ik je toch gemist ED. :D
1 + 1 = blauw
pi_178974848
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:12 schreef Kamina het volgende:

[..]

Wat heb ik je toch gemist ED. :)
Ik moet eigenlijk gewoon niet buiten de sc komen. ;(
  zondag 6 mei 2018 @ 19:18:10 #196
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178974880
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:17 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk gewoon niet buiten de sc komen. ;(
Maar die primaire levensbehoeften hè? Het worden er steeds meer ook. ;(
1 + 1 = blauw
pi_178975359
Wat ik zo frappant vind is dat er ook maar vanuit 1 kant gekeken lijkt te worden. Alsof er geen onvrijwillig seksloze vrouwen zijn.
pi_178975563
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:59 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Niemand koestert de illusie dat op FOK! 'Chads' zitten, om 't in incel-terminologie uit te drukken. Dat is de hele grap. Zo heb je op Reddit ook r/IncelTears waar dagelijks mannen incels bespotten. Denk je dat 'Chads' hier tijd voor vrijmaken of toch eerder kast-incels?
Denken in dit soort terminologie en hokjes is wel onderdeel van het eigengemaakte probleem. De ultieme slachtofferrol in het 'debat'. Waar geen zelfreflectie meer nodig is want 'de andere partij' moet maar regelen dat het kan want het is nu eenmaal zo.

Met zo'n instelling snap ik dat bepaalde mensen seksloos blijven. Maar dat is dan niet het enige dat op sociaal gebied zal ontbreken.
pi_178975641
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Chad Thundercock. _O_
:D

Biggus Dickus.
"Pools are perfect for holding water"
pi_178978540
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 16:20 schreef 2thmx het volgende:

[..]

En menig dakloze is ook nog monter in leven. Zo zeg, die Maslow kan wel inpakken met z'n modelletje.
Leuk dat je het zelf al aangeeft: https://www.managementsite.nl/maslow-piramide-managementmythe

Maslow kan inderdaad inpakken :)
pi_178979892
Maar niemand hier heeft me kunnen uitleggen waarom sex een primaire levensbehoefte zou zijn.
  zondag 6 mei 2018 @ 22:54:17 #202
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178979914
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:53 schreef Black_Baron het volgende:
Maar niemand hier heeft me kunnen uitleggen waarom sex een primaire levensbehoefte zou zijn.
Is het ook niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178984567
Heel goede oplossing. Ik kan niet wachten totdat deze robots er betaalbaar of te huur zijn. Geen mannen meer die doen alsof ze serieus zijn als voorwendsel voor seks, en zelf zou ik dan een robot nemen die echt verliefd is en mij wel echt speciaal vind vanwege wie ik ben en niet compleet inwisselbaar voor andere vrouwen op basis van alleen het uiterlijk of "karakter eigenschappen" als bewondering en slaafsheid voor de man.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 7 mei 2018 @ 10:19:05 #204
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178984706
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:54 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wat? Wat is daar raar aan? Een vrouw met, pakweg, bottom-10% looks (zoals Ten Broeke) scoort nog steeds neukdates op Tinder. Een man met bottom-10% niet. Feit.
Dat komt omdat er genoeg kansloze mannen zijn die op alles proberen te duiken wat maar een kut heeft. Gelukkig zijn vrouwen daar gemiddeld genomen iets kieskeuriger in.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178984732
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Heel goede oplossing. Ik kan niet wachten totdat deze robots er betaalbaar of te huur zijn. Geen mannen meer die doen alsof ze serieus zijn als voorwendsel voor seks, en zelf zou ik dan een robot nemen die echt verliefd is en mij wel echt speciaal vind vanwege wie ik ben en niet compleet inwisselbaar voor andere vrouwen op basis van alleen het uiterlijk of "karakter eigenschappen" als bewondering en slaafsheid voor de man.
Maar gaat het je voldoening brengen als je in je achterhoofd weet dat die robot verliefd op jou is omdat je hem gekocht hebt.
pi_178986344
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:19 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat komt omdat er genoeg kansloze mannen zijn die op alles proberen te duiken wat maar een kut heeft. Gelukkig zijn vrouwen daar gemiddeld genomen iets kieskeuriger in.
En omdat vrouwen slet worden genoemd als ze er op los neuken.
pi_178986599
Deze topicreeks :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 7 mei 2018 @ 13:33:12 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178988052
quote:

[..]

Dan wil ik graag date/vriendin subsidie. Dat kost namelijk veel meer geld dan langs de hoeren gaan.
pi_178993265
quote:

Precies, daarnaast kan je dan net zo goed gaan beginnen over dat de onderdanige positie tijdens seks kwalitatief minder gewild is dan de dominante positie

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:20 schreef Lokasenna het volgende:

Maar gaat het je voldoening brengen als je in je achterhoofd weet dat die robot verliefd op jou is omdat je hem gekocht hebt.
Waarschijnlijk evenveel voldoening als dat het mannen brengt om puur voor het lichaam van de vrouw of als score/trofee /voor het eigen ego seks te hebben met vrouwen. Mannen willen dat vrouwen seks net zo zien als zij maar ze weten wel dat het niet klopt met hoe veel vrouwen denken en dat als de vrouw toch zo is dit vaak is om hen te plezieren. Kortom ze willen de fantasie hoe ver die ook verwijderd is van de realiteit. Met een robot is het hetzelfde. Het interesseert me dan niet dat het nooit een echte man kan zijn, want als de man de echte vrouw niet wil waarom zou een vrouw dan een echte man willen? Het is bizar dat mannen jaloers zijn op vrouwen die makkelijk seksdates kunnen scoren. Ik ben toch ook niet jaloers op mannen die gefriendzonet worden? Zelf ben ik liever vrienden met mannen en die willen dat niet, maar ik snap dat de behoeftes tegenovergesteld zijn en dat jaloezie dan niet echt passend is.

[ Bericht 8% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 07-05-2018 16:52:17 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 7 mei 2018 @ 19:18:18 #210
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178996393
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Waarschijnlijk evenveel voldoening als dat het mannen brengt om puur voor het lichaam van de vrouw of als score/trofee /voor het eigen ego seks te hebben met vrouwen. Mannen willen dat vrouwen seks net zo zien als zij maar ze weten wel dat het niet klopt met hoe veel vrouwen denken en dat als de vrouw toch zo is dit vaak is om hen te plezieren.
Ik ben daar gek genoeg heel anders in, want ik haal mijn genot vooral uit het kunnen verwennen van iemand anders. Als ik merk dat de vrouw waarmee ik sex heb niet opgewonden is of er niet van geniet, dan haak ik juist heel snel af of vraag ik wat ik anders zou kunnen doen zodat zíj het naar d'r zin heeft.

Mezelf fysiek stimuleren heb ik immers geen ander persoon voor nodig. Daarom zou ik er ook nooit voldoening uit halen om bijvoorbeeld met zo'n robot iets te doen want die heeft maar één doel en dat is mijn eigen fysieke genot. Bij een prostituée zou ik het bijvoorbeeld ook moeilijk vinden omdat die er ook vooral is om mij te plezieren, niet andersom.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179006491
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:18 schreef Stoney3K het volgende:

Ik ben daar gek genoeg heel anders in, want ik haal mijn genot vooral uit het kunnen verwennen van iemand anders. Als ik merk dat de vrouw waarmee ik sex heb niet opgewonden is of er niet van geniet, dan haak ik juist heel snel af of vraag ik wat ik anders zou kunnen doen zodat zíj het naar d'r zin heeft.

Mezelf fysiek stimuleren heb ik immers geen ander persoon voor nodig. Daarom zou ik er ook nooit voldoening uit halen om bijvoorbeeld met zo'n robot iets te doen want die heeft maar één doel en dat is mijn eigen fysieke genot. Bij een prostituée zou ik het bijvoorbeeld ook moeilijk vinden omdat die er ook vooral is om mij te plezieren, niet andersom.
Bedankt voor je reactie, dit was gericht op mannen die wel een robot willen he. Maar het is goed om te weten dat er ook mannen zijn die er zoals jij over denken.

Ik heb hetzelfde overigens maar bij mij komt het gewoon omdat ik mannen niet wil gebruiken en bij een robot is dat niet erg. Tenzij ze dan over 100 jaar ontdekken dat die ook gevoelens hebben of zo... Maar als de robot verliefd op mij zou zijn, dan zou diegene het juist zelf ook leuk vinden. DAT is wat ik wil, mijn grote klacht is juist dat mannen niet verliefd hoeven te zijn voor seks en dat dus ook bijna nooit zijn maar wel doen alsof. Dat vind ik niet eerlijk. Een robot zou wel verliefd zijn en ik zou die daarom wel het grootst mogelijke plezier doen. Alleen niet als diegene erachter komt dat diegene is geprogrammeerd, maar wie is boos op de schepper omdat ze verliefd zijn, of op je ouders dat je slechte genen hebt, boos op de dokter dat DNA bij jou niet kan veranderd, dat is dan toch hetzelfde, we zijn allemaal genetisch vastgelegd

[ Bericht 7% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 08-05-2018 08:57:19 ]
pi_179006757
quote:

[..]

Hoe zie je dat voor je dan. Vrouwen die een seks dienstplicht hebben tussen hun 20-21e? Certified PUAs die rukkende maagden meenemen naar de kroeg om vrouwen te versieren op kosten van de staat? Prostituees op kosten van de staat?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_179007485
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:09 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je dan. Vrouwen die een seks dienstplicht hebben tussen hun 20-21e? Certified PUAs die rukkende maagden meenemen naar de kroeg om vrouwen te versieren op kosten van de staat? Prostituees op kosten van de staat?
:D
pi_179010280
Ik zie dit niet zo snel gebeuren. In de zin dat ik niet denk dat een seksrobot de intimiteit met een mens kan vervangen. Seks en intimiteit zijn meer dan alleen een fysiek aspect, en relaties met vrienden, ouders, huisdieren, etc. zijn totaal niet vergelijkbaar met de relatie die men ervaart met een partner.

In mijn ogen is het gewoon de uitermate bittere realiteit dat niet iedereen aantrekkelijk gevonden wordt. Het hele idee is nu juist dat dieren, waaronder ook mensen, 'paren' met de meer succesvolle soortgenoten. Zij de sterker, slimmer of sneller zijn. Mooier, of zij die beter in staat zijn zichzelf aan te passen.
Dat betekent automatisch dat zij die minder succesvol in zijn, mogelijk buiten hun eigen kunnen om, een kleinere kans hebben om te slagen in het vinden van een partner, die zij zelf als aantrekkelijk zien.

Dat laatste is in mijn ogen ook het kromme, en onderbelichte, hier. Niet alleen mannen zijn ongewenst celibaat. Er zijn evengoed vrouwen die niet aantrekkelijk gevonden worden, en die ongewenst celibaat zijn.
Laat het kromme nu juist zijn dat ik vaak zie dat de celibate mannen de celibate dames niet moeten, en vice versa. Wellicht dat, aan het einde van de rit, dit allemaal een kwestie is van vraag en aanbod.
Dat ieder mens op zoek is naar iemand die zij als aantrekkelijk zien, en die ongeveer hetzelfde, of meer, kan inleggen dan zijzelf.
Het idee dat iedereen maar ''van zichzelf'' leuk moet worden gevonden, is in mijn ogen een mythe.
Iedereen heeft recht op respect, op een gelijke behandeling, absoluut.
Maar het is niet redelijk om te verwachten dat iedereen aantrekkelijk gevonden wordt, ongeacht de omstandigheden.

Niet alles kan eerlijk zijn. Sommige dingen kun je nu eenmaal niet afdwingen, en partnerkeuze is daar een van. Sommige mensen vallen nu eenmaal niet op lang of kort, donker of blank, dik of juist dun. De vraag en het aanbod zullen nooit volledig afstemmen op elkaar.
Dan blijf je, als individu, en zonder mogelijkheden om de vraag te beïnvloeden, met 2 opties over.
Chagrijnen in een hoekje, of het aanbod aanpassen.

Geef de hoop niet op, blijf aan jezelf werken, en doe dat niet om aantrekkelijk gevonden te worden, maar doe dat voor jezelf. Omdat jij jezelf die moeite waard vindt.
Ik ben er van overtuigd dat (nagenoeg) iedereen aantrekkelijk gevonden kán worden.
Maar daar moet dan wel een beetje werk in gestoken worden, net zoals wij dat allemaal doen.
Het feit dat de celibate persoon niet in staat is om dat te zien, is in mijn ogen nu juist waarom hij of zij celibaat blijft.

quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Maslow rekent ook zaken die je niet van een directe dood behoeden tot de primaire levensbehoeften, zoals kleding, een dak boven je hoofd en seks. Lees anders even 't wiki-artikel :{.
Maslow is totaal achterhaald. Zijn 'onderzoek' voldoet ook niet aan de standaarden van de wetenschap, en is bewust door hemzelf beinvloed zodat hij de gewenste resultaten verkreeg.
Maslow's wetenschappelijke waarde is vergelijkbaar met de wetenschappelijke waarde van de Bijbel.
Ik doe mijn best.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:11:06 #215
456432 Kamina
Tenacious!
pi_179010497
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie, dit was gericht op mannen die wel een robot willen he. Maar het is goed om te weten dat er ook mannen zijn die er zoals jij over denken.

Ik heb hetzelfde overigens maar bij mij komt het gewoon omdat ik mannen niet wil gebruiken en bij een robot is dat niet erg. Tenzij ze dan over 100 jaar ontdekken dat die ook gevoelens hebben of zo... Maar als de robot verliefd op mij zou zijn, dan zou diegene het juist zelf ook leuk vinden. DAT is wat ik wil, mijn grote klacht is juist dat mannen niet verliefd hoeven te zijn voor seks en dat dus ook bijna nooit zijn maar wel doen alsof. Dat vind ik niet eerlijk. Een robot zou wel verliefd zijn en ik zou die daarom wel het grootst mogelijke plezier doen. Alleen niet als diegene erachter komt dat diegene is geprogrammeerd, maar wie is boos op de schepper omdat ze verliefd zijn, of op je ouders dat je slechte genen hebt, boos op de dokter dat DNA bij jou niet kan veranderd, dat is dan toch hetzelfde, we zijn allemaal genetisch vastgelegd
Vrouwen hoeven evenmin verliefd te zijn, hoor... :{
1 + 1 = blauw
pi_179015256
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:00 schreef Woutjeh het volgende:

In mijn ogen is het gewoon de uitermate bittere realiteit dat niet iedereen aantrekkelijk gevonden wordt. Het hele idee is nu juist dat dieren, waaronder ook mensen, 'paren' met de meer succesvolle soortgenoten. Zij de sterker, slimmer of sneller zijn. Mooier, of zij die beter in staat zijn zichzelf aan te passen.
Dat betekent automatisch dat zij die minder succesvol in zijn, mogelijk buiten hun eigen kunnen om, een kleinere kans hebben om te slagen in het vinden van een partner, die zij zelf als aantrekkelijk zien.

Dat laatste is in mijn ogen ook het kromme, en onderbelichte, hier. Niet alleen mannen zijn ongewenst celibaat. Er zijn evengoed vrouwen die niet aantrekkelijk gevonden worden, en die ongewenst celibaat zijn.
Laat het kromme nu juist zijn dat ik vaak zie dat de celibate mannen de celibate dames niet moeten, en vice versa. Wellicht dat, aan het einde van de rit, dit allemaal een kwestie is van vraag en aanbod.
Dat ieder mens op zoek is naar iemand die zij als aantrekkelijk zien, en die ongeveer hetzelfde, of meer, kan inleggen dan zijzelf.
Het idee dat iedereen maar ''van zichzelf'' leuk moet worden gevonden, is in mijn ogen een mythe.
Maar het is niet redelijk om te verwachten dat iedereen aantrekkelijk gevonden wordt, ongeacht de omstandigheden.

Niet alles kan eerlijk zijn. Sommige dingen kun je nu eenmaal niet afdwingen, en partnerkeuze is daar een van. Sommige mensen vallen nu eenmaal niet op lang of kort, donker of blank, dik of juist dun. De vraag en het aanbod zullen nooit volledig afstemmen op elkaar.
Dan blijf je, als individu, en zonder mogelijkheden om de vraag te beïnvloeden, met 2 opties over.

Geef de hoop niet op, blijf aan jezelf werken, en doe dat niet om aantrekkelijk gevonden te worden, maar doe dat voor jezelf. Omdat jij jezelf die moeite waard vindt.
Ik ben er van overtuigd dat (nagenoeg) iedereen aantrekkelijk gevonden kán worden.
Maar daar moet dan wel een beetje werk in gestoken worden, net zoals wij dat allemaal doen.
Het feit dat de celibate persoon niet in staat is om dat te zien, is in mijn ogen nu juist waarom hij of zij celibaat blijft.

Maslow is totaal achterhaald. Zijn 'onderzoek' voldoet ook niet aan de standaarden van de wetenschap, en is bewust door hemzelf beinvloed zodat hij de gewenste resultaten verkreeg.
Maslow's wetenschappelijke waarde is vergelijkbaar met de wetenschappelijke waarde van de Bijbel.
Helemaal mee eens. Ik zou het zelfs willen stellen dat seks met een ander persoon (een niet-noodzakelijke levensbehoefte) dat ook als prettig in plaats van als kwelling wordt ervaren een luxe is, een privilege, waar nu eenmaal niet iedereen kan hebben, en weinig verschilt met geld, immers niet iedereen kan rijk zijn en dat accepteert men ook gewoon. Waarom dit dan niet? Niemand wil zichzelf vrijwillig kwellen maar van anderen wordt het wel verwacht. Ik verwacht iig niet van mannen die mij niet aantrekkelijk vinden dat ze seks willen met mij sterker nog ik wil dat dan zelf helemaal niet eens meer hoe aantrekkelijk hun uiterlijk ook is. Ik begrijp echt absoluut niet waarom mensen boos zijn dat mensen die hen niet aantrekkelijk vinden geen seks met hen willen. Zulke mensen die jou afwijzen hoef je dan toch niet meer.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:11 schreef Kamina het volgende:

Vrouwen hoeven evenmin verliefd te zijn, hoor... :{
Ik weet niet hoe dat met andere vrouwen zit. Ik heb zelf in ieder geval nooit gedaan alsof ik verliefd was om betekenisloze seks te krijgen, en zal dat ook nooit doen. Maar wat jij bedoelt is vast, er zijn vrouwen die van betekenisloze seks houden. Met mannen die ze dan ook echt aantrekkelijk vinden. Omdat ze 1000 mannen slechts aantrekkelijk kunnen vinden voor seks. Ja die heb je. Veel succes met het vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 08-05-2018 15:44:34 ]
pi_179017016
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:00 schreef Woutjeh het volgende:
Ik zie dit niet zo snel gebeuren. In de zin dat ik niet denk dat een seksrobot de intimiteit met een mens kan vervangen. Seks en intimiteit zijn meer dan alleen een fysiek aspect, en relaties met vrienden, ouders, huisdieren, etc. zijn totaal niet vergelijkbaar met de relatie die men ervaart met een partner.

[..]

helemaal mee eens
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:44:40 #218
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_179017036
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik zou het zelfs willen stellen dat seks met een ander persoon (een niet-noodzakelijke levensbehoefte) dat ook als prettig in plaats van als kwelling wordt ervaren een luxe is, een privilege, waar nu eenmaal niet iedereen kan hebben.
Omdat seks wel daadwerkelijk een basisbehoefte is op psychologisch niveau, elk levend wezen heeft de constante drang om zich voort te planten en contact te hebben met een ander van zijn soort en als de mogelijkheid hiervoor er niet is zal deze persoon nooit fatsoenlijk functioneren op een mentaal niveau.

Je hebt seks niet nodig om lichamelijk te overleven maar psychisch en emotioneel wel.

Als je zo'n probleem hebt met hoe mannen zijn, of hoe jij denkt dat ze zijn. Waarom kies je er dan niet gewoon voor om celibaat te zijn? Blijkbaar is seks geen basisbehoefte dus wat maakt het uit.

quote:

[..]

Vrouwen zijn kieskeuriger niet omdat ze op een of ander niveau beter of minder oppervlakkig zijn als mannen maar simpelweg omdat ze het kunnen.

Als er vandaag of morgen opeen de helft minder mannen zouden zijn in de wereld zie je vrouwen zich op precies dezelfde manier gedragen als mannen, ze zouden het gratis weggeven.

[ Bericht 26% gewijzigd door LordHorusNL op 08-05-2018 16:49:53 ]
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:47:22 #219
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179017107
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:44 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Omdat seks wel daadwerkelijk een basisbehoefte is op psychologisch niveau, elk levend wezen heeft de constante drang om zich voort te planten en contact te hebben met een ander van zijn soort en als de mogelijkheid hiervoor er niet is zal deze persoon nooit fatsoenlijk functioneren op een mentaal niveau.

Je hebt seks niet nodig om lichamelijk te overleven maar psychisch en emotioneel wel.

Als je zo'n probleem hebt met hoe mannen zijn, of hoe jij denkt dat ze zijn. Waarom kies je er dan niet gewoon voor om celibaat te zijn? Blijkbaar is seks geen basisbehoefte dus wat maakt het uit.
Dat zit toch ingewikkelder in elkaar dan "mannen zijn nou eenmaal zo". Er zijn immers ook aseksuele mannen. En als een man jarenlang geen sex heeft gehad, dan is het niet zo dat ie een extreem risico wordt om te gaan verkrachten of bijvoorbeeld in een depressie terecht te komen.

Het is echt niet zo dat een man die te lang geen sex heeft gehad ineens verandert in een onbedwingbaar geil monster.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:55:33 #220
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_179017277
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat zit toch ingewikkelder in elkaar dan "mannen zijn nou eenmaal zo". Er zijn immers ook aseksuele mannen. En als een man jarenlang geen sex heeft gehad, dan is het niet zo dat ie een extreem risico wordt om te gaan verkrachten of bijvoorbeeld in een depressie terecht te komen.

Het is echt niet zo dat een man die te lang geen sex heeft gehad ineens verandert in een onbedwingbaar geil monster.
Zeg ik ook niet, maar er zullen zich wel flinke psychologische problemen gaan ontwikkelen, bij mannen en vrouwen.

Het is nu eenmaal iets wat bij onze soort hoort en als er geen mogelijkheid toe is heeft dat gevolgen zoals depressie.

We hebben het wel over de 95 procent van mensen die gewoon hetero/homo seksueel zijn en niet dat kleinen groepje mensen die per ongeluk zonder seksualiteit geboren zijn.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 17:10:32 #221
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179017615
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:55 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal iets wat bij onze soort hoort en als er geen mogelijkheid toe is heeft dat gevolgen zoals depressie.
Dat is helemaal een eigenschap die sociaal is, niet fysiek.

Als iemand in een hutje op de hei gaat wonen en met niemand in de wereld contact heeft dan zal ie seksueel contact niet dusdanig gaan missen dat daardoor depressies ontstaan.

Het gebrek aan sex is niet direct het probleem, het probleem is dat de maatschappij verwacht dat je sex hebt anders ben je een kansloze sul.

En er zijn geen processen in het spel waar je als mens "geen invloed op hebt" dus een invloed van buitenaf om sex "bereikbaar" te maken is nergens voor nodig.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 17:27:31 #222
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_179017972
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:10 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is helemaal een eigenschap die sociaal is, niet fysiek.

Als iemand in een hutje op de hei gaat wonen en met niemand in de wereld contact heeft dan zal ie seksueel contact niet dusdanig gaan missen dat daardoor depressies ontstaan.

Het gebrek aan sex is niet direct het probleem, het probleem is dat de maatschappij verwacht dat je sex hebt anders ben je een kansloze sul.

En er zijn geen processen in het spel waar je als mens "geen invloed op hebt" dus een invloed van buitenaf om sex "bereikbaar" te maken is nergens voor nodig.
Gaan we biologie helemaal opzij schuiven dan?

Is dit weer zo'n feministisch alles aan de mens komt alleen door sociale invloeden topic, doe toch normaal.

Als je een persoon in een hutje op de hei zet zonder contact met andere mensen zullen precies de zelfde seksuele neigingen zich gaan vertonen als onder de normale bevolking alleen zal die persoon niet weten waarom ze zich zo voelen.

De drang tot paren zal er altijd zijn tenzij je defect geboren bent of door ziekte zo bent geworden, je kan natuurlijk leven zonder seks maar het zal verre van optimaal zijn.

Het is dus daadwerkelijk nodig als je een optimaal functionerend persoon wilt zijn.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 19:03:27 #223
456432 Kamina
Tenacious!
pi_179020150
quote:

[..]

Ik weet niet hoe dat met andere vrouwen zit. Ik heb zelf in ieder geval nooit gedaan alsof ik verliefd was om betekenisloze seks te krijgen, en zal dat ook nooit doen. Maar wat jij bedoelt is vast, er zijn vrouwen die van betekenisloze seks houden. Met mannen die ze dan ook echt aantrekkelijk vinden. Omdat ze 1000 mannen slechts aantrekkelijk kunnen vinden voor seks. Ja die heb je. Veel succes met het vinden
Of ze specifiek daar van houden weet ik niet, want ik kan niet voor hen spreken. Zou je ook moeten proberen.

Wat je bedoelt met die 1000 is me niet helemaal duidelijk.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 8 mei 2018 @ 21:35:04 #224
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179025272
Seks is geen recht.
pi_179025407
Zijn die incels nou boos op vrouwen of op Chads?
pi_179036752
Incel is dan ook het meest sneue clubje dat er bestaat. Volcel daarentegen is het juiste pad.
pi_179036966
Ik lees dat er ook femcels zijn. Waarom daten ze elkaar niet?
pi_179042844
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:53 schreef Black_Baron het volgende:
Ik lees dat er ook femcels zijn. Waarom daten ze elkaar niet?
Omdat je natuurlijk geen lelijkerd wil neuken.
pi_179043528
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat het daadwerkelijke probleem niet perse te maken heeft net het gebrek aan seks. Alleen de incels zijn te simpel om dat goed te verwoorden of zelfs te begrijpen. Het probleem is een soort chronische gebrek aan eigenwaarde. Een tastbaar gevoel dat ze walgelijke losers zijn. En dat kwanticiferen ze door het gebrek aan seks.
Dit. Alleen ze zijn niet te simpel, maar ze willen de verantwoordelijkheid om te veranderen niet bij zichzelf liggen. Ja, sommigen zijn slachtoffer van beperkingen, misvormingen of psychische problematiek, maar dat veranderd niets aan het feit dat ze alleen zelf iets kunnen veranderen, in de vorm van cognitieve therapie, chirurgie, sociale gedragstherapie en veel leren en ontwikkelen.
pi_179043665
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Ik zou het zelfs willen stellen dat seks met een ander persoon (een niet-noodzakelijke levensbehoefte) dat ook als prettig in plaats van als kwelling wordt ervaren een luxe is, een privilege, waar nu eenmaal niet iedereen kan hebben, en weinig verschilt met geld, immers niet iedereen kan rijk zijn en dat accepteert men ook gewoon. Waarom dit dan niet? Niemand wil zichzelf vrijwillig kwellen maar van anderen wordt het wel verwacht. Ik verwacht iig niet van mannen die mij niet aantrekkelijk vinden dat ze seks willen met mij sterker nog ik wil dat dan zelf helemaal niet eens meer hoe aantrekkelijk hun uiterlijk ook is. Ik begrijp echt absoluut niet waarom mensen boos zijn dat mensen die hen niet aantrekkelijk vinden geen seks met hen willen. Zulke mensen die jou afwijzen hoef je dan toch niet meer.

[..]

Voor jou is dat betekenisloos wellicht, niet voor iedereen. Betekenis geef/maak je, het is geen vaststaand gegeven.
pi_179045076
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:33 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Voor jou is dat betekenisloos wellicht, niet voor iedereen. Betekenis geef/maak je, het is geen vaststaand gegeven.
Voor veel vrouwen is sex zonder gevoel wat betekenisloos.
Voor veel mannen ook. :)
pi_179046270
Maar of seks nu wel of geen eerste levensbehoefte is zegt toch niks over de vraag of de overheid moet voorzien in een gelijke verdeling van seks? Dat iets een eerste levensbehoefte is wil nog niet zeggen dat je dan niet uitsluitend zelf moet investeren teneinde in die behoefte te voorzien.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_179046485
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:49 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een seksrobot bevredigt de seksbehoefte. Affectie kan je ook vinden bij vrienden of desnoods huisdieren.
Ik weet niet, maar ik heb met mijn vriendin toch een net wat ander relatie dan ik ooit met mijn huisdieren gehad heb. Ook afgezien van het seksuele.
pi_179047258
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:26 schreef Argento het volgende:
Maar of seks nu wel of geen eerste levensbehoefte is zegt toch niks over de vraag of de overheid moet voorzien in een gelijke verdeling van seks? Dat iets een eerste levensbehoefte is wil nog niet zeggen dat je dan niet uitsluitend zelf moet investeren teneinde in die behoefte te voorzien.
Noem eens, behalve seks, een primaire levensbehoefte waar de Nederlandse overheid zich niet in mengt opdat elke Nederlander (eenvoudiger) deze behoefte kan bevredigen?
  woensdag 9 mei 2018 @ 19:22:26 #235
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179047580
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:13 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Noem eens, behalve seks, een primaire levensbehoefte waar de Nederlandse overheid zich niet in mengt opdat elke Nederlander (eenvoudiger) deze behoefte kan bevredigen?
Noem eens één primaire levensbehoefte waar de vrijwillige en enthousiaste medewerking van een andere partij toch wel essentieel is om die levensbehoefte te laten slagen?

En dat "vrijwillig en enthousiast" wordt een beetje lastig afdwingen.
pi_179047857
Zoveel vragen.....Er zijn heel veel mensen die niet elke maand sex hebben. Er zijn een heleboel mensen die niet 1 keer per jaar sex hebben. Ik ken er wel wat. Maar die klagen niet en zien het gewoon als "jammer" zonder dat ze hun eigenwaarde ervanaf laten hangen.

Wanneer ben je dan incel? als je 5 jaar geen sex hebt gehad? of 10 jaar? Dus jullie willen 1 keer per 5 jaar gesubsidieerd neuken met een prostituee? Of zouden we dit moeten zien? Hoe maken we dit praktisch, hoe ga jij aan de overheid bewijzen dat je 5 jaar geen sex hebt gehad? Moeten ze je op je blauwe ogen geloven? Hoe gaan we dat meten? En wie krijgt er subsidie? Wat mag je maximale inkomen zijn? Moet je een bepaalde lelijkheid hebben? door 100 vrouwen gerate als maximaal 2/10? Wie bepaalt wie die vrouwen zijn? Hoe gaan ze die testen afnemen? Hoe garandeer je of die vrouwen onafhankelijk zijn?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_179047948
quote:

[..]

Seks is geen primaire levensbehoefte.
pi_179048463
quote:

[..]

Sex is geen primaire levensbehoefte.
De overheid mengt zich overigens wel in sex: zo mag je bijv geen sex met kinderen hebben, en niemand verkrachten.

Dus wat is je vraag precies?
pi_179048618
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Noem eens één primaire levensbehoefte waar de vrijwillige en enthousiaste medewerking van een andere partij toch wel essentieel is om die levensbehoefte te laten slagen?

En dat "vrijwillig en enthousiast" wordt een beetje lastig afdwingen.
Vrijwel elke, aangezien vrijwel elke voldoening van een primaire levensbehoefte een obligatoire overeenkomst vereist. Eventueel met uitzondering van ademen, al vraagt het schoon houden van de lucht uiteraard alsnog om de medewerking van anderen.
pi_179048641
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Seks is geen primaire levensbehoefte.
Lees de post van Argento nog eens en dan opnieuw mijn reactie erop. Succes :{.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')